Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir
 Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa
 Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 

Greenfield Residence

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
3351 replies to this topic

#685
brukan

brukan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 31.05.2010
La Piata Sudului ai toate mijloacele de transport. Numai sadicii puturosi stau cu dosurile in masina in orice conditii.

#686
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006

Quote

Dragi parinti,

Dorim sa va tinem la curent cu informatiile referitoare la accesul catre scoala.

Ce am facut intre timp?
·    Vineri dupa amiaza am gazduit si am participat la o intalnire solicitata de Admistratia cartierului Greenfield in care s-a discutat despre hotararea Romsilva de a restictiona drumul de acces prin padure. Exista planuri si propuneri de solutii care, cu acordul si buna vointa autoritatilor, ar putea duce la redeschiderea drumului prin padure in cateva saptamani.
·    Asteptam o confirmare pentru o intalnire intre Romsilva, Primarie si Impact, intalnire la care am fost invitati sa participam
·    Parinti din comunitatea noastra care cunosc speta incearca sa gaseasca solutii
Avem toate informatiile privind statutul juridic al drumului prin padure si stim care sunt solutiile teoretice. Decidentii sunt Romsilva si Primaria Sect. 1. Este un proces care poate dura cateva saptamani, dar Impact (dezvoltatorul imobiliar al Greenfield) face eforturi pentru solutionarea cat mai rapida.
Care sunt solutiile pe termen scurt?

Pentru ca situatia drumului nu poate fi rezolvata in cateva zile, avem nevoie sa ne organizam intern si sa gasim solutii practice imediate pentru a usura accesul catre si dinspre scoala.
Urmeaza sa discutam in Comitetul de parinti, joi 23 februarie despre propunerile noastre concrete. Va rugam sa ne transmiteti noua sau reprezentului clasei intrebarile si propunerile pe care le aveti.
·    Preluarea copiilor cu autocare din niste puncte de colectare; am luat oferta de la compania de transport pentru un autocar: 650 lei/ zi pentru 50 locuri (13 lei/zi/copil). Ne referim la preluarea copiilor de la un loc fix ce urmeaza a fi decis.
·    Ajustarea orarului scolii pentru a evita traficul de la ore de varf. Propunerea noastra este ca programul sa inceapa la ora 8.00.
·    Ii incurajam pe cei prinsi in trafic sa sune la 112 si sa sesizeze ambuteiajul de pe Aleea Teisani. Contam astfel pe prezenta unui agent de circulatie care sa fluidizeze traficul la pod
·    Ii incurajam pe parinti sa discute intre ei si sa colaboreze pentru a grupa mai multi copii in masini cu scopul de a diminua numarul parintilor afectati de intarzierile din trafic
Va multumim pentru sustinere si pentru rabdare,
Facem tot ce tine de noi sa gasim o solutie.


#687
madman15

madman15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 11.10.2005

 brukan, on 20 februarie 2017 - 19:54, said:

La Piata Sudului ai toate mijloacele de transport. Numai sadicii puturosi stau cu dosurile in masina in orice conditii.

Word!
Pe cand aici, chiar si cele doua bus-uri stau fix in aceeasi coloana de masini, nu au sine sau benzi separate/independente.

@Ahasverus
Am inteles ca ai o problema cu scoala, dar una-i una, alta-i alta.
Noi nu suntem la scoala. Muncim. Locuim aici.
Ca e si scoala, ok, respekt, dar mai avem si alte chestii de rezolvat in afara de dus/luat copiii.
Zic si eu.

Edited by madman15, 20 February 2017 - 20:37.


#688
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008
Stiu ca la Piata Sudului ai transport,metrou.Asta este si motivul pt care m-am mutat undeva langa metrou.Sa nu depind de masina.
Ideea era alta..ca autoritatile nu dau doi bani ca sta lumea in trafic din moment ce se chinuie la mizeria aia de pasaj de 3 ani in timp ce soferii stau 20-25 minute sa treaca de o intersectie.

#689
zavalita

zavalita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 584
  • Înscris: 10.01.2016

 aspirina, on 20 februarie 2017 - 13:51, said:

@madman15

Te inteleg ca esti suparat(a) pe Romsilva, insa ai cam luat-o pe aratura cu impuscaturile & armele de vanatoare. Ce naiba impusca aia la 2-3 minute, ani la rand ? Rinoceri sau randunele ?
Daca ai fi avut curiozitatea, puteai afla in 10 sec, ca impuscaturile se aud de la poligonul de tir de langa Gradina zoologica. Care poligon exista de muuulti ani, cred ca dinainte de se construi maretul cartier.
Google it ... Complexul sportiv Iosif Sarbu (Complexului de Tir Sportiv  Iosif Sîrbu, Str. Vadul Moldovei nr. 14, sect. 1, Bucureşti). Sunt semne de avertizare puse pe copaci, langa bariera, doar in preajma poligonului.
Te poti plimba in voie prin toata padurea fara grija gloantelor.

Madman15 e... gramada.

 korn, on 19 februarie 2017 - 21:37, said:

Apreciez incrancenarea lui krabik, este foarte tenace omul. Din pacate, aici este Uniunea Europeana, nu Uniunea Vamala. Nu suntem nici macar in Chisinau la parcul Valea Morilor. Exista niste legi si incercam sa le respectam chiar daca, uneori, nu ne convin. Va dau eu niste sfaturi, incercati cum sa gestionati situatia:

1. Luati un transport in comun(RATB) care trece pe langa complex.

2. Impacati-va cu ideea ca drumul este ferecat pe veci(stiu e greu, dar asta este).

3. Incercati sa va ganditi ca cele 10 minute de mers pe jos prin padure pana la sensul giratoriu de la aleea privighetorilor nu sunt un capat de tara - vorba aia: Mersul pe jos, face piciorul frumos.

4. Incercati sa mergeti cu bicicleta, mai ales ca o promoveaza toata lumea. Ce poate fi mai inaltator decat sa pedalezi prin mijlocul padurii alaturi de caprioare si iepurasi.

5. Vindeti care puteti, inchiriati care gasiti pe cineva(naiv).

6. Incercati sa lucrati de acasa. Puteti incerca in domeniul IT, videochat, suport tehnic etc.

Domne, esti pervers ! Pe bune, era sa plang de emotie ! Apropo, videochatul poate fi si decent ?

#690
krabik

krabik

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 02.08.2015
prin videochat korn da lectii particulare cum de pantant un copac cum de de crescut o oaie:D... am inteles ca e afacrea secolului:D, la oferta ii mai arati o tita la client.

Dar daca serios de la inpucaturile alea fug toate animalele ca se se aud destul de bine, si se impusca si in weekend(sambata), se aude cam de unde se termina drumul asfaltat. in orice caz pe partea aia unde se impuca sunt sigur ca au emigrat toate animalele:D.

Oricum pe mine nu ma deranjeaza impucaturile. si posibil nici pe animale (credca sau deprins cu ele si sau acomodat, mai greu pentru alea care sunt noi prin zona).

Edited by krabik, 20 February 2017 - 22:43.


#691
zavalita

zavalita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 584
  • Înscris: 10.01.2016

 Ahasverus, on 17 februarie 2017 - 10:23, said:

@korn - iti urez sa te intorci in pestera din care ai scos capu'
Oameni ca tine imi fac scarba.

Azi, la ora 10.00 coada de masini pe Aleea Teisani, pt a intra in breteaua DN1 incepea de la sediul Piatra Online!

Ehee... iar Piatra Online e un reper mondial, imi dau seama ca venea coada de la New York City.

 korn, on 20 februarie 2017 - 22:42, said:

Apropo, nu vreau sa fiu maltitios, dar multi greenfieldisti lupta cu coruptia statului pe la pta Victoriei cand vremea este ingaduitoare. A nesocoti legile si a le interpreta dupa bunul plac, nu este o forma de coruptie sau este cumva o forma de raspandire a binelui in lume?

Bai, nu te lega de protestele din Piata ca ne suparam.

Altfel, ma surprind preturile surprinzator de mari pt. o zona unde o pana de cauciuc se transforma intr-o drama personala, iar "masina de familie" e.. tripla. Adica, sa dai in Cartier Latin 60 k euroi pe un 3 camere e oarecum logic, desi usor prostesc, dar sa dai DUBLUL sumei asteia (si inca la 4,5 curs, nu 3,3 ca in 2007, adica... TRIPLU) la Greenfield tine mai degraba de inteligenta clasei de mijloc romanesti... pe banii bancilor. Nici ca investitie buy to rent nu merge : cine-ti da 600 euro ca sa-ti stea in inima padurii, departe de orice e relevant, cand cu 400 stai in Tineretului ?

#692
madman15

madman15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 11.10.2005
Si in Tineretului care-i smecheria?
Ai fiare vechi de vandut dimineata la 6?
Iti place sa te muste cainii noaptea cand vii de la "metrou, draga!"
Sa-ti dea vecinii toata ziua si noaptea cu bormasina in pereti?
Sa parchezi la 2 statii departare de penthouse(asta daca ai masina, desi... da' ma rog)
Deci? Care ar fi smecheria cu Tineretului?
Au termopane? Sau? Au apa calda? WC in casa?
Care e diferentierea asa majora?

Edited by madman15, 20 February 2017 - 23:18.


#693
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008
Ideea este ca atunci cand stai cu chirie,evident ca inchiriezi undeva aproape de locul de munca/facultate sau unde mergi tu zilnic mai des.E ceva logic.
Trebuie sa fi tampit de-a dreptul sa ai munca la romana si sa inchiriezi in greenfield sau sa muncesti in pipera si sa inchiriezi undeva in sud.

#694
mihaigerard

mihaigerard

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,279
  • Înscris: 28.08.2006

 Groh, on 20 februarie 2017 - 23:41, said:

Ideea este ca atunci cand stai cu chirie,evident ca inchiriezi undeva aproape de locul de munca/facultate sau unde mergi tu zilnic mai des.E ceva logic.
Trebuie sa fi tampit de-a dreptul sa ai munca la romana si sa inchiriezi in greenfield sau sa muncesti in pipera si sa inchiriezi undeva in sud.

Ideal ar fi sa-ti si cumperi ceva langa metrou. Bucurestiul e in principiu un oras bananier unde masina este picatura chinezeasca; mi se par oricum inexplicabile exagerarile cu aer curat, case si vile, asta daca nu iti iei ceva pe la Vatra Luminoasa.

Edited by mihaigerard, 21 February 2017 - 00:00.


#695
brukan

brukan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 31.05.2010
Pe bune, mai terminati cu prostiile astea cu zonele bune. Si Tineretului si Vatra Luminoasa pot fi zone bune, dar foarte aglomerate si poluate. Degeaba iti iei colo sau dincolo daca tu muncesti in partea opusa a orasului. Totul tine de facilitati si nevoi. Eu stau acum in Dristor si lucrez in zona Baneasa. Nu am copii, deci mi-ar fi convenit, deocamdata, sa stau in Greenfield. Daca nu pot folosi bicicleta sau microbuzul, iar cu masina fac 1,5 ore in loc de 15 minute, nu mai e interesant GF.
Pana la urma 70 de mii la 2 camere in Gf nu e tragic, daca unul vechi (anvelopat si mobilat) a fost cumparat anul trecut de un coleg cu 67. Oricum, preturile in GF au crescut cu 10-15 mii in circa 2 ani la un 3 camere.
E bine, e ideal sa ai metrou, dar metroul nu ajunge oriunde. Iar zonele cu metrou sunt de tot felul: de la deazstruoasele cutii de chibrituri, unde isi parcheaza maimutele masinile si in scara blocului, pana la zone selecte ca Dorobanti sau Victoriei, unde preturile sunt ca la New York, dar poluarea e la fel de mare sau chiar mai mare, iar un loc de parcare valoreaza kilograme de aur.
Deci, tinand cont de alternative si necesitati multi au vrut si inca vor sa creada in povestile Impact. Pana la urma cate variante de genul asta mai sunt in Bucuresti sau langa el? Zero!

Edited by brukan, 21 February 2017 - 08:33.


#696
mihaigerard

mihaigerard

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,279
  • Înscris: 28.08.2006
Metroul ajunge unde trebuie, adică în zonele de birouri, cu excepția zonei Băneasa.

Subiectulul poluării este discutat doar la nivel teoretic. Dacă vrem aer curat, ar trebui sa stam la > 30 km de București, eventual într-o zonă pe unde nu trece vreun drum național.  Mai e și Ploieștiulul în zona, numai aer curat vine de acolo. :)))

Edited by mihaigerard, 21 February 2017 - 08:51.


#697
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
1. Azi 55 minute de la Avenor pana la Arabesque (8.00-8.55)

Attached File  trafic.jpg   71.6K   57 downloads

2. Maine... excursie.
De la Zoo pana pa Avenor fix 1.5 Km, asa ca ii echipez de schi si facem sport.
Cred ca vor fi obositi, da cel mic, oricum, cand ii e somn cere voie si se culca Posted Image

Attached File  15km.jpg   73.95K   57 downloads

Daca ar ridica prima bariera, pana in mijlocul padurii, unde se termina asfaltul, atunci ar fi doar 800m

Attached File  800m.jpg   57.85K   64 downloads

====
In alta ordine de idei, de la 25 de ani am locuit in Bucuresti, dar erau alte vremuri.

Acum, de as avea 25 de ani, as cauta sa ies din oras, chiar cu riscul de a "nu mai sta langa metrou".
Mai jos de ce...

Attached File  harta-poluarii-din-bucuresti.png   586.97K   72 downloads

Edited by Ahasverus, 21 February 2017 - 09:29.


#698
brukan

brukan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 31.05.2010

 mihaigerard, on 21 februarie 2017 - 08:50, said:

Metroul ajunge unde trebuie, adică în zonele de birouri, cu excepția zonei Băneasa.

Subiectulul poluării este discutat doar la nivel teoretic. Dacă vrem aer curat, ar trebui sa stam la > 30 km de București, eventual într-o zonă pe unde nu trece vreun drum național.  Mai e și Ploieștiulul în zona, numai aer curat vine de acolo. :)))

Exact unde imi trebuie mie nu e :)
Sa stii ca e diferenta uriasa, totusi, intre oras si Gf.
E o solutie buna, chiar daca nu perfecta. Ca sa te apropii de perfectiune cautam alta tara.

#699
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008

 zavalita, on 20 februarie 2017 - 23:05, said:



Ehee... iar Piatra Online e un reper mondial, imi dau seama ca venea coada de la New York City.



Bai, nu te lega de protestele din Piata ca ne suparam.

Altfel, ma surprind preturile surprinzator de mari pt. o zona unde o pana de cauciuc se transforma intr-o drama personala, iar "masina de familie" e.. tripla. Adica, sa dai in Cartier Latin 60 k euroi pe un 3 camere e oarecum logic, desi usor prostesc, dar sa dai DUBLUL sumei asteia (si inca la 4,5 curs, nu 3,3 ca in 2007, adica... TRIPLU) la Greenfield tine mai degraba de inteligenta clasei de mijloc romanesti... pe banii bancilor. Nici ca investitie buy to rent nu merge : cine-ti da 600 euro ca sa-ti stea in inima padurii, departe de orice e relevant, cand cu 400 stai in Tineretului ?

Usor prostesc sa dai 60000 de euro pe un ap. cu 3 camere in cartierul latin... Dar sa dai 80000 in Gf, cum e? Sau 65-70000 pe 2 cam? Pentru ca asa pot spune si eu ca 80000 e pret de vila mica in Cosmopolis. Si ai piscina privata, curte, loc de parcare... si iesire lejera din complex :D Deci chestia asta e pur subiectiva si poate nu e chiar frumos sa le dai in cap celor care nu au avut destui bani sa-si ia ap. in marele GF... asa cum ai avut tu.

#700
brukan

brukan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 31.05.2010

 Ahasverus, on 21 februarie 2017 - 09:11, said:

1. Azi 55 minute de la Avenor pana la Arabesque (8.00-8.55)

trafic.jpg

2. Maine... excursie.
De la Zoo pana pa Avenor fix 1.5 Km, asa ca ii echipez de schi si facem sport.
Cred ca vor fi obositi, da cel mic, oricum, cand ii e somn cere voie si se culca Posted Image

15km.jpg

Daca ar ridica prima bariera, pana in mijlocul padurii, unde se termina asfaltul, atunci ar fi doar 800m

800m.jpg

====
In alta ordine de idei, de la 25 de ani am locuit in Bucuresti, dar erau alte vremuri.

Acum, de as avea 25 de ani, as cauta sa ies din oras, chiar cu riscul de a "nu mai sta langa metrou".
Mai jos de ce...

harta-poluarii-din-bucuresti.png
Nici eu nu mai am 25 :)
Dar m-as fi mutat daca exista macar siguranta drumului pentru masina.
In general m-as descurca si fara, dar nu sunt numai eu in casa :)
Insa eu nu prea vad sa investeasca Impact in vreun drum, din moment ce Ratb nu au putut baga in cartier (poate tocmai din lipsa accesului) si mizeria lor de microbuz e pe bani, de cateva luni, si pe timpul tau, de cateva zile, in afara ca avea un program cat se poate de... nereusit.

#701
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Cartier rezidențial cu un singur drum de acces

Quote

Dezvoltatorul are, însă, altă explicație și susține că nu este responsabil pentru disconfortul celor care locuiesc în cartier. Acea scurtătură ar fi fost drum public, dar statutul s-ar fi modificat după decizia definitivă a instanței. Oferă trei soluții, printre care construirea unui drum cu ieșire din DN1 către Centura București. Dezvoltatorul spune că a achiziționat deja pământul necesar pentru această lucrare și este dispus să realizeze pe cont propriu totul, însă nu are încă în acest moment avizele necesare.

Cine a luat o autorizatie de constructie de la stat, stie cum se "misca" treaba.
Din ce am inteles eu, drumul ar fi din Aleea Teisani in CB, fara a trece calea ferata, adica sa intre in CB pe sensul catre Stefanesti.

Attached File  drum_CB.jpg   112.73K   70 downloads

Asta e Masterplan-ul! Din ce am observ eu, Faza 2-3 sunt aproape gata.

Attached Files


Edited by Ahasverus, 21 February 2017 - 10:59.


#702
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010
Impact sa-si faca drum pe banii lor, nu pe ai nostri. Curios cum au obtinut autorizatia de construire fara sa aibe suficiente cai de acces :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate