Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Spatiu stocare aproape plin

Recomandare aer conditionat 9000 ...

Cum v-ati apucat de editare foto?

Problema unezeala grinda de lemn ...
 Intrebare hdmi laptop lenovo

Fezabilitate - Adaugare microinve...

Hard disk extern SSD, A92

Parere cartier Uverturii/Virtutii...
 inmatriculare autoturism reprezen...

2 aere conditionate pe un singur ...

Intarzietor de priza zahar

Oprire update Asus ZenFone 10
 Concediu Canada - Gestiunea banil...

Folii faruri - plastic sau sticla...

Alternative, reducere costuri, pa...

SUMMER HITS!
 

schimbare firma CASCO

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
ByteMe95

ByteMe95

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 05.06.2003
salut

Se da un credit facut la masina la CEC, in momentul in care s-a facut CASCO, contractul s-a facut doar pe un an (creditul a fost luat pe 8 ani). eu stiam ca asigurarea trebuie pe toti atatia ani cat dureaza creditul. Persoana a fost sunata de catre ASTRA (unde se facuse asigurarea pe 1 an), cum ca s-a gresit contractul si trebuie sa vina sa semneze pe 8 ani. Intre timp au existat evenimente, si am inteles ca se plateste 100 euro pe eveniment, si 10% din valoarea reparatiilor.

Personal nu stiu situatia cu asigurarile si as dori niste resurse (linkuri sau documentatie lege) unde se specifica acestea. Ma mai intereseaza daca exista posibilitatea sa rup contractul cu ASTRA si sa fac cu alta firma.

Va multumesc!

#2
snakekaa

snakekaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 450
  • Înscris: 16.07.2006
Franciza de 100 de euro o vei gasi la toate firmele de asigurari, nu doar la Astra.
S-a introdus de prin aprilie anul trecut, daca nu ma insel eu.
Foarte ciudat ca te pune sa semnezi pe 8 ani contractul! Il si platesti la semnare sau cum?

#3
ozrind

ozrind

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 02.12.2006
Asa se face la creditele auto sau la leasing, pe mai multi ani.
Acum ei au gresit si proprietarul poate profita de ocazie, din cate stiu eu Astra nu e bun pt Casco, vezi pe sectiunea Auto de pe forum.

#4
eddingro

eddingro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,738
  • Înscris: 20.04.2005
Un credit sau un leasing pentru mașină vine obligatoriu cu CASCO pe perioada de creditare sau leasing. Contractul este pe perioada completă dar plata se face, în general, lunar, împreună cu plata ratelor. Firmele de lesing (cred că și la credite e la fel) preferă anumite firme de asigurări cu care au contracte / înțelegeri / încredere poate și tarife preferențiale etc. Eu de exemplu pe perioada leasingului am avut asigurare la Allianz Țiriac Buzău deși locuiesc într-o cu totul altă zonă. La leasing mașina e a firmei de leasing - pe certificat apare firma de leasing la propietar deci nici nu prea ai ce comenta... Totul este în numele firmei de leasing (impozit, RCA, CASCO, chiar și ITP-ul). Nu ar fi rău să te pui la punct în amănunt de ce și cum și la contractul de creditare dar și la CASCO. Serios. Asta măcar ca să fi în cunoștință de cauză. Un alt exemplu: la contractul meu de CASCO, pentru a fi mai mică rata mea, nu era despăgubită decât suma rămasă de plată, la un anumit moment, către firma de leasing. Deci la un œnefericit evenimentœ cu distrugere / furt total firma de leasing își recupera valoarea rămasă iar eu rămâneam cu aia în mână. Bineînțeles că nu mi-a atras atenția nimeni. Acum depinde cum preferi, dar măcar să știi. Nu-i așa?
În altă ordine de idei Allinaz Țiriac mi-a tras țeapă. Știi reclama aia a lor œclienții care nu au eveniment sunt recompensați (obțin reduceri)œ? Ei bine am un minor eveniment. În sfârșit pot beneficia de CASCO-ul (nu ieftin...) pe care-l plătesc lunar în euro... Mă duc la sucursală. Acolo mă îmbârligă una, că îmi stric istoricul, că nu voi mai avea importanta reducere, că-i păcat... OK. Plătesc eu. În anul care urmează mă duc să obțin reducerea. Surpriză. Aceași duduie îmi spune că nu mai am nici o reducere pentru că acum eu sunt propietar iar anul trecut era firma de leasing propietar deci s-au schimbat propietarii, că n-are ce face. Ca utilizator, bineînțeles, că numele meu apărea peste tot, în toate contractele, etc. Am luat legătura și la București la Allianz Țiriac. Nu mi-a răspuns nimeni. Am plecat urgent de la Allianz Țiriac. Să nu mai aud de ei.

Acum tu te plângi de ASTRA. Eu am chiar la ASTRA și RCA și CASCO.
- Am avut 2 evenimente.
- Nu am plătit absolut NIMIC. Am să verific de când am polița (înainte sau după aprilie 2007).
Cum s-a derulat despăgubirea:
œBună ziua.
-Ce problemă?
-Aha. Luați loc. Buletinul. Certificatul de înmatriculare. Procesul verbal. Completați o cerere. Facem o poză zonei lovite. La ce service prefereți să faceți reparația? Noi vă recomandăm... Asta e tot. Vă prezentați cu aceste documente la service. Nu faceți nici o plată. La revedere.

Am mai văzut OMNIASIG-ul cum procedează. Au venit să ne spună că nu pot deconta decât jumătate din suma cerută de sevice...
La Interamerican păgubitul: du-te, adu, fă, plată întârziată, sevice telefon la păgubit, œcând se plăteșteœ etc, etc, etc.

Așa că pot zice că recomand ASTRA.

#5
snakekaa

snakekaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 450
  • Înscris: 16.07.2006
Ideea este ca firma la care faci CASCO sa aiba decontare directa cu service-ul la care apelezi in caz de nevoie.
Eu am, de ex.,  la Generali Asigurari si atunci cand am avut probleme, au fost corecti.
Au incercat sa ma faca, in schimb, de vreo 1000 si ceva de euro "meseriasii" de la service-ul AVIA MOTORS), pe care NU ii recomand sub nici o forma)!!! O sa le fac reclama negativa peste tot unde voi putea, mama lor de snapani!

Edited by snakekaa, 20 March 2008 - 14:51.


#6
eddingro

eddingro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,738
  • Înscris: 20.04.2005
Așa am procedat și eu. Am ales din lista lor de service-uri agreate (decontare directă) un service pe despre care m-am informat și a fost catalogat ok. De ce să încerc marea cu degetul?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate