In ianuarie Daewoo opreste productia la Matiz
Last Updated: Dec 14 2007 12:33, Started by
Courage
, Dec 12 2007 11:12
·
0
#1
Posted 12 December 2007 - 11:12
In ianuarie Daewoo opreste productia la Matiz
Quote Pe fondul acumularii de stocuri la nivelul lunii decembrie, Daewoo Automobile Romania va stopa productia modelului Matiz, ultimul din gama aflat in fabricatie la uzina de la Craiova, dupa ce in lunile iulie si august a scos din productie modelele Cielo si Nubira II. "In luna ianuarie productia lui Matiz va fi oprita datorita stocurilor acumulate. In aceasta perioada de tranzitie controlul imobilizarilor este foarte important si ca atare productia va fi adaptata evolutiei vanzarilor, care in lunile de iarna sunt de regula in scadere", a declarat pentru ZF Ion Ion, presedintele Daewoo Automobile Romania (DWAR). Cel mai probabil, daca decizia Comisiei Europene va fi una favorabila, decembrie ar putea fi ultima luna in care la Craiova s-ar mai asambla un model al constructorului coreean. Dupa ce ARO si-a incetat productia in 2006, Daewoo este cea de-a doua marca de automobile care isi inceteaza productia. In primele zece luni ale anului vanzarile Daewoo pe piata locala au scazut cu 27,6% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, la 14.349 de unitati. La nivelul lunii octombrie, din cele 1.072 de unitati comercializate, in scadere cu 17,3% fata de luna precedenta, 97,2% au reprezentat modelele Matiz, cele patru modele Cielo si 25 Nubira fiind vandute din stoc. "Cresterea generala a ofertei pe piata interna, precum si anuntul privind preluarea de catre Ford au diminuat vanzarile in ultima perioada. Pentru Cielo cererea a fost din ce in ce mai mica, in timp ce pentru Nubira avem inca stoc", a adaugat Ion. In ceea ce priveste valoarea vanzarilor, motoarele si cutiile de viteze detin o pondere de 60% din acestea. Exporturile DWAR se realizeaza in prezent in totalitate in domeniul componentelor. "In 2008 vom continua exportul de motoare si cutii de viteze pentru clientii din Ucraina, Egipt, Uzbekistan si Coreea. Comenzile insumeaza peste 200.000 de cutii de viteze si peste 170.000 de motoare, acestea presupunand lucrul in doua schimburi, pentru motoare si trei pentru cutiile de viteze. Sursa: ZF |
#2
Posted 12 December 2007 - 11:58
#3
Posted 12 December 2007 - 12:02
gudbai matiz !
ne va fi dor de mica cadita de baie pe drumurile patriei |
#5
Posted 12 December 2007 - 12:06
Micul Gigant iese din scena. Adios!
PS Mai lasati-ma nene cu Loganu asta ca ma doare capu... |
#7
Posted 12 December 2007 - 12:08
oricat v-ati invarti, e un adevar care ramane. sau credeti ca nu am dreptate? sau cine credeti ca va umple golul lasat de matiz?
|
#8
Posted 12 December 2007 - 12:10
romaximusro, on Dec 12 2007, 13:08, said: oricat v-ati invarti, e un adevar care ramane. sau credeti ca nu am dreptate? sau cine credeti ca va umple golul lasat de matiz? sa nu te arunci de pe bloc cand va iesi si loganul din productie, ca nu e etern.... matizelul a supravietuit against all odds. micul gigant pe bune |
#9
Posted 12 December 2007 - 12:11
#10
Posted 12 December 2007 - 12:12
|
#11
Posted 12 December 2007 - 12:12
romaximusro, on Dec 12 2007, 12:08, said: oricat v-ati invarti, e un adevar care ramane. sau credeti ca nu am dreptate? sau cine credeti ca va umple golul lasat de matiz? Mestere, sa-ti zic o vorba ca intre loganisti (ma rog, al meu acum e zdrente): topicul este despre Matiz, nu despre cei care vor profita de aceasta miscare. |
#12
Posted 12 December 2007 - 12:14
o fi despre matiz, da credeti ca nu se poate face o analiza asupra ce se va intampla post iesire a matizului din productie? nu de alta da am eu impresia ca Ford nu are nici o intentie sa acopere mare parte din piata matizului (la care majoritatea clientilor nu cred ca dau mai mult de 6500 de euro pt un matiz)
|
#13
Posted 12 December 2007 - 12:15
imi aduc aminte ca prin 1997- 1998 ma batea gandul la unul de import. ce super masina mi se parea
mi se parea SUV pe langa vechiul tico |
#14
Posted 12 December 2007 - 12:15
#16
Posted 12 December 2007 - 12:17
romaximusro, on Dec 12 2007, 13:15, said: vezi tu vre-o firma care sa ia flote de sh-uri? ca mare parte din clientii matizului sunt diverse firme.. fiesta, corsa, polo sunt si noi. doar nu crezi ca sunt numai second hand nevestele is iara un target de matiz si sigur 100% garantat ( @ basarab) o sa isi ia logan ca le place sa ii turteasca fundul ala imens la parcarea cu spatele. pentru un agent care merge in oras , dimensiunile mici ale masinii sunt vitale. Edited by turbo trabannt, 12 December 2007 - 12:19. |
#17
Posted 12 December 2007 - 12:18
In conditiile in care fratele... ma rog, varu' lu Matiz, Spark adica, are preturi de la 6200 de euro, cred ca o parte din piata micului gigant va fi preluata de Chevrolet.
P.S. - Uai cum se posteaza aici. 3 posturi pe minut. Cum sa nu-si bage si loganu coada ? @cutler - esti in urma, s-a discutat deja despre asta acum 5 minute. Edited by spe, 12 December 2007 - 12:20. |
#18
Posted 12 December 2007 - 12:19
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users