Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 

Fan Courier - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
571 replies to this topic

#55
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005
Cam la fel e situatia si in Timisoara...haos total in depozit...era plin de lume care mergea direct dupa colete
Trebuia sa primesc un colet pe o strada la o distanta de max1.5 km distanta de depoziul lor.Vazand ca au uitat de el ii sun si imi spun ca nu gasesc strada desi e trecuta pe mai multe harti...le explic unde e situata si astept.Mai sun de 2 ori si ii intreb de ce nu a sosit fetele de la tel erau total dezinteresate+ ca abia raspundeau la tel.
Ultima solutie a fost sa meg personal la ei in depozit unde am stat la rand aprox 35 min apoi inca vreo 10 min pana au gasit coletul.Baiatul de acolo imi spusese ca sosise in ziua respectiva si de asta nu l-au adus dar de fapt era in depozit din ziua anterioara.Era ora 18 si nici nu aveam cu cine ma certa decat cu un pusti de max 20 de ani deci am lasat-o balta.

Ca o comparatiela aceeasi adresa,alta firma de curierat...m-a sunat joi (la aprox 23 de ore dupa ce comandasem un produs de la intend) si m-a intrebat unde e situata strada...le explic si le spun sa nu mi-l aduca atunci ca nu voi fi acasa urmand a mi-l adue a doua zi dupa ora 10 (mi-a fost adus la 10:40 dupa ce am fost anuntat la tel de catre agent).Deci vad ca se poate la altii doar la FC e mai greu.

#56
zwave

zwave

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 30.06.2007
Eu inca "astept" un colet din decembrie...
Nu m-am mai interesat de el pentru ca are valoarea mica si mi-e si scarba sa mai sun la firma aia. Mi-am recuperat celelelate colete importante din livrarea aia cand am fost la ei la sediu in pipera, dupa 2 zile de asteptat la telefon.

Am plecat turbat spre ei da cand am vazut ce era acolo, m-am gandit doar sa-mi recuperez lucrurile....gramada de oameni - unu cu actele firmei ratacite, altu cu scuteru spart care nici nu mai pornea, coada la chioscu de la intrare unde unu saracu cu ochii cat cepele se chinuia sa rezolve gloata. Din pacate a cedat psihic inainte sa rezolve problema mea si a trebuit sa dau buzna in depozit unde zici ca era groapa de gunoi.
In final, in inima marelui bullshit am gasit doi baieti care m-au ajutat, au cautat in mormane o juma' de ora si mi-am recuperat ce era mai important minus un colet pe care a doua zi mi-au promis ca-l am la usa. Am zis doamne multumesc si sa nu va mai vad in viata mea. Si se pare ca rugaciunile mi-au fost ascultate ca nici n-au mai venit cu cutia lipsa.


Angajatii de acolo nu stiu daca au vreo vina, sefii are za problem, sefii care se uita ca vaca la poarta noua intr-un tablou de la receptie. Faza e ca au fost depasiti de situatie. Au prea multi clienti.... Si in loc sa nu mai ia comenzi (ati obs ca la ridicare vin imediat), au mers pe sistemu "sa se faca cucu mare".  Au adunat si bani si multa ura intr-un timp record !    


  Varzaaaa !!!  Si multa m...e !!!

#57
dann23

dann23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 438
  • Înscris: 28.08.2006
la brasov sediu e la fel de praf. pachetele intarzie, daca mergi la sediu sa iei pachetu aproape sigur o sa mai mergi cel putin o data, agentii lor nu se lasa mai prejos iar domnisoarele de la sediu mai bine ar lucra ca animatoare printr-un bar, ca altceva nu sunt in stare sa faca :)
poate pcgarage o sa binevoiasca sa lase la alegerea cumparatorului sa aleaga firma de curierat.

#58
Ro_land

Ro_land

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 27.01.2006
Inca nu ati vazut/auzit tot. Bine, nu este vorba despre Fan ci despre o alta firma de curierat.
S-a trimis un colet pe 21 dec. din Cluj la Brasov. Cum coletul nu a ajuns pana pe data de 3 ian., am sunat firma sa vad ce se intampla. Nimic. Pur si simplu erau in concediu.
In conditiile in care trebuia sa plec cu coletul in Austria, i-am intrebat daca pot sa merg la ei sa-mi ridic coletul (care era in depozit la Brasov) si mi-au zis ca nici o sansa ca sunt in concediu. Sa merg luni, adica pe 7 ian. sau imi aduc ei coletul tot atunci.... Deci am plecat cu colet pe 7 in loc de 3 ian. ca ei erau in concediu cu coletele blocate in depozit... No comment.
PS este vorba de Curier Expres...

#59
negotzel00

negotzel00

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 678
  • Înscris: 10.09.2005
cu fancurierul am la patanii, toata regionalele ma stiu. sincer probleme nu am avut cu ei... doar in bucuresti. si is si al naibii de scumpi dar in rest e ok. in bucuresti e jale din mures ajung coletele in minim o saptamana. sub o saptamana s-a intamplat o singura data in 8 luni.
e naspa fan-ul recunosc... dar ce alte solutii avem? ca eu nu gasesc nimic ca lumea , vreau sa zic ca si posta e sub orice critica.

#60
Highlander91

Highlander91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,015
  • Înscris: 05.09.2007
subscriu. am primit telefon de ma magazi online prin fancourier. L-am repuzat si am refuzt plata acestuia pt ca nu voia sa ma lase sa-l desfac. Ca in reclama aia pt componente Dacia. Ce garantie domne. Aici se merge pe incredere!

#61
tudorksy

tudorksy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 24.10.2005
fuck fun!!! Am trimis un obiectiv foto in timisoara cu ramburs, dar dupa o saptamina acesta nu mai vine.Sun in Iasi la sediu acestia imi zic sal sun pe domnul care se ocupa cu livarile pe zona mea.Il sun pe acesta acesta imi zice sa sun la sediu inapoi.    Booon!!!!
   Sun la sediu imi zic ca se vor interesa si ma vor sun inapoi.Trece o zi nu ma suna si ii sun tot eu.Aceeasi poveste ca.. sa vedeti...."vom vb cu cei de la bucuresti si va vom suna noi" OK. Din nou trece o zi nu suna.Sun eu dau AWB ul din nou cal imemorasem deacu.Habar n-au dar imi zic ca vor suna la Timisoara si ma vor suna inapoi..........AM LUAT FOC......DZEI CRUCI LU ALA ...i-am cerut nr de la Timisoara..sun io. Aia ce-mi zic : "rambursul a fot trimis acum o saptamina jumate...ceea ce stiam de la domnul care mia trimis rambursul si a fost dragut sa-mi dea Awb ul lui si nr de factura.
Sun inapoi la Iasi si le zic ca pachetul ala a "disparut" undeva pe drumul intre Timisoara si Iasi...cel putin asta vad eu.Au incercat sa ma mai abureasca cu Bucurestiul dar aia sunt cei mai dobitoci....pt ce draku au telefoane ca nu raspunde nimeni. Suneasem la ei de mia cazut parul din cap.
    In fine le zic la astia ca vreau sa depun o plingere.....dar am vz termenii de rezolvare :
  

Termenul de solutionare a reclamatiilor este de o luna de la data introducerii reclamatiilor.In termen de 30 de zile de la data solutionarii favorabile a reclamtiei solicitantul va fi despagubit, conform prevederilor anterioare in functie de tipul serviciului ales, cu valoare declarata sau nedeclarata.


    Sa-i dau in judecata pt 450 ron....nush ca la cum se misca treburile in Romania......
    Cel m bine este sa ne adunam cit m multi si sa incercam sa convingem o institutie media sa faca un reportaj.Daca li se va face un astfel de antireclama sigur vor avea mai mult de suferit decit o despagubire data dupa 2 luni de zile.

#62
blindfolded

blindfolded

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 25.12.2007

View Posttudorksy, on Jan 25 2008, 14:00, said:

fuck fun!!! Am trimis un obiectiv foto in timisoara cu ramburs, dar dupa o saptamina acesta nu mai vine.Sun in Iasi la sediu acestia imi zic sal sun pe domnul care se ocupa cu livarile pe zona mea.Il sun pe acesta acesta imi zice sa sun la sediu inapoi.    Booon!!!!
   Sun la sediu imi zic ca se vor interesa si ma vor sun inapoi.Trece o zi nu ma suna si ii sun tot eu.Aceeasi poveste ca.. sa vedeti...."vom vb cu cei de la bucuresti si va vom suna noi" OK. Din nou trece o zi nu suna.Sun eu dau AWB ul din nou cal imemorasem deacu.Habar n-au dar imi zic ca vor suna la Timisoara si ma vor suna inapoi..........AM LUAT FOC......DZEI CRUCI LU ALA ...i-am cerut nr de la Timisoara..sun io. Aia ce-mi zic : "rambursul a fot trimis acum o saptamina jumate...ceea ce stiam de la domnul care mia trimis rambursul si a fost dragut sa-mi dea Awb ul lui si nr de factura.
Sun inapoi la Iasi si le zic ca pachetul ala a "disparut" undeva pe drumul intre Timisoara si Iasi...cel putin asta vad eu.Au incercat sa ma mai abureasca cu Bucurestiul dar aia sunt cei mai dobitoci....pt ce draku au telefoane ca nu raspunde nimeni. Suneasem la ei de mia cazut parul din cap.
    In fine le zic la astia ca vreau sa depun o plingere.....dar am vz termenii de rezolvare :
  

Termenul de solutionare a reclamatiilor este de o luna de la data introducerii reclamatiilor.In termen de 30 de zile de la data solutionarii favorabile a reclamtiei solicitantul va fi despagubit, conform prevederilor anterioare in functie de tipul serviciului ales, cu valoare declarata sau nedeclarata.


    Sa-i dau in judecata pt 450 ron....nush ca la cum se misca treburile in Romania......
    Cel m bine este sa ne adunam cit m multi si sa incercam sa convingem o institutie media sa faca un reportaj.Daca li se va face un astfel de antireclama sigur vor avea mai mult de suferit decit o despagubire data dupa 2 luni de zile.


salut

stai pe capul lor. eu am asteptat o luna pana cand sa se decida ei ce s-a intamplat cu coletul si inca o luna ca sa-mi dea banii inapoi. si fii sigur ca vor face tot posibilul sa ti-i dea in ultima zi din cele 30.
nu te increde in "va sunam noi", "maine se rezolva"...astea-s niste rahaturi si nu-s decat ca sa scape de tine.
suna in fiecare zi pana iti invata numele pe de rost. si ia lucrurile intr-o ordine, nu haotic. Inainte de toate e datoria celor de la FC Iasi sau Timisoara sa rezolve problema. Daca cei din Timisoara au trimis banii, e datoria lor sa vada unde sunt si sa se intereseze. Stai pe capul lor pana iti spun. Sa nu cumva sa ajungi sa trebuiasa sa vorbesti cu cei din Bucuresti, ca e jale. Fan Courier Bucuresti e in ultimul hal, n-are rost sa-ti bati capul. Si sa nu te lasi pacalit cu faze de genul "noi am trimis banii, vorbiti cu cei de la Bucuresti". Nu domle, voi ati trimis banii, unde-s banii? Incepe de la cel mai mic om de-acolo pana la cel mai mare. Si cere-le numele tuturor persoanelor cu care vorbesti.
Aaa...si fa imediat o plangere la OPC. La mine nu prea a avut efect, dar poate la tine merge.

scuze pt greseli and stuff, dar sunt pe fuga.
important: nu astepta nicio secunda in plus. suna, intreaba, cere explicatii, suna iar, streseaza-i...daca-i scapi, apoi ai de asteptat nu gluma.
si fa si reclamatia aia la ei, nu conteaza termenul de solutionare..eu daca n-o faceam nici azi nu aveam banii.

bafta

#63
tudorksy

tudorksy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 24.10.2005
Totusi problema ar fi faptul ca eu nu am asigurat marfa la trimitere pt ca domnul care a luat-o mia zis "nui nevoie e ceva pt firme asigurarea asta......in caz de se intimpla vreun accident cu masina....ia foc marfa....."
     Problema cealalta este ca nu stiu daca plicul ala cu bani e considerat ca marfa(din cite stiu e interzis a se expedia arme droguri...... si ....BANI).Deci daca nu intra la categoria marfurilor, deci nu ar trebui sa se puna problema ca pachetul nu a avut asigurare. <_<

#64
tudorksy

tudorksy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 24.10.2005
Da-mi si  mie te rog numarul domnului GEORGE TACHESCU.
Pe privat ar fi cel m bine

#65
[email protected]

[email protected]

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 14.02.2007
ne adunaram cam multi pe-aici.nu credeti?pana cand isi vor bate joc de noi meseriasii de la fan courier?nr.de telefon ale d-lui tachescu primite de la fan courier:0724313065 sau 0747069689.sper sa-ti raspunda.

#66
kio

kio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 23.03.2007
Pe mine m-a ars un curier acum cateva zile cu vreo 6 lei. Cumparasem de la un magazin online un produs care trebuia sa vina, eu sa platesc transportul si sa trimit banii prin ramburs. DIn pacate, nu am fost acasa sa primesc personal pachetul si cand am vazut facturile, pe ele era trecuta o suma mai mare cu 6 lei. Initial le-am scris alora cu magazinul online sa intreb de ce si am fost "redirectionat" catre "firma de curierat care s-a ocupat de transport". Am intrat pe site si am scris un mail cu detaliile de pe factura si pur si simplu am intrebat ce si cum (am avut o atitudine linistita, nu stiu de ce). A doua zi m-a sunat o tanti sa imi zica cum ca a vorbit cu respectivul curier si ca nu stie ce s-a intampalt si ca ea si curierul isi cer mii de scuze si ca o sa vina curierul sa imi dea cei 6 lei inapoi. LOL. I-am zis sa tina banii ca voiam doar sa ma lamuresc si ca oricum nu era vorba de bani.
Ce m-a deranjat a fost ca doi curieri diferiti m-au luat la pertu la telefon desi eu le vorbeam cu "dumneavoastra". Mi s-ar fi parut cel putin de bun simt sa mi se adreseze tot la fel.
Vad, insa, ca eu sunt un client foarte multumit in comparatie cu ceilalti.

#67
blindfolded

blindfolded

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 25.12.2007

View Posttudorksy, on Jan 25 2008, 15:23, said:

Totusi problema ar fi faptul ca eu nu am asigurat marfa la trimitere pt ca domnul care a luat-o mia zis "nui nevoie e ceva pt firme asigurarea asta......in caz de se intimpla vreun accident cu masina....ia foc marfa....."
     Problema cealalta este ca nu stiu daca plicul ala cu bani e considerat ca marfa(din cite stiu e interzis a se expedia arme droguri...... si ....BANI).Deci daca nu intra la categoria marfurilor, deci nu ar trebui sa se puna problema ca pachetul nu a avut asigurare. <_<

salut!

ar fi culmea sa platesti asigurare si pentru ramburs :)

stii care-i treaba? EXACT la fel mi-a zis si mie curierul cand am trimis coletul "problema". "Nu-i nevoie sa faci asigurare...nici n-am auzit de-asa ceva...", cand eu trimiteam laptop cu valoare de peste 3000 lei. Eu cand facusem comanda pt curier, o facusem pe net, si acolo vazusem formularul de comanda, avea campul pt valoarea declarata si prostia aia de 1% ce trebuie platita in plus. Daca nu faceam comanda pe net si era doar telefonic imi luam o mare...[inlocuiti cu ceva nasol tare] ... Asa ca am insistat cu asigurarea, a dat ala telefon la sediu la Iasi si a intrebat "ba, e unu aici care vrea asigurare pentru colet...ce-i cu asigurarea asta?"
Va dati seama ca ala a fost un moment cu super inspiratie, pentru ca daca-mi luam inapoi doar 10x15 lei innebuneam si faceam o tampenie..

Fiti foarte atenti!

So revenind la problema ta, daca marfa a ajuns la destinatie, gata...rambursul e treaba lor, tu ai dovada cat rambus trebuie sa-ti aduca, n-ai nevoie de asigurare pentru asa ceva.
Oricum, ai avut mare noroc...ai expediat ceva fara asigurare, te puteai arde urat de tot....

cheers!

p.s. nu inceta sa dai telefoane, sa ceri explicatii. toate cu calm, rabdare, ca sa nu te poata duce cu vorba si la sfarsit sa-ti dai seama ca ai uitat ceva. cand simti ca-ti iesi din pepeni tare de tot, let them have it putin :D

Edited by blindfolded, 27 January 2008 - 13:07.


#68
tudorksy

tudorksy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 24.10.2005
Astazi mi-am primit banii in sfarsit.Noroc de domnul Tachescu, care a dat dovada de profesionalism si chiar m-a sunat spre deosebire de ingajatii cu 4 clase ce raspund la telefoane(cel putin de astia am avut parte ca sigur nu sunt toti in aceeasi oala).
   Persoana ce mi-a adus banii a fost si ea f draguta, si-a cerut scuze in numele firmei "Ne cerem scuze dar lucram si noi cu oameni"
   Concuzia mea este ca "lucram si noi cu ROMANI"

#69
MisterLocke

MisterLocke

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 31.01.2008
Am avut si eu (ne)placerea de a lucra cu Fan Curier. Serviciul lor de livrare in 24 de ore inseamna de fapt ca dureaza cam o luna sa nu livreze un colet, sa trebuiasca sa suni tu de vreo 4 ori, si sa astepti cu cam 10 minute cu o melodie idioata in urechi, sa-ti inchida conexiunea fara sa raspunda nimeni in 2 din 3 dati, si in final sa ti-l aduca inapoi de unde a plecat fara nici o scuza valabila, dupa ce au promis ca o sa-l livreze in urmatoarea zi, si sa te puna sa mai platesti si rambursul.

Apoi tu trebuie sa fi destul de tampit sa-l mai trimiti odata tot cu ei, sperand ca a fost doar o intamplate, dar trecand totusi o alta adresa de contact, in ideea ca poate intr-adevar nu au reusit sa dea de destinatar. Apoi sa mai astepti o saptamana fara sa se intample nimic, sa mai dai cateva telefoane in care stai 10 minute pe call waiting si in final la fel, sa-ti inchida convorbirea fara sa-ti fi raspuns careva. De raspuns la mailuri cred ca nici nu trebuie sa spun ca nu se mai pune problema. Iar ca sa anticipez finalul probabil dupa inca vreo saptamana o sa ma trezesc iar cu pachetul inapoi.

Trebuie sa recunosc ca metoda este de departe mai profitabila pentru ei decat sa livreze coletul la destinatar - asa platesti tariful de 2 ori. Iar in timpul asta nu am primit nici macar un telefon de la ei in care sa-mi zica

Ca sa facem o scurta socoteala, am platit 4 livrari * 15 lei + 1 ora de convorbiri * 15 centi, adica in total 90 de lei ca sa ai placerea sa ti se plimbe un pachet pe ruta Timisoara - Bucuresti de 2 ori timp de 2 luni. Dar ce sa fac, pentru placerea pachetelor mele, sunt dispus sa cheltui oricat.

Dupa toata chestia asta trebuie sa recunosc ca incep sa re-apreciez serviciile Postei Romane. Macar ei sunt mai ieftini si macar ai garantia ca iti ajunge pachetul candva anul acesta.

http://www.internati...tul-pachetelor/

#70
JohnnyWalker

JohnnyWalker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 16.06.2007
Am comandat de la emag un UPS. Mi-a venit promt cand il asteptam. DAR ,si aici au inceput problemele, nu functiona cum trebuie si am decis sa il trimit inapoi, adica sa fac retur. A venit in aceeasi zi cineva de la Fan Curir si mi l-a luat. Dupa 3 zile sun la emag si aflu ca nu a ajuns coletul si sun la Fan CURir, unde, bineinteles sun de 7-8 ori ascult acea melodie imbecila si nu aflu nimic pt. ca se tot intrerupea convorbirea, "subit". Sun a doua zi si aflu ca cica o sa ajunga maine coletul. Si mai astept o sapt. si la fel,mai astept inca o sap.t. si tot asa . Deci Fan curir nu este o firma serioasa ci un alt mod de a pierde timpul pe la telefoane si a incinge multi nervi. O sa ma duc la ANPC , OPC ,cum i-o zice, si o sa fac o reclamatie. NU TRIMITETI CU FAN COURIER.

#71
slimu

slimu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 04.02.2008
eu foloseam fan curier pana in decembrie .... apoi am renuntat DEFINITIV LA EI. pentru ca un colet trimis pe 19 decembrie a ajuns pe 7 ianuarie (si nu a fost singurul, asta a ajuns cel mai repede din cele trimise in decembrie :)) ) :o .... livrare 24 ore?????
asta ca sa nu spunem ca in mom in care sunam la ei nu dadeam de nimeni pt ca aveau toate telefoanele inchise ...
partea buna e ca nu mi-au facut disparut nici un pachet.

#72
danisb

danisb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 07.01.2008

View Postspe, on Jan 10 2008, 09:24, said:

@danisb Sincer nu te prea cred ca esti angajat Fan Courier, sorry. Mai degraba imi pari a fi de la concurenta, si incerci sa ii faci ( si mai tare ) de cacao.


ce bine ca am scapat... pt cei care nu stiu , mi-am dat "demisia".

azi s-au facut 3 saptamani... de cand stau degeaba, in loc sa muncesc degeaba... fain , nu ?  B)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate