Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Restante la ASE (si in general)

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
sherban1988

sherban1988

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 21.03.2005
Deci, sunt si eu student in Anul I la ASE. Cum se apropie prima mea sesiune, am o intrebare despre restante (de, ma pregatesc pt orice situatie).
Deci, am 6 examene acum, si 6 semestrul viitor, fiecare a cate 6 credite (60 in total). Ca sa trec anul, imi trebuie 45 de credite. - asta e asa, ca sa stiti povestea de fundal
Stiu ca daca pici un examen, dai iar la vara, dar (acu intrebarea) pe acel examen mai iei credite sau nu.
Si ca sa plasez din general, in particular (situatia mea). Daca eu pic acum 4 examene din cele 6 (doamne fereste), asta inseamna ca pot sa-mi iau la revedere de la facultate din moment ce nu mai am cum sa strang creditele care-mi trebuie, sau dau iar examenele la vara, si am atunci ocazia sa strang creditele necesare.

#2
Balalaika

Balalaika

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 457
  • Înscris: 19.08.2007