Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dacia: Injumatatirea taxei auto ar reduce productia de Logan cu 33%
Last Updated: Feb 16 2008 21:40, Started by
Basarab
, Dec 11 2007 08:13
·
0
#37
Posted 11 December 2007 - 13:08
Fa alta chestie desteapta. Voteaza cu ungurii, cu Vadim, cu oricine dar nu cu astia care te-au dezamagit.
Cum ar fi sa-si traga nemtii vreo taxa special tintita pe masinile frantuzilor? Un malus pentru masinile fara ESP? |
#38
Posted 11 December 2007 - 13:38
romaximusro, on Dec 11 2007, 12:05, said: pai in gama lui de pret si in clasa lui (sedanuri ) nu cred ca exista o singura masina care sa aiba 5 stele euroncap. crz, on Dec 11 2007, 13:07, said: Nu cred ca H725 a zis ceva de pret . hai, nu neaparat 5 dar sa aibe airbaguri laterale si airbaguri cortina. nici limitator de efort la centuri si pretensionare nu ar strica. atunci m-as simti in siguranta. daca as decide sa cumpar mcv, as plati extra si airbaguri cortina, ca laterale exista optional... un esp ar face minuni cu stabilitatea de care unii spun ca nu e buna la viteza mare... dar unde ar ajunge pretul cu toate astea? 15,000 pt dci 85cp? nu e cam mult? |
#39
Posted 11 December 2007 - 13:46
Mai basarabe, si ceilalti care sustineti taxa asta, voi va temeti ca ajungem lada de gunoi a Europei? voi nu vedeti ce tara avem? nu tu strazi, nu tu parcari... si voi vreti ca toti sa ne luam numai masini noi? cand o sa se ridice nivelul de trai atunci oameni vor renunta singuri la masiniile vechi dar pana atunci NO COMMENT, voi vreti sa umblam cu masini noi dar sa nu avem ce manca si cu ce ne imbraca, sau sa nu ne mai cumparam si altceva ca avem rate la Logan, Ford, si ce altceva mai iubeai tu.
Bine ca punem taxe la masiniile SH dar e plina tara de magazine SH, ce impocriti puteti fi Edited by ozrind, 11 December 2007 - 13:47. |
#40
Posted 11 December 2007 - 13:58
H725, on Dec 11 2007, 13:38, said: hai, nu neaparat 5 dar sa aibe airbaguri laterale si airbaguri cortina. nici limitator de efort la centuri si pretensionare nu ar strica. atunci m-as simti in siguranta. daca as decide sa cumpar mcv, as plati extra si airbaguri cortina, ca laterale exista optional... un esp ar face minuni cu stabilitatea de care unii spun ca nu e buna la viteza mare... dar unde ar ajunge pretul cu toate astea? 15,000 pt dci 85cp? nu e cam mult? pai tot ce ii lipseste sunt airbagurile cortina. care nu cred ca ar costa prea mult sa le puna. maxim 300 de euro. cat despre esp, poate la Logan 2.. nu de alta dar vor aparea o gramada si vor spune ca e cam mult pt o dacie bla bla. Chestia e h, ca un esp, un airbag costa cam la fel chit ca e pe dacie chit ca e Opel si creste la fel de mult pretul la masina. deci daca cineva doreste un esp, un airbag cortine trebuie sa plateasca, nu sa se astepte sa ia la preturi de ambiance. ca sa spunem ca e cam mult, ar trebui sa vedem masini care ofera mai multe in bani mai putini, nu crezi? |
#43
Posted 11 December 2007 - 14:42
Basarab, on Dec 11 2007, 10:35, said: FARA TAXA= patria sh basite din Germania. Toti tinerii nu-si mai cumpara Logan, ci BMW sa ia ochii la fetitze. ASTA VREM? Imi aduce aminte de 90!!! au venit ajutoarele: EUGENII, ciocalate-VECHI, maioneze expirate impreuna cu transporturi suspecte de CHIMICALE. CA sa scape germanii de ele. Trimit orice ca sa scape de ele. economia se sprijina nu numai pe livrararile intracomunitare (export) ci si pe achizitii (import) . In acest sens exista un deficit romania de ex trimite loganuri noi si sh, germania trimite bmw, Audi , VW , Opel , Mercedes etc noi si sh. Deci Romania trebuie sa produca mai mult ,sa detina strategii de marketing si o gama diversificata ca sa fie schimbul echivalent. Dar comunisti `undercover` au invatat ceva din epoca ceausista : MONOPOLUL pe care v-or sa-l mentina in continuare. DE CE NISTE FIRME CONDUSE DIN SPATE DE CEI CARE CONDUC STATUL SA SE INGRASE PE URMA MONOPOLULUI SI RESTUL NU ? FIECARE SOCIETATE ISI DORESTE MONOPOL. Intr-un cuvan ROMANIA se abate de la Libera circulatie a bunurilor in cadrul Uniunii Vamale. Comertul intracomunitar(import-export) Mie imi aduce aminte de `89 !!! `Jos ceausescu` - `jos tariceanu` `jos comunismul` - `jos monopolul`. Edited by Courage, 11 December 2007 - 15:18. |
#44
Posted 11 December 2007 - 15:36
#47
Posted 11 December 2007 - 19:25
#48
Posted 11 December 2007 - 19:41
Cam asa se pune problema ACUM.
Om trai si om vedea, lucruile se mai schimba din mers daca e cazul. |
#50
Posted 11 December 2007 - 20:13
La antene nu ma mai uit de cand pana si la reportajul despre Baby Expo a aparut sigla uneia din fundatiile lui Felix.
Scuze pt off topic. |
#52
Posted 11 December 2007 - 20:37
Guzganian are o pozitie puternic defensiva, se simte ca arde scaunul sub el. Se citeste disperarea, si e clar ca toti cei implicati o lungesc pe cat posibil, poate pana la alegeri.
|
#53
Posted 11 December 2007 - 22:07
Highlander91, on Dec 11 2007, 10:56, said: tare mi-as dori sa luam o amenda de 2, 3, 4 la suta din PIB, ca prea suntem noi aia cu industria. Nemtii au industrie de masini nu o protejeaza. Francezii la fel. de italieni ce sa mai zic. Noi cu basina de la Mioveni ne-am gasit ai dracu cei mai protectivi. Basarab, ce e Romania? te rog defineste termenul! 1. Stii cumva de ce se vinde in stil barbar "basina de la Mioveni"? 2. Sau de ce statele din UE (nu neaparat ca acolo sint si marii producatori mondiali de autoturisme) tin mortis ca Romania sa diminueze, daca nu desfiinteaza taxa? 3. Crezi ca vreunul din aceste state doreste binele "sarmanului cetatean al Romaniei"? 4. Sa isi cumpere si ultimul cetatean o masina? 5. Cine va garanta ca pe linga un autoturism bun, sa nu spun foarte bun, de maxim 5 ani vechime, nu va intra in Romania si alt autoturism, sa nu spun foarte multe, de 20, sau 30 ani vechime? Personal si nu doar am raspunsuri la aceste intrebari: 1. Pentru ca ofera un bun raport Calitate-Pret 2. Pentru ca doresc sa transforme Romania, ca si Polonia, intr-un veritabil cimitir de masini al Europei. 3. Nu. In nici un caz. 4. Poate o rabla din EU! 5. Nimeni. Dimpotriva, in tara vor intra cu PRECADERE, astfel de masini..... Pentru ca, la acesta data, Romania este SINGURA tara din lume care a avut un proiect de innoiore a parcului auto in ultimii ani... Mi-e groaza de ce s-ar putea intimpla in tara daca taxa se va scoate..... |
#54
Posted 11 December 2007 - 22:09
Vad ca multa lume e ingrijorata ca vom deveni lada de gunoi a europei! In caz ca n-au observat: suntem de mult lada de gunoi a europei!
Si nu europenii ne-au transformat in lada de gunoi ci proprii nostri conducatori! La atitia ani de la revolutie ar trebui sa ne punem problema de ce multi romani nu-si permit sa isi cumpere o masina noua ci prefera sa ia tot felul de pirciuri nemtesti! Oare sunt masochisti? Nicidecum, pur si simplu sunt prea saraci sa isi permita o masina noua! Dar de ce sunt romanii asa saraci? De ce nivelul nostru de trai e asa scazut? Va rog sa raspundeti la aceasta intrebare si poate o sa intelegem de ce am devenit groapa de gunoi a europei! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users