Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
TURBO vs ASPIRATIE NATURALA
Last Updated: Feb 24 2017 14:38, Started by
badegheo
, Mar 25 2008 00:44
·
0
#235
Posted 25 May 2016 - 22:41
Mda, americanele alea aspirate sunt al naibii de "fiabile"...
|
#236
Posted 28 May 2016 - 18:00
Chiar sunt, multe V8'uri americane au trecut lejer de milionul de km.
|
#237
Posted 01 June 2016 - 09:17
Este o falsa problema cu fiabilitatea la masinile supraalimentate. Sunt sanse foarte mari ca sa pice orice alt accesoriu al motorului inaintea turbinei unui supraalimentat.
Teoretic da, se reduce fiabilitatea unui motor supraalimentat. Insa sunt si avantaje, dincolo de performanta. Un motor supraalimentat este foarte usor de protejat de catre ECU impotriva detonatiilor, ceea ce la aspirat este mult mai dificil. Asa ca si dpdv al fiabilitatii, supralimentatul s-ar putea sa fie in avantaj |
#238
Posted 21 February 2017 - 00:13
#240
Posted 21 February 2017 - 20:20
@ corsa:
E adevarat, dar nici cuplul lui 1.4 nu-i de lepadat. Nu stiu cat de bine se comporta 1.6 aspirat la munte (urcat pante). Nu am avut ocazia. |
#241
Posted 24 February 2017 - 12:00
#242
Posted 24 February 2017 - 14:38
Confirm! Le-am condus pe ambele si 1.4 Turbo are de departe un comportament dinamic mai bun. Si sta si foarte ok la capitolul consum. Pentru deplasari extraurbane este de asemenea avantajat tot modelul turbo si datorita cutiei de viteze cu ultimele trepte semnificativ mai lungi decat cele de la versiunea 1.6 aspirat.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users