Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cu masina spre Bulgaria
Last Updated: Mar 08 2024 22:07, Started by
Speedo
, Aug 26 2004 11:23
·
47
#2557
Posted 12 May 2019 - 09:00
#2558
Posted 12 May 2019 - 09:30
ce importanta are limita de viteza in bulgaria?cine merge cu 50 ?
|
#2559
Posted 12 May 2019 - 09:31
#2560
Posted 12 May 2019 - 09:56
BlueKing-69, on 12 mai 2019 - 09:00, said:
Pe ce te bazezi? Daca reusiti sa fotografiati un indicator de terminare a restrictiei de viteza, ar fi super sa-l puneti aici, pe Softpedia. Eu unul, n-am vazut niciodata un asemenea indicator. Am fost in Bulgaria de trei ori (Nessebar de doua ori si Sozopol) si am traversat-o de opt ori (spre Turcia si Grecia). Tor un bulgar ar putea lamuri situatia. Daca puteti suna vreun prieten din Bulgaria... Ma duc pe Google Maps spre Sofia, sa caut un asemenea indicator. Daca va uitati mai jos, sunt mai multe limitari de 60, la iesirea din Ruse. Cred ca aceste limitari se termina atunci cand apare indicatorul de terminare a localitatii. Zic si eu... https://www.google.c...!7i13312!8i6656 LE: am gasit pe AFA un raspuns (este din anul 2013): "Indicatoarele în Bulgaria sunt ok; poate uneori puse cam prost - de aceea e bine ca în apropierea zonei unde urmează o schimbare de drum, să reduceți puțin viteza când vă apropiați de intersecții - așa veți avea cu siguranță timp să vedeți și să și citiți indicatoarele. GPS-ul e o păcăleală, de multe ori; fie nu aveți hărți actualizate, fie programul face rutarea aiurea, fie din diverse motive poate să piardă sincronizarea cu sateliții exact când ai mai mare nevoie, deci o hartă pe hârtie și ochii șnur pe indicatoare e cel mai sigur mod să nu te rătăcești. În ceea ce privește limitările de viteză fără indicator de terminare... am mai zis-o de cel puțin 50 de ori pe aici, dar o mai spun, că poate mai citește lumea: la ei sunt trei cazuri de terminare a zonei cu limitare de viteză: - dacă indicatorul de limitare e pus împreună cu încă unul (de intersecție, trecere pietoni, curbă, denivelări etc. - în general un indicator de atenționare), ieșire din restricție se face după depășirea celeilalte semnalizări (deci DUPĂ intersecție, trecere de pietoni etc.); - dacă are sub el o plăcuță cu o distanță (ceva gen [2,6 km] de exemplu), restricția de viteză încetează după ce ați parcurs aceea distanță; - mai rar, dar nu e exclus, poate să apară și semnul de terminare a zonei cu limitare de viteză sau semnul de terminare a tuturor restricțiilor." Imi cer scuze pentru tampenia pe care am spus-o la postul #2557. Edited by florinbad, 12 May 2019 - 10:25. |
#2561
Posted 12 May 2019 - 10:41
florinbad, on 12 mai 2019 - 09:56, said:
Daca va uitati mai jos, sunt mai multe limitari de 60, la iesirea din Ruse. Cred ca aceste limitari se termina atunci cand apare indicatorul de terminare a localitatii. Zic si eu... florinbad, on 12 mai 2019 - 09:56, said:
LE: am gasit pe AFA un raspuns (este din anul 2013): "Indicatoarele în Bulgaria sunt ok; poate uneori puse cam prost - de aceea e bine ca în apropierea zonei unde urmează o schimbare de drum, să reduceți puțin viteza când vă apropiați de intersecții - așa veți avea cu siguranță timp să vedeți și să și citiți indicatoarele. GPS-ul e o păcăleală, de multe ori; fie nu aveți hărți actualizate, fie programul face rutarea aiurea, fie din diverse motive poate să piardă sincronizarea cu sateliții exact când ai mai mare nevoie, deci o hartă pe hârtie și ochii șnur pe indicatoare e cel mai sigur mod să nu te rătăcești. În ceea ce privește limitările de viteză fără indicator de terminare... am mai zis-o de cel puțin 50 de ori pe aici, dar o mai spun, că poate mai citește lumea: la ei sunt trei cazuri de terminare a zonei cu limitare de viteză: - dacă indicatorul de limitare e pus împreună cu încă unul (de intersecție, trecere pietoni, curbă, denivelări etc. - în general un indicator de atenționare), ieșire din restricție se face după depășirea celeilalte semnalizări (deci DUPĂ intersecție, trecere de pietoni etc.); - dacă are sub el o plăcuță cu o distanță (ceva gen [2,6 km] de exemplu), restricția de viteză încetează după ce ați parcurs aceea distanță; - mai rar, dar nu e exclus, poate să apară și semnul de terminare a zonei cu limitare de viteză sau semnul de terminare a tuturor restricțiilor." Uite, in punctul unde ai pus tu link catre maps google nu se confirma nici una din variantele de mai sus: - restrictia de 60 este singura, nu mai este insotita de nici un alt indicator; - restrictia de 60 nu are vreun indicator aditional cu distanta de aplicabilitate (restrictia se si repeta mai incolo); - nu apare pe o lunga distanta semn de terminare a zonei de limitare de viteza. In acel caz concret ramai oarecum in marja de 60 cat treci prin dreptul unor parcari (este o succesiune de parcari mai maricele pt tiruri pe dreapta), se termina si Ruse, apoi cand ajungi in camp... pedal to the metal csf? ncsf... ________________ Ce pofta de drum mi se face cand butonez pe hartile astea... Edited by BlueKing-69, 12 May 2019 - 10:47. |
#2562
Posted 12 May 2019 - 11:01
BlueKing-69, on 12 mai 2019 - 10:41, said:
Ce pofta de drum mi se face cand butonez pe hartile astea... Mai ales aici: https://www.google.c...!7i13312!8i6656 |
#2564
Posted 12 May 2019 - 11:49
#2565
Posted 12 May 2019 - 18:23
azi am fost pana la Veliko Tarnovo si la o parte din indicatoarele cu limitare de viteza am vazut ca e trecuta dedesupt distanta de aplicare (500 de metri). Dar asta mai mult in zona Ruse, eu eram obisnuit cu drumul spre Varna, prin Dobrich, unde nu e nimic trecut sub semn!
Acum vin si intreb altceva. Ce e cu numeroasele camere pe care le-am intalnit pe drum? Nu erau asa multe anul trecut. Acum cam la fiecare asezare e o camera. Faza e ca la unele e pus un semn din acela pe care e desenat ceva gen intersectie (plus scrie speed camera si ceva in bg ”avtomatic”), dar la altele lipseste aceasta precizare. Pe waze sunt semnalate toate, bulgarii am vazut ca incetineau la unele, la altele nu. Banuiesc ca unele sunt pt vigneta, desi am intalnit inainte de Veliko o masina cu o camera intr-o parcare! Deci sa inteleg ca avem camere de viteza si de vigneta, sper sa nu inceapa sa curga cu amenzi prin posta, pentru ca am vazut multi romani care nu au incetinit. Edited by mihail75, 12 May 2019 - 18:31. |
#2566
Posted 12 May 2019 - 18:47
Sunt camere pentru vigneta electronică....NU SUNT RADARE!
|
|
#2567
Posted 12 May 2019 - 18:59
#2568
Posted 13 May 2019 - 02:23
piciul, on 06 mai 2019 - 15:49, said:
... tu de cand nu ai mai testat o navigatie ? Din 17 martie, când am plecat din Braşov. Dar ultimele ţepe le-am luat de la GPS în Creta în 2017 (am povestit). În Bulgaria am păţit-o de mai multe ori, dar mai demult (în 2014 am avut treabă mai multă pe la ei şi atunci au fost ultimele ţepe). Acum şi dacă aş vrea, nu mai e cazul să folosesc GPS în Bulgaria, pentru că deja drumurile familiare chiar sunt familiare. Se mai întâmplă s-o apuc aiurea din neatenţie, dar la fel se poate întâmpla şi dacă aş folosi GPS-ul. Şi atunci consider că e mai sănătos să fiu atent la drum şi la indicatoare, fără ca GPS-ul să-mi distragă atenţia. Nu mai spun că lucrările la drumuri lasă în urmă hărţile, oricâtă bunăvoinţă au cei ce le actualizează. Iar dacă e să ajung la o destinaţie nouă din Bulgaria (aka unde eu nu am mai fost niciodată), atunci e plăcerea mea să mă uit pe harta de hârtie, apoi pe gmaps din satelit şi pe street-view. Pierd prea mult timp documentîndu-mă ? E discutabil, iar eu consider că e un timp câştigat, fiindcă pe lângă faptul că îmi satisfac o plăcere, mai aflu şi lucruri noi. Oricum într-o viaţă de om nu reuşim să înmagazinăm în creier informaţii decât într-un procent extrem de mic din cât am putea. Ne rămâne "un camion" întreg de memorie nefolosită. Şi cu cât îmi pun mai mult creierul la contribuţie, cu atât acesta rămâne mai funcţional. De ce să folosesc GPS-ul în loc de creier ? Mai bine să-mi păstrez creierul antrenat. Cam aşa văd eu lucrurile, şi până în prezent nu a putut nimeni să vină cu contraargumente viabile (cel puţin în ce priveşte zona balcanică). Sănătate şi tcb ! |
#2569
Posted 25 May 2019 - 16:48
IMG_20190525_173413~2.jpg 274.95K
22 downloads
IMG_20190525_162028~2.jpg 613.39K
22 downloads
IMG_20190525_162306~2.jpg 580.18K
21 downloads
IMG_20190525_161809~2.jpg 495.07K
21 downloads
|
#2570
Posted 25 May 2019 - 17:14
20190525_180310~2.jpg 172.48K
29 downloads
20190525_175409.jpg 1.1MB
30 downloads
20190525_175543.jpg 823.18K
23 downloads
20190525_180521.jpg 518.08K
25 downloads
|
#2571
Posted 25 May 2019 - 21:32
IMG_20190525_203425~2.jpg 753.66K
14 downloads
IMG_20190525_185434~2.jpg 455.96K
18 downloads
IMG_20190525_201316~2.jpg 883.25K
15 downloads
IMG_20190525_202916~2.jpg 347.82K
13 downloads
|
|
#2572
Posted 26 May 2019 - 11:54
#2573
Posted 26 May 2019 - 12:50
Teapa zilei.opresc sa iau niste roze de Varna si bere.
Nu se vinde alcool azi.se voteaza. Nici pt turisti.. Bravo Bg! Really. O sa bem zagorka blue |
#2574
Posted 26 May 2019 - 14:17
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users