Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

transport constanta - eforie nord

Cum se numeste melodia ?

Pot taia unghi drept in sticla?
 Caut doctor bun in Cluj Napoca pe...

Salvare poze/video whatsapp autom...

Cum continui sirul?

Numar auto pe Thule
 Premierul britanic Boris Johnson...

Microsoft Visual C+ + Runtime Lib...

Streaming de la un mi tv box 4k s...

Schimbare rasini cationice - CUM?
 Unde gasesc plantele cu aceasta e...

invertor sudura gys 180a carcasa ...

Donatie cu mostenitori

Ajutor chestionar de licenta
 

Fan Courier - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
494 replies to this topic

#37
danisb

danisb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 07.01.2008

View Postdanisb, on Jan 7 2008, 16:35, said:

un singur lucru vreau sa precizez, dar nu ca scuza, ci ca intelegere din partea voastra ... in luna decembrie , in multe orase din tara , au fost expeditii intr-o zi cat intr-o saptamana normala.

am uitat un lucru foarte important ... masinile plecau din depozit spre orase cu minim 4-5 ore intarziere.... am colegi la satu-mare/zalau/oradea care descarcau masina de colete sambata la 20-21...

#38
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,359
  • Înscris: 09.03.2006

View Postdanisb, on Jan 7 2008, 16:35, said:

in incheiere vreau sa va transmit ca nu rezolvati nimic cu reclama negativa pe forum-uri, chiar daca mergeti la OPC se va rezolva oarecum mai repede sau mai tarziu, dar clientii de baza ai firmei sunt alte firme mult mai mari care aduc profit substantial , adica pe romaneste, are balta peste.. au de unde plati despagubiri si tot ce apare neprevazut... cum ar fi acea asigurare de 1%... normal ar trebui sa iei inapoi 110% din valoare laptop=ului.... cei 10% insemnand probabil transportul si telefoanele care le-ai dat.. :)

Pai daca voi ginditi asa inseamna ca va doare undeva de clientii mici care oricum nu conteaza si va axati doar pe firmele mari. Foarte frumos nu am ce zice. Iar chestia cu pachetele foarte multe tot voi sunteti vinovati ca nu trebuia sa le acceptai deoarece stiati bine ca nu le puteti livra sau ma rog daca nu doreati sa refuzati un client puteati sa faceti o reducere de pret si sa precizati ca o sa dureze mai mult de 24 ore. Iar cu situatia de la Iasi daca o cunoasteti de ce nu ia nimeni nici un fel de masuri?

ps: continuati asa ca nu o sa mai aiba balta peste ;)

Edited by juannn, 07 January 2008 - 21:46.


#39
blindfolded

blindfolded

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 25.12.2007
Multumim Dani ca te-ai alaturat threadului. Nu ma asteptam ca un angajat Fan Courier s-o faca prea curand [desi azi am avut destule surprize azi, e posibil sa fi fost chiar tu, nu stiu :) ]...

Oricum, ideea de baza este ca noi nu facem reclama proasta Fan Courier...se descurca si singur sa faca asta.

Spre exemplu, eu, pana in saptamana a 3a a povestii mele am fost dispus sa fac pace cu Fan Courier (chiar si cu nervii la pamant cum eram), DACA ar fi fost capabili sa inteleaga ce insemna acea pace si pentru ce anume era nevoie de ea. Mai vad uneori anonimi [la propriu, oameni care nu se semneaza:) ] care arunca la intamplare cuvinte pe bloguri sau forumuri, cu o deosebita agresivitate, cum ca cine m-as crede eu sa zic tot ce zic, ca Fan Courier incearca din rasputeri aia si aia pentru noi nerecunoscatorii, ca eu nu stiu ce-nseamna sa fii curier, ca ma cred nu stiu ce mare chestie de indraznesc sa cer socoteala Fan Courier, si ma rog, lista poate continua... mai era unul foarte creativ care deasupra tuturor mi-a spus ca vorbesc prostii si ca toata treaba este rodul imaginatiei mele usor...bolnavioare, totul e ROZ. Fie, as fi dispus sa accept asta, asta ar insemna unul. Dar doi? trei? 30? 100 de oameni? Astia si ei sunt bolnavi? De ce? Pentru ca cer sa beneficieze de exact serviciile pentru care platesc?

N-as vrea sa trebuiasca sa explic ca nu am nicio datorie sa simt compasiune pentru "Fan Courier"-compania, desi sunt convins ca sunt multi oameni tratati nu foarte bine acolo... poate ar trebui si ei sa ni se alature (nu pe acelasi plan, ci in general, la ideea de protest) daca si ei sufera..daca trebuie sa descarce sambata pana la 10 noaptea colete, daca trebuie sa suporte injurii pentru ca nu mai fac fata cu pachetele...daca nu pot raspunde la telefoane pentru ca fac nu stiu ce alte minuni pentru companie, daca nu pot da un telefon sa anunte sosirea, pentru ca o fac din buzunarul lor. Cereti, oameni buni, o schimbare daca simtiti ca nu mai puteti sau nu sunteti suficient de bine platiti ca sa puteti, si inca bine si frumos. Altfel, pentru ce sa simtim altceva?

Mi-ar placea ca pana la urma cineva, nu spun cine :), sa invete ceva din toate asta. Fan Courier, mai tineti minte emailul meu in care va promiteam ca o sa va ajut sa faceti asta? :) Incet, incet...
uf, pana la urma am spus :D

p.s. apropos de companiile mari care lucreaza cu Fan Courier, pestii mari de care vorbeai. E drept, acum sunt cateva chiar marisoare si grasune, dar sunt curios, la reinnoiri de contracte sau mai bine, semnari de altele noi, cum va arata o companie cu nshpe plangeri la OPC, cateva procese pe rol poate? forumuri si bloguri despre ei.. si MAI ALES...MAI ALES dragii mei...o companie care pe Google.ro, cand este cautat numele ei, se vede asta... te cam face sa te gandesti, nu? :)

.pace
Cristian

#40
danisb

danisb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 07.01.2008
Nu nu am fost eu... ci unul din colegii mei de la Constanta... ce a scris el acolo e foarte putin.

Oricum, ideea de baza este ca noi nu facem reclama proasta Fan Courier...se descurca si singur sa faca asta.

Cel mai simplu se face in felul urmator, in 2-3 zile daca nu s-a livrat te duci cu awb-ul si factura (daca s-a platit la expediere) direct la OPC, sa vezi ce repede se rezolva...

Cred ca ai terminat sau esti curs de terminare o facultate... nu ti-as dori sa fii "frecat" la telefon de niste maimutze intre 15 si 20 de ani , mai ales de la tara , cum ca vor coletele cu creme si parfumuri la prima ora.... si multe altele... cum spunea si colegul meu, firma care are contract cu noi ii confirma comanda dar nu ii trimite in aceeasi zi produsele , fie ca nu a avut timp fie sa mai insiste la FAN ca acolo le gaseste sigur....

In privinta procesului .... eu zic ca o sa pierzi destui bani.... are FAN-ul procese cu firme datornice, nu vreau sa iti spun ce "pierderi" sau facturi neincasate are firma, o sa cazi de pe scaun/fotoliu/pat .... depinde unde stai , sper sa nu zici : "IN CAP"  :)
Au fost multi ca tine , sunt si vor mai fi , nu te gandi ca o sa ii tarai prin procese... nu o sa reusesti mare lucru, imi pare rau sa iti spun asta, daca ai sa reusesti  iti urez multa bafta...
multi dintre colegii mei din tara sau de la Bucuresti cred ca ti-au vizitat blog-ul (ramai dator pt reclama) , iar pe unul dintre ei il citez : "daca erau mii de programatori in perioada 15.11.2007-31.12.2007 cred ca se umplea internetul de bloguri,de acest gen. Dar asta este.Dar cum orice minune dureaza la Romani trei zile le trece pana la Paste la urmatoarea perioada critica."

hai sa te fac sa intelegi .... firmele alea mari, au max 10% expeditii catre pers fizice, de aici rezulta maxim 0,1% plangeri... care se pot realiza pe cale amiabila... de cele mai multe ori se face livrarea foarte urgenta...
inca ceva, daca ai fi fost la sediul din Iasi gaseai cam toate numerele de telefon de la unii din sefii de la Bucuresti afisate , si te puteai intelege cu ei, fara prea mult stres...

fii tu sigur ca firmele noi (angajatii/patronii) care incheie contract cu noi nu se uita pe gugle... nici cele existente... iar daca apar acele reclamatii sunt putine, cum de altfel sunt la toate firmele de curierat.. ti-as putea da exemple de firme care au lucrat cu noi , au reziliat contractul , s-au dus la alte firme de curierat , dar in cele din urma au revenit la noi... ex : GERMANOS ; uite si cateva firme cu care avem contract : AVON , Vodafone , Flamingo , Banca Transilvania , Allianz Tiriac , Altex , Augsburg , Sodexho ....

#41
blindfolded

blindfolded

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 25.12.2007

View Postdanisb, on Jan 8 2008, 00:24, said:

Nu nu am fost eu... ci unul din colegii mei de la Constanta... ce a scris el acolo e foarte putin.

Oricum, ideea de baza este ca noi nu facem reclama proasta Fan Courier...se descurca si singur sa faca asta.

Cel mai simplu se face in felul urmator, in 2-3 zile daca nu s-a livrat te duci cu awb-ul si factura (daca s-a platit la expediere) direct la OPC, sa vezi ce repede se rezolva...

Cred ca ai terminat sau esti curs de terminare o facultate... nu ti-as dori sa fii "frecat" la telefon de niste maimutze intre 15 si 20 de ani , mai ales de la tara , cum ca vor coletele cu creme si parfumuri la prima ora.... si multe altele... cum spunea si colegul meu, firma care are contract cu noi ii confirma comanda dar nu ii trimite in aceeasi zi produsele , fie ca nu a avut timp fie sa mai insiste la FAN ca acolo le gaseste sigur....

In privinta procesului .... eu zic ca o sa pierzi destui bani.... are FAN-ul procese cu firme datornice, nu vreau sa iti spun ce "pierderi" sau facturi neincasate are firma, o sa cazi de pe scaun/fotoliu/pat .... depinde unde stai , sper sa nu zici : "IN CAP"  :)
Au fost multi ca tine , sunt si vor mai fi , nu te gandi ca o sa ii tarai prin procese... nu o sa reusesti mare lucru, imi pare rau sa iti spun asta, daca ai sa reusesti  iti urez multa bafta...
multi dintre colegii mei din tara sau de la Bucuresti cred ca ti-au vizitat blog-ul (ramai dator pt reclama) , iar pe unul dintre ei il citez : "daca erau mii de programatori in perioada 15.11.2007-31.12.2007 cred ca se umplea internetul de bloguri,de acest gen. Dar asta este.Dar cum orice minune dureaza la Romani trei zile le trece pana la Paste la urmatoarea perioada critica."

hai sa te fac sa intelegi .... firmele alea mari, au max 10% expeditii catre pers fizice, de aici rezulta maxim 0,1% plangeri... care se pot realiza pe cale amiabila... de cele mai multe ori se face livrarea foarte urgenta...
inca ceva, daca ai fi fost la sediul din Iasi gaseai cam toate numerele de telefon de la unii din sefii de la Bucuresti afisate , si te puteai intelege cu ei, fara prea mult stres...

fii tu sigur ca firmele noi (angajatii/patronii) care incheie contract cu noi nu se uita pe gugle... nici cele existente... iar daca apar acele reclamatii sunt putine, cum de altfel sunt la toate firmele de curierat.. ti-as putea da exemple de firme care au lucrat cu noi , au reziliat contractul , s-au dus la alte firme de curierat , dar in cele din urma au revenit la noi... ex : GERMANOS ; uite si cateva firme cu care avem contract : AVON , Vodafone , Flamingo , Banca Transilvania , Allianz Tiriac , Altex , Augsburg , Sodexho ....




Sincer, nu ma intereseaza toate detaliile astea picante. Ceea ce ma intereseaza, e ca eu am incredintat un bun catre Fan Courier, pentru a face ceea ce stiti voi mai bine, adica sa-l transportati. Lucrul acesta nu s-a intamplat. Ma intereseaza prea putin ce clienti aveti voi, aleg si ei de unde pot si daca nu prea au de unde alege, va aleg pe voi, nu e mare branza sa-ti dai seama. Nu-i ca si cand restul firmelor de curierat ar fi mai stralucite ca voi si nici nu asta e problema. Sunt convins ca si clientii vostri patesc diferite chestii, dar fiind companii si nu persoane fizice, altfel se trateaza lucrurile, sunt sigur... si la alt nivel se percepe un eveniment cum e al meu intr-o companie unde se trimit mii de colete. Ce, o sa tremure Avon la o paguba de 1000,1500 euro? Nu domnule, tremur eu, care pentru banii astia muncesc poate mai mult ca unii din voi si cu responsabilitate mai mare. N-aveti de unde sti. Si nu e doar valoarea materiala, care pana la urma se rezolva ea...heh...

Voi n-ati inteles...toti colegii tai, care mai posteaza mai nou si pe blogul meu, eu n-am nimic cu munca voastra, eu n-am inceput toata galagia asta pentru ca mi-a intarziat 5 zile un colet, sau pentru ca nu m-ati sunat inainte sa veniti! Nu pentru ca nu raspunde nimeni la telefoanele alea ale voastre sau pentru ca la partea de contact direct cu omul nu stati prea bine. NU! E clar de ce m-am suparat eu pe voi, nu? Se poate afla, dar asa presupune sa vreti sa aflati...

Am sa repet pana cand va va intra in cap, si n-o sa va mai miorlaiti peste tot pe unde apare numele meu si Fan Courier: Eu, Cristian Rotundu, sunt furios pentru ca NU am fost informat de VOI despre starea coletului timp de 3 saptamani desi v-am sunat de mi-au iesit ochii din cap ca la melc. Eu, acelasi Rotundu, sunt furios pentru ca in prima saptama mi-ati spus ca a fost livrat coletul, si de fapt nu era asa. Pentru ca de la saptamana la saptamana aflam altceva, contrar la ce aflasem ultima data. Pentru ca fiecare incercare a mea de a purta un dialog cu voi se lovea de un act de incompetenta: unul nu stia, unul nu putea, unul nu era, unul nu raspundea, unul nu citea. Abia astept sa postez pe blog exact de cate ori v-am sunat EU si de cate ori m-ati sunat VOI...veti vedea la ce ma refer.

Am tot dreptul sa ma plang, unde vreau, despre ceea ce se intampla, pentru ca atunci cand m-am plans voua, v-a durut in cot. Si n-am mintit o secunda. Imi pare rau s-o zic, dar asa e.
Da, sunt programator dar n-are nicio treaba cu nimic din toata povestea (sau poate are, tinand cont ca aia era unealta mea). Si da, am ales acest mod de-a ma plange si povesti ce-mi sta pe creier, in loc sa va injur, sa va amenint, sa va jignesc, si mai stiu eu ce. In plus, n-am nimic, personal, cu nimeni, asa ca nu va mai comportati ca si cand vreau raul cuiva de-acolo. Sunt opiniile mele si poate ale altora ca mine.

S-aveti pace si prosperitate.

Edited by blindfolded, 09 January 2008 - 13:55.


#42
euu

euu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 307
  • Înscris: 25.11.2005

View Postblindfolded, on Jan 9 2008, 13:48, said:

Eu, acelasi Rotundu, sunt furios pentru ca in prima saptama mi-ati spus ca a fost livrat coletul, si de fapt nu era asa. Pentru ca de la saptamana la saptamana aflam altceva, contrar la ce aflasem ultima data. Pentru ca fiecare incercare a mea de a purta un dialog cu voi se lovea de un act de incompetenta: unul nu stia, unul nu putea, unul nu era, unul nu raspundea, unul nu citea. Abia astept sa postez pe blog exact de cate ori v-am sunat EU si de cate ori m-ati sunat VOI...veti vedea la ce ma refer.

Am tot dreptul sa ma plang, unde vreau, despre ceea ce se intampla, pentru ca atunci cand m-am plans voua, v-a durut in cot. Si n-am mintit o secunda. Imi pare rau s-o zic, dar asa e.

Bravo...chiar daca ii doare in cot de noi, trebuie sa incercam sa le facem si noi viata amara, la fel cum ne-o fac ei !

WORD UP !

#43
bogdanpaul

bogdanpaul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 486
  • Înscris: 21.11.2007
Cea mai tare companie Fan Curier!!!
In dezbaterile de aici nu ati vorbit despre muuulte companii care chiar au ratacit colete, au aruncat plicuri la gunoi etc.
Eu nu am avut nicio problema cu cei de la Fan Curier.
Cu Cargus-ul insa....

#44
alemaobrasil

alemaobrasil

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.12.2007
Am expediat din Bucuresti pe data de 11 decembrie 2007 catre o destinatie din Bucuresti 2 colete...azi suntem in 9 ianuarie si inca nu s-au livrat...de 3 zile incerc sa aflu ceva si liniste..."lasati-ne un numar de telefon si va sunam noi"...
Pot sa inteleg aglomeratia din perioada sarbatorilor dar mi-e greu sa inteleg lipsa de respect fata de client....
Dar poate sunt eu dintr-o generatie depasita...

#45
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006
@danisb Sincer nu te prea cred ca esti angajat Fan Courier, sorry. Mai degraba imi pari a fi de la concurenta, si incerci sa ii faci ( si mai tare ) de cacao.

@blindfolded Desi pe la inceputul topicului spuneai ca nu vrei sa auzi de cei care lauda FC si n-au probleme cu ei, indraznesc totusi sa postez. :D Am cateva sute de trimiteri prin ei la activ, 95% sunt cu ramburs, eu le platesc si trimisul incolo, si pentru serviciul de a-mi aduce banii inapoi. Foarte rar mi s-a intamplat sa am probleme, as estima in cam 1% din trimiteri. Si atunci nu au fost de genul ca s-a pierdut coletul, ci ca mai intarzie o zi. Coletele nu au ajuns niciodata deteriorate. Rambursul in schimb ajunge cu cateva zile mai tarziu decat ar trebui, dar nu e ceva grav dpmdv.
Deci 1% cu probleme, partea proasta e ca la tine s-a intamplat acel 1% chiar la inceput. Si este inacceptabil acest ping-pong intins pe 3 saptamani cu "uite coletul nu-i coletul". Indiferent de client, de volumul de trimiteri pe care il are. Ce zice pagina lor de tracking despre coletul tau ? Aceeasi intrebare si pentru @alemaobrasil.

#46
alemaobrasil

alemaobrasil

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.12.2007

View Postspe, on Jan 10 2008, 09:24, said:

Ce zice pagina lor de tracking despre coletul tau ? Aceeasi intrebare si pentru @alemaobrasil.

Iti multumesc pentru sfat! Verifica atunci te rog AWB-ul 11063475 pe pagina lor si daca reusesti sa afli mai multe te rog spune-mi si mie. Crede-ma ca am vorbit la telefon cu mai multe persoane de la ei si toti mi-au promis un raspuns....Nu sunt de la concurenta, sunt de la o firma care are contract cu ei...sau a avut pentru ca dupa incidentele astea....

#47
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006
Nici n-am zis ca esti de la concurenta.

:o Expeditie in livrare de o luna ? Ai poate asigurare facuta, acel 1% ?

#48
alemaobrasil

alemaobrasil

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.12.2007
Mi-e teama ca nu pentru ca pana acum n-a fost cazul.... :mellow:

#49
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006
<_< Daca nu e asigurat, tot ai o sansa. Ar trebui sa iti plateasca de 10 ori valoarea unei trimiteri, sub forma de despagubiri. Nu e mult, cred ca se ridica pe la 100 - 120 de lei. Dar daca nu ai trimis colete de valoare mare, macar ai sansa sa reduci pierderile. Decizia de a-ti plati aceasta despagubire vine daca ei solutioneaza in mod pozitiv reclamatia ta, recunoscand astfel implicit ca au pierdut coletul. Si au termen de 30 de zile dupa data solutionarii, ca sa-ti plateasca. P.S. - Deci daca n-ai facut reclamatie scrisa sau pe email, ar fi cazul sa faci.

Valabil si pentru @blindfolded Daca ai primit vreun raspuns cum ca s-a solutionat reclamatia ta, ar trebui sa-ti despagubeasca valoarea asigurata in termen de 30 de zile de la data solutionarii.

Edited by spe, 10 January 2008 - 10:17.


#50
alemaobrasil

alemaobrasil

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.12.2007
Am facut reclamatie pe email...acum sper sa se rezolve intr-un fel sau altul...va tin la curent!

#51
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006
Ar trebui sa trimita un raspuns sau sa te sune. Si mai ales sa o solutioneze.

Vad aici destule posturi cu probleme, colete disparute si / sau intarziate de sarbatori. Am avut "noroc" ca n-am trimis nici un colet de pe 20 decembrie B) Si astia-s intr-un mare fel. In mod sigur au prognozat o crestere a trimiterilor, ca si in anii precedenti. Cu toate astea, nu cred ca au facut ceva. Puteau sa angajeze curieri in plus, sa modifice cumva orarele de plecare a masinilor de linie. Dar, pe de alta parte, nu cred ca s-au luat masuri speciale de sarbatori in nici o firma de curierat din Romania... Tara lui "merge si-asa".

#52
alemaobrasil

alemaobrasil

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.12.2007
In ultimii ani am lucrat cu multi curieri si pe intern si pe international si crede-ma nu exista firma de curierat care sa nu rateze ceva, sa nu intarzie sau sa nu rataceasca ceva...Am vazut "case" mult mai mari cu rateuri mai semnificative (vezi un palet pierdut de catre unul din cei mai mari si mai scumpi curieri internationali de pe piata). Dar o asemenea atitudine n-am vazut la nimeni...Pot sa inteleg ca din cauza sarbatorilor n-au facut fata (se intampla in fiecare an in orice domeniu) dar spune "dom'le am ratacit coletul! asta e, sa vedem cum rezolvam problema!" De fapt asta este cel mai deranjant!!! Oricum te-ai facut de cacao in fata clientului, macar recunoaste si incearca sa rezolvi cumva problema!

#53
blindfolded

blindfolded

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 25.12.2007

View Postalemaobrasil, on Jan 10 2008, 10:27, said:

Am facut reclamatie pe email...acum sper sa se rezolve intr-un fel sau altul...va tin la curent!

Ar trebui sa te gandesti deja la o reclamatie catre ANPC. Eu am facut greseala ta, si am astepta sa vad ce se rezolva, poate-mi raspund la mailuri, poate voi fi sunat..
In mod normal n-ar fi fost nevoie sa pierd atata timp cu "publicitate negativa" cum ii spun FANii, ci imediat mers frumusel la ANPC, facut reclamatie si abia apoi asteptat. Acum eu INCA astept...vei vedea ca nu e nimic fain in "a astepta" :)

.pace
Cristian

#54
nnookkiiaa

nnookkiiaa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 12.01.2008

View Postalemaobrasil, on Jan 10 2008, 09:42, said:

Iti multumesc pentru sfat! Verifica atunci te rog AWB-ul 11063475 pe pagina lor si daca reusesti sa afli mai multe te rog spune-mi si mie. Crede-ma ca am vorbit la telefon cu mai multe persoane de la ei si toti mi-au promis un raspuns....Nu sunt de la concurenta, sunt de la o firma care are contract cu ei...sau a avut pentru ca dupa incidentele astea....

Attached Files



Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate