Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

2,4GHz Drift Racer -PX- Carrera P...

Placa Asus sau AORUS ?

Pareri abonament 5G Orange
 Activitate upload la fiecare rest...

iPhone 7 plus spart

Eroare Cadastru

viteza internet
 Sigma 18-50mm F2.8 DC DN Contempo...

Licenta transport persoane

Masina volan dreapta

Arc fata Skoda Octavia 2 FL
 Cartoonito revine in Romania de l...

La multi ani @marinel1976!

La multi ani de Sfanta Maria!

La multi ani @xcit!
 

Fan Courier - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
494 replies to this topic

#19
Ro_land

Ro_land

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 27.01.2006
Cam asa este. Prima si ultima data cand apelez la ei.
Am trimis un colet sub 1kg la Bucuresti pe data de 19.12.2007 cu ramburs 65RON. Am specificat ca totul se plateste la destinatie.
Omul primeste coletul si eu astept rambursul care nu vine. Ma duc azi la ei sa vad care-i situatia. Ma primesc cu: ati fost sunat de nenumarate ori si nu ati raspuns, chiar si azi ati fost sunati. Pai de unde ca nu m-a sunat nimeni, normal ca au gresit numarul de telefon. Din cate stiu nu trebuia sa aduca banii acasa la mine? De aia era trecuta si adresa mea acolo, de ce sa ma tot sune?
Alta surpriza: aveti de platit rambursul. Pai cum? Am specificat ca se plateste totul la destinatie la care ei: pai s-a trecut numai la transport ca se plateste la dest, la ramburs nu. Si daca nu platesc? Se trece refuz de plata si merg iarasi peste omul destinatar sa plateasca el. Pana la urma am platit eu si am zis ca nu mai trec niciodata pe la ei.

Dupa acestea am vorbit cu persoana la care a mers pachetul ca sa aflu ca a platit 25 RON in total dar nu stiu daca asta e numai transportul sau si altceva ca mi se pare cam mult pentru un colet sub 1kg Brasov-Bucuresti. Bleh.

Edited by Ro_land, 03 January 2008 - 19:20.


#20
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 09.03.2006
@blindfolded aici este patania mea cu FANCOURIER. E ceva asemanator cu un ramburs pe care timpitii din Iasi nu vroiau sa mi-l mai dea. Eu am fost la un pas sa ma duc la protectia consumatorului.

@blindfolded pentru chestia cu laptopul dute direct la protectia consumatorului ( e pe linga liceul negruzzi in copou) si fa o sesizare acolo. In mod normal pentru ca ti-au stricat laptopul ar trebui sa ti-l plateasca. Eu am fost la ei la sediu in Iasi si m-am ingrozit cind am vazut cum descarca pachetele. In general masinile vin din cursa incarcate pina la refuz si aia care descarca (niste copii de 20 de ani) aruncau pur si simplu coletele pe jos, am vazut faza asta cu o imprimanta care a luato din masina si a aruncato pe jos. Singur la fel a fost si cu laptopul tau.

Si inca ceva; stiu si eu care e problema asta in Iasi cu componentele it ca aduc niste panarame dar vezi asta e reversul medaliei daca comanzi produse fara sa le vezi si le iei pe incredere. Sunt citeva firme care aduc la comanda. Incerca la grandium computer si mai e un magazin nou de computatoare deschis in bucsinescu chiar in statia de autobuz. Si aia aduc cam tot ce  le ceri si bineinteles la preturi rezonabile.

Cit despre problema ta rezolvare ar trebui sa vina de aici http://www.anpcnet.ro/ro/

Edited by juannn, 03 January 2008 - 20:14.


#21
[email protected]

[email protected]

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 14.02.2007
ALATURI DE MULTI ALTII AM PATIT-O SI NOI CU FAN COURIER-UL.DUPA 3 ANI DE LEASING ASTEPTAM BUCUROSI SA INMATRICULAM MASINA .NUMAI CA ACTELE EXPEDIATE DIN BUCURESTI PRIN FAN COURIER PE DATA DE 17 DEC 2007  NU AU AJUNS NICI ASTAZI 3 IAN 2008 LA IASI.AM SUNAT DE MULTE ORI LA EI DAR  NIMENI NU STIE UNDE ESTE PLICUL.ASTAZI AM SUNAT LA OPC .SPER SA SE REZOLVE .ORICUM SUNT LIPSITI DE BUN SIMT SI INCOMPETENTI.PENTRU CEI CARE NU S-AU LOVIT INCA DE INCOMPETENTA SI NESIMTIREA LOR: EVITATI FAN COURIER.NU STIU CUM SUNT ALTII DAR EI CLAR SUNT LIPSITI DE PROFESIONALISM SI BUN SIMT

#22
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 09.03.2006
Este foarte inmportant sa faceti toti reclamatie la ANPC deoerece in acest mod fan courier risca supendarea serviciului ;)

#23
calinmihai

calinmihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 24.12.2006
Din cauza lor am trimis un colet inapoi la pcgarage, pt ca mi-a ajuns prea tarziu. Desi ATENTIE !!!! ii sunasem si mi-au spus ca "poate ajungem si pe la tine" astazi. Dupa faza asta au mai trecut 2 zile in care am sunat de 20 de ori. Tre sa mentionez ca sunt dintr-un oras cu 30.000 loc.

Cel mai fain este cand suni la ei la Bucuresti, la relatii cu clientii. Sunati si voi. E distractiv. Poate o prindeti si voi pe tipa cu acºient de moldova, sa va zica si voua: "stati sa va dau numarul de la agentul din zona sa-l sunati dvs."

Cargus rules ! Te lasa sa deschizi si coletul, ca sa nu iei tzeapa.

#24
solitudes

solitudes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,573
  • Înscris: 07.03.2007

 calinmihai, on Jan 4 2008, 08:10, said:

Din cauza lor am trimis un colet inapoi la pcgarage, pt ca mi-a ajuns prea tarziu. Desi ATENTIE !!!! ii sunasem si mi-au spus ca "poate ajungem si pe la tine" astazi. Dupa faza asta au mai trecut 2 zile in care am sunat de 20 de ori. Tre sa mentionez ca sunt dintr-un oras cu 30.000 loc.

Cel mai fain este cand suni la ei la Bucuresti, la relatii cu clientii. Sunati si voi. E distractiv. Poate o prindeti si voi pe tipa cu acºient de moldova, sa va zica si voua: "stati sa va dau numarul de la agentul din zona sa-l sunati dvs."

Cargus rules ! Te lasa sa deschizi si coletul, ca sa nu iei tzeapa.
te lasa pe dracu! prin cargus mi-au venit biletele la iron  maiden si pe site-ul de unde l-am cumparat scria clar ca trebuie sa deschid pachetul pana sa ridic plicul efectiv pentru a verifica biletele. Nu am fost lasat pana nu am platit ( noroc ca totul era ok). Nu mai zic ca si Cargus s-au miscat de sarbatori ca un ... plicuri trimise in tara cu documente extrem de importante care au ajuns dupa aproape o saptamana..
Si nu cred ca ati vazut , apropo de Fan curier , depozitul pe care il aveau in Brasov. O bataie de joc  , colete aruncate de-a valma , un dispret total fata de client si cerintele acestuia..

#25
blindfolded

blindfolded

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 25.12.2007

 solitudes, on Jan 4 2008, 09:31, said:

te lasa pe dracu! prin cargus mi-au venit biletele la iron  maiden si pe site-ul de unde l-am cumparat scria clar ca trebuie sa deschid pachetul pana sa ridic plicul efectiv pentru a verifica biletele. Nu am fost lasat pana nu am platit ( noroc ca totul era ok). Nu mai zic ca si Cargus s-au miscat de sarbatori ca un ... plicuri trimise in tara cu documente extrem de importante care au ajuns dupa aproape o saptamana..
Si nu cred ca ati vazut , apropo de Fan curier , depozitul pe care il aveau in Brasov. O bataie de joc  , colete aruncate de-a valma , un dispret total fata de client si cerintele acestuia..

Despre Cargus nu stiu nimic, n-am patit, desi am auzit o multime si despre ei si oricum, poate altcineva considera ca merita thread separat pentru asta :)

Dar despre Fan  Courier, daca ar fi sa adun tot ce-am citit pe forumuri si bloguri despre depozitele lor, reiese ca-i cam jale cu J MARE...si peste tot circula aceleasi cuvinte...coletele sunt aruncate din masini, pe unele chiar se urca cu picioarele, se ratacesc, se gresesc AWB-uri, adrese, numere de telefon.
De ce?

p.s. si vedeti ca n-am mers atat de departe cat sa gasesc o explicatie si pentru coletele care dispar pur si simplu in neant ;)

Edited by blindfolded, 04 January 2008 - 10:58.


#26
solitudes

solitudes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,573
  • Înscris: 07.03.2007

 blindfolded, on Jan 4 2008, 10:57, said:

Dar despre Fan  Courier, daca ar fi sa adun tot ce-am citit pe forumuri si bloguri despre depozitele lor, reiese ca-i cam jale cu J MARE...si peste tot circula aceleasi cuvinte...coletele sunt aruncate din masini, pe unele chiar se urca cu picioarele, se ratacesc, se gresesc AWB-uri, adrese, numere de telefon.
De ce?
de ce? pentru ca se merge pe principiul : lasa ba ca merge si asa/lasati prostii sa vina la mine! Probabil ca nu au fost inca asaltati de plangeri pe la OPC sau chiar da-ti in judecata.

#27
[email protected]

[email protected]

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 14.02.2007
DUPA MULTE TELEFOANE SI O SESIZARE LA OPC MI SE SPUNE SEC:S-A RATACIT PLICUL RUGAM EXPEDITORUL SA-L REFACA.DE PARCA BATI DIN PALME SI GATA CARTEA DE IDENTITATE A MASINII.RUSINE FANCOURIER.

#28
blindfolded

blindfolded

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 25.12.2007

 [email protected], on Jan 4 2008, 15:22, said:

DUPA MULTE TELEFOANE SI O SESIZARE LA OPC MI SE SPUNE SEC:S-A RATACIT PLICUL RUGAM EXPEDITORUL SA-L REFACA.DE PARCA BATI DIN PALME SI GATA CARTEA DE IDENTITATE A MASINII.RUSINE FANCOURIER.


Nu poti lasa lucrurile asa. Prea multi au facut-o!  Cere-le despagubiri idiotilor, atat pentru asteptare cat si pentru toata bataia de cap. PREA MULTE 'RATACIRI'! SI ASTA E UN CUVANT PREA USOR, SI CARE II SCAPA DE PREA MULTE ORI! Nu se mai poate asa.


Eu sunt convins, de exemplu, ca dupa sesizarea de la ANPC nu o sa ma incalzesc, eventual (in cazul cel mai bun) vor lua o amenda, asta daca sunt mai multi care au facut plangere... fara doar si poate ii voi actiona in instanta, daca nu vor sa plateasca putin acum pentru idiotenile lor, vor plati mult mai mult...in curand.

Edited by blindfolded, 04 January 2008 - 14:33.


#29
[email protected]

[email protected]

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 14.02.2007
prin faza cu alesul masinii am trecut si noi acum 3 ani cand am inceput leasing-ul.am ajuns la faza de inmatriculare .dar fancourier nu ne lasa.de ce ?ca sunt incapabili sa livreze corespondenta.si stai si astepti ,si-ti creste tensiunea ,te certi cu cei din jur,dai telefoane .si nimic.dupa 3 ani de plata stam si ne uitam la masina.si-i mai dam cate o cheie.apoi o comanda la taxi.mai neseriosi ca la fancourier nu gasesti.

#30
XtremeOne

XtremeOne

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 05.04.2005
Hmmm, se pare ca nu sunt singurul care a avut probleme cu FAN Courier. Inainte de Craciun am facut si eu o comanda de la PCFun pentru o camera foto. Pe scurt fie vorba, livrarea in "24 de ore in orice colt al tarii", dupa cum spune reclama lor pe site a durat doar 144. Adica 6 zile. Timp in care am pistonat si eu cu telefonul, ca altfel ... cine stie.

Dupa parerea mea, Fan Courier este un serviciu de evitat. Inainte folosisem Nemo  Express si acolo cand oamenii mi-au spus ca un colet ajunge in 24-48 de ore , asa ajungea. Pe deasupra nici nu le dadeam eu telefon, ca sa vad cand ajung, ci imi dadeau ei cand ajungea pachetul in oras, ca sa vada cand ne intalnim.

Eeeh ...

#31
juannn

juannn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 09.03.2006
Pentru cei care sunt din Iasi daca aveti drum duceti-va la depozitul FanCuorier sa vedeti cu ochii vostrii ce haos e acolo si cum sunt aruncate coletele aiurea pe jos. Eu am sa incerc sa fac si o poza sa vedeti grozavia :D Iar explicatia pentru coletele care dispar e simpla: se fura ca doar traim in romania.
Oricum decit FanCourier mai bine cu posta noastra cea de toate zilele.
  
ps: Nu vreau sa fac reclama la Cargus, dar am trimis si eu citeva colete prin ei si a fost oK, un dezavantaj ar fi faptul ca e cam scump :)

Edited by juannn, 04 January 2008 - 15:46.


#32
blindfolded

blindfolded

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 25.12.2007

 juannn, on Jan 4 2008, 16:44, said:

Pentru cei care sunt din Iasi daca aveti drum duceti-va la depozitul FanCuorier sa vedeti cu ochii vostrii ce haos e acolo si cum sunt aruncate coletele aiurea pe jos. Eu am sa incerc sa fac si o poza sa vedeti grozavia :D Iar explicatia pentru coletele care dispar e simpla: se fura ca doar traim in romania.
Oricum decit FanCourier mai bine cu posta noastra cea de toate zilele.
  
ps: Nu vreau sa fac reclama la Cargus, dar am trimis si eu citeva colete prin ei si a fost oK, un dezavantaj ar fi faptul ca e cam scump :)

Poate doar un control de la OPC la depozitele alea ar avea farmec. Zic eu :)

#33
bronxxx

bronxxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 492
  • Înscris: 02.10.2007
cam asa e,astia de la nemo express te suna ei cand sunt in oras sa fixezi o intalnire sa-ti iei coletul,eu am avut o problema acu 2-3 sapt la SHOPIT ,mari mincinosi si aia...m-au mintit de la o zi la alta...insa nemo express isi face treaba bine nu era vina lor ca aia dela shopit ma minteau ca au trimis produsul respectiv timp de 4 zile la rand si  in a 5-a mi-au zis ca nu l-au trimis si nici pe stoc nu il mai au :) ,referitor la fan courier ...cam multe plangeri ce-ar fi sa incepeti cu datul in judecata:)) eu unul nu stau pe gand mult cand vine vba de faze din astea

#34
danisb

danisb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 07.01.2008

 again, on Dec 30 2007, 00:11, said:

si nu faceti prostia sa trimiteti vietati , anul asta cineva a trimis o colivie cu papagali si au stat in hala cateva zile nemancati/nebauti si au murit

serios?
este interzis astfel de transport.

scuze, sa ma prezint, Dani de la FAN Vaslui sunt.
as vrea sa dau raspunsul unor intrebari sau nelamuriri ale voastre... dar nu am timp de scris, daca vrea cineva sa il ajut il rog sa ma caute pe Y!m : dani_fce sau la telefon (nr il dau numai celor care cred ca ii pot ajuta) .
vrea de asemenea sa precizez ca sunt de acord cu voi in ceea ce priveste desfasurarea activitatii in toate filialele noastre. cea de la Iasi o cunosc personal deoarece merg destul de des la colegii mei ( in plimbare, nu sa ii verific ).
un singur lucru vreau sa precizez, dar nu ca scuza, ci ca intelegere din partea voastra ... in luna decembrie , in multe orase din tara , au fost expeditii intr-o zi cat intr-o saptamana normala. o sa ziceti ca tin cu ei, nu e adevarat, nu s-au luat masuri pt aceasta perioada, si chiar imi pare rau ca s-a ajuns in situatia asta.
vreau sa subliniez ca lucrez in cadrul acestei firme de 9 ani ( de cand s-a infiintat , deci am destula experienta - ca sofer/curier, depozit , operator si .. relatii clienti ) dar atata nepasare, nesimtire... etc... nu am vazut.
as putea scrie aici pana maine, dar nu are rost..
in incheiere vreau sa va transmit ca nu rezolvati nimic cu reclama negativa pe forum-uri, chiar daca mergeti la OPC se va rezolva oarecum mai repede sau mai tarziu, dar clientii de baza ai firmei sunt alte firme mult mai mari care aduc profit substantial , adica pe romaneste, are balta peste.. au de unde plati despagubiri si tot ce apare neprevazut... cum ar fi acea asigurare de 1%... normal ar trebui sa iei inapoi 110% din valoare laptop=ului.... cei 10% insemnand probabil transportul si telefoanele care le-ai dat.. :)

#35
again

again

    WEB DUDE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,068
  • Înscris: 21.10.2005
halal gandire
lasa sa se piarda ca avem de unde platii ...

#36
danisb

danisb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 07.01.2008

 again, on Jan 7 2008, 17:11, said:

halal gandire
lasa sa se piarda ca avem de unde platii ...

a lor, nu a mea!

si sa stii, toata marfa este asigurata la o firma de profil , sper sa intelegi de ce nu intereseaza pe nimeni...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate