Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Despre Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
pisoiu2

pisoiu2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 08.03.2007
Buna,

Sunt student la UCDC Cluj. Aceasta facultate are un forum, pe care credeam ca se poate discuta liber (in limitele discutiilor civilizate) despre tot ce se poate intampla in aceasta facultate. M-am inselat. Acela e un forum de pareri pro si cam atat. Orice parere contra este imediat stearsa, mesajul meu extrem de critic, publicat acolo, a stat cam vreo 10 minute, dupa care a fost sters. Deoarece cred in dreptul la libera exprimare, nu e nici o problema, imi voi publica opinia pe alte forumuri, asupra carora distinsii si impartialii moderatori ai forumului UCDC (sper) ca au mai putina influenta.
Iata continutul mesajului original:

Quote

Buna ziua tuturor,

Ma numesc Florian Chende, si sunt student in anul I la UCDC Cluj, asta ca sa nu creez impresia ca ma ascund in spatele unu nick. Imi asum in mod direct si responsabil tot ceea ce voi scrie in continuare.