Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 

TURBO vs ASPIRATIE NATURALA

- - - - -
  • Please log in to reply
241 replies to this topic

Poll: Turbo vs Aspirat natural (268 member(s) have cast votes)

preferinte?

  1. TURBO hamster (141 votes [52.61%])

    Percentage of vote: 52.61%

  2. natural hamster (aspiratie naturala) (127 votes [47.39%])

    Percentage of vote: 47.39%

Vote Guests cannot vote

#235
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Mda, americanele alea aspirate sunt al naibii de "fiabile"...

#236
hyperspeed666

hyperspeed666

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 09.07.2009
Chiar sunt, multe V8'uri americane au trecut lejer de milionul de km.

#237
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Este o falsa problema cu fiabilitatea la masinile supraalimentate. Sunt sanse foarte mari ca sa pice orice alt accesoriu al motorului inaintea turbinei unui supraalimentat.
Teoretic da, se reduce fiabilitatea unui motor supraalimentat. Insa sunt si avantaje, dincolo de performanta. Un motor supraalimentat este foarte usor de protejat de catre ECU impotriva detonatiilor, ceea ce la aspirat este mult mai dificil. Asa ca si dpdv al fiabilitatii, supralimentatul s-ar putea sa fie in avantaj

#238
Cristian-Gheorghe

Cristian-Gheorghe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 25.10.2007
Concret, in cazul unui benzinar Suzuki Vitara (mini SUV de 1200 kg) ce ati alege intre:
- 1.6 aspirat MPI, 120 / 6000 (CP/rpm), 156 / 4400 (Nm/rpm)
- 1.4 turbo injecție directă, 140 / 5500 (CP/rpm), 220 / 1500 - 4000 (Nm/rpm)

#239
corsa

corsa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 501
  • Înscris: 24.05.2007
1,6=consum redus+fiabilitate

#240
Cristian-Gheorghe

Cristian-Gheorghe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 25.10.2007
@ corsa:
E adevarat, dar nici cuplul lui 1.4 nu-i de lepadat. Nu stiu cat de bine se comporta 1.6 aspirat la munte (urcat pante). Nu am avut ocazia.

#241
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostCristian-Gheorghe, on 21 februarie 2017 - 00:13, said:

Concret, in cazul unui benzinar Suzuki Vitara (mini SUV de 1200 kg) ce ati alege intre:
- 1.6 aspirat MPI, 120 / 6000 (CP/rpm), 156 / 4400 (Nm/rpm)
- 1.4 turbo injecție directă, 140 / 5500 (CP/rpm), 220 / 1500 - 4000 (Nm/rpm)

Este o mare diferenta intre cele doua motoare. 1.4 este mult mai sprinten

#242
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,767
  • Înscris: 05.08.2007
Confirm! Le-am condus pe ambele si 1.4 Turbo are de departe un comportament dinamic mai bun. Si sta si foarte ok la capitolul consum. Pentru deplasari extraurbane este de asemenea avantajat tot modelul turbo si datorita cutiei de viteze cu ultimele trepte semnificativ mai lungi decat cele de la versiunea 1.6 aspirat.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate