Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

SAP2000 sau ... ?

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
sebastianpop

sebastianpop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 06.11.2005
Bună!

Sunt student anul II la Politehnica Timisoara la sectia Constructii Civile Industriale si Agricole si as vrea sa stiu care program pentru analiza structurilor e mai folosit printre ingineri si birouri de proiectare, care ar fi mai bun.. mai destept.. etc. pentru ca vreau sa invat unul, dar bine si nu prea stiu pe care sa-l aleg.

Zilele astea am vazut la un curs niste simulari la incarcari pe o structura metalica facuta in SAP2000 si am ramas impresionat.. si as vrea sa-l invat dar vreau sa fiu sigur ca e unul dintre cele mai bune.. si nu este la capatul listei cand vine vorba de proiectat.

Vă mulțumesc anticipat.

#2
Darky

Darky

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 29.05.2006
eu tot student la CCIA sunt dar in bucuresti. Se foloseste sap2000 , etabs , robot si or mai fi cate si mai cate :). Depinde de firma la care lucrezi, ce foloseste ea aia vei folosi si tu :D. Oricum unul daca inveti le vei shtii si pe celelalte. Nu faci altceva decat sa specifici din ce material e facuta "monstra", stabilesti sectiunile, legaturi, bagi forte, incarcari si gata dai analiza :P. Oricum am obs ca la mine la fac se fol sap2000 si etabs. Apuca-te de sap2000 si invata linishtit :D. du-te pe site-ul CSI-ului si gasesti tutoriale.

#3