Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir
 Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa
 Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 

Fan Courier - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
571 replies to this topic

#73
badu

badu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 01.09.2007
Scrie in titlul topicului [niste mincinosi,hoti si incompetenti]...e putin spus!  am avut si eu deaface cu ei saptamana asta..ce sa va spun!..e o firma care e creata special sa-si bata joc de noi si culmea pe banii nostri.Eu nu inteleg de ce scriu pe situl lor livrare in 24 ore??..ca sa folosim servicile lor,pentru ca daca ar scrie 96 ore ar fugii toti de ei..deci efectiv ne fura pe fata,noi platim un serviciu pentru 24 ore iar ei fac ce vreau!...pe urma nu mai vorbesc de zecile de telefoane date in vodafon si orange de parca ar trebui sa le facem planul si lor..curierul cand ajunge in final,dupa ce ti-au tocat nervii,scrie chitanta..17.85 lei..dau 20 baga in buzunar si dispare repede.Nu ma uit la 2 lei ,dar parca aia e hotia finala!!Poate citesc aceste randuri si cei care sunt competenti,sa se autosesizeze,sai mai calmeze putin pe domnii de la fan curier..ca fan-ul ala nu e pus degeaba!distractie pe seama clientilor!!...bafta!!

#74
Ranser

Ranser

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 87
  • Înscris: 28.10.2007
Buna tuturor,

Eu ce stiu despre Fan Curier e ca e pe duca, l-au scos actionarii la vanzare pt ca nu mai merge si nu reusesc sa-i faca nimic. Au avut o infuzie de angajati de la DHL dar astia au plecat scarbiti dupa o perioada acolo, managerul de vanzari nu a reusit in juma de an sa-i faca pe curieri sa se barbiereasca cand sunt la serviciu. Dealtfel cam toate fimele autohtone de curierat au niste angajati de te apuca groaza.... La firmele straine sunt ok dar ei sunt si scumpi. Acum intrebarea: nu era mai bine sa trimiti cu UPS, DHL,TNT sau Fedex??? Din astea 4 stiu sigur ca DHL si TNT sunt cat de cat ok, probabil si celelalte. Plateai cateva sute de mii in plus dar stateai fara grija.... Am facut si eu greseli incercand sa fac economii... Era o vorba: there is a reason why cheap services are cheap!  ;)

#75
drifter

drifter

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 390
  • Înscris: 30.11.2004
mda, apropo de cele "24 de ore" de la ei... am si eu un topic aici despre experienta mea "placuta" cu firma asta. m-au enervat destul alte aspecte, nici nu m-am mai uitat pe plic cat a durat atunci transportul insa am dat peste el daunazi si scrie ca a fost depus in Buc pe 5 si la mine a ajuns pe 10. Prin Cargus nu am avut probleme de genul asta si nici prin Posta Romana, desi totusi termenul la posta nu e la fel de scurt - e realist. daca mi se trimitea coletul prin posta probabil ajungea mai repede :lol:

Edited by drifter, 25 February 2008 - 23:40.


#76
tudorksy

tudorksy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 24.10.2005
Apropo eu dupa vreo saptamana am primit mail de la OPC, unde facusem o plangere. Poate de asta s-au gandit sa-mi dea rambursul care disparuse.
  Inca ceva, pe site ei au preturile la tarife in lei dar nu se specifica nimic de tva, si desigur sunt fara tva. Aveti idee e ceva normal?

#77
negotzel00

negotzel00

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 678
  • Înscris: 10.09.2005
eu recunosc ca fancourierul e de tot cacatul. este....
dar ce de cacat sunt altii ... fancouerierul e ok.
pt sugestia aia cu dhl... s-ar putea sa trimitem cu ei dar ei nu se ocupa cu rambursuri, sunt scumpi.
iar pt firmele mici e destul de greu sa plateasca . sa implementezi un sist de palti cu cardul te costa aproape de 2000 de euro. cu totul
in plus in Romania sunt multi care nu vor/nu stiu sa plateasca cu cardul.
in plus fan-ul e singura firma din tara de la care pot sa trimit colete la 9 seara sau 10 si tot sa ajunga a doua zi.
ca am avut probleme... la orice firma ai probleme, si inca f multe, dar dintre toti rahatii de la noi din tara sunt cei mai buni.
eu trimit cam 50 de colete pe luna. din strainatate iar primesc f multe. nu se compara serviciile de afara cu cele de la noi.
aaa si apropo de posta romana, n-ai probleme cu doar pt ca nu trimiti suficiente colete cu ei. trimit si cu posta o multime de pachete si doamne fereste ce probleme am. dar ei se tem de penalizarile la salar, si aici au un punct in plus, nu prostesc clientii cand trebuie sa plateasca. mare avantaj. primesc atatea reclamatii..... ca au paltit cu cate 5-10 lei mai mult, pe transport

#78
covasna522

covasna522

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 20.10.2005
am cumparat o camera video si normal am primit-o cu lcd-ul spart.
de ce sunt suparat:
am intrebat pe cel care a venit cu pachetul daca raspunde de integritatea marfii si am primit un raspuns stupefiant  
EU SUNT SOFER ,NU EU RASPUND!
acum urmeaza ce e mai important!
ce firma de curierat credeti ca a fost folosita si de la care se putea primi un astfel de raspuns?

Edited by covasna522, 08 April 2008 - 07:59.


#79
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006
Intreb si eu... esti sigur ca nu s-a trimis camera asa ? Cu lcd-ul crapat ? Pentru ca mi se pare cam greu sa crapi ecranul respectiv. Din cate stiu el se "lipeste" de camera cand nu e folosit sau in timpul transportului. Iar daca era ambalata cum trebuie nu cred ca se putea sparge chiar lcd-ul ( protejat totusi de ambalaj si de o carcasa ).

#80
tudorksy

tudorksy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 24.10.2005

 covasna522, on Apr 8 2008, 08:59, said:

am cumparat o camera video si normal am primit-o cu lcd-ul spart.
de ce sunt suparat:
am intrebat pe cel care a venit cu pachetul daca raspunde de integritatea marfii si am primit un raspuns stupefiant  
EU SUNT SOFER ,NU EU RASPUND!
acum urmeaza ce e mai important!
ce firma de curierat credeti ca a fost folosita si de la care se putea primi un astfel de raspuns?


Ecranu l nu a fost spart la transport decat daca nu a fost ambalata camera bine. Acum hai so luam serios, daca ambalezi camera ai bine si o arunci dai de pamant nu se sparge displayul in felu ala, mai degraba se descentreaza lentilele.

#81
covasna522

covasna522

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 20.10.2005
nu problema ecranului am ridicat-o ci a resposabilitatii celor pe mana carora ne dam marfa.

#82
danisb

danisb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 07.01.2008
tin sa te dezamagesc...
dar ecranul SIGUR a fost spart/crapat inainte sa intre in posesia firmei de curierat !!!
am prins si eu destule cazuri...

ca fapt divers, expeditorul face chestia asta pt a se folosi de asigurare. mai multe nu zic.

soferul/curierul a zis asta din cauza ca nu este platit pt munca care o presteaza, sa nu stea prea mult de vorba sa iti dea prea multe explicatii, se pierde prea mult timp dand tuturor clientilor explicatii, de asta exista RELATII CLIENTI (care la cele mai multe firme ....).

ai grija data viitoare  B)

Edited by danisb, 09 April 2008 - 09:08.


#83
ScrIstY

ScrIstY

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.04.2007
am trimis joi 17.04.2008 un colet din Oradea care trebuia sa ajunga vineri in Vaslui! Azi e sambata si bineinteles ca nu a ajuns...este prima oara cand am probleme cu fan courierul..am sunat in prostie la nr de telefon de pe site 021 9336 000 dar nu raspunde nimeni de la niciun departament...am sunat la nr de tel de la sediul din vaslui..nimic, am sunat la un nr de mobil, mi-a raspun un domn..i-am spus ca am trimis un colet joi etc si ma intreaba stupefiat "Si eu ce sa fac?" pana la urma i-am dat AWBul si astept sa vad daca va "verifica"

#84
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 ScrIstY, on Apr 19 2008, 15:10, said:

am trimis joi 17.04.2008 un colet din Oradea care trebuia sa ajunga vineri in Vaslui! Azi e sambata si bineinteles ca nu a ajuns...este prima oara cand am probleme cu fan courierul..am sunat in prostie la nr de telefon de pe site 021 9336 000 dar nu raspunde nimeni de la niciun departament...am sunat la nr de tel de la sediul din vaslui..nimic, am sunat la un nr de mobil, mi-a raspun un domn..i-am spus ca am trimis un colet joi etc si ma intreaba stupefiat "Si eu ce sa fac?" pana la urma i-am dat AWBul si astept sa vad daca va "verifica"
Data viitoare incearca CURIERO !


ORIUNDE CU PLACERE ! SE TRANSFORMA INTR-O NEPLACERE
Extras din mailul trimis la resurse umane si relatii cu clientii Fan Courier

Buna ziua. Ma numesc XXXX si locuiesc in orasul XX.Detin un un magazin on-line si de aproximativ 1 an am inceput lucrez cu Fan Courier pentru trimiterea coletelor clientilor care vor sa le primeasca foarte repede (in general peste 6 colete cu ramburs /pe luna ). Restul fiind trimite prin posta romana.Am ales fan courier deoarece ofera mai mult profesionalism si ma multa rapiditate. Dar deviza firmei Oriunde ,cu placere! a fost transformata intr-o neplacere astazi 18.04.2008 la ora 14:30 - 15 cand am vrut sa trimit un colet cu ramburs de 119 lei si plata transportului la destinatar spre Dej Jud Cluj. Am ajuns la sediul Fan Courier din spatele Rompetrol (administrat de dl Brebeanu) unde am fost intampinat de un baiat(Adi) care a inceput sa-mi completeze scrisoarea de transport, totodata am specificat ca daca destinatarul nu este acasa sau nu poate fi gasit la telefon sa se lase coletul la orice lucrator comercial din magazinul din incinta adresei mentionate pe pachet. Am fost luat `pe sus` cu un ton nu tocmai demn de o relatie vanzator-client de o doamna cu ochelari ,mai subtirica in varsta de vreo 40-50ani (probabil sefa ) si mi s-a zis foarte raspicat ca nu se fac astfel de beneficii adica curierul nu umbla din poarta in poarta pt livrarea coletului (desi am mentionat ca este in aceeasi incinta si nu trebuie sa faca nici o livrare din poarta in poarta ) . I-am zis si dansei sa-mi vorbeasca pe un ton mai normal nu trebuie neaparat sa tipe ca sa-mi explice ceva (inteleg ca sunt probleme in oricare domeniu financiar-contabil dar nu se vorbeste asa cu clientii). Am zis ok daca nu se poate (desii greu imi vine sa cred ) imi iau coletul si plec la alt curier , afirmatie la care mi s-a raspuns `ASA SA FACI ! `(pe intelesul meu `pa sau nu te mai vedem pe aici`) Atasez jos si scan-ul de pe AWB-ul de la Curiero (concurenta unde m-au trimis angajatii fan courier). Curiero a specificat la adresa ca , coletul sa fie lasat in magazin daca nu este destinatarul sau nu poate fi gasit telefonic (desii nu se vede prea bine pe copie, dar se vede ca e scris mult).

Va rog sa-mi spuneti daca a fost doar un caz izolat de stres , daca doamna se va comporta in continuare asa cu clientii (in special cu mine), ca sa stiu daca ma reorientez spre alta firma de curierat sau raman in continuare sa apelez la serviciile Fan Courier - Oriunde cu placere!
O seara buna si astept un raspuns !

Oricum nu o sa mai lucrez cu Fan Courier, dar sunt curios daca-mi raspund la mail !

In paralel cu Fan Courier mai lucrez si cu Curiero care au niste preturi mai mici din cauza ca rambursul coletului este livrat intr-un cont bancar. Cert este ca acum o sa trimit colete doar prin curiero , adio Fan Courier cu angajati scamtori care nu si-au lasat acasa inainte sa plece la serviciu vocabularul si nesimtirea .Priviti si aici promtitudine Curiero pentru un colet trimis ieri pana in Gherla (450km departare) :

2990589 19 Apr 2008 10:50 Gherla EXPEDIERE IN LIVRARE PE RUTA


2990589 19 Apr 2008 10:47 Gherla INTRARE EXPEDIERE IN STATIE (Expediere in procesare)

2990589 18 Apr 2008 23:13 Brasov INTRARE EXPEDIERE IN HUB (Expediere in sortare)

2990589 18 Apr 2008 18:06 Buzau PLECARE EXPEDIERE DIN STATIE (Expediere in tranzit)

2990589 18 Apr 2008 17:34 Buzau PRELUARE EXPEDIERE DE LA CLIENT



A facut aproximativ 17h prin Curiero. Nu 24h ca Fan Courier sau ......pardon in momentul in care scriam acest post am mai descoperit ceva despre Fan Courier cu un colet trimis pe 08.04.2008 :



-am trimis coletul la ora 12 pe data 08.04.2008 , in data de 09.04.2008 l-am contactat pe destinatar la ora 14-15 sa vad daca a primit coletul , acesta mi-a zis ca nu si ca nici nu a fost sunat de nimeni. Atunci i-am zis sa sune la Fan Courier IASI sa intrebe de colet ,unde i s-a raspuns ca tocmai urma sa i-l livreze -_- . Asa ca in jur de ora 15-16 a fost livrat coletul. Verificand AWB-ul de la Fan Couriero am descoperit o mica minciunica :

Rezultat AWB - Nr: 16448243
Data expedierii:08. 04. 2008Status-ul expeditiei esteLivratConfirmare de receptie:CXXXX IONUTData livrarii:09. 04. 2008Ora livrarii:11:20
Deci ori oamenii aveau coletul de la ora 11:20 in iasi si le-a trebuit 4-5h sa-l livreze in aceasi localitate, ori au bagat ora aia de acoperire in acte ca sa indeplineasca cele 24h. !!!!!!

EVITATI CARGUS SI FAN COURIER AU PREA MULTI CLIENTI ,AU SCUMPIT LIVRARILE SI IN PLUS OAMENII LUCREAZA DE PARCA MESTECA IN CIORBA !!!

Edited by cosmin_miu, 19 April 2008 - 19:45.


#85
JohnnyWalker

JohnnyWalker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 16.06.2007
Un singur lucru nu va doresc. Si anume sa trebuiasca sa sunati la fancurier si sa cereti relatii cu clientii. Sunam si de 4-5 ori si suna si suna si dupa ce se termina de sunat ma puneau nesimtitii pe hold si auzeam muzica aia imbecila , si tot ascultam pana ce imi venea ton de ocupat. Si cand imi faceau hatarul sa-mi raspunda incepeau minciunile, eventual ma puneau pe hold si pe urma .... ati ghicit .. inchideau. Pana la urma am rezolvat tot cu emag-ul care mi-au oferit un sold egal cu cel pe care il pierdusem.

Edited by JohnnyWalker, 19 April 2008 - 19:52.


#86
ScrIstY

ScrIstY

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.04.2007
la al doilea telefon dat la fan Vaslui stimabilul a reusit sa-mi spuna ceea ce deja stiam..ca livrarea e in curs(stiam de pe site)! Cand i-am spus ca trebuia sa fi ajuns ieri (vineri) coletul adica in 24 de ore mi-a spus ca asta e o minciuna cine m-a mintit cu 24 de ore..I-am spus ca si pe site scrie asta, atunci a incercat sa dea vina pe cei din Oradea, sa ii sun pe ei si m-a intrebat "Eu cu ce sunt vinovat?"! Pana la urma am vb cu destinatarul care mi-a spus ca a ajuns coletul si e totul OK, dar pe site inca scrie ca in curs de livrare(deci angajatii nu prea lucreaza sambata ) iar domnul din Vaslui nu a avut bunavointa sa ma sune sa-mi spuna daca e totul OK sau nu! Angajatii din Oradea mi se par OK dar cei din restul tarii in special Vaslui sunt.....! Astfel cred ca voi apela la curiero inainte sa  ma frig si eu ca altii!

#87
gxxxg

gxxxg

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 20.06.2007
si eu sunt un patit al fan-ului.
mi-au ratacit un cec, o luna de zile a trebuit sa astept dupa el.

#88
Utanu

Utanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 06.09.2007
Offf :(  .. trebuie sa sperati ca, concurenta va rezolva problema si ii vor scoate pe toti cei nesimtiti de pe piata. Dar deocamdata in Romania functioneaza spagile si la cate daune au facut clientilor nu li s-au dat amenzi corespunzatoare ca sa nu mai aiba profit. Halal !

#89
stef9

stef9

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 14.11.2005
Ma inscriu in randul celor scarbiti de FanCourier... Spunea cineva mai sus ca 1% din colete sunt probleme.... eu as urca mult mai mult... si atunci cand ai probleme cu 1 colet iti ajunge cat cu 10 colete...

Pot sa spun ca intotdeauna cele mai multe informatii le-am obtinut sunand la sediul din Iasi, pe un ton normal si o relatie la telefon ok.  Bucurestiul !?!!? Doamne fereste... sper sa nu mai fie necesar sa sun la ei desi.... cu siguranta voi mai avea de-a face. Am trecut si eu prin tot ce se spune mai sus... minciuni cum ca a fost livrat coletul si de fapt acesta sa fie ori ratacit, ori la curier, ori la dep. probleme unde nu il mai baga nimeni in seama...
Operatori telefonici care nu au bunul simt de a iti da macar informatiile minime despre coletul tau desi a plecat de 4-5 zile de la tine.
Curieri care spun ca au fost acasa la client sau ca a sunat si nu a raspuns nimeni desi clientul a stat acasa toata ziua....

Oricum... cei mai penali sunt cei din Bucuresti... acolo chiar ca nu ai cu cine te intelege...

E-mailuri ?!!? O pierdere totala de vreme!!!!

Sunteti fericiti daca va ajunge coletul in 2 zile de la expediere!!! minciuna cu 24h chiar nu isi mai are rostul sa o discutam....

Din pacate la noi reclama negativa inca nu functioneaza... sper sa citeasca cat mai multa lume topicul si sa stie cu ce vor avea de-a face cand se decid sa lucreze cu firma asta ca simpla persoana fizica...

Numai bine!

#90
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 JohnnyWalker, on Apr 19 2008, 20:49, said:

Un singur lucru nu va doresc. Si anume sa trebuiasca sa sunati la fancurier si sa cereti relatii cu clientii. Sunam si de 4-5 ori si suna si suna si dupa ce se termina de sunat ma puneau nesimtitii pe hold si auzeam muzica aia imbecila , si tot ascultam pana ce imi venea ton de ocupat. Si cand imi faceau hatarul sa-mi raspunda incepeau minciunile, eventual ma puneau pe hold si pe urma .... ati ghicit .. inchideau. Pana la urma am rezolvat tot cu emag-ul care mi-au oferit un sold egal cu cel pe care il pierdusem.


mail-urile pe care le-am trimis in aprilie la fancurier nu au primit raspuns nici acum in iunie , vai de capu lor....... pana si posta roamana a fost mai intersata de clienti trimitandu-mi 2 scrisori prin prioripost ,2 mailuri + ca au luat legtura cu diriginta de Oficiu + rezolvarea partiala a reclamatiei

FanCurier tace MALC !   (acum lucrez cu curiero , momentan ,cel putin se comporta decent si transmit coletele rapid )

Edited by cosmin_miu, 01 June 2008 - 12:54.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate