Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Latime cifa de beton/masina de pompieri

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
jihadu

jihadu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,377
  • Înscris: 19.01.2007
Buna seara,

stie cineva care e latimea unei cife de beton sau masini de pompieri?

Vreau sa las un drum de servitute de 3 m catre terenul pe care l-am cumparat si as vrea sa stiu daca e de ajuns,
in conditiile in care trebuie sa incapa cifa de beton,masina de pompieri, salvarea, masina care va goli fosa .


Multumesc,

A.

#2
soferu

soferu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 31.03.2007
Latimea maxima admisa este 250mm(260-frigo).
Pare OK 3m. Ia in consideratie si dimensiunea oglinzilor daca sunt imobile care marginesc drumul.

#3
jihadu

jihadu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,377
  • Înscris: 19.01.2007

 soferu, on Jan 20 2008, 20:34, said:

Latimea maxima admisa este 250mm(260-frigo).
Pare OK 3m. Ia in consideratie si dimensiunea oglinzilor daca sunt imobile care marginesc drumul.


Multumesc, da, ma refeream la latimea cu tot cu oglinzi, nu cred ca masinile astea mari de ciment/betoniere in majoritate vechi ar avea oglinzi rabatabile ca la masinile mici noi.

#4
OldDaddy

OldDaddy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 12.11.2006
Teoretic e suficient, practic nu.
Drumul ar trebui sa fie perfect drept, intrarea si iesirea de pe el trebuie sa aiba suprafata libera ca acel camion care intra sa poata face manevre de aliniere, iarna e cam greu sa circuli cu un camion pe un asfel de drum (posibil sa te trezesti cu garduri rupte, posibil sa te intalnesti cu refuzul soferilor, posibil sa ai probleme cu pompierii, etc), asfel facand un simplu calcul camionul ar avea o toleranta de 25 cm stanga / dreapta, cam putin.
Daca ai posibilitatea lasa o latime de 3.5 m , in acest caz ar fi o toleranta de 0,5 m stanga / dreapta, suficient de bine.

#5
jihadu

jihadu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,377
  • Înscris: 19.01.2007

 OldDaddy, on Jan 20 2008, 21:27, said:

Teoretic e suficient, practic nu.
Drumul ar trebui sa fie perfect drept, intrarea si iesirea de pe el trebuie sa aiba suprafata libera ca acel camion care intra sa poata face manevre de aliniere, iarna e cam greu sa circuli cu un camion pe un asfel de drum (posibil sa te trezesti cu garduri rupte, posibil sa te intalnesti cu refuzul soferilor, posibil sa ai probleme cu pompierii, etc), asfel facand un simplu calcul camionul ar avea o toleranta de 25 cm stanga / dreapta, cam putin.
Daca ai posibilitatea lasa o latime de 3.5 m , in acest caz ar fi o toleranta de 0,5 m stanga / dreapta, suficient de bine.


Multumesc,

ziceam ca un sofer bun daca are dreapta stanga cate 20-25 cm s-ar descurca.

Asta vara, caci nu intentionez sa ma apuc iarna de constructie.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate