Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 

Tarom

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1686 replies to this topic

#1243
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
eu nu inteleg de ce incercati sa economisiti niste sume mici de bani cumparand de la re-selleri si asumandu'va atatea riscuri. cand e o problema serioasa, o escala pierduta, o greva, etc riscati sa fiti trimisi la plimbare si sa contactati agentul ce v'a vandut biletul, in loc sa puteti primi sprijin imediat pe aeroport de la reprezentantul tarom.
asta e valabil pt orice bilet de avion. cumparati direct de la compania aeriana.

#1244
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postbelisima, on 22 martie 2018 - 08:52, said:

Pe mine ma mira diferenta de bani si mi s-ar parea firesc sa cumpar cel mai ieftin direct de la Tarom.
Daca Tarom e prost de bãone si vinde ieftin la terti carora le plateste scump rezervarea, le da comision si eventual supracomision, probabil si incentivare la volumul de bilete vandute, asta e. Nu intru in detalii insa vanzarea prin reselleri astia e ingrozitor de scumpa pentru companie. Practic ei pierd cand vand prin orice altceva decat tarom.ro.  Dar da, firesc este sa cumperi cel mai ieftin de la companie. Asa-zisa Directie Comeciala Tarom vrea insa altceva, asa de diferit incat nici nu stiu daca e directia comerciala a Tarom sau a unui tert cu scopuri ascunse.

View Postargentum, on 22 martie 2018 - 16:35, said:

sprijin imediat pe aeroport de la reprezentantul tarom.
Sprijin imediat pe aeroport de la reprezentantul Tarom? Ce gluma buna.

Edited by biogood, 22 March 2018 - 19:56.


#1245
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
nu e deloc gluma. oriunde vei zbura, chiar daca nu e angajat tarom, va fi code share, si va fi cineva sa te ajute. nu vrei sa stai 2 ore la o coada si sa primesti raspuns: imi pare rau nu te pot ajuta, adreseaza'te agentiei ce ti'a vandut biletul.
cand ai de re-aranjat cateva sute de bilete sa spunem, in caz de o greva, cam asta va fi scenariul. si de regula sunt 2-3 persoane sa lucre cu toata harmalaia. si cel mai simplu pt ei e sa te amane. si vor amana pe cati vor putea, pt ca oricum locurile libere pt liniile alternative vor fi limitate. daca vor avea cel mai mic motiv sa te amane si sa te prelucreze schimbul urmator, o vor face. si apoi se uita peste umarul tau si striga: next!

#1246
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005
Argentum de unde ai scos-o pe asta cu neajutatul daca nu ai luat direct de la ei?
Ca este o gogomanie.

#1247
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Am auzit destui plangandu'se de situatia asta.


#1248
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Pot cauta si da zeci de exemple, dar sunt sigur ca poti face si tu asta. Am sa ma rezum doar la doua

If your travel is disrupted and you call the airline for help, they will likely direct you back to the original source where you booked your ticket.
https://tipsforfamil...irline-tickets/


Imi amintesc cand am calatorit o data vreo 4-5 si pe unul ce se numea gheorghe, dar toata lumea il stia de gigi, ca inclusiv pe ecuson avea gigi, secretara i'a luat bilet pe numele de gigi.
Ala realizeaza problema la aeroport. Nu, nu a avut biletul in mana sau rezervarile sa vada problema. Cand a vazut foaia cu rezervare a sarit ca ars.
Daca biletul era luat la compania aeriana, la ghiseu plateam vreo 200 de euro si schimbam numele. Dar ne'a spus ca nu ne poate ajuta. 5am dimineata, ne asteptau doua zboruri, omul risca sa ramana. Noroc ca secretara era la aeroport, dadeam cu sapa pt o companie mare, s'a dat telefoane si trezit din somn agentul, ce a facut ce nu a facut, I s'a emis un nou bilet cu numele corect. Dar a trebuit sa sunam agentul ce a emis biletul. Secretara avea acces la nr de mobil al agentului, eram client important ala a pus roatele in miscare.
Poate sa faca asta oricine? Si ce am spus mai sus e adevarat

#1249
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005

View Postargentum, on 23 martie 2018 - 14:50, said:

Pot cauta si da zeci de exemple, dar sunt sigur ca poti face si tu asta. Am sa ma rezum doar la doua

If your travel is disrupted and you call the airline for help, they will likely direct you back to the original source where you booked your ticket.
https://tipsforfamil...irline-tickets/


Imi amintesc cand am calatorit o data vreo 4-5 si pe unul ce se numea gheorghe, dar toata lumea il stia de gigi, ca inclusiv pe ecuson avea gigi, secretara i'a luat bilet pe numele de gigi.
Ala realizeaza problema la aeroport. Nu, nu a avut biletul in mana sau rezervarile sa vada problema. Cand a vazut foaia cu rezervare a sarit ca ars.
Daca biletul era luat la compania aeriana, la ghiseu plateam vreo 200 de euro si schimbam numele. Dar ne'a spus ca nu ne poate ajuta. 5am dimineata, ne asteptau doua zboruri, omul risca sa ramana. Noroc ca secretara era la aeroport, dadeam cu sapa pt o companie mare, s'a dat telefoane si trezit din somn agentul, ce a facut ce nu a facut, I s'a emis un nou bilet cu numele corect. Dar a trebuit sa sunam agentul ce a emis biletul. Secretara avea acces la nr de mobil al agentului, eram client important ala a pus roatele in miscare.
Poate sa faca asta oricine? Si ce am spus mai sus e adevarat


Pai mai sus spuneai ca cel mai rau este sa nu iei direct de la compania cu care zbori. Ca apoi sa ii dai exemplu de ce e mai bine sa iei prin agentie Posted Image)))))

Problema cea mai mare e ca oamenii nu isi cunosc drepturile si daca dau de cineva care nu este interesat sa ajute atunci vor fi pres de sters pantofii.

Ma uit pana si aici pe forum: mai nimeni nu citeste conditiile de calatorie de la un bilet. Nu citesc nici macar rubrica de "faq" de la compania cu care zboara. Sa mai spun de legislatia europeana?
De ce sa citim?
Lumea se bate cu pumnul in piept ca "are drepturi" dar nu stie care drepturi.
De obligatii nici nu mai vorbim.

Se prefera exemplul personal. Nu conteaza care este legislatia, stiu eu pe cineva care stie pe altcineva care stie pe altcineva care a patit asta....

Imi aduc ainte de un subiect de la inchirieri de masini cand cineva a venit si sa plans ca a fost inselat de o companie de inchirieri: a platit o reparatie desi avea asigurare full. Si am intrebat de ce a platit? Adica stii ca ai asigurare deci de ce te lasi pacalit. Nu mai mi s-a raspuns.

Asa si aici. Chiar vreau sa vad cum mi-ar explica cineva ca trebuie sa ma reruteze agentia intermediara in caz de calamitate.

Edited by something00, 23 March 2018 - 15:09.


#1250
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Nu e vorba de a fi rerutat de catre agentia vanzatoare in caz de ceva ce se intampla "live" - gen ai ratat zborul de conexiune.
E vorba de ce se intampla inaintea zborului. Daca vrei sa schimbi un zbor (mai devreme, mai tarziu, anulare, etc) atunci de bilet nu se poate atinge decat cine l-a emis. Inclusiv daca ai cumparat biletul de la airfrance.com varianta Franta si suni pentru schimbare la Air France Romania - ti se va spune sa contactezi pe cine ti l-a emis. Patit personal.

Acelasi lucru si daca ti s-a mutat sau anulat un zbor - din motive operationale - anuntat din timp. Ca sa fii rerutat sau sa ti se returneze banii va trebui sa contactezi agentia vanzatoare.
Unele agentii profita putin de regula asta - de exemplu avion.ro taxeaza orice modificare sau interventie asupra biletului cu vreo 20 de euro, in plus fata de ce este taxat de catre compania aeriana.

Edited by alexxxxx, 23 March 2018 - 15:33.


#1251
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005
Alexxxxx persoana de mai sus vorbea despre probleme "live".

In rest sunt complet de acord cu tine ca de foarte multe ori o OTA are aceleasi regula ca o agentie normala si modificarile biletului se fac numai prin ei.

#1252
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

View Postsomething00, on 23 martie 2018 - 15:08, said:

Pai mai sus spuneai ca cel mai rau este sa nu iei direct de la compania cu care zbori. Ca apoi sa ii dai exemplu de ce e mai bine sa iei prin agentie Posted Image)))))


daca tie ala iti pare ca e exeplu de ce e bine sa iei prin agentie... daca era luat de la compania aeriana, se rezolva in 5 minute la check in cu un card de credit. asa, a trebuit sa fim intai refuzati, trimisi la plimbare, lumea se streseaza, sculat din somn agentul, explicat situatia, agentul sa dea telefoane, sa corecteze problema etc. si normal, la sfarsit, probabil a venit factura cu aceeasi suma prin agentie.

View Postsomething00, on 23 martie 2018 - 15:46, said:

Alexxxxx persoana de mai sus vorbea despre probleme "live".

In rest sunt complet de acord cu tine ca de foarte multe ori o OTA are aceleasi regula ca o agentie normala si modificarile biletului se fac numai prin ei.


something, in mod sigur ai o experienta de zbor mai mare decat media si ai prins probleme. spune;mi mie cum e atunci cand ai o greva sau macar cateva sute de pasageri de la 2-3 avioane la ghiseuri. e o nebunie. in momentul acela, cu cat mai multe complicatii sunt legate de biletul tau, cu atat mai mult scad sansele sa fi re-rutat cat mai repede.
sa nu mai spun de situatii accidentale, ca am auzit si din astea, cand agentia nu a platit nu's ce si biletul nu e valabil etc.

pentru 10-20 de euro, indiferent de valoare biletului, fie el de 100 sau 1000 de euro, eu nu cumpar prin agentie. agentia are rolul ei pt pachete de vacanta cu zboruri charter, pt zboruri mai complexe, multi city cu mai multe companii etc daca vrei. dar la zboruri relativ simple, 1-2 escale, cel mai bine e sa iei direct de la compania aeriana/
asta e parerea mea bazata pe experienta. am folosit si eu in trecut diverse agentii online, dar in prezent nu mai vad avantajele. plus. ca de f multe ori, prin re-selleri, desi pretul mic al biletului ce te atrage la inceput, vine de foarte multe ori cu multe restrictii si poti ajunge in anumite situatii sa te coste mai scump.  altfel, fiecare sa faca cum vrea.

View Postalexxxxx, on 23 martie 2018 - 15:30, said:

Nu e vorba de a fi rerutat de catre agentia vanzatoare in caz de ceva ce se intampla "live" - gen ai ratat zborul de conexiune.


ba chiar si in astfel de situatii, dar nu ca ai ratat zborul ca ai intarziat tu. sa spunem ca este anulat. ai pus'o de mamaliga. depinde se aeroporturi, depinde de capriciile agentului si cat de nervos e ala cand are 278 de oameni la coada si doar 40 de locuri impartite intre 6 linii pt urmatoarele 6 ore, depinde de x factori sa primesti un serviciu mai rapid sau nu.
e zborul anulat din x motive, vreme, greva etc, poti fi trimis la plimbare. intr'un final, poate te ajuta.
eu am vazut cu ochii mei, adice ce spun cu ochii mei, mi s'a intamplat mie, sa fiu purtat cu vorba pana s'a schimbat tura, pt ca agentii pur si simplu nu aveau chef sa ne ajute. la orice explicatii ceream ni se cerea sa contactam emitatorul biletului. s'a schimbat tura, au venit fresh la munca altii, cdupa ce s'au chiorat brin bilete, s'au decis sa ne re-ruteze, vauchere de hotel etc...
iti cunosti drepturile? te rog chiar, ce crezi ca poti face intr'o tara straina, cand agentul respectiv spune ca nu el ti;a vandut biletul si trebuie sa te adresezi celui de unde l'ai cumparat? poti escalada la nivelul urmator si primesti acelasi raspuns. nu e vorba ca intr'un final nu se rezolva. se rezolva. problema e ca daca acei 20 de euro salvati, justifica stresul si intarziere de x ore, pe cand s'ar putea rezolva mai usor daca ai avea o relatie contractuala directa intre tine si linia aeriana/

#1253
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005
Fiecare sa faca cum vrea dar sa nu inducem lumea in eroare.

De mai bine de 7 ani nu am mai cumparat nici un bilet de avion  cu o companie legacy direct de la ei. Si nu vorbesc de diferente de 10-20 de euro.
Ultimul bilet spre Kota Kinabalu era cu 300 de euro de persoana mai ieftin de la agentie. Am economisit multe mii de euro necumparand de la companie.

In plus tot ce inseamna calatorie cu munca este tot prin agentie. Este obligatoriu sa fie prin agentie.

In primele 2 luni ale anului am facut deja 8 zboruri legacy. Deci mai greu sa ma convinga cineva ce mare prostie fac Posted Image

Si da stiu cum este sa ai probleme. Dar am spus: sa il vad pe ala care imi spune la ghiseu ca nu ma reruteaza pe motiv ca biletul e luat prin agentie. Tu cred ca faci o mare confuzie intre modificarile "a priori" ale biletului si problemele care apar pe loc.

Pe de alta parte sunt curioasa daca Tarom-ul are un helpline  24/7? Asa cum au cele mai mari OTA. Sau iti inchipui ca sunt birouri Tarom peste tot pe unde zboara?
Poti sa suni la call center de luni pana vineri de la 08.00 la 20.00.

Edited by something00, 23 March 2018 - 16:47.


#1254
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
dar ce zic eu, sa vedem ce spun altii. si as putea sa o tot tin asa cateva pagini, dar am sa fiu acuzat de spam


https://thepointsguy...nes-and-hotels/
When the reservation is between customers and businesses, it’s clean and fast because only two parties are involved. Add an OTA with largely horrible customer service, and things get messy in the event of discrepancies, overbookings, delays or cancellations.
If you don’t book directly in such cases, you’ll be pointed to the third party you used instead of being offered straightforward communication, or any sort of remedy and reparation that may be given to customers who booked directly with the hotel or airline. Plus, reservations made through an OTA may not be processed properly, leading to the airlines/hotels and websites passing blame back and forth, all the while leaving you out in the cold.

http://onemileatatim...-travel-agency/
Online travel agencies can be a bit of a curse when things go wrong. If you have ticketing irregularities or irregular operations, the airline might tell you to contact your travel agency, while your online travel agency might tell you to contact your airline. You could end up in a never-ending loop of misinformation, and I’ve certainly had it happen before.


http://www.travelwee...he-better-deal/
“WHENEVER THERE’S A DELAY OR CANCELLATION, IT MAKES IT A LOT EASIER TO RE-BOOK THE TICKET,” MACKENZIE SAID.
“There also may be more flexibility with the rules.”

http://flightsearchd...om/blog/?p=2698
Airlines generally prefer not to deal directly with the customer when the ticket was purchased from a Travel agent. Why? Because that ticket is the responsibility of the agent and because the airline pays the agent a commission in exchange for him servicing the customer. Therefore usually when you contact an airline  regarding a ticket that was bought from a travel agent the airline  would advise you to contact the agent instead (even though the assistance needed is sometimes minimal).

https://www.tripsavv...n-tickets-54407
Airlines can change a ticket booked by a travel agency. Unfortunately, this is not always true. The travel agency, whether it be online or in person, owns the file and may have ticket rules that airline reservation agents simply have no access to. Or, you may be booked on more than one airline with specific flight routing that got you the airfare you wanted.

http://www.yyzdeals....st-who-to-avoid
When you book through a third party site, the airline does not view you as their customer. They believe the third party is responsible for helping you out should you require to make any changes, and should you try to contact the airline for help they will always direct you back to the third party that made your booking.
This can be annoying, as it's usually easier (and cheaper) to deal directly with the airline should something go awry or if changes need to be made.

#1255
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005
Am mai sous cat de mult imi place mie contracararea unor argumente folosind cazuri particulare. La fel si comparatul de mere cu pere.
Deci te las pe tine sa cumperi direct de la compania aeriana si eu imi vad de ale mele. Si iti doresc sa nu ti se intample sa ai nevoie sa suni la Tarom cand ai probleme.

#1256
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,098
  • Înscris: 06.12.2012
Eu cumpăr de unde e mai ieftin. Mi se rupe. Călătoresc de mulți ani și nu am avut probleme. Indiferent că am luat de la agenție sau de la companie. Ba mai mult, uneori am modificat bilete luate prin agenții online direct la companii. La urma urmei tu cumperi un bilet pentru serviciile unei companii aeriene, încă nu am auzit ca o companie să își declineze responsabilitatea pentru biletele luate prin agenții. E ca și cum îți iei un televizor cu defect de fabricație iar producătorul îți zice că e treaba magazinului.

#1257
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Mai, fiecare face cum crede. Am postat pe topicul de tarom, dar din primul post in aceasta problema, am spus ca e o regula generala.
Comparatia tv nu este exact cea ma reusita. Dava tu nu ai auzit de astfel de cazuri, sa fi fericit. Cand ai sa auzi, ai sa fi un pic mai nefericit.
Sunt cazuri si cazuri. Lumea e mare, pot aparea probleme si atitudini la la cre nu te astepti.
La polul pous, sunt locuri pe lumea asta, sau cel putin erau, unde te acceptau si puteai sa zbori cu bilet cumparat de la alte companii. Un pic mai complicat sa detaliez, dar exista astfel de situatii.




#1258
Pisoic

Pisoic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 28.11.2009
Imi poate spune cineva daca limita bagajului de cala la Tarom, spre Amman, este de 30 kg? Bilet la clasa normala.

Multumesc.

#1259
lls869

lls869

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 21.07.2011

View PostPisoic, on 04 mai 2018 - 17:58, said:

Imi poate spune cineva daca limita bagajului de cala la Tarom, spre Amman, este de 30 kg? Bilet la clasa normala.

Multumesc.

Da, ai voie la un bagaj de 30 kg

https://www.tarom.ro/economic-class

#1260
DorinuSs

DorinuSs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 468
  • Înscris: 22.02.2008
Vreo promotie la tarom de tipul 99E dus-intors cand se mai anunta?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate