Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

Cardiologi

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1
apasha

apasha

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 10.11.2007
Stie cineva unde sunt medici cardiologi mai buni prin Bucuresti? Sau un centru medical cu o aparatura buna pentru un examen cardiologic?
Eu am facut niste analize la inima si nu mi s-a gasit nimica in neregula, dar am mereu senzatia de "gheara" in piept si mi s-a intamplat sa fac un fel de crize in care pe langa aceasta puternica senzatie in piept mi s-a taiat respiratia si am intrat intr-un fel de fibrilatii.  Am avut noroc ca eram in vizita la parinti intr-un oras de provincie si salvarea a venit imediat. Mi se inclestasera mainile si muschii faciali, iar durerea in piept era insuportabila, simteam ca imi va exploda inima. De multe ori mi se intampla sa am palpitatii puternici si bruste, din senin, chiar si cand sunt relaxata. Poate imi dati si mie niste sfaturi unde ar trebui sa ma duc, pentru ca nu stiu ce sa mai fac, iar medicului de familie cand i-am zis nu m-a lamurit cu nimica, nu a acordat atentie acestui aspect.

#2
alexpreda

alexpreda

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 08.12.2003
in bucuresti nu stiu
eu te-as trimite in cluj la spitalul judetean de urgenta
medici - simiti si catinean

#3
Vladgbv

Vladgbv

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 05.01.2008