Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
O noua era pt Divizia A sau inceputul sfirsitului ?
Last Updated: Mar 31 2008 11:45, Started by
amadeus79
, Feb 05 2008 17:35
·
0
#19
Posted 07 February 2008 - 00:12
Din capul locului, nu's sustinator al trecerii meciurilor in sistem pay-TV sau PPV sau in dracu' mai stie ce..., cum nu sunt nici sustinator al difuzarii lor moca. Pur si simplu I don't give a shit. Cum insa, se pare ca unii stau prost cu empatia, am sa incerc sa reiau: exista un prag de rentabilitate pana la care te poti baza pe publicitate. Odata depasit acest prag [care binenteles, variaza de la tara/televiziune la alta], ai doua solutii: ori treci la alt sistem pentru a avea/a incerca profit ori ajungi la concluzia ca nu renteaza si implicit nu-ti mai bati capu' cu asa ceva.
Cam asa sta si treaba in Ro cu drepturile astea. Daca vor ajunge la concluzia ca nu merita nu vor licita, iar ceilalti care/daca o fac, o fac probabil pentru ca....ei stiu mai bine. blackcat, on Feb 6 2008, 17:38, said: Oricind dau bani pe calitate, dar nu vad de ce ar da un om normal la cap bani sa vada meciurile dintr-un campionat de 2 lei. Nivelul jocului in Divizia Nationala dpdv al tehnicitatii, vitezei si spectacolului se situeaza la nivelul Diviziei B din 89. As da bani sa vad Discovery HD, NG HD, dar campionatul national? Ah si sa nu te'aud: "e scump!" sau "nu se poate face in Ro!", ca ma dau jos din elicopter drept in fata porti tale numai ca sa te plesnesc. Edited by fabian23, 07 February 2008 - 00:20. |
#20
Posted 07 February 2008 - 07:33
ca post de televiziune trebuie sa ai mult curaj si mai ales naivitate sa dai atatia bani pe un campionat de 2 bani. sper sa fie PPV sa scap de toti ratatii de fotbalisti, presedinti de cluburi si "analistii offsidelui" oricum sunt doar cateva meciuri care se pot numi asa intr-un campionat. daca vreau neaparat ma duc la stadion la alea si gata.
Champions League sa fie la Protv, Anglia la Eurosport 2, Franta/Germania sa fie si ele undeva la Sportklub si totul e ok. |
#21
Posted 07 February 2008 - 18:09
blackcat, on Feb 6 2008, 19:38, said: Tot citesc pe forumuri aceasta idiotenie: romanului ii place tot ce e moca. Adica francezului, germanului, spaniolului nu ii place? Mai iesiti si voi din Pitesti in afara tarii, mai cunoasteti oamenii si veti vedea ce mari iubitori de moca sunt vesticii, ce zgirciobi si oameni de nimic pot fi. Mai mult decit atit ar trebui sa vedeti ce preturi mici au aia la pachetele TV si ce oferte au si dupa aia sa vorbiti. Oricind dau bani pe calitate, dar nu vad de ce ar da un om normal la cap bani sa vada meciurile dintr-un campionat de 2 lei. Nivelul jocului in Divizia Nationala dpdv al tehnicitatii, vitezei si spectacolului se situeaza la nivelul Diviziei B din 89. As da bani sa vad Discovery HD, NG HD, dar campionatul national? Sa-i vad pe Dica, Meme, Borcea? Niciodata. Sa dau bani ca sa vad o scursura umana de teapa lui Copos si jucatorilor lui de 2 bani? Asta nu se va intimpla. Daca eu din Pitesti nu cunosc oamenii si lumea atunci ce sa mai vorbesc despre tine ca esti izolat in Brasov, intre munti. Nu vreau sa-i jignesc pe ceilalti asa ca ma refer doar la tine. |
#22
Posted 09 February 2008 - 15:09
Nu va enervati. Nu merita sa ne certam pt transmisia in sistem PPV a unor cretini ca ovidiu petre sau dica.
|
#23
Posted 11 February 2008 - 09:01
MEGA OFERTA 54.000.000 EURO ACUM!
Luni, 11 Februarie 2008 SCUMP Din sezonul 2008-2009, derby-urile Ligii I ar putea fi urmarite de telespectatori doar contra costTINTA Licitatia pentru drepturile TV din Liga I în urmatorii trei ani a ajuns deja la o suma record. Planurile de afaceri sunt gata de mult, razboiul tacit cu “cine ofera mai mult” e în toi, zvonurile se propaga rapid, si totusi licitatia drepturilor TV pentru Liga I ramâne o Cutia Pandorei, pe care nimeni nu vrea sa o deschida. Pentru specialistii domeniului media, câstigatorul nu mai reprezinta o surpriza. Surprinzatoare ramâne doar suma extrem de mare pe care tot mai multe voci avizate o pronunta, minimum 50 de milioane de euro! Ba chiar, Dragomir, seful de la LPF, sustine ca are o oferta de 54 de milioane de euro! Surse din piata afirma ca Boom TV este ca si câstigator, dar majoritatea sunt reticente atunci când vine vorba despre ce ar putea urma dupa câstigarea efectiva a drepturilor. Sunt telespectatorii români pregatiti sa plateasca pentru meciurile pe care pâna acum le urmareau gratis? Vor accepta cluburile sa câstige mai multi bani din televizari, dar sa beneficieze de o notorietate mai scazuta? Sunt întrebarile de pe buzele tuturor. Desi foarte probabil Boom TV va revinde o parte din drepturi altor posturi, telespectatorii nu vor putea urmari o mare parte din meciuri decât daca platesc un abonament lunar. In marea majoritate, cluburile nu sunt interesate decât de faptul ca vor câstiga considerabil mai multi bani, dar nu recunosc ca ar putea pierde la capitolul notorietate. 668.000.000 EURO pe sezon au costat drepturile TV pentru campionatul francez la ultima licitatie. 1.300.000.000 EURO valoreaza la ora actuala un sezon din campionatul englez Ce zic specialistii Razvan Varabiescu, managing director al Media Direction, întrevede deja finalul licitatiei: “Cea mai plauzibila este varianta Boom TV, dar în viziunea mea mai sunt candidati si Sorin Ovidiu Vântu (Realitatea Media) sau Horatiu Nicolau (Telesport) în asociere cu Kanal D”. Despre eventualitatea mutarii meciurilor pe system pay-tv, Varabiescu s-a aratat reticent: “Ca sa justifice suma de 50 de milioane, cât am auzit ca ar fi oferit, cred ca vor vinde unele optiuni catre TVR sau National TV, iar ei sa difuzeze cele mai importante meciuri pentru a câstiga noi abonati, pe care sa-i evalueze pe bani buni, peste trei ani, când probabil vor vinde statia”, a declarat Varabiescu. Maria Tudor, managing director al Zenith Media, nu pare nici ea încântata de perspectiva platii pentru meciuri: “Fotbalul este un sport de mase, iar în România va garantez ca majoritatea românilor nu-si permit sa dea 4-5 euro pe luna doar pentru fotbal. E prematur acest pas si cred ca de la 18 milioane, cât au costat drepturile acum trei ani, sa se ajunga la aproximativ 45, e putin exagerat”, a declarat Maria Tudor. Cluburile vor banii PLAN Conducatorii se bucura ca îsi rotunjesc bugetele. Reprezentantii cluburilor nu par interesati decât de suma de bani pe care ar putea sa o încaseze din drepturile TV. “Pentru noi, care suntem un club mic, câteva sute de mii de euro în plus ar însemna enorm. Telespectatorii trebuie sa plateasca pentru fotbal, în ziua de azi totul se plateste, pe noi nu ne intereseaza decât sa primim cât mai multi bani. E simplu, suporterii ori platesc, ori vin la stadion”, a declarat presedintele Gloriei Bistrita, Jean Padureanu. Opinia “Lordului” a fost împartasita si de Valeriu Argaseala: “Nimeni nu investeste o suma atât de mare daca stie ca nu poate sa-si recupereze banii. Sunt sigur ca cei de la Boom vor revinde altor posturi drepturile de televizare, nu-si permit sa piarda atâtia bani din moment ce acoperirea lor e restrânsa”, a declarat directorul executiv al Stelei. Iuliu Muresan recunoaste însa ca Boom ar putea sa revânda drepturile de televizare, considerând ca numai asa îsi poate recupera investitia: “Sunt sigur ca vor revinde principalele optiuni, iar ei le vor pastra doar pe ultimele, pentru ca la fel a procedat si Telesportul”, a adaugat presedintele CFR-ului. Singurul care s-a aratat contrariat de initiativa Ligii a fost Marin Condescu: “Crede cineva ca merita sa primesti 20 de milioane de euro, dar sa dispara fotbalul de la TV pentru cel putin un an? La Adunarea Generala de la finalul lunii o sa-mi exprim nemultumirea”, a încheiat presedintele echipei Pandurii Tg. Jiu. Si nationala e mult mai scumpa 500 de mii de euro plateste Antena 1 pentru fiecare meci al echipei nationale din preliminariile CM 2010. 180 de mii de euro platea TVR 1 pentru un meci al echipei nationale pâna în acest an. http://prosport.ro/articole/mega-oferta-54...euro-acum/76908 |
#24
Posted 11 February 2008 - 11:30
Asa cum am spus, Boom are deja buget alocat pentru achizitii sportive 2008... daca totul va fi corect la licitatie, atunci Liga 1 va fi sigur la Boom!
|
#25
Posted 11 February 2008 - 16:41
sa se spele pe cap cu liga burger ca nu o sa isi acopere investitia cei de la boom....si cu asta am spus tot...
|
#26
Posted 11 February 2008 - 17:08
rz, on Feb 11 2008, 13:00, said: Asa cum am spus, Boom are deja buget alocat pentru achizitii sportive 2008... daca totul va fi corect la licitatie, atunci Liga 1 va fi sigur la Boom! spre exemplu antena1 isi scoate banii si daca da 80 de mil, pe cand boom nu o sa-si scoata nici cu 50 de mil. N-o sa mai ia teapa voiculescu sa cumpere optiunile de la boom (cum a facut cu telesportu) Boom ar putea sa faca "afacere" cu tvr-u sa le vanda vreo 2 optiuni(ca e vorba de bani publici, si astia se pisa pe noi de fiecare data) DACA BOOM ISI OPRESTE TOATE OPTIUNILE PREVAD UN ESEC TOTAL(PARCA SI VAD CUM DIN AL DOILEA AN INCEPE SA VANDA OPTIUNILE PT A MAI ACOPERI DIN PIERDERI) TOT RAU SPRE BINE , POATE VEDEM SI NOI DIN ANII VIITORI SPANIA SI ITALIA |
#27
Posted 12 February 2008 - 23:36
piata de la noi, reprezinta aprox 7.000.000 de familii ...
e corect sa se vanda drepturile tv unui furnizor de programe care nu acopera nici 2% din piata ? Edited by amadeus79, 12 February 2008 - 23:40. |
#28
Posted 12 February 2008 - 23:50
Da...
Cand au luat Spania si Italia, la sfarsitul lui 2006, au avut aprox. 10.000 abonati... dupa un an de la achizitie, la sfarsitul lui 2007, au facut 100.000 abonati deci de 10 ori mai multi Acum au aproape 140.000 abonati... dupa un an vor avea de 10 ori mai multi abonati ? Asta este intrebarea... |
|
#30
Posted 12 February 2008 - 23:58
Quote Da... Cand au luat Spania si Italia, la sfarsitul lui 2006, au avut aprox. 10.000 abonati... dupa un an de la achizitie, la sfarsitul lui 2007, au facut 100.000 abonati deci de 10 ori mai multi Acum au aproape 140.000 abonati... dupa un an vor avea de 10 ori mai multi abonati ? Asta este intrebarea... 3500 instalari / zi ... timp de 1 an ... ps. poate ma reprofilez si eu Edited by rz, 13 February 2008 - 00:22. |
#31
Posted 13 February 2008 - 00:09
amadeus79, on Feb 12 2008, 23:58, said: 3500 instalari / zi ... timp de 1 an ... ps. poate ma reprofilez si eu In momentul de fata, fara campionat romanesc, se fac cel putin 500 pe zi (au fost luni cu 18-20 mii lunar)... deci cel putin 15.000 lunar X 12 luni rezulta 180.000 abonati boom dupa un an Daca adunam cei 140.000 actuali cu cei 180.000 facuti dupa inca un an, avem 320.000 clienti in februarie 2009, deci iata cum s-a ajuns de la nici 2.5% la aproape 5% din piata si asta fara sa luam in calcul ca Liga1 va fi la Boom Edited by rz, 13 February 2008 - 00:11. |
#32
Posted 13 February 2008 - 00:17
Stai putin sa se concretizeze ca pana in aprilie vorbim doar ipotetic!
|
#33
Posted 13 February 2008 - 00:19
|
#34
Posted 13 February 2008 - 12:31
Cabliștii contraatacă
de Cristi Scutariu, Adrian Popa UPC și RCS nu rămîn indiferente la oferta Boom și ar putea licita pentru drepturile de televizare ale Ligii I Cele 45 de milioane pe trei sezoane venite din partea platformei DTH nu-i lasă reci pe cabliștii din România, care vor să facă o contraofertă pentru partidele din Liga I. Motivul ar fi că telespectatorii ar migra către Boom care, pe lîngă partidele din Liga I, mai transmite și două dintre cele mai interesante campionate din străinătate, Serie A și Primera Divison. Atît UPC cît și RCS vor să liciteze pentru achiziționarea partidelor din campionatul intern. Banii nu reprezintă o problemă pentru cei doi operatori de cablu. În plus, planul ar fi ca o dată cumpărate drepturile, cabliștii să se alieze cu cel puțin o televiziune pentru transmitere opțiunilor pe care vor să le păstreze. Celelalte ar fi revîndute pentru recuperarea unei părți din investiție către celelalte televiziuni, după modelul Telesport. 1,3 milioane de clienți are UPC în România 1,2 milioane de abonați are RCS în țară Boom TV are în momentul de față în jur de 106.000 de abonați http://www.gsp.ro/st...taca-53007.html |
#35
Posted 14 February 2008 - 23:02
nu e prost cine cere, e prost cine da ... atitia bani pe liga lu' gigi, meme, borcica, giovanni, mititelu', dinel ...
|
#36
Posted 19 February 2008 - 23:39
Prețul de 21,5 milioane de euro pentru drepturile de difuzare este considerat științifico-fantastic.
Posturile de televiziune sunt interesate de difuzarea meciurilor din campionatul intern, dar consideră prea mare prețul cerut de Liga Profesionistă de Fotbal (LPF). Conform caietului de sarcini al licitației, viitorul titular al drepturilor TV ar trebui să plătească pentru un sezon cel puțin 18 milioane de euro, la care se adaugă TVA. Prețul este de trei ori mai mare față de cel plătit pentru sezonul 2007-2008. Vor, dar nu pot Drepturile de difuzare sunt deținute în prezent de Telesport, televiziunea condusă de Horațiu Nicolau. „Este o sumă foarte mare, iar cluburile trebuie să ia în calcul faptul că televiziunile comerciale nu or să-și permită să transmită meciurile“, spune Nicolau. În plus, „valoarea campionatului nu justifică prețul LPF“. Totuși, Telesport, care beneficiază de un drept de preempțiune pentru drepturile de difuzare, va uza de acesta și în cazul prețului de 21,4 milioane de euro. Kanal D difuzează în prezent opțiunile 1 și 4. „Noi suntem interesați să difuzăm în continuare meciuri, însă, în opinia mea, prețurile mi se par foarte mari“, spune Cosmin Cernat, directorul Departamentului sport. Antena 1 deține opțiunea doi. „Suma avansată de LPF este de domeniul științifico-fantastic. Vom avea o strategie în legătură cu meciurile din Liga I, în funcție de caietul de sarcini“, a declarat Cristian Crețu, director Sport Antena 1 și Antena 3. TVR 1 a fost mai reținut în declarații. „Să vedem mai întâi ce ni se oferă. Nu știu dacă LPF se referă numai la drepturile de televizare sau și la alte posibilități de revânzare a meciurilor: folosirea imaginilor pe internet, pe telefonia mobilă sau în străinătate“, spune Ioan Todan, directorul Departamentului de sport din TVR. Pro TV consideră că prețul LPF ar putea atrage rețelele payTV. „Pro TV este interesat de toate producțiile de calitate, iar Liga lui Mitică are momente când este un program bun. Este un pachet interesant, dar el trebuie să se încadreze în regulile de profitabilitate ale companiei noastre“, apreciază Costi Mocanu, director executiv Pro TV SA. „Unei stații comerciale, cu distribuție tradițională, îi este imposibil. Liga cere acești bani pentru că știe că rețelele payTV sunt interesate de fotbal. Nici acestea nu-și vor face banii, dar îi pot amortiza ca investiții în marketing“, consideră Mocanu. Dragomir: „Așa au vrut mușchii noștri“ Dumitru Dragomir, președintele LPF, susține că drepturile valorează mult mai mult decât pragul-limită de la care s-a stabilit să se înceapă licitația. „Prețul de pornire este de 18 milioane de euro (n.r. - restul până la 21,46 de milioane de euro îl reprezintă TVAul). Doritorii trebuie să cumpere și caietul de sarcini care costă 40.000 de euro. Cine vrea, cumpără. Noi nu obligăm pe nimeni. De ce 18 milioane de euro? Pentru că așa au vrut mușchii noștri, așa a stabilit Adunarea Generală. Nu e un preț exagerat. Liga I face 150 de milioane de euro pe an. Cine cumpără drepturile poate să facă orice vrea. Să le dea pe internet, în rețelele de telefonie mobilă, în sistemele payper- view, să le vândă mai departe, pe Lună și pe Soare, la dracu’, la lacu’. Nu mă interesează. Banii vor fi virați cluburilor tot pe baza grilei italiene așa cum procedăm și acum și nu s-a supărat nimeni“, ne-a declarat ieri „Corleone“. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users