Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Facultate in SUA

- - - - -
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#1
sergiu_d

sergiu_d

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 07.09.2006
Actualmente sunt elev in clasa a 12-a si imi analizez variantele pentru continuarea studiilor la o facultate. Am posibilitatea de a merge in Statele Unite sa studiez acolo insa am ceva nelamuriri legate de modalitatea in care as putea fi admis acolo. Universitatile "tinta" sunt Stanford si Berkeley, urmand sa ma decid asupra uneia dupa ce voi afla mai multe despre "pretentiile" lor in ale "intelectului"  :D ; costurile financiare nu sunt o problema, as vrea sa aflu informatii legate de admitere. Mentionez ca sunt la profil uman, filologie - limbi straine.

Daca printre cititorii acestui thread se numara si persoane ce si-au continuat studiile in Statele Unite, ii rog sa impartaseasca aici parcursul lor.  :rolleyes:

#2
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
tot ce pot sa spun e ca te-ai trezit cam tarziu. cel putin pentru universitatile vizate de tine trebuia sa incepi sa te pregatesti prin clasa a zecea. bine ca nu te-ai trezit in ianuarie totusi, mult succes oricum

#3
sergiu_d

sergiu_d

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 07.09.2006
Niciodata nu vei fi pregatit in totalitate pentru ceva anume. Si totusi, ce intelegi prin "pregatire"?

#4
Alex_Dum