Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cazane atmosferice pe combustibili solizi
Last Updated: Feb 11 2024 09:16, Started by
iancovm
, Sep 11 2007 23:23
·
28
#4951
Posted 21 February 2017 - 08:15
johnnydanut, on 20 februarie 2017 - 21:16, said:
.... Daca mi-ar oferi cinvea una garantata 30 de ani , cu siguranta as da triplu pe ea (fata de cea actuala) doar pentru a sta linistit cat mai mult timp..... XTH, on 20 februarie 2017 - 21:04, said:
Mare dreptate ai,pina la un punc,cind o sa constati ca si tu dai faliment din cauza ca nu mai ai consum,le faci asa de bune de nu se mai strica si....evident nu se mai cumpara--teoretic. Traim perioada de consum,sa tina cit este in garantie si inca un pic...,iar daca vrei sa schimbi numai ceva din tot ansamblul o sa constati ca nu mai gasesti pentru ca sunt modificate(cote/parametri/sistemele de montaj...)tot ca sa ajungi sa cumperi nou, deci consum. mettre, on 21 februarie 2017 - 00:18, said:
sincer mi se pare cam scumpa tinand cont ca este fabricata in romania Daca era dupa mine, as fi; - inrodus in circuitul educational mai multe scoli de meserii unde sa se aprofundeze importanta calitatii combustibilului si arderii lui; - introdus niste norme structe in privinta arderii lemnului, ma refer la calitatea fumului, dar in acest sens Romania nu ar mai fi tratata ca o '"groapa de gunoi'" si prin urmare ar fi sanctionata de UE.. |
#4952
Posted 21 February 2017 - 08:52
pai comparativ cu altele fabricate in alte tari unde mai pui si transport si chiar salariu mai mare ca in Romanica si cu toate astea sunt mai ieftine
|
#4953
Posted 21 February 2017 - 09:08
Pentru a fi in asentimentul lui mettre,pentru cei ce sant in cautarea unui cazan cu randament sporit fata de clasicele in viata mult iubite de poporul roman,mi-a atras atentia,adica doresc sa fac "reclama" mai pe scurt la un cazan de putere medie-mare 100-750kw,HEIZTECH.Are 3 fumuri,as zice chiar 4,adica flacara se loveste de 3 praguri cu apa ca mai apoi sa iasa printr-un schimbator tubular in genul cazanelor cu gazeificare de mare randament(peste 90%) gen,viessman,vigas,attack,bio tec etc.
Gasiti cartea tehnica cu foto accesand google heiztech100-750kw. In cartea tehnica nu da randamentul acestui agregat in schimb cele de putere mai mica pana in 20kw ce se fabrica in Romania au un scimbator diferit cu doar 2 cai de fum ce ofera 73% randament. La cele mari,supuse atentiei avem doar temperatura gazelor de evacuare ce se incadreaza intre150-200 grade celsius ,valori ce nu chiar impresioneaza,oarecum asemanatoare cu restul atmosfericelor mai rasarite nitel. Edited by Lorki, 21 February 2017 - 09:12. |
#4954
Posted 21 February 2017 - 09:29
Zilele trecute am curatat cazanul.
Ieri, dupa o ora si ceva de la pornirea focului (intrase cazanul in ciclu normal), am verificat temperatura pe cos si am ramas surprins ca erau doar 140°. Uzual rulez la 170... maxim 200. |
#4955
Posted 21 February 2017 - 15:04
mettre, on 21 februarie 2017 - 07:35, said:
Nu fac nicio reclama.....am nevoie de niste sfaturi.....iar astia nici nu prea vand in romania......mai mult export...romanii cand spun cazan pe lemne se refera la viadrus deci....... |
#4956
Posted 21 February 2017 - 16:14
johnnydanut, on 18 februarie 2017 - 18:56, said:
Detin un Atmos dc18s de vreo 8 ani si astazi am constatat ca s-a fisurat peretele interior din spate (in focar) . Dupa o analiza atenta am constatat ca acel perete este din fabrica mult mai subtire decat restul cazanului (nu cred ca are mai mult de 2mm si practic acest perete extrem de subtire ii reduce drastic viata cazanului . Daca era la fel de gros ca restul , sunt sigur ca ducea 30 de ani fara probleme dar asa e doar pentru vremuri consumatoriste. Acel perete are o portiune liniara subtiata de coroziune (la 5 cm deasupra caramizii - pana pe acolo statea cenusa/gudronul din focar) si pe acea linie a aparut prima fisura (sunt sigur ca vor mai aparea si altele). 1. lemne verzi si uscate cu zapada/ploaie pe ele timp de doua ierni 2. condens in horn (30 litri de apa) de mi-a inghetat si a trebuit sa-l dezghet cu lampa cu gaz in 3 ore pe la usita de curatare din exterior. Multa apa mi-a ajuns si in centrala. 3. Condens care mi-a intrat in centrala de s-a udat fleasca samota si mi s-a luat vopseaua de protectie din focar. 4. am modificat-o si i-am anulat ventilatorul (il pornesc de la un intrerupator separat) si merg doar pe tiraj natural. Cam 75% din utilizare folosesc tirajul la minim iar termostatul HONEYWELL (clapa care se ridica/coboara) il tin intre 65-75 grade. Din cauza asta cateodata am condens si cu brichete de rumegus cu 8% umiditate pt ca nu am tiraj deajuns dar am jar si dupa 10 ore. 5. Cenusa o curat aproape zilnic, dar centrala odata, de doua ori pe iarna. 6. Lemne de brad cat cuprinde de mi-a luat foc burlanul si hornul (pe interior) de vreo 3 ori 7. Niciodata nu am curatat-o la sfarsitul sezonului. 8. Primul horn era din caramida patrata cu gaura de 160mm la mijloc. L-am intarit cu 4buc* 8m fier beton de 8mm prin caramida si 4 corniere 30mm*3mm pe colturile din exterior, sudate intre ele cu platband la fiecare 75cm, plasa rapitz si tencuiala. Dupa 3 ani am daramat hornul si am mai recuperat cam 3 kg de fier din cauza ruginii, condensului... 9 Hornul actual are burlan de inox doar de 160mm pe interior. Cred ca tu ai fost mai inventiv (nu am citit din urma) insa tare sunt curios ce ai fi putut face in plus. Bine, nu ca nu ma astept si eu la o minune d-asta, dar eu macar stiu de ce! PS Horn zic la cel vertical, burlan la cel intre horn si centrala. |
#4957
Posted 21 February 2017 - 17:57
_R_A_D_U, on 21 februarie 2017 - 15:04, said:
Pai si ce-i asa de rau la mult hulitul Viadrus? Nu-ti convine ca-i de fonta, deci, teoretic, este pe viata? Nu cred ca ai citit cu atentie problemele cu care se confrunta @johnnydanut cu una "de firma"... ps. daca imi poate recomanda cineva meseriasi pentru montaj consiliere etc va astept pe privat. sa fie din zona bucuresti-Ilfov . |
#4958
Posted 21 February 2017 - 23:03
In primul rand retrag acuzatiile aduse Atmos , abia dupa ce am umblat la cazan am descoperit ca tabla din spatele focarului a avut aceeasi grosime de 6 mm ca si tot cazanul dar din cauza prostiei mele am distrus-o si acea tabla s-a gaurit deci .... "mea culpa" . Acum chiar sunt hotarat sa iau tot Atmos caci e facut bine dar exploatat prost. Dupa o zi de munca am reusit sa pun capacul ala in spate , i-am facut proba cu 2 atm fara foc si nu curge pe nicaieri . Am pus tabla de 4 mm insa imi pare rau ca n-am luat una tot de 6. Am scos izolatia samotei de pe perete si m-am legat cu sudura mai jos decat linia gudronului (sper sa fie rezistenta tabla in acea zona) insa acum nu stiu cu ce sa mai astup santul ala pentru a-l proteja de gudron. Pana nu gasesc o solutie sa astup acolo nu fac focul in ea . In partea de sus (la gurile de admisie si evacuare) tabla originala era in stare buna si n-am mai incadrat si gurile cu tabla noua (era prea migalos) . In concluzie , tot ce astept e o idee cu astuparea santului aluia. Multumiri !
Attached Files |
#4959
Posted 22 February 2017 - 01:03
johnnydanut, on 19 februarie 2017 - 10:48, said:
cazan fonta 25 kw (Viadrus) + puffer 1000 litri si nu vreau sa mai aud de table goale . Daca exista vreo centrala pe gazeificare cu TOTI peretii grosi nu ezitati sa mi-o recomandati caci atat timp cat voi avea stocator nu voi mai face greseala cu "gatuirea" . Eu iti zic atat ca utilizator de viadrus cat si ca persoana ce face instalatii (am inceput sa urasc cuvantul proiectant, fiind folosit prea des si de prea multe persoane). Un Viadrus fara ardere "gatuita" si cu stocare in 1000 litri o sa insemne o centrala ce iti arunca pe cos constant 230-250*C. Si chiar si asa, exista riscul sa te trezesti cu depuneri caci garantez ca o sa bagi in ea ca in soba (cateva lemne pentru patul de jar si apoi umpluta "pana in gura", ori de cate ori este nevoie sa ajunga pufferul la 90*C). Inainte sa te apuci de o investitie, gandeste-te de 3 ori si incearca sa asculti doar parerile ce iti ofera si motive/detaliere, nu doar varianta "eu am si la mine merge" |
#4960
Posted 22 February 2017 - 07:53
|
#4962
Posted 23 February 2017 - 10:32
#4963
Posted 24 February 2017 - 20:40
johnnydanut, on 21 februarie 2017 - 23:03, said:
In primul rand retrag acuzatiile aduse Atmos , abia dupa ce am umblat la cazan am descoperit ca tabla din spatele focarului a avut aceeasi grosime de 6 mm ca si tot cazanul dar din cauza prostiei mele am distrus-o si acea tabla s-a gaurit deci .... "mea culpa" . Acum chiar sunt hotarat sa iau tot Atmos caci e facut bine dar exploatat prost. Dupa o zi de munca am reusit sa pun capacul ala in spate , i-am facut proba cu 2 atm fara foc si nu curge pe nicaieri . Am pus tabla de 4 mm insa imi pare rau ca n-am luat una tot de 6. Am scos izolatia samotei de pe perete si m-am legat cu sudura mai jos decat linia gudronului (sper sa fie rezistenta tabla in acea zona) insa acum nu stiu cu ce sa mai astup santul ala pentru a-l proteja de gudron. Pana nu gasesc o solutie sa astup acolo nu fac focul in ea . In partea de sus (la gurile de admisie si evacuare) tabla originala era in stare buna si n-am mai incadrat si gurile cu tabla noua (era prea migalos) . In concluzie , tot ce astept e o idee cu astuparea santului aluia. Multumiri ! |
#4964
Posted 25 February 2017 - 18:05
vand vitoligno 100 s de 30kw , centrala e instalata si nu o mai folosesc
|
#4965
Posted 17 April 2017 - 09:45
cheluakame, on 22 februarie 2017 - 01:03, said: Eu iti zic atat ca utilizator de viadrus cat si ca persoana ce face instalatii (am inceput sa urasc cuvantul proiectant, fiind folosit prea des si de prea multe persoane). Un Viadrus fara ardere "gatuita" si cu stocare in 1000 litri o sa insemne o centrala ce iti arunca pe cos constant 230-250*C. Si chiar si asa, exista riscul sa te trezesti cu depuneri caci garantez ca o sa bagi in ea ca in soba (cateva lemne pentru patul de jar si apoi umpluta "pana in gura", ori de cate ori este nevoie sa ajunga pufferul la 90*C). Inainte sa te apuci de o investitie, gandeste-te de 3 ori si incearca sa asculti doar parerile ce iti ofera si motive/detaliere, nu doar varianta "eu am si la mine merge" Dar am folosit la baza consumului cox , lemnul a fost pentru aprindere si putere primara in ancalzirea pufferului , coxul pentru mentinere . Arderea noemala a lemnului duce la temperaturi mari pe cos in comparatie cu coxul . In primul rand faceti corelarea intre necesarul termic , puterea cazanului , dimensiunea pufferului si autonomia dorita , altfel o sa fiti dezamagit . Nu va recomand viadrus u 22 . Mai degraba un tekla tytan care are fumul intors . Mai sunt cazane mai bune despre care nu se discuta mai pe nicaieri . Daca doriti puffer trebuie sa mergeti la randamentul maxim , ceea ce va arunca multa caldura pe cos daca folositi doar lemne , cazanul mergand mai bine pe carbuni . Din pacate multi nu stiu sau sunt reticenti la cazanele de zidarie . Pacat . Daca este bine realizat , acesta nu va arunca caldura pe cos , nu va costa mai mult ca un cazan de fonta (sau poate o idee mai mult , dar merita ) , va avea arderea mult mai curata neavand un focar" rece " , deci randamentul maxim in utilizare . Focarele care nu sunt inconjurate de apa ajung la randamente de 90% si chiar mai mult . Am citit nu demult (din pacate nu am salvat adresa site-ului ) ca agregatele pe lemne fac parte dintre cei mai mari poluatori deoarece nu peste tot sunt reglementate aceste tinichele in care , dupa cum, am vazut ca se lauda unii chiar si pe acest forum , ard toate gunoaiele casnice . Deci cazanul cel mai bun este acela in care poti arde toate gunoaiele .... Va rog sa nu puneti urechea la astfel de clasificari . Deci nu recomand tigaia pe care o am si eu . Daca nu aveti posibilitatea sa faceti un cazan de zidarie , cautati macar un cazan cu fumuri intoarse , atentie , intoarse , nu duble . Cu stima . Iertati-ma . Paste fericit tuturor alaturi de cei pe care ii indragiti !!! Hristos a inviat ! |
|
#4966
Posted 17 April 2017 - 18:24
ce parere aveti de cazanul radijator fk1, e facut in serbia automatizare cu citirea temperaturii gazelor, randament intre 85-90% asa zice producatorul, a aparut la noi in tara la romstal
|
#4967
Posted 20 April 2017 - 18:05
Pentru rezistenta la coroziune e de preferat de fonta cu camera de incarcare cat mai mare.Montat fara by pass pentru economie de combustibil,la al meu de otel am renuntat la by pass dar am lemne uscate si nu am pic de gudron.Caldura din lemne este mai bine preluata daca apa ce intra in cazan e la o temperatura scazuta astfel caldura nu se mai duce pe cos ci intra in calorifere.Incercati!Daca lemnele sant verzi apare si inevitabilul gudron dar la fonta e inofensiv si economia realizata din lemne acopera in timp valoarea unui Gobe l max, sa zicem.2800 lei nu sunt un capat de tara in Toata perioada cat va functiona.Nu am auzit ca o fonta sa fie mancata de condens acid,in schimb cazane de otel gaurite da.
Pentru confort daca permite portofelul un puffer sanatos nu 1000 l care de fapt e 900 l,completeaza in mod fericit instalatia.Deci ,un cazan de fonta cat mai mare 50kw cu un puffer cat mai mare 2500-3000l ,fara by pass !Asta o sa fac eu la urmatoarea achizitie. |
#4968
Posted 20 April 2017 - 19:06
Cazanele functioneaza la randament maxim in parametrii recomandati producator
Parametri acestia sunt de obicei temperatura pe tur 70-90° si 180-250° pe cos. Fonta nu este afectata de gudron dar transferul termic da. Daca tu vrei sa rulezi cu cazanul tau tot mocnind e problema ta (ma gandesc ca nu bagi in casa 70° permanent deoarece se face sauna). Legat de bypass, imi imaginez ce ochi mari o sa faci cand o sa iti crape un element deoarece cazanul era incins si a intrat apa rece din radiatoare. Asta se numeste soc termic. Pentru a nu arunca atata caldura pe cos exista alte solutii: recuperatoare, prelungirea traseului de fum, etc. Utilizarea unui pufer presupune ca sursa de caldura (cazanul) sa aiba 70-85° pe tur. Daca vrei sa il si umpli in 2-3ore trebuie sa arunci pe cos cam minim 150° daca nu ai recuperatoare. Daca nu, faci foc 6 ore. Degeaba ai cazan de 50kw si il folosesti la 1/2 din putere de teama sa nu arunci kw pe cos. Edited by radurus, 20 April 2017 - 19:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users