Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Nelamurire instalare internet

Cheie licenta Windows11

Sfat plantare arbori pentru o mic...
 rachiu din gemuri si dulceturi

Bara de cautare sa o mut jos?

Accesorii multitool Black and Dec...

Suma maxima.
 Pilonul II - date de piata, tendi...

Geam la baie: va place sau nu va ...

izolație balcon exterior

Izolatie balcon inchis
 Device atasat instalatie PV

Greseala mp - 1/2 - in actul de v...

[CUM] SPV ANAF - Gestionare cont ...

Presiune gaz scazuta
 

Jogging,alergare

- - - - -
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#19
adi185

adi185

    Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 795
  • Înscris: 26.10.2003
ar fi bine sa nu bei mai mult de 2 beri in interval de 6-8 ore, sa nu se "umfle" burta

#20
shadowfax

shadowfax

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 24.07.2007
asadar daca alergi dimineata slabesti mai repede decat daca alergi seara?:)

#21
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007
Poti sa slabesti bine si seara.

Edited by ciutacu, 17 July 2008 - 09:32.


#22
adi185

adi185

    Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 795
  • Înscris: 26.10.2003

 shadowfax, on Jul 17 2008, 02:36, said:

asadar daca alergi dimineata slabesti mai repede decat daca alergi seara?:)
e bine sa alergi pe stomacu gol, adica sa iti fie extrem de foame. ca sa arzi depozitele de grasime, altfel arzi ce ai mancat

#23
Ardelean

Ardelean

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 16.07.2008
Nimeni nu o sa moara daca alearga pe stomacul gol doar daca este rahitic. Ceea ce este important de retinut este ca mai intai arzi ce ai in stomac, de abia dupa aceea se trece la arderea grasimilor depuse. Si inca ceva. Conteaza extrem de mult daca alergi repede sau alergi incet.

#24
flavius1990

flavius1990

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 546
  • Înscris: 04.08.2007
Nu demult m-am reapucat de alergat insa de aceasta data am ales sa merg si la sala.Asadar m-am hotarat ca o zi sa alerg de dimineatza pe stomacul gol iar o zi sa merg la sala, in ciuda faptului ca pentru a da un randament bun la sala de forta este nevoie de odihna.Astept parerile voastre despre acest tip de antrenament, daca se merita sau nu, daca nu este prea solicitant efortul pentru a da randament la sala, astept chiar si alte metode de antrenament in care sa pot combina alergatul cu mersul la sala. Va marturisesc ca m-am hotarat sa practic si alergatul si mersul la sala de forta pentru a pune masa musculara in primul rand iar in a doua faza prin alergat, sa ard stratul adipos(nu foarte mare).Astept din partea voastra si un regim alimentar.Numai bine ..

#25
vincent_29

vincent_29

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 24.11.2006
@ady185: Interesanta teoria asta cu alegatul cu burta goala :huh: , eu stiam ca efortul de rezistenta consuma depozitele de grasime iar efortul de intensitate consuma "ce ai mancat"

@flavius1990:
Atata timp cat nu-ti doresti sa faci performanta in culturism, consider ca combinatia dintre culturism si jogging este perfecta.
Cat despre alergatul pe stomacul gol, hm, aici nu stiu ce sa zic pentru ca exista cazuri si cazuri, adica sunt unii care au care au un nivel energetic foarte ridicat in prima parte a zilei, iar altii au nevoie de trei ore pentru a se pune pe picioare. Daca faci parte din prima categorie mi se pare ok sa alergi dimineata, dar daca nu, atunci cred ca este mai bine sa o lasi pe dupa-masa. Oricum joggingul in sine nu este o activitate fizic foarte intensa, nu-ti necestita resurse foarte mari  si ca atare se cam poate practica in orice parte a zilei.
Cat despre culturism care este mult mai solicitant eu recomand sa fie practicat in a doua parte a zilei. Parca se spune ca ora optima la care suntem capabili de cel mai mare efort fizic este in jurul orei 19, dar evident ca asta poate diferi de la un individ la altul, in functie de obiceiurile fiecaruia si in functie de multe alte lucruri.
In nici un caz nu recomand culturismul la primele ore dupa trezire.

#26
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007
Pentru unii alergatul pe stomacul gol e mai bun decat pentru altii, fiecare e diferit. Cel mai bine e sa invete fiecare sa-si asculte organismul, desi asta ii ia timp, iar multi vor informatia de la altii cat mai repede si se mira de ce nu le merge bine.

#27
badea_ghio

badea_ghio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 01.12.2005
salutare
in legatura cu alergatul "pe burta goala". de ceva timp am inceput sa alerg, ce-i drept de trei saptamani numai
alerg numai dimineata, am incercat in niste dupa-ameze sa alerg, dar nu m-am simtit prea bine

ma trezesc la 6.20, la 6.30 am iesit pe poarta, si pe la 6.35-6.39 sunt la locul unde alerg
am o portiune "de pamant" pe care alerg, nu am acces la stadion (evit pe cat pot asfaltul)

ma simt foarte bine la alergat, alerg legat cam vreo 40 de minute... in timpul asta nu simt senzatie de foame. mananc doar dupa ce ajung acasa, dupa o juma de ora-o ora.

am inceput sa alerg pentru ca vreau sa slabesc. am 1.97, 19 ani si 100 de kg
sunt un pic "supraponderal"... scopul e sa ajung pe la 92-93 kg pana in decembrie

nu practic culturism sau alt sport, mai fac din cand in cand KenpoX si Streching, tot de la P9sn. shoulders&back, foarte rar. (apropo, este bun programul asta de antrenament? p90x intreb)

am gasit si o carte, "Complete idiot's guide to Jogging and Running", foarte buna, motivanta, cu multe sfaturi foarte utile.

am de gand sa alerg la maraton in 3 ani ^^

Edited by badea_ghio, 23 August 2008 - 18:59.


#28
pahouse

pahouse

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 08.04.2010
am o mica problema...:| am 19 ani ,1.96 inaltime si 114 kg...m-am hotarat sa dau in jandarmerie si nu imi pune probleme nici un examen ,mai putin cel sportiv...la rezistenta nu am probleme ,dar la viteza sunt praf...:(   50 m trebuie scosi in 7,20 sec ,iar eu nu am reusit sa-i scot in mai putin de 7,60...daca imi pute-ti da vreun sfat ce as putea face ca in 4 luni sa scot sub 7.20... va multumesc.....ast rasp.....v-am pa

#29
FChriss

FChriss

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.04.2010

 pahouse, on 8th April 2010, 01:32, said:

am o mica problema...:| am 19 ani ,1.96 inaltime si 114 kg...m-am hotarat sa dau in jandarmerie si nu imi pune probleme nici un examen ,mai putin cel sportiv...la rezistenta nu am probleme ,dar la viteza sunt praf...:(   50 m trebuie scosi in 7,20 sec ,iar eu nu am reusit sa-i scot in mai putin de 7,60...daca imi pute-ti da vreun sfat ce as putea face ca in 4 luni sa scot sub 7.20... va multumesc.....ast rasp.....v-am pa

Ai incercat sa slabesti niste kg?

Edited by FChriss, 08 April 2010 - 08:35.


#30
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,683
  • Înscris: 29.01.2008
Trebuie sa slabesti. Cam pentru fiecare 10 milisecunde trebuie sa slabesti un kilogram. Deci v-a trebui sa ai un maxim 110kg, ideal pe la 105-106kg.

#31
DanyOtelul

DanyOtelul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 189
  • Înscris: 14.09.2007
dar in situatia mea ce sa mai fac? cat sa slabesc ca sunt destul de slab ptr inaltimea mea.. am 1,90 si 75 kg..la 50 de metri nu scot sub 7.5..un sfat cineva poate sa-mi dea?..nu stiu cum sa fac sa am un start mai bun ptr ca stiu sigur ca la start e problema..plec greu :(

#32
DanyOtelul

DanyOtelul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 189
  • Înscris: 14.09.2007

 DanyOtelul, on 20th July 2010, 18:51, said:

dar in situatia mea ce sa mai fac? cat sa slabesc ca sunt destul de slab ptr inaltimea mea.. am 1,90 si 75 kg..la 50 de metri nu scot sub 7.5..un sfat cineva poate sa-mi dea?..nu stiu cum sa fac sa am un start mai bun ptr ca stiu sigur ca la start e problema..plec greu :(

mai e cineva pe aici?..poate sami raspunda cineva?..ca se apropie proba si tot nu scot timpul..ce secrete aveti la alergarea de 50 de metri?

#33
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,683
  • Înscris: 29.01.2008
Cat mai multe sprinturi. Si mananca bine, stai o ora si apoi apuca-te.

#34
DanyOtelul

DanyOtelul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 189
  • Înscris: 14.09.2007

 GlobalMods, on 5th August 2010, 01:10, said:

Cat mai multe sprinturi. Si mananca bine, stai o ora si apoi apuca-te.

ms ptr raspuns...cred ca si de la asta era..eu inainte de antrenament nu mancam deloc...ptr ca am mancat odata si mi sa facut rau, bine ca atunci mancasem si dupa 10 min mam pus pe alergat.. si de atunci am crezut ca e mai bine sa nu mananc

#35
chataros

chataros

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 24.11.2003
Eu stiam ca trebuie sa te antrenezi pt viteza pe un teren "in rampa" (sau in termeni uzuali: alergare in panta... dar sa fie la deal :D )
Asa se antreneaza mai repede muschii responsabili cu pornirea intr-o alergare.

Ceva recomandari pt alergatul in sala, pe banda?
Vazusem mai demult niste sfaturi referitoare la duratele de alergat, pana intri in ritm, insa nu mai stiu pe unde. si a trecut destul de mult de la ultimele alergari.
Vreau sa incerc si eu combinatia de alergat + sala.

#36
Aether

Aether

    AirGod.

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,334
  • Înscris: 01.01.2011
Interesant în ce directie s-a îndreptat discutia:
Alergarea dimineata merge mai bine, corpul odihnit (vorbesc în cazul meu), dar treaba asta fiind valabila doar Sâmbata/Duminica, în restul saptamâni nu se poate dimineata, asa ca ramâne seara
Durata, durata, durata, chiar nu m-am gândit sa cronometrez vreodata cât alerg*aici fiind vorba de: km, sau durata timp*, de obicei încep treptat, apoi alerg -> trec în pas de plimbare, alerg (alergare usoara, nimica fortat), apoi când toate sunt încalzit bag si 1-2-3 sprint -> apoi intrare în mers -> sprint -> apoi intrare în mers normal, alergarea sprint pe drum drept, alergarea usoara pe toate tipurile de teren: pamânt, beton, pietris, piatra cubica (mare grija pe piatra cubica, ai calcat strâmb te-ai ales cu vizita la doctor), pe pamânt se simte cel mai usor impactul la picior
Importat ce încaltaminte folosesti, eu am început cu o pereche joasa (asta aveam la îndemâna, am zis sa nu stric ceva scump), apoi dupa ce a trecut timpul m-am obisnuit eu cu alergarea, am observat ca încaltaminte nu pateste nimica -> asa ca am putut sa fac trecerea care trebuia facuta de la prima sedinta, mi-am cumparat o pereche cu talpa groasa + calcai înalt, adica genul de încaltaminte care în momentul în care ai luat pozitia de alergare esti atras în fata de gravitatie
Acuma normal depinde ce tip de alergare îti place, îti este comoda tie, încaltamintea, echipamentul - dicteaza stilul de alergare, am observat ca fiecare alearga în stilul lui, asa cum în ghete pe zapada nu a mai mers tehnica asta de alergare, a mers o tehnica mai mult cu piciorul relax, sa treaca usor peste suprafata acoperita cu zapada
Problema la încaltaminte s-a pus când am fost sa alerg dupa ce a plouat, aveam o încaltaminte joasa care în pozitia în care alergam tindea sa alunece, inevitabil urma vreo accidentare daca insistam, asa ca am încetat, am facut o pauza, apoi am cumparat o alta pereche de încaltaminte care a rezolvat problema cu pozitia de alergare + sa îmi permita sa alerg si pe suprafata umeda - sa nu se uite careva sceptic, este vorba despre o pereche pâna în 50 de ron, dar cu talpa groasa (totodata moale) + calcâiul mai înalt (si asta fiind tot moale), adidasul absoarbe majoritatea impactului, dupa alergare nu am nici cea mai mica problema, bag un apropou ca cu prima încaltaminte ma pomeneam cu cu febra musculara la picioare, pozitia adidasului (modul în care ateriza piciorul) se facea mai mult pe calcâie

Edited by Aether, 16 January 2011 - 21:22.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate