Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Acasa TV devine televiziune gener...

[Recomandare] Caut scara de 7 m (...

Masinile de spalat AUTOMATE in an...

Procedura Rabla 2024
 "File Explorer" pentru un...

Inel de logodna

Ati auzit de scandalul in care es...

Iaz 12 m3
 Recomandare masina de tuns gazon

Recomandare rulouri/rolete/jaluze...

Zgarda capuse /pureci + hrana

Scula taiere plastic
 Definitie activitate continua

RC09 pentru camera A500s

Dren de fosa langa casa?

Panko lung

Cateva intrebari

- - - - -
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

fabius_d

fabius_d

Member

• Grup: Members
Salut.
Sunt incepator si am si eu cateva intrebari.
As vrea sa lucrez acasa, sa fac niste exercitii fara sa ma duc la sala pt cresterea masei musculare, am 2 gantere, imi puteti recomanda un program?
Ce ar trebui sa iau? Creatina e buna? Cand sa mananc ? inainte sau dupa antrenament ?
Am 1,77 si 61,1 kg la 19 ani. E cam putin.
Merci

Valy1

Valy1

Senior Member

• Grup: Senior Members
Daca nu te duci la sala nu baga banii in creatina , proteine &co.
Cu banii astia poti sa-ti faci un abonament la sala.

fabius_d

fabius_d

Member

View PostValy1, on Nov 22 2007, 14:54, said:

Daca nu te duci la sala nu baga banii in creatina , proteine &co.
Cu banii astia poti sa-ti faci un abonament la sala.
Nu pot sa'mi fac abonament la sala de banii aia...crade-ma !  :P
nu locuiesc in romania...oricum nu banii sunt problema...sunt altele..e departe sala,n'am timp si in plus...cand mergeam la sala mi se mai intampla sa ma mai intalnesc cu unu cu altu...si plecam la o bere sau kestii de genu :lol:  sau statea de vorba cu baietii prin sala decat sa lucrez. De asta prefer sa lucrez acasa. Oricum...incearca sa raspunzi si la celelalte intrebari :D

Valy1

Valy1

Senior Member

o sa-ti raspunda allah2 ..el stie mai bine cum e cu lucru acasa  :lol:

allah2

allah2

Member

Da :D

Program de acasa:

Luni: piept + biceps
Marti: picioare + abdomen
Miercuri: pauza