![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
25 de euro furati prin WebCare (abonament)
Last Updated: Feb 29 2008 22:18, Started by
keeekeeess
, Feb 29 2008 21:35
·
0

#1
Posted 29 February 2008 - 21:35

Sa vedeti ce am patit. Era in drum spre casa si primesc un mesaj de la 200 ca au fost transferati de pe numarul meu (abonament) 35 de euro (din care 10 bonus) pe o cartela PrePaid cu numarul X. Prima oara am crezut ca a umblat cineva cu tel. meu, sun la orange si aia zic ca a fost facut prin webcare. Intru in contul meu si asa era. Imi spun ca nu pot anula trasnferul si ca sa-mi schimb parola de la webcare.
Sun la numarul ala de telefon (am zis macar sa-i doresc lu ala sa-si sune mama pe patu de spital cu aia 35 de euro furati) si imi raspunde un tip care zice ca el a cumparat un cod de ~14 cifre de la 2 baieti dintr-o cafenea. A dat 300 de mii si aia au scos o agenda si de acolo i-au aratat un cod pe care l-a introdus si a primit creditul. Sun inapoi la orange si aia de acolo spun ca-i imposibil sa se faca asa ceva. Acuma ori baiatu ala mi-a furat prin nu stiu ce super hacker skills userul si parola de la webcare ( am 2 antivirusi, nu am mai intrat pe webcare de 2-3 luni, chiar uitasem de el, nu am parola si userul stocate in nici un fel de fisier, iar parola si userul sunt prea complicate si n-au nici o legatura cu mine, iar de phishing nici nu se pune problema) ori chiar au reusit baietii aia sa bata sistemul. Ala cu cartela reincarcata e din Bucuresti. Oricum o sa ma duc la politie, baiatu din bucuresti o zis ca o sa mearga si el sa depuna declaratie sa spuna cum aratau aia 2 si in ce cafenea l-au abordat. Era cam speriat si ma ruga sa spun la politie ca nu el mi-a facut asta, ci aia 2, dar nu conteaza poate chiar era speriat omu, se simtea cu musca pe caciula ca o dat 300 de mii pe codul ala de 25 de euro. Vreau sa ma duc la ANPC pentru ca : 1. transferurile de bani de pe abonament pe cartela prepaid se fac fara un e-mail de confirmare sau 'codul orange webcare'. pot sa-ti fure intre 1-200 de euro / cartela fara ca tu sa confirmi nimic 2. nu se poate sterge contul de la webcare. am vrut sa-l sterg acum 3 luni si nu exista optiunea asta pe internet, iar daca-l stergeam nu se intampla asa ceva 3. au refuzat sa anuleze transferul (chiar daca eu ca posesorul abonamentului le-am cerut asta, iar creditul de 25 de euro inca exista pe acea cartela la momentul solicitarii) 4. orange imi cere numarul de buletin la pagina 'date personale', dar 'uita' sa spuna ca numarul de buletin este si parola de confirmare a transferurilor de bani Ce ziceti, am un caz bun pentru ANPC? Mie mii se pare o stupizenie sa nu trimiti e-mail de confirmare la transfer de bani si mai ales sa nu dai voie omului sa stearga contul, adica odata facut, ramai cu frica ca-ti fura cineva banii toata durata abonamentului. Edited by keeekeeess, 29 February 2008 - 21:58. |
#2
Posted 29 February 2008 - 22:18

Un update (vad ca nu pot da edit)
Nu am primit nici un e-mail sau sms prin care sa confirm transferul, acesta facandu-se cu ajutorul "parolei orange thank you", aceasta parola fiind numarul de buletin. Totusi, aceasta 'parola' este ceruta si in campul "Buletin sau card de identitate*" - *campuri necesare. Completand numarul meu de buletin la pagina "date personale", 'parola' orange thank you este accesibila oricui imi cunoaste parola de la contul de webcare. Deci, degeaba este ceruta la transferuri de bani. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users