Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tot mai multi investitori pariaza pe 200 $ barilul de petrol in decembrie 2008
Last Updated: Dec 30 2009 11:29, Started by
Courage
, Jan 08 2008 11:43
·
0
#37
Posted 06 November 2008 - 16:13
ciprians, on Nov 6 2008, 10:36, said: e nasol cu cele care se intampla in ziua de azi. in conditiile in care cresc ratele dobanzilor si lumea nu prea mai are bani sunt putine sanse sa creasca in asa hal cererea de petrol incat sa ajunga iarasi la cote ridicate. Dupa cum citisem in alta parte, la un moment dat (prin 1932-33)criza s-a rezolvat prin razboi. Acuma nu mai sunt multe razboaie clasice dar se duc la alte nivele si nu se vede roz la orizont oricum te-ai uita. Edit: lumea nu are f multi bani cash. Multi au investit si se declara bogati dar practic banii sunt imprumutati... cash-ul va fi important in perioada urmatoare. Dar e greu cu cashu'... |
#38
Posted 09 November 2008 - 23:24
Cashul nu e sfant deloc dar in conditiile de criza actuale pare cea mai buna solutie. Cel putin pana nu incepe sa se devalorizeze.
Nu ca aceste previziuni ar mai valora ceva dar totusi: http://economie.hotn...ara-cartier.htm Agentia Internationala pentru Energie estimeaza ca pretul petrolului va reveni la niveluri de peste 100 de dolari in perioada 2008 - 2015 si previzioneaza ca aurul negru va ajunge la o cotatie de 200 de dolari in 2030, fara a lua in calcul inflatia, potrivit raportului AIE asupra perspectivelor energetice mondiale, publicat joi si citat de AFP. |
#39
Posted 10 November 2008 - 09:27
#40
Posted 10 November 2008 - 21:46
Poiana aia nu mai e de mult ce a fost odinioara...
Iar la editoriale bate vantul... moderarii In alta ordine de idei, masinile electrice au un viitor nu foarte bun: http://economie.hotn...ccidentului.htm 1. Bolivia detine peste jumatate din rezervele mondiale de litiu. 2. Bolivienii vor sa instaleze o uzina pilot care sa produca 1,2 kilotone pe an, iar productia ar putea ajunge la 30 de kilotone anual, in 2012. 3. Insa problema este ca in prezent, litiul este folosit in baterii foarte mici, cele de masina sunt sensibil mai mari, iar Mitsubishi estimeaza ca va fi nevoie de o productie mondiala de 500 kilotone anual. Concluzia trasa de japonezi este ca in 2015 cererea de litiu pe plan mondial va depasi oferta, astfel ca avansul masinilor electrice poate fi blocat. |
#41
Posted 14 November 2008 - 12:48
In conditiile dezvoltarii automobilului electric (asta daca nu pica definitiv toata ind auto, care e deja la pamant), nu m-ar mira ca in cativa ani sa aflam ca Bolivia este o tara ce gazduieste si antreneaza teroristi internationali (unde eventual s-a refugiat si Bin Laden) si in consecinta va fi "eliberata" de o armata a "coalitiei internationale impotriva terorismului" condusa de USA, in timp ce uzina pilot (care dupa comunicatele lor producea in realitate material pt bombe atomice) va fi ocupata prima pt a nu fi distrusa (asa cum s-a intamplat si in Irak cu ministerul petrolului).
Edited by ndc74, 14 November 2008 - 13:09. |
#42
Posted 14 November 2008 - 12:51
ati vazut ca daca ati cautat pina la urma ati gasit un loc in care sa va aberati despre petrol si pretul lui imens?
|
#44
Posted 14 November 2008 - 12:59
#45
Posted 14 November 2008 - 14:40
O sa-l gaseasca si el intr-un final probabil. Dar macar aici e atmosfera mai relaxata, nu ca pe editoriale nu s-ar fi "rarefiat" de tot...
Oricum, din cate stiu Marius3K e baiat fain si de treaba nu ca altii... Ma rog, sa revenim. Deci raportul oficial IEA de anul acesta recunoaste prima data problema petrolului: http://www.theoildrum.com/node/4735 The world’s energy system is at a crossroads. Current global trends in energy supply and consumption are patently unsustainable — environmentally, economically, socially. But that can — and must — be altered; there’s still time to change the road we’re on. It is not an exaggeration to claim that the future of human prosperity depends on how successfully we tackle the two central energy challenges facing us today: securing the supply of reliable and affordable energy; and effecting a rapid transformation to a low-carbon, efficient and environmentally benign system of energy supply. What is needed is nothing short of an energy revolution. This World Energy Outlook demonstrates how that might be achieved through decisive policy action and at what cost. It also describes the consequences of failure. |
#46
Posted 15 November 2008 - 00:08
flaviand, on Nov 10 2008, 21:46, said: Concluzia trasa de japonezi este ca in 2015 cererea de litiu pe plan mondial va depasi oferta, astfel ca avansul masinilor electrice poate fi blocat. Edited by jafpefata, 15 November 2008 - 00:08. |
|
#47
Posted 15 November 2008 - 00:52
Eu sunt convins ca asa cum marile descoperiri ale lumii au fost facute din greseala (ex: columb cauta India, nu America; penicilina...etc), or sa gaseasca o sursa alternativa de energie, viabila si usor de obtinut in viitor(ul apropriat)...
|
#48
Posted 15 November 2008 - 01:14
Aia cu alternativele de diverse tipuri e clar ca exista.
Ideea este sa nu irosim timpul degeaba, investind bani, cercetare si infrastructura intr-un proiect care e destinat din start esecului. Iar tehnologia bateriilor nu se poate schimba asa usor daca vorbim de serie mare si viitorul autoturismului in general. Asta implica anumite linii de productie la capacitatea necesara, tehnologii de incarcare si control al tipului respectiv de baterii, statii de alimentare adresate acelui gen de tehnologie etc. Sa nu ne trezim peste 15 ani, porniti cu avand pe auto electric cu litiu ca de fapt nu mai avem materie prima. Si deja sunt n fabrici care s-au aruncat pe tehnologia respectiva, au aparut statii de alimentare speciale pentru ele etc. Optimism este, dar resursele sunt totusi limitate. Sa nu le irosim si pe astea care au mai ramas mergand intr-o directie gresita, asta e tot ce voiam sa subliniez. Deci industria auto va trebui sa analizeze cu mare atentie care va fi viitorul pas, daca el este electric sau hidrogen sau altceva. Din criza asta vor reusi sa iasa cel mai probabil pana la urma, dar daca va mai exista o a doua in cativa ani nu o sa fie deloc bine pentru nimeni. |
#49
Posted 16 November 2008 - 16:45
Quote Ideea este sa nu irosim timpul degeaba, investind bani, cercetare si infrastructura intr-un proiect care e destinat din start esecului. Why ethanol will never work out http://www.tampabay....ticle902562.ece Quote When it is refined, a barrel of crude yields several different "cuts" that range from light products, such as butane, to heavy products, such as asphalt. Even the best-quality barrel of crude (42 gallons) yields only about 20 gallons of gasoline. Furthermore, certain types of crude oil (such as light sweet) are better suited to gasoline or diesel production than others. |
#50
Posted 16 November 2008 - 17:16
#51
Posted 17 November 2008 - 00:39
Mda, nici etanolul, nici biodieselul nici alte tipuri de combustibili organici nu-s de viitor.
Pur si simplu suprafata planetei nu poate duce atatea culturi cate ar fi nevoie pentru ca biocombustibilii sa inlocuiasca macar intr-un MIC procent consumul de petrol. Plus ca randamentul e penibil, cand socotesti ce dai pe irigatii, ingrasaminte bazate pe PETROL, agricultura mecanizata cu utilaje pe baza de PETROL etc. Singura varianta de stocare pe care o vad la momentul de fata ar fi hidrogenul. Noile masini nu ar avea nevoie de baterii costisitoare, iar arderea hidrogenului in motoare clasice se poate face usor cu mici modificari. Singura prolema ramane transportul si stocarea, fiind cunoscute problemele cu imbutelierea hidrogenului. Asta daca nu se foloseste o metoda on-demand cu producerea acestuia la locul de consum prin disocierea apei. Pentru energia necesara obtinerii hidrogenului putem alege intre: - electric cu variante nuclear, eolian, solar, maritim etc. - termic cu variante panouri solare, pompe caldura etc. - "clasic" prin ardere hidrocarburi gen carbune, biocombustibili, masa lemnoasa etc. Edited by flaviand, 17 November 2008 - 00:44. |
|
#52
Posted 17 November 2008 - 08:54
Ar trebui sa luam in calcul si posibilitatea schimbarii radicale a notiunii actuale de "transport". Pt distante mari ar putea fi folosite trenuri de mare viteza (eventual magnetice, iar in interiorul localitatilor transport public electric (trolee, tramvaie) si eventual mici masini electrice care ar putea fi chiar inchiriate de la firme specializate si nu neaparat proprietate personala.
in conditiile epuizarii combustibililor ieftini nu stiu daca transportul aerian ar mai avea mare succes. |
#53
Posted 17 November 2008 - 09:04
Mda, din pacate din cauza aglomerarii din marile orase in ultima vreme s-au desfiintat si liniile care mai ramasesera.
Cel putin in Brasov in ultimii ani a fost scos tramvaiul pentru ca sinele devenisera o problema pentru infrastructura si multe din liniile de troleibuze au fost inlocuite cu autobuze diesel care se misca mai usor prin traficul tot mai mare. Nu stiu daca in toate marile orase din tara e valabil fenomenul, dar oricum e posibil ca in cativa ani sa vedem din nou crescand trendul liniilor de tramvai si al troleibuzelor. Simultan bineinteles cu scaderea traficului auto, pe masura ce lipsa/costul combustibililor va deveni o problema tot mai mare. Edited by flaviand, 17 November 2008 - 09:20. |
#54
Posted 17 November 2008 - 13:31
noi romanii suntem un popor serios, care nu se incurca in solutii ce compromis. asteptam teleportarea.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users