Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

SSD M2 ieftin pentru un laptop My...

Programator USB-ISP E-LAB

Monitor cu probleme
 Panouri PV - TVA de 5%, dar nu pt...

Inca doua zile libere in ianuarie

vt-x not support acer predator

Furt intre soti
 Casa verde fara injectare in retea

huawei p20 & p20 pro

Comanda de grup Signal Stick

Recomandare becuri LED
 Pot inchide un abonament de telef...

Lista firme austriece in Romania

Toyota bZ3, noul sedan electric

Recomandare melodii in genul asta
 

Efecte secundare anticonceptionale Jeanine

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Mona_sweet

Mona_sweet

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.01.2008
Am nevoie de ajutor. Am inceput sa iau anticonceptionale Jeanine la recomandarea medicului ginecolog in urma unui control si analize de sange acum 18 zile. De 4 zile mi-a aparut o sangerare de culoare inchisa. Nu este in cantitati mari,dar este prezenta si ma deranjeaza. Am inteles ca acest lucru este normal pana cand corpul se obisnuieste cu anticonceptionalul dar as vrea sa stiu cat dureaza. In saptamana viitoare teoretic ar trebui sa-mi vina ciclul, dar daca dupa aceea sangerarea continua, ce-ar trebui sa fac? Acest lucru imi provoaca disconfort desi nu simt nici o durere, insa nu-mi convine sa stau tot timpul cu "scutece" :). Astept cu nerabdare raspunsuri si sfaturi de la voi. Multumesc mult de tot.

#2
dacadrean

dacadrean

    Altruist !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 12.11.2006

 Mona_sweet, on Jan 3 2008, 02:06, said:

Am nevoie de ajutor. Am inceput sa iau anticonceptionale Jeanine la recomandarea medicului ginecolog in urma unui control si analize de sange acum 18 zile. De 4 zile mi-a aparut o sangerare de culoare inchisa. Nu este in cantitati mari,dar este prezenta si ma deranjeaza. Am inteles ca acest lucru este normal pana cand corpul se obisnuieste cu anticonceptionalul dar as vrea sa stiu cat dureaza. In saptamana viitoare teoretic ar trebui sa-mi vina ciclul, dar daca dupa aceea sangerarea continua, ce-ar trebui sa fac? Acest lucru imi provoaca disconfort desi nu simt nici o durere, insa nu-mi convine sa stau tot timpul cu "scutece" :). Astept cu nerabdare raspunsuri si sfaturi de la voi. Multumesc mult de tot.

Primul lucru care trebuie sa-l faci (dupa cititea atenta in prealabil a prospectului ) este sa te duci fuga la medic

#3
Mona_sweet

Mona_sweet

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.01.2008

 dacadrean, on Jan 3 2008, 02:12, said:

Primul lucru care trebuie sa-l faci (dupa cititea atenta in prealabil a prospectului ) este sa te duci fuga la medic

Deci teoretic ar trebui sa se opreasca sangerarea? deja o am de 3 zile. e mult? :confuzzled:

#4
dacadrean

dacadrean

    Altruist !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 12.11.2006

 Mona_sweet, on Jan 3 2008, 02:18, said:

Deci teoretic ar trebui sa se opreasca sangerarea? deja o am de 3 zile. e mult? :confuzzled:

Teoretic nu este mult.
Organismul tau suporta in aceasta perioada transformari.Poate chiar ciclul sa-ti fi venit mai devreme. Daca ai facut sex in aceasta perioada ai consumat mai mult alcool ca de obicei poi fi si ei factori care au produs sangerarea.
Nu exista o singura cauza. Exista un cumul de factori.


Apropo si stresul este o cauza asa ca linisteste-te  si treci la somn.


Iar maine o programare la medic.

#5
alina23_81

alina23_81

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 16.12.2007

 Mona_sweet, on Jan 3 2008, 03:06, said:

Am nevoie de ajutor. Am inceput sa iau anticonceptionale Jeanine la recomandarea medicului ginecolog in urma unui control si analize de sange acum 18 zile. De 4 zile mi-a aparut o sangerare de culoare inchisa. Nu este in cantitati mari,dar este prezenta si ma deranjeaza. Am inteles ca acest lucru este normal pana cand corpul se obisnuieste cu anticonceptionalul dar as vrea sa stiu cat dureaza. In saptamana viitoare teoretic ar trebui sa-mi vina ciclul, dar daca dupa aceea sangerarea continua, ce-ar trebui sa fac? Acest lucru imi provoaca disconfort desi nu simt nici o durere, insa nu-mi convine sa stau tot timpul cu "scutece" :). Astept cu nerabdare raspunsuri si sfaturi de la voi. Multumesc mult de tot.
Stai linistita, si eu iau Janine si la inceput am avut aceleasi probleme ca si tine, fiind prima oara cand le ei corpul tau, trebuie sa se obisnuiasca cu schimbarea. Eu am avut sangerare continua vreo 2 saptamani , dar dupa aceea a trecut, s-ar putea sa te si doara un pic , sunt lucruri normale atunci cand ei antibebe pt prima oara. Ciclu menstrual mi-a venit la timp chiar daca am avut sangerarile alea, dar cel mai bine du-te la doctorul tau si spune-i. Cu siguranta te va ajuta sa te simti mai bine.  ;)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate