Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Instalare aer conditionat in apar...

Telefoane prietenoase cu vederea?

Alegere teava pentru incalzire pr...

Opinia publica despre medici/ asi...
 Senzor Temp PMOD-TMP3 cu TCN75A

Amazing Race

La multi ani @LouisCyphre!

Vinieta Bulgaria Online
 Investitie imobiliara in strainat...

Plita inducție gorenje IC340...

info schimbare buletin sectorul 4

Aplicație nivel scazut baterie
 Importul de cod extern avantaje v...

Alegere sistem usi glisante\...

Am primit credit in avans desi op...

Restituire prima casco dupa instr...

Toate problemele legate de BI/CI

- - - - -
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

AdelaTm

AdelaTm

Member

• Grup: Members
Tot ce stiu este ca vreau sa plec in Elvetia in perioada 9-18 iunie.Primul pas mi-am facut pasaport.Nu l-am ridicat inca va fi gata in 2 iunie.
Urmatorul pas ar fi cu ce voi pleca...Ce ma sfatuiti?Cu avionul,cu trenul.cu autocarul?
Sunt studenta,am 27 ani.Deci bani putini.
Persoana cu care merg a primit un bilet de avion pana in elvetia...Din pacate nu stim inca ce agentie,unde va sta etc.
Ma gandeam ca as avea 2 variante:
sa-mi cumpar bilet de avion si eu pe aceiasi ruta,la aceiasi agentie,dar din pacate nu stiu exact daca vor mai fi locuri sau sa-l vindem
si sa mergem cu trenu sau cu autocarul.
Diferenta ar fi doar de a ajunge mai repede,pt ca nu stiu preturi.
Si nu inteleg de ce nu pot gasi ruta directa Timisoara-Zurich sau Berna,am vazut doar cu escala...si nu prea stiu ce inseamna asta,cat timp?
Problema este sa ajungem la primul meci al Romaniei.
Sunt optimista ca chiar daca nu voi avea si eu bilet pt meci,voi avea ce vizita.
Nu stim inca nimic de cazare.Noi voi vrea sa vizitam si Austria.
Dar in primul ce obiective turistice sunt in Elvetia?Ce alte orase?,se pot vizita?

LoveDemon

LoveDemon

Internet Lodger

• Grup: Moderators