Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Cu masina spre Portugalia

Acoperis mansarda - am nevoie de ...

Bmw seria 3 zgomot in sarcina
 Samsung S21 FE - nou cu poze in el

Smart Meter

Problema infiltratie apa

Elon Musk prezinta robotul Optimu...
 La multi ani @laurstef!

Plita gaz Arctic ARNGN64127SB

Vaccin - alergie polen, ambrozie ...

E labrador sau nu?
 Generator Honda EU22i

Situatia masinilor cu volan pe dr...

Noul legamant

ecranul laptopului se intuneca ri...
 

4 luni 3 saptamani si 2 zile (2008)

- - - - -
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#37
bilder

bilder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 917
  • Înscris: 17.06.2007

View Postkopu, on Jan 18 2008, 18:57, said:

1.                      Un film mediocru, regizat mediocru si cu actori in aceeasi nota, sunet prost (sunt eu poate mai surd dar abia am inteles ce se spune pe alocuri) ....  
2.                      Un film pe care nu prea poti sa spui in public ca nu ti-a placut pentru ca esti catalogat imediat ca nu intelegi arta.
3.                      Un film laudat de o multime de snobi dintre care multi de fapt nici nu l-au vazut...  
Problema este ca urmand modelul sunt sigur ca vor urma si multi alti regizori "buni" care vor incerca sa imite succesul maestrului si sa te faca sa vomiti, crezand ca asta este arta....  
2 ore pierdute din viata.
1. Trebuia sa dai volumul mai tare. Daca umbli pe difuzorul de pe bara de start de la ceas si dai dublu click, apoi la "WAVE" dai mai tare. ;)
2. Nu te opreste nimeni. E parerea ta. (la pctul 1 ti-am dat indicatii in legatura cu volumul, nu m-am luat de ce gasesti mediocru la film)
3. Totusi, cine sunt aia care il judeca daca de fapt nu l-au vazut? Ca sa ma iau si eu de ei (chiar daca l-au laudat sau l-au criticat; dar un film nu il poti judeca daca nu il vezi mai intai)
Nu se poate "imita", pentru ca deja s-au mai facut astfel de filme (v. Moartea domnului Lazarescu (nu ma refer la subiectul in sine, ci la imagine)

Sal :)

#38
Jacques

Jacques

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 08.08.2005
Un film foarte bun din punctul meu de vedere, cu un subiect original, cu regie si scenariu bine gandite. Ii dau nota 9.5 din 10.

#39
kopu

kopu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,672
  • Înscris: 09.02.2004

View Postbilder, on Jan 18 2008, 21:05, said:

1. Trebuia sa dai volumul mai tare. Daca umbli pe difuzorul de pe bara de start de la ceas si dai dublu click, apoi la "WAVE" dai mai tare. ;)
...
Nu se poate "imita", pentru ca deja s-au mai facut astfel de filme (v. Moartea domnului Lazarescu (nu ma refer la subiectul in sine, ci la imagine)

Sal :)

Sal :-)

- Pentru ca l-am vazut la cinema nu prea aveam cum sa dau volumul mai tare; si apropo, era destul de tare, in alta parte era problema de nu se auzeau unele dialoguri ; Sala era destul de goala, nu stiu unde erau miile de baieti priceputi care-l lauda ;
-"Moartea D-lui Lazarescu" este un film foarte bun in opinia mea  ; Nu inteleg de ce il bagi in discutie ; si din punct de vedere a imaginii acolo se vede ca imaginile statice, tremuratul etc sunt chestii facute sa accentueze anumite stari ; aici se vede un amatorism pur si simplu.

#40
Iocan

Iocan

    Tefelist, fan Kövesi

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,047
  • Înscris: 02.06.2006

View Postm3th0dman, on Jan 2 2008, 20:54, said:

Sunt unii cărora nu le place filmul, datorită faptului că s-au obișnuit cu stilul acela tipic de film hollywood-ian.
Corect. Deja reacțiile sînt pavloviene. Dacă un film nu respectă tipicul înfipt de Hollywood în căpățîna publicului, nu se declanșează salivația emoțională.

#41
diorama

diorama

    We are stardust

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,360
  • Înscris: 15.10.2006

View PostIocan, on Jan 19 2008, 15:20, said:

Corect. Deja reacțiile sînt pavloviene. Dacă un film nu respectă tipicul înfipt de Hollywood în căpățîna publicului, nu se declanșează salivația emoțională.
Bine ai zis.
Filmul e excelent, desi are niste cercuri neinchise si as vrea sa le pricep: de ce ia Otilia bisturiul din geanta domnului Bebe (eu am banuit ca il ia ca nu cumva sa-i faca rau Gabitei); care este scopul buletinului uitat de domnul Bebe la receptie; vizita tatalui Gabitei - a aparut chiar la sfarsit pe generic dar in film nu era.

#42
vasyvasy

vasyvasy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 24.02.2004

View PostIocan, on Jan 19 2008, 15:20, said:

Corect. Deja reacțiile sînt pavloviene. Dacă un film nu respectă tipicul înfipt de Hollywood în căpățîna publicului, nu se declanșează salivația emoțională.

Bine ai zis, doar ca este gresit. Pentru mine, 432 este un film prost care nu respecta tipicul Hollywood-ului. Dar este prost

#43
M0n0

M0n0

    Cinefil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,146
  • Înscris: 03.09.2005

View Postdiorama, on Jan 19 2008, 17:59, said:

Bine ai zis.
Filmul e excelent, desi are niste cercuri neinchise si as vrea sa le pricep: de ce ia Otilia bisturiul din geanta domnului Bebe (eu am banuit ca il ia ca nu cumva sa-i faca rau Gabitei); care este scopul buletinului uitat de domnul Bebe la receptie; vizita tatalui Gabitei - a aparut chiar la sfarsit pe generic dar in film nu era.
In legatura cu intrebarile fara raspuns...am gasit un interviu facut pe alt forum de un user de pe acel forum pentru ziarul la care lucreaza.
Interviu cu Cristian Mungiu. Chiar ii sfatuiesc pe toti sa il citeasca.

"
1. Ce s-a schimbat in viata lui Cristian Mungiu dupa castigarea Palme d’Or-ului?

Nu mai am timp pentru nimic altceva decit gestionarea acestui succes, asta insemnind in principal interviuri, calatorii de promovare, livrare de materiale legate de distributia filmului, raspunsuri la propuneri, telefoane, emailuri de tot felul. Exista insa si foarte multe momente placute generate de aprecieri la adresa carierei filmului si uneori, chiar a filmului.

2. Drumul lui „432” catre Oscar pare foarte bine nivelat. Te ingrijoreaza uneori faptul ca totul merge parca prea „uns”?

Eu sint un foarte prost estimator al viitorului, nu sint in stare sa prevad niciodata nimic. Imi pare bine ca filmul a primit aceatsa serie succesiva de premii sau nominalizari in Statele Unite dar nu stiu in ce masura asta ne apropie de nominalizarea la Oscar si cu atit mai putin de Oscar. Eu cred ca pe undeva e un echilibru in toate cele pe care le primesti si ca atare, am unele ingrijorari legate de succesul public al filmului.

3. In aceasta zodie a succesului in care te afli, numarul prietenilor tai a crescut sau s-a subtiat?

N-am avut prea multi prieteni nici inainte. S-a inmultit numarul celor care isi amintesc acum ca ne-am cunoscut cindva in viata sau chiar ca au avut un merit oarecare legat de proiect. Dar e ok, e normal. Cei mai tristi sint cei care imi sar de git cind ne intilnim pentru ca in clipa in care nu mai sint in camera sa inceapa sa birfeasca ingozitor. Dar asta e – banuiesc ca asa erau si inainte numai ca nu aveau de ce vorbi despre mine. E corect sa zic insa ca sint si oameni care s-au purtat admirabil si care au facut tot ce a tinut de ei ca acest succes al filmului sa fie respectat cum se cuvine.

4. Unii comentatori au perceput grupul de la petrecere ca fiind format din oameni insuportabil de tampiti, suficienti si limitati. Altii, dimpotriva, spun ca e vorba doar de oameni normali care se simt bine impreuna, iar tensiunea se naste strict din faptul ca ei si Otilia sunt complet diferiti unii de altii si de problemele lor. Cum vezi, ca autor, aceasta dilema?

Cred ca toti am parea putin ridicoli daca am avea ocazia sa ne vedem ce spunem si cum ne comportam in diferite situatii. Pentru mine, esential e ca situatia da nastere la comentarii din partea spectatorilor – mai departe e doar o chestiune de perspectiva si judecata a fiecaruia. Eu incerc sa respect adevarul unei situatii si sa n-o interpretez.

5. Viscerele comandate de Gabita in final, la restaurant: reprezinta doar simpla nevoie de hrana a gravidei care tocmai a avortat sau conoteaza si o anume latura de cinism a personajului?

In film se pomeneste ca ala e meniul de la nunta, deci impus. Ea nu alege anume sa comande chestia aia, ei doar ii e foame – senzatie des intilnita de femeile care au trtecut printr-o asemenea situatie dar iarasi, nu vreau sa verbalizez eu comentind ce inseamana aceasta foame sau daca e momentul potrivit pentru ea sa manince atunci.

6. S-a discutat mult despre plasarea Gabitei pe axa dintre victima nevinovata si abulica a sistemului, si manipulatoare egoista si profitoare. Tu unde si cum o vezi, intre aceste extreme?
Daca Gabita e o victima, e mai degraba cea a unui anume sistem de judecata provenind din educatia pe care a primit-o, din prejudecatile vremii si abia apoi datorat sistemului in care traieste. Cu totii consideram pe vremea aceea ca sarcina este ceva intre catastrofa si nenorocire iar o femeie care declara ca vrea sa pastreze un copil era considera inconstienta daca voia sa-l creasca singura, curva daca nu spunea public cine era tatal copilului sau santajista in cazul in care isi dorea sa fie luata de nevasta in situatia data.

7. Pe generic apare si tatal Otiliei (actorul Costache Babii), dar in film personajul figureaza doar in replicile de anuntare a unei vizite, pe seara. A existat o secventa cu el, eliminata la montaj? Ce continea aceasta secventa, ce semnifica si de ce s-a renuntat la ea?

Secventa figureaza ca bonus pe dvd pentru ca in sine e o secventa admirabila, zicind multe despre un anume gen de relatie parinte copil. Insa era singura secventa care n-o implica pe Otilia si am stiut de la filmare ca cel mai posibil sa n-o folosim in montajul final. Am cautat in timpul filmarii o solutie narativa prin care s-o adaugam in mod firec pe Otilia secevntei dar nu era posibil. La montaj intii am pus secventa si am renuntat destul de repede la ea caci intrerupea cumva dinamica filmului in care voiai sa vezi ce se intimpla cu Otilia si sa fii mereu alaturi de ea.

8. De asemenea, au existat si secvente care finalizau, intr-un fel sau altul, celebrele “cozi de peste’ cu buletinul uitat de Bebe la hotel si cutitul subtilizat de Otilia ?

Iti amintesti ca la un hotel in vremea socialismului, daca aveai buletinul la poarta, te puteai intoarce si urca in camera si singur chiar daca nu era camera ta in timp ce altfel trebuia de fiecare data sa fii insotit. Iar cutitul daca te uiti inca o data la film e scos de Otilia din buzunarul pantalonilor indata ce Bebe iese din camera si asezat pe masa – cel mai logic lucru cu putinta caci nu e usor sa injunghii pe cineva nici macar intr-o situatie ca asta.

9. Spune-mi mai multe despre conceperea si integrarea dramaturgica a acestor doua „piste false”, atat de puternice. Criticii o considera o licenta voita, care rimeaza cu multe alte procedee similare din film. Ce parere ai despre aceasta opinie?

Deseara cind ai sa te duci la culcare nu ai sa ai raspuns la toate problemele si intrebarile care ti-au roit azi prin cap. Asa e viata iar incurajarea in film a unor chestiuni care in mod voit nu capata raspuns pina la sfirsitul filmului e o cale de a respecta ce consider a fi eu adevarul vietii, de a semnaliza ca povestea nu e finita – e un fragment, o zi din viata personajelor - si sint lucruri care se vor rezolva dupa ce filmul se incheie si e totdata o pozitionare a mea ca autor impotriva acelui stil cliseisto-mainstream-ist in care fiecare intrebare capata un raspuns pina la sfirsitul filmului. Asta e o timpenie, viata e mult mai haotica. Mai imporatant decit cutitul si buletinul e pentru mine ca nu stii pina la sfirsit daca fetele vor mai fi prietene, daca Gabita va fi sanatoasa si a doua zi, daca Otilia e insarcinata sau daca va mai ramine impreuna cu prietenul ei.

10. Esti impecabil in tot ceea ce faci: discurs public, exprimare cinematografica, familie. De unde tot acest echilibru?

Nu ma cunosti, am facut o gramada de greseli in viata – ma straduiesc insa sa nu le repet. Incerc sa ma las condus de bun simt, sa ma lupt cu lenea, sa nu fac rau intentionat, sa fac tot ce tine de mine si sa nu uit ca nu ti se cuvine nimic pe lumea asta.

11. Iosif Sava spunea ca, in toate calatoriile sale prin orasele lumii, nu a intalnit strada mai frumoasa decat Sararia, loc al copilariei tale. Cum explici acest farmec al unei batrane ulite iesene?

Sararia de acum 30 de ani era frumoasa pentru ca respira tihna unui altfel de trai dar in principal pentru ca noi eram copii si eram veseli si fericiti. Astazi in fiecare fosta curte cu pomi a copilariei mele a rasarit o vila sau un bloc.

12. Exista viata dincolo de Oscar?

Oscarul pentru film strain consacra prin votul unor profesionisti americani mai degraba virstnici un tip destul de conventional de a face cinema. E un brand bine marketat dar in nici un caz un certificat de calitate, nici pentru filmul aflat in competite, nici pentru tine ca autor in ce vei face mai departe. Mai degraba sint ingrijorat de faptul ca la filmul meu urmator unii spectatori nu vor fi atit atenti la filmul pe care-l voi face ci daca are sau nu succesul celui precedent."

#44
diorama

diorama

    We are stardust

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,360
  • Înscris: 15.10.2006
Intr-adevar m-am intrebat si daca Otilia e insarcinata, sau daca ele vor mai ramane prietene. Otilia vomita la un moment dat si are o discutie cu prietenul ei, in care ii strecoara ideea ca ar putea fi insarcinata si il intreaba ce ar face in cazul asta. La fel, faptul ca Gabita a pus-o intr-o situatie critica pe Otilia te face sa te intrebi daca mai raman prietene sau nu. Desi inclin sa cred ca da, altfel nu ar fi acceptat sa se sacrifice pentru Gabita si sa faca sex cu Bebe.

#45
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Cititi si Mungiu si conspiratia Oscarului:

Cînd CTPopescu i-a dat, încruntat, doar o notă de trecere lui Cristian Mungiu pentru „4,3,2..” după ce filmul a fost premiat la Cannes, asta mi s-a părut o reacție de un agresiv provincialism cultural. La fel ca toate teoriile conspiraționiste care încercaseră pînă atunci să explice de ce filmele românilor nu vor pupa marele premiu pe croazetă. Ce mare lucru, filmul lui Mungiu? se interoga superior CTP, ca nu care cumva să intre în corul detestabil al lăudătorilor filmului. Și cu părerea probabilă despre sine că dacă îl laudă pe Mungiu, statuia CTP ar fi putut avea de suferit de pe urma unei inevitabile subpoziționări. Dar, de ce să nu admitem, poate că lui CTPopescu filmul lui Mungiu nu i-a spus prea multe.O atitudine la fel de provincial agresivă mi s-a părut însă și aceea care a încercat să-l transforme pe Mungiu în victima selecției pentru candidaturile străine la Oscar. Să fim , totuși, onești. Inainte de festivalul de la Cannes nici unul dintre comentatorii autohtoni n-a scris sau spus că „4,3,2…” ar avea vreo șansă la premiul cel mare. Enervant mi s-a părut că și după aceea, unii dintre experții nostri, au vorbit și scris despre Mungiu din vîrful buzelor, ca și cum ar fi asistat la o victorie la loterie. Toți complexații autohtoni s-au văzut contraziși de premierea lui Mungiu.

Filmul mi s-a părut de o forță bătătoare la ochi, cu o imagine excelent decupată, cu personaje credibile artistic și cu dialoguri firești, fără a părea luate de pe stradă și lipite în scenariu. E un film care pentru sensibilitatea europeană poate semnifica mult mai mult decît pentru jurații Oscarului. Dar de aici pînă la „V-am spus eu!” că Mungiu nu a fost nici măcar selecționat pentru Oscarul celui mai bun film străin -. sau că „4,3,2…” ar fi fost refuzat din motive de politică cinematografică de selecționerii anchilozați ai Oscarului, distanța e de la o prostie provincială la alta.

Cristian Mungiu și-a plimbat filmul, în țară, după ce a cîștigat la Cannes. N-a avut mare succes la public. Ca fapt divers nici „Pădurea spînzuraților”, filmul lui Ciulei, premiat la Cannes pentru regie, n-a fost un succes la publicul autohton . De ce ar trebui atunci ca americanii să ia în brațe un film care nu se potrivește cu rețetele lor de succes? Pentru mine, faptul că filmul lui Mungiu n-a fost nici măcar selecționat la Oscar e un semn că americanii nu gustă un film despre tragedia avorturilor, la români, fiindcă în America avortarea voluntară nu e un lucru de laudă, ci dimpotrivă.
Ce ziceti, are dreptate Cristian Teodorescu? Eu cred ca da!

#46
bilder

bilder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 917
  • Înscris: 17.06.2007

View Postduculeana, on Jan 23 2008, 17:02, said:

Pentru mine, faptul că filmul lui Mungiu n-a fost nici măcar selecționat la Oscar e un semn că americanii nu gustă un film despre tragedia avorturilor, la români, fiindcă în America avortarea voluntară nu e un lucru de laudă, ci dimpotrivă.
Dar Mungiu nu are o pozitie concreta in film cum ca avortul ar fi/n-ar fi de condamnat
De fapt, nu prea inteleg enuntul d-lui Teodorescu. Pe de o parte spune de "tragedia avorturilor la romani", deci ca avortul ar fi ceva rau, iar pe de alta parte, afirma ca in SUA "avortarea voluntară nu e un lucru de laudă, ci dimpotrivă", deci zice din nou aceeasi idee. Parerea mea e ca in acest paragraf nu a adus argumente bune, pentru ca se bat cap in cap
Ce ziceti? Mi se pare mie?  :huh:
Sau ploua........  ^_^

#47
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,264
  • Înscris: 21.04.2004

View Postduculeana, on Jan 23 2008, 17:02, said:

De ce ar trebui atunci ca americanii să ia în brațe un film care nu se potrivește cu rețetele lor de succes? Pentru mine, faptul că filmul lui Mungiu n-a fost nici măcar selecționat la Oscar e un semn că americanii nu gustă un film despre tragedia avorturilor, la români, fiindcă în America avortarea voluntară nu e un lucru de laudă, ci dimpotrivă.
Ce ziceti, are dreptate Cristian Teodorescu? Eu cred ca da!

in primul rind, who the fuck is teodorescu? :eek:

in al doilea rind, are dreptate pe dracu. daca ne uitam in lista filmelor care au fost nominalizat sau au luat oscarul, majoritatea sint deosebite, n-au nici o treaba cu retetele de succes. filmul nu-i de oscar si asta e tot. romanii victimizati si blogurile lor zburatoare :ciocan:

#48
nile

nile

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 999
  • Înscris: 03.10.2006
Jur ca filmul asta e de o tampenie crasa.
Jenibil, de cacat, fix.
Le-a placut fix alora care atunci cand ajung primii la locul unui accident examineaza mortul de aproape.

#49
rob_din

rob_din

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 476
  • Înscris: 29.08.2005

View PostMosotti, on Jan 23 2008, 18:24, said:

in primul rind, who the fuck is teodorescu? :eek:

in al doilea rind, are dreptate pe dracu. daca ne uitam in lista filmelor care au fost nominalizat sau au luat oscarul, majoritatea sint deosebite, n-au nici o treaba cu retetele de succes. filmul nu-i de oscar si asta e tot. romanii victimizati si blogurile lor zburatoare :ciocan:


Bine spus

#50
Morticia

Morticia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,885
  • Înscris: 05.05.2005

View Postduculeana, on Jan 23 2008, 17:02, said:

Cristian Mungiu și-a plimbat filmul, în țară, după ce a cîștigat la Cannes. N-a avut mare succes la public. Ca fapt divers nici ?Pădurea spînzuraților?, filmul lui Ciulei, premiat la Cannes pentru regie, n-a fost un succes la publicul autohton . De ce ar trebui atunci ca americanii să ia în brațe un film care nu se potrivește cu rețetele lor de succes? Pentru mine, faptul că filmul lui Mungiu n-a fost nici măcar selecționat la Oscar e un semn că americanii nu gustă un film despre tragedia avorturilor, la români, fiindcă în America avortarea voluntară nu e un lucru de laudă, ci dimpotrivă.
Ce ziceti, are dreptate Cristian Teodorescu? Eu cred ca da!
Problema cu succesul la public e mai simpla. Filmul asta, ca si celelalte de gen au avut un oarecare succes afara pentru ca socheaza. Well, poate pentru francezi o fi interesant ce se intampla intr-o tara comunista in anii optzeci, dar pentru multi romani e ceva normal. In rest, mare lucru nu e de spus despre film, merge in nota consacrata a filmelor romanesti. Poveste bazata la greu pe "realitatea de atunci" (idee facila de altfel), actori neconvingatori, mod de filmare cel putin bizar, etc.
Pana cand un regizor roman nu se va rupe din stereotipia "romaniei pitoresti" si nu va incerca sa prezinte o idee, mai mult sau mai putin originala, nu vom avea cinematografie in adevaratul sens al cuvantului. Ci doar regizorasi de "documentare" cu pretentii de arta si fara un dram de originalitate. Daca Tarkovsky putea sa faca Stalker in `79, nu vad de ce Mungiu face documentare in 2007. Dar poate o fi mai usor asa....

Edited by Morticia, 25 January 2008 - 13:33.


#51
bilder

bilder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 917
  • Înscris: 17.06.2007

View PostMorticia, on Jan 25 2008, 13:32, said:

Problema cu succesul la public e mai simpla. Filmul asta, ca si celelalte de gen au avut un oarecare succes afara pentru ca socheaza. Well, poate pentru francezi o fi interesant ce se intampla intr-o tara comunista in anii optzeci, dar pentru multi romani e ceva normal. In rest, mare lucru nu e de spus despre film, merge in nota consacrata a filmelor romanesti. Poveste bazata la greu pe "realitatea de atunci" (idee facila de altfel), actori neconvingatori, mod de filmare cel putin bizar, etc.
Pana cand un regizor roman nu se va rupe din stereotipia "romaniei pitoresti" si nu va incerca sa prezinte o idee, mai mult sau mai putin originala, nu vom avea cinematografie in adevaratul sens al cuvantului. Ci doar regizorasi de "documentare" cu pretentii de arta si fara un dram de originalitate. Daca Tarkovsky putea sa faca Stalker in `79, nu vad de ce Mungiu face documentare in 2007. Dar poate o fi mai usor asa....
Pai si atunci pare de ce " California Dreamin' " nu a avut acelasi succes? Doar au fost lansate in acelasi timp si filmul lui Cristian Nemescu nu e "documentar" cu actiune din perioada comunista.
Poate ca la noi in tara este acest curent la moda acum. Peste cativa ani cand se vor acorda mai multi bani cinematografiei, vor fi alte idei, cu efecte speciale... ca filmele americane. Si atunci se va spune ca filmul romanesc copiaza pe cel american, si vor fi alte discutii. Eu cred ca toate sunt la timpul lor (cum zicea si Lovinescu in "Mutatia valorilor estetice") si ca este normal sa trecem prin aceste "faze" ale cinematografiei romanesti (care evolueaza cam greu, la cele 3 filme lansate anual si 6 telenovele lansate de 3 ori pe an)

Edited by bilder, 26 January 2008 - 17:31.


#52
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Filmul lui Cristian Mungiu, "4 luni, 3 saptamani si 2 zile" a avut pana acum incasari de aproape sase milioane de dolari la nivel mondial, conform Box Office Mojo. Vineri a fost lansat si in America. Desi a rulat doar in doua cinematografe a avut incasari de 48.200 de dolari, in trei zile. Primul lungmetraj romanesc nominalizat la Globurile de Aur si distins cu Palme d’Or la Cannes 2007 este distribuit in SUA de IFC Films. Ruleaza la IFC Center si Lincoln Cinema Plaza din New York.

In America, filmul a mai fost prezentat la New York Film Festival. Toate biletele puse in vanzare la filmul lui Mungiu erau deja vandute cu cateva zile inainte de deschiderea evenimentului. Mungiu si Anamaria Marinca au participat atunci, dupa proiectii, la discutii cu publicul.


Saptamana trecuta, "432" a fost nominalizat la Premiile Cesar 2008 la categoria Cel mai bun film strain" alaturi de "Auf der anderen seite de Fatih Akin, "We own the night" de James Gray, "Eastern Promises" de David Cronenberg si "Das Leben der Anderen" de Florian Henckel von Donnersmarck.
Sursa

#53
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,264
  • Înscris: 21.04.2004
poate in urma acestui succes o sa faca si o continuare, "inca 4 luni, 3 saptamini si 2 zile"

#54
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006

View PostMosotti, on Jan 29 2008, 16:11, said:

poate in urma acestui succes o sa faca si o continuare, "inca 4 luni, 3 saptamini si 2 zile"
E un succes totusi, sa stii.  B) Nici un alt film romanesc nu a inregistrat atatea milioane de dolari din incasari peste hotare. Ma refer la filme strict romanesti, regizate de romani, nu ceva gen "Amen" sau "Modigliani" filmate in Romania.
Bravo lui Mungiu! E mare lucru sa castigi Palme D'or si alte premii, nu doar Oscarul conteaza, nu?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate