Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
F1- China
Last Updated: Aug 06 2009 09:39, Started by
Zamo
, Mar 15 2008 12:59
·
0
#1
Posted 15 March 2008 - 12:59
Dara si ora: 19 octombrie / 10:00
China Adresa: Shanghai International Circuit, 29/F Jiushi Towers, 28 Zhongshanng Road (South), 200010 Shanghai Telefon: (+86)2163305555 Fax: (+86)2163306655 [ http://formula1.automarket.ro/images/circuits/thumbnails/19_345x230.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] STATISTICI CIRCUIT Lungime 5451 m Tururi 56 Cel mai rapid tur 1:32.238 (Michael Schumacher, Ferrari, 2004) Record pole 1:34.012 (Rubens Barrichello, Ferrari, 2004) Ultimul podium (2006) 1. M.Schumacher (Ferrari) 2. Alonso (Renault) 3. Fisichella (Renault) SURSA |
#3
Posted 19 October 2008 - 11:53
Un singur lucru am de zis: Ferrari. Pai se poate asa ceva? E inacceptabil din punctul meu de vedere. Chiar asa pe fata... Las-o in colo de treaba.
|
#4
Posted 19 October 2008 - 22:42
Ete ce sa-ti spun, s-au trezit imaculatii de la McLaren Hai jurati-va ca daca era invers situatia, sa fie Kova in fatza lui Hamilton, nu ii ceda locul. A, am uitat, Hamilton e prea puternic ca sa fie in spatele lui Kova, ma scuzati.
|
#5
Posted 21 October 2008 - 16:55
Era chiar imposibil sa nu fie un pic de fight...
In definitiv ce se intampla acum in f1 e destul de jalnic, au facut harcea parcea regulamentul Insa Ferrari, McL si Briatore sa nu se planga, ca ei au adus multa multa mizerie in sportul asta ...remember schumacher, j todt, etc ps: manevra asta cu depasitul "pe naspa" nu au inventat-o cei de la mclaren la un gp al australiei acum ceva ani buni? parca erau coulthard si hakkinen, nu sunt sigur, va rog sa ma corectati Edited by inevitabil, 21 October 2008 - 16:57. |
#6
Posted 25 October 2008 - 23:15
Da corect in 1998 s-a intamplat, Colthard a zis ca i-a scapat piciorul de pe acceleratie si cauta pedala prin cockpit si asta e corect intotdeauna echipele tari au fost favorizate, nu numai in F1, nu am auzit nimeni sa fie iritat ca Minardi a primit penalizare sau Arrows sau alte echipe care au aparut si disparut in F1. Bineinteles scandalul e mai mare cu cat in joc sunt bani si faima, altfel nu si-ar bate nimeni capul sa triseze sau sa faca manevre la limita regulamentului.
|
#7
Posted 19 April 2009 - 17:38
Cursa desfasurata astazi pe circuitul din Shanghai s-a terminat astfel :
1 15 Sebastian Vettel RBR-Renault 56 Winner 1 10 2 14 Mark Webber RBR-Renault 56 +10.9 secs 3 8 3 22 Jenson Button Brawn-Mercedes 56 +44.9 secs 5 6 4 23 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 56 +63.7 secs 4 5 5 2 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 56 +65.1 secs 12 4 6 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 56 +71.8 secs 9 3 7 10 Timo Glock Toyota 56 +74.4 secs 19 2 8 12 Sebastien Buemi STR-Ferrari 56 +76.4 secs 10 1 9 7 Fernando Alonso Renault 56 +84.3 secs 2 10 4 Kimi Räikkönen Ferrari 56 +91.7 secs 8 11 11 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 56 +94.1 secs 15 12 6 Nick Heidfeld BMW Sauber 56 +95.8 secs 11 13 5 Robert Kubica BMW Sauber 56 + 106.8 secs 17 14 21 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 55 +1 Lap 20 15 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 55 +1 Lap 7 16 8 Nelsinho Piquet Renault 53 +2 Laps 16 17 20 Adrian Sutil Force India-Mercedes 50 +6 Laps 18 Clasamentul dupa astea 3 etape arata astfel : 1 Jenson Button British Brawn-Mercedes 21 2 Rubens Barrichello Brazilian Brawn-Mercedes 15 3 Sebastian Vettel German RBR-Renault 10 4 Timo Glock German Toyota 10 5 Mark Webber Australian RBR-Renault 9.5 6 Jarno Trulli Italian Toyota 8.5 7 Nick Heidfeld German BMW Sauber 4 8 Fernando Alonso Spanish Renault 4 9 Heikki Kovalainen Finnish McLaren-Mercedes 4 10 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 4 Curios , dupa 3 etape , Ferrari nu a reusit sa castige niciun punct la constructori. Ierarhia constructorilor: 1 Brawn-Mercedes 36 2 RBR-Renault 19.5 3 Toyota 18.5 4 McLaren-Mercedes 8 5 BMW Sauber 4 6 Renault 4 7 STR-Ferrari 4 8 Williams-Toyota 3.5 9 Ferrari 0 10 Force India-Mercedes 0 |
#8
Posted 23 April 2009 - 16:01
inevitabil, on Oct 21 2008, 17:55, said: ps: manevra asta cu depasitul "pe naspa" nu au inventat-o cei de la mclaren la un gp al australiei acum ceva ani buni? parca erau coulthard si hakkinen, nu sunt sigur, va rog sa ma corectati Hai sa o luam corect acum. Intradevar, ce s-a intamplat in Australia nu a fost placut ochilor, dar in special celor care nu au vazut acel eveniment live. Daca ai vazut si mai tii minte, se venise dupa un sezon 1997 in care Coulthard a miscat mai bine decat Hakkinen, a castigat in Australia si in Italia iar Hakkinen a castigat la Jerez datorita problemelor mecanice pe final ale lui Villeneuve care era lovit de Schumacher si oricum nu avea nevoie decat de locul 4 sa-si adjudece titlul. Erau niste banuieli cum ca McLaren o sa-l avantajeze pe Coulthard din simplu fapt ca e pilot britanic in special ca se stia ca McLaren au dupa atatea sezoane o masina cu care se pot bate la titlu iar in sezonul precedent Coulthard s-a clasat mai bine. Asa ca in Australia 1998, Hakkinen il domina pe Coulthard si in calificari si in timpul cursei. Dar in turul 36 Hakkinen este chemat la boxe de catre "echipa" dar nimeni nu era pregatit la boxe pentru el. A pierdut locul 1 astfel si apoi evident enervat de incident a tras foarte tare sa-l ajunga pe final pe David iar echipa ar fi luat decizia sa-l anunte pe Coulthard sa-i dea locul 1 lui Hakkinen sa nu riste un abandon ba chiar sa-i suspecteze pentru ca l-au dezavantajat pe Hakkinen. In 2007 Ron Dennis a recunoscut ca in procesul dupa acea cursa au dovedit resposabililor ca cineva a reusit sa intre in transmisia radio a lor si sa-i transmita lui Hakkinen ca e asteptat la boxe si astfel n-au fost penalizati cu nimic. Dar dupa cursa din cate stiu a aparut un regulament ca astfel de lucruri sa nu se repete ca vor fi penalizate destul de grav dar nu am prea vazut sa se intample mai tarziu, nici macar in 2004 cand au fost interzise total. In orice caz, regulamentul pentru 2009 imi este pe plac, faptul ca Ferrari si McLaren sunt varza e treaba lor ca n-au reusit sa-si faca masina. Dar daca Button nu va continua sa castige cred ca o sa avem o lupta interesanta in special ca Vettel a demonstrat inca o data ca este pilot de valoare. Important este ca s-a oprit acest progres aerodinamic infinit care nu ajuta cu mare lucru pentru spectatori. Anul asta avem parte de depasiri nu doar de surprize Kinder de genul ca unuia ii se sparge motorul si mama ce surpriza avem. |
#9
Posted 06 August 2009 - 09:39
PaulFCB, on 23rd April 2009, 17:01, said: In orice caz, regulamentul pentru 2009 imi este pe plac, faptul ca Ferrari si McLaren sunt varza e treaba lor ca n-au reusit sa-si faca masina. Dar daca Button nu va continua sa castige cred ca o sa avem o lupta interesanta in special ca Vettel a demonstrat inca o data ca este pilot de valoare. parerea mea....McLaren sufla si in iaurt anul asta, dupã scandalul cu Ferrari de anul trecut, regulamentul pe 2009 era interpretabil si ca sa nu mai provoace scandal McLaren nu si-au facut masina, !!, o sa vedeti ultimele etape ce masina excelenta va avea cei de la Mercedes !!! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users