Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Chestiuni de prioritate, spete, etc.
Last Updated: Oct 25 2022 13:10, Started by
mdmilan
, Jul 03 2007 21:48
·
0
#19
Posted 04 July 2007 - 08:35
ma uit in ochii lui... doar daca nu e sasiu...
Edited by uko, 04 July 2007 - 08:35. |
#20
Posted 04 July 2007 - 08:51
mdmilan, on Jul 4 2007, 09:14, said: culmea este ca pana la urma s-a trecut in ordinea: verde, albastru, rosu pentru ca verdele nu a vrut sa opreasca. asta e. se mai intampla... (era tir ) Ala cu mai mult "singe in instalatie" (ca sa ma exprim elegant) TRECE. De fapt se circula in functie de cit de ezitanti sunt ceilalti adica daca il vezi pe unul care are prioritate ca ezita sau vb la telefon sau se uita dupa pasarele treci si gata. Nu isi bate nimeni capul (cel putin in Bucuresti) cu ce e corect. Probabil ca initiatorul topicului are o frustrare vis-a-vis de faptul ca trecut tirul pt ca altfel nu imi imaginez de ce cineva ar sta sa analizeze pe un forum si sa mai faca si sondaj referitor la o situatie banala de trafic. |
#22
Posted 04 July 2007 - 15:17
eu zic ca e discutabil; undeva lipseste un semn
daca rosu are cedeaza, atunci verdele e pe drum cu prioritate, nu?; drumul cu prioritate poate continua spre dreapta unde e albastrul si atunci varianta B este corecta, dar se poate sfarsi la bariera institutiei, si atunci albastrul are tot cedeaza, deci C e corect si la albastru vad ca e o cale ferata, cel mai probabil are Stop, deci inclin mai mult la C Edited by aeon, 04 July 2007 - 15:18. |
#23
Posted 04 July 2007 - 15:31
Albastru verde rosu - super simplu.
dar inclin sa cred ce e ceva in neregula cu calea ferata care prea aproape de intersectie (chiar in locul unde trebuie sa te asiguri inainte), in realitate cred ca se evita sa se construiasca asa. Sau asa ar fi bine.. Edited by finalone, 04 July 2007 - 15:31. |
#24
Posted 04 July 2007 - 16:15
finalone, on Jul 4 2007, 16:31, said: Albastru verde rosu - super simplu. dar inclin sa cred ce e ceva in neregula cu calea ferata care prea aproape de intersectie (chiar in locul unde trebuie sa te asiguri inainte), in realitate cred ca se evita sa se construiasca asa. Sau asa ar fi bine.. |
#25
Posted 04 July 2007 - 16:34
eu am votat C , cred ca lipsesc semne din intersectie( la albastru). verdele vine de pe un drum cu prioritate (mai mare) si cred ca de-aia s-a si bagat ala cu tiru bazat. se cheama prioritate de tir
|
#26
Posted 04 July 2007 - 16:50
De ce se presupune ca lipseste cedeaza la albastru? Si in Roman exista o situatie in care drumu-i drept, dar are prioritate (semnalizata prin indicatoare) cel ce trece de calea ferata. Adica lipseste indicatorul de "cedeaza..." la verde - si intr-adevar: cine mai aplica prioritatea de dreapta??...
Marimea drumului lui verde e irelevanta - importanta e fluenta circulatiei - s-ar crea un nod de toata frumusetea tocmai pe linia ferata. Si da, administratia drumurilor (sau cine se ocupa de semnalizari and stuff) nu ar fi trebuit sa lase loc de interpretari - clar lipseste un indicator. Edited by kliviu, 04 July 2007 - 16:53. |
#27
Posted 04 July 2007 - 16:51
Mai, raman perplex de la unele reply-uri de pe-aici!
Masina verde nu are prioritate ""mai mare"" decat cea albastra. Ba din contra! Daca face stanga, intai ARE DE DAT prioritate de dreapta masinii albastre. Asta e cea mai tare. ZA BEST! Quote cineva spunea ca rosu are "cedeaza trecerea" iar albastru trebuie sa dea "prioritate de dreapta" deci sunt la egalitate Edited by NightShift, 04 July 2007 - 16:52. |
#28
Posted 04 July 2007 - 17:00
Quote Art.59. - (2) În intersectii, conducatorii vehiculelor care vireaza spre stânga sunt obligati sa acorde prioritate de trecere vehiculelor cu care se intersecteaza si care circula din partea dreapta. (3) În intersectiile cu circulatie dirijata prin indicatoare de prioritate, regula prioritatii de dreapta se respecta numai în cazul în care doua vehicule urmeaza sa se întâlneasca, fiecare intrând în intersectie de pe un drum semnalizat cu un indicator având aceeasi semnificatie de prioritate sau de pierdere a prioritatii. Deci prioritatea de dreapta e buna si in alte cazuri, nu numai in intersectii nedirijate. IMHO... |
|
#29
Posted 04 July 2007 - 17:04
Eu cred ca cineva a luat un semn de acolo. Ori e complet dirijata ori nu e deloc si atunci se pune in aplicare prioritatea de dreapta.
Practic, ala care are sprit mai puternic, acela are prioritate. |
#30
Posted 04 July 2007 - 17:08
Kliviu: Aliniatul 2, chiar l-am reprodus cu un rand mai sus, iar in rest ... n-am mai dezvoltat cazurile speciale-(sa zic asa).
|
#31
Posted 04 July 2007 - 18:13
uledu, on Jul 4 2007, 17:34, said: eu am votat C , cred ca lipsesc semne din intersectie( la albastru). verdele vine de pe un drum cu prioritate (mai mare) si cred ca de-aia s-a si bagat ala cu tiru bazat. se cheama prioritate de tir Sefu', sa ma ierti ... da' nu crez ca vreau sa ne intalnim in trafic ... Regulile de trecere se stabilesc pe baza a CE ESTE, NU pe baza a CE A FOST! Eu poate vin din Bulgaria cu masina albastra, ma uit, cujet si stiu ca am prioritate ... Permisul se ia NU pe ce crezi, ci pe ce VEZI! kliviu, on Jul 4 2007, 17:50, said: De ce se presupune ca lipseste cedeaza la albastru? Si in Roman exista o situatie in care drumu-i drept, dar are prioritate (semnalizata prin indicatoare) cel ce trece de calea ferata. Adica lipseste indicatorul de "cedeaza..." la verde - si intr-adevar: cine mai aplica prioritatea de dreapta??... Marimea drumului lui verde e irelevanta - importanta e fluenta circulatiei - s-ar crea un nod de toata frumusetea tocmai pe linia ferata. Si da, administratia drumurilor (sau cine se ocupa de semnalizari and stuff) nu ar fi trebuit sa lase loc de interpretari - clar lipseste un indicator. In situatia de fata NU este nici o interpretare! |
#32
Posted 04 July 2007 - 19:19
Tyby, on Jul 4 2007, 19:13, said: Sefu', sa ma ierti ... da' nu crez ca vreau sa ne intalnim in trafic ... Regulile de trecere se stabilesc pe baza a CE ESTE, NU pe baza a CE A FOST! Eu poate vin din Bulgaria cu masina albastra, ma uit, cujet si stiu ca am prioritate ... Permisul se ia NU pe ce crezi, ci pe ce VEZI! In situatia de fata NU este nici o interpretare! pai la cate semne de circulatie lipsesc ce sa zic... oricum de multe ori am lasat "viteji" care veneau de pe drumuri secundare, fara semne, sa intre in intersesctie. eu zic ca esti safe with me conduc preventiv si chiar daca sunt pe un drum cu prioritate (semnalizat ca atare) incetinesc in intersectii ca sa evit "bulgarii" care poate nu vad semnul de cedeaza trecerea sau semnul a disparut subit. Edited by uledu, 04 July 2007 - 19:20. |
#33
Posted 04 July 2007 - 20:14
HAI PUNETI ALTA INTREBARE CA ASTA S-A PERIMAT, E CLAR RASPUNSUL.
|
|
#34
Posted 04 July 2007 - 20:15
mah dar la calea aia ferata nu trebuie sa existe stop daca nu are bariere?
|
#35
Posted 04 July 2007 - 20:52
#36
Posted 04 July 2007 - 20:57
poate se referea la stopul de pe sensul opus intors de copii la 180 de grade.
Edited by Night Elf, 04 July 2007 - 20:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users