Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
In ianuarie Daewoo opreste productia la Matiz
Last Updated: Dec 14 2007 12:33, Started by
Courage
, Dec 12 2007 11:12
·
0
#37
Posted 12 December 2007 - 13:22
valeriu.b, on Dec 12 2007, 14:16, said: @turbo trabant: loganul pleaca de la mai putin de 8200 euroi, maxi o fi el cum o fi, dar aci nu minte asa da, la 6 mii si ceva poate. dar mai curand te duci pe diesel pt firma. http://www.dacia.ro/cum-cumpar/preturi plus ca la masina de firma neaparat ac ca iti fuge agentu daca il trimiti vara fara ac, in rpima terasa se opreste |
#38
Posted 12 December 2007 - 13:26
#39
Posted 12 December 2007 - 13:31
romaximusro, on Dec 12 2007, 12:22, said: ce firme serioase ai vazut tu ca au flote formate din masini cumparate sh. poti incepe cu 1. 2. 3 Sincer, pe aici prin Ardeal e cam la moda chestia asta! Corse, Punto, Fieste, Panda, Fabia - ca masini de firma! Poate om fi noi mai apropiati de vest. Dar ce stiu eu? Edited by Marius3k, 12 December 2007 - 13:32. |
#40
Posted 12 December 2007 - 13:31
#42
Posted 12 December 2007 - 13:35
cutler, chiar n-are rost. Citeste in ce context am scris, si mai lasa pepsile ala, ca despre cofeina se stie ca provoaca stari de nervozitate. Cand ai scris despre Sandero, deja discutia "prinsese" si acel aspect, si ma refeream ( si ) la cat de repede poate curge un topic pe o tema aparent neinteresanta.
|
#44
Posted 12 December 2007 - 13:38
Trebuia sa dispara de mult aceasta masina .. aspect invechit & fara nici o imbunatatire !
N-am nimic cu Matiz , Cielo(care au ramas la fel) Dar e bine pt Dacia..pentru ca o sa aiba mai putina competitie .. in acest fel Dacia o sa creasca si mai mare si o sa faca si alte modele cine stie poate chiar mai bune (intr-o buna zi) Ar trebui sa sustinem firma Dacia (asa cum Germanii au sustinut VW s.a masini ) .. nu sa o facem cea mai proasta masina (de obicei asa cam zic toti) p.s Doar o opinie .. deci nu ma atacati ca am zis ceva gresit (in "ochii" vostri) |
#47
Posted 12 December 2007 - 13:41
pimpey, on Dec 12 2007, 13:38, said: Trebuia sa dispara de mult aceasta masina .. aspect invechit & fara nici o imbunatatire ! N-am nimic cu Matiz , Cielo(care au ramas la fel) Dar e bine pt Dacia..pentru ca o sa aiba mai putina competitie .. in acest fel Dacia o sa creasca si mai mare si o sa faca si alte modele cine stie poate chiar mai bune (intr-o buna zi) Ar trebui sa sustinem firma Dacia (asa cum Germanii au sustinut VW s.a masini ) .. nu sa o facem cea mai proasta masina (de obicei asa cam zic toti) p.s Doar o opinie .. deci nu ma atacati ca am zis ceva gresit (in "ochii" vostri) Imi permit sa iti aduc aminte (daca nu cumva chiar nu stii) ca in vremurile socialiste in care aveai de ales fie Dacia fie Oltcit, in lipsa unor competitori reali, uzina de la Mioveni isi imbunatatea produsele prin modificari radicale ale formei farurilor, a bordului, ba chiar a volanului. O nebunie, ce sa mai vorbim! |
#48
Posted 12 December 2007 - 14:02
pimpey, on Dec 12 2007, 13:38, said: Trebuia sa dispara de mult aceasta masina .. aspect invechit & fara nici o imbunatatire ! Du-te baiii... auz ma, aspect invechit la Matiz, tu ai auzit de Giorgetto Giugiaro? Intr-adevar Cielo (opel kadett) e prea vechi, dar nu de el se discuta aici! Edited by Berti, 12 December 2007 - 14:08. |
#49
Posted 12 December 2007 - 14:04
#50
Posted 12 December 2007 - 14:08
Berti, on Dec 12 2007, 13:06, said: poti sa stai linistit, exista multi producatori de componente auto care atit asteapta sa produca piese pt matiz, daca nu au inceput deja, tinind cont ca se fabrica de multi ani si daewoo a pierdut exclusivitatea asupra pieselor (parca dupa 6 sau 8 ani)... Edited by H725, 12 December 2007 - 14:09. |
#51
Posted 12 December 2007 - 15:32
undesignus, on Dec 12 2007, 13:20, said: Normal Scapa de concurenta pai nu e vina Renault ca daewoo a dat faliment, ca nu a vrut sa preia gm uzina de la craiova etc. Ca a scapat de un concurent, bravo lor (celor de la dacia) ca rezista pe piata, asta este, nu scrie nicaieri ca o firma trebuie sa dureze o vesnicie, sau ca e o tragedie daca dispare. Simplele reguli ale pietei.. pimpey, on Dec 12 2007, 13:38, said: Trebuia sa dispara de mult aceasta masina .. aspect invechit & fara nici o imbunatatire ! N-am nimic cu Matiz , Cielo(care au ramas la fel) Dar e bine pt Dacia..pentru ca o sa aiba mai putina competitie .. in acest fel Dacia o sa creasca si mai mare si o sa faca si alte modele cine stie poate chiar mai bune (intr-o buna zi) Ar trebui sa sustinem firma Dacia (asa cum Germanii au sustinut VW s.a masini ) .. nu sa o facem cea mai proasta masina (de obicei asa cam zic toti) p.s Doar o opinie .. deci nu ma atacati ca am zis ceva gresit (in "ochii" vostri) matizul ca si conceptie e destul de nou. a fost lansat in 1998, insa conceptul parca a fost prezentat prin 1993. anyway e mai putin important asta, nu prea ai dreptate cu lipsa concurentei. In lipsa concurentei, ma indoiesc ca exista producator in lumea asta care sa imbunatateasca produsul, doar pt ca lui ii pasa de consumatori. Mai ales cand asta costa bani, adica profit mai mic bla bla. Cat despre sustinere, hmm.. nu prea imi pasa, insa sunt de acord sa trecem peste fazele tampite: e romanesc, deci automat e un produs prost. |
|
#52
Posted 12 December 2007 - 16:24
Berti, on Dec 12 2007, 13:06, said: In calitate de posesor de Matiz, pot sa spun ca-mi pare rau... oare cat timp vor mai fi piese de schimb? In situatia asta creste pretul pieselor de schimb? Legea ii obliga sa fabrice piese inca 10 ani dupa incetarea vietii modelului. Acum nu stiu ce se intimpla daca incetarea modelului e din cauze de inchidere a activitatii. Oricum in Romania ce putin s-au vindut destule Matiz-uri. Eu nu mi-as face griji. De regula pretul pieselor la modele vechi e mai mic decit la cele noi. |
#53
Posted 12 December 2007 - 16:26
Zi-mi te rog in baza carei legi sunt 10 ani, eu am gasit numai 8 ani conform H 1219/2000.
|
#54
Posted 12 December 2007 - 16:50
Deja vad din ce in ce mai multe firme ce au masini din seria tripletilor(C1, 107, Aygo). Daca vor fi suficient de smecheri, vor stii cum sa profite de iesirea din scena a matizaurului.
La fel, daca Chevy va stii sa profite, ar putea lua o portie destul de mare din fosta piata a matizului, atat cat mai ramasese din ea. Legat de preturi, eu am un matiz de un an si aproape o luna. Modelul este SE Power si a costat 7199(vopseaua metalizata inclusa). La vremea respectiva atat C1&company cat si Spark-ul erau mult prea scumpe ca sa merite. Loganul a iesit din calcul pentru ca nu mi-a placut absolut nimic la el, nu m-a atras nimic. Anyway, pot sa spun ca dupa un an masinuta nu m-a dezamagit deloc, nu regret deloc ca am ales-o, imi place extrem de mult sa o conduc si acum, dupa un an(mai zicea cineva ca iti da senzatii faine la viteze nu foarte mari) si daca ar fi sa pot da timpul inapoi, tot maty as lua. In legatura cu piesele de maty: se gasesc foarte usor piese de origine GM, originale in cam toate magazinele de piese auto. Nu va mai faceti griji aiurea de piese. Poti gasi piese coreene pentru aproape orice model daewoo(un coleg de la servici si-a luat set distributie corean acum doua zile, pentru un Cielo DOHC, fara sa alerge dupa ele). Edited by closchkutza, 12 December 2007 - 16:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users