Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 Tratament pt piele..canapea

Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...
 Inregistrare ecran

M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...
 

Greenfield Residence

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
3351 replies to this topic

#1585
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,390
  • Înscris: 24.02.2017

 LauCalin, on 26 septembrie 2017 - 11:45, said:

. Am intalnit pe unul care zicea ca isi doreste din suflet sa vina un cutremur mare si sa rada toate blocurile astea noi.


Eu am intalnit oameni care ar vrea sa le vada cazute pe alea vechi ....  Dehhh, fiecare cu frustrarile lui....  Unii zic ca alea noi sunt facute prost, ca s-a furat la calitatea materialelor , etc. Altii, fix invers, ca sunt bune si respecta normele actuale. Ca defapt alea vechi sunt dezastru si o sa cada toate.
Deci nu doar ca romanii se pricep la orice, dar pot prezice si viitorul, intr-o oarecare masura.  :)  Eu personal sunt satul de toate informatiile astea cvasi-impertinente.  Vorba unui coleg de birou: ''hartia suporta multe''.  L-as parafraza, spunand ca internetul suporta multe. Gasesti scrise lucruri de toata jena. Chiar nu stiu de ce nu exista o minima decenta in ceea ce debitezi, on-line sau offline.

#1586
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Mie cartierul mi se pare peste 80% din "ansamblurile rezidentiale" si blocurile comuniste si neo-comuniste din Bucuresti. Ca are inconveniente este clar, dar asa sunt peste tot. Personal nu m-as muta acolo, dar nici nu as arunca cu kkt. Pentru cei carora le place izolarea si linistea (partiala) + lucrari realizate mai de Doamne ajuta (nu ce se vehiculeaza prin blocurile noi din Bucale) chiar merita.  Eu sunt mai social, imi place sa vad oameni, dar recunosc ca fug din Bucuresti cat de des am ocazia din cauza poluarii (care acolo chiar nu este la aceleasi cote alarmante).

Edited by edi10000, 26 September 2017 - 12:57.


#1587
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010
Sesizare
6 Apr - Scrisoare trimisă Agenţiei pentru Protecţia Mediului Bucureşti
In calitate de proprietar al terenului din str. Drumul Padurea Neagra nr. 63, tarla 468, parcela nr. 83 / 2, Lot 1, nr. cadastral 18220 , proprietate aflata in subzona locuințelor individuale și colective mici cu maxim P+2 niveluri , zona enclave neconstruite (L1C). va informez ca prin dezvoltarea facuta de catre S.C. Impact D&C SA, in zona – perimetrul strazilor Drumul Pustnicu, Drumul Padurea Neagra , strada Aleea Teisani –vecinatate Padurea Baneasa – vezi cartierele Greenfield, Salcamilor, Platanilor – din cauza lipsei infrastucturii cat si a utilitatilor – lipsa racordare la sistemul municipal de retele apa / canal – dezvoltatorul, S.C. Impact D&C S.A, printr-o proasta intretinere a gospodariei de apa si in special a statiei de epurare, provoaca mari degradari ale mediul si agresiuni ale padurii si vietii in zona.
Astfel, prin deversarea directa pe teren a apei rezultate din procesul de epurare – sant executat de catre S.C. Impact D&C S.A. – care dreneaza apa de la statia de epurare direct catre un canal colector , canal colector executat pe amplasamenentul – strada Drumul Padurea Mogosoaia – fara niciun control, dar si din cauza unui volum mult prea mare de apa care nu mai poate preluat de catre teren , a dus la formarea unui lac si a unor balti, canale cu apa infestata, lucru care aduce mirosuri pestilentiale, insecte, sobolani, dar a dus si la schimbarea reliefului in zona.
In afara de faptul ca accesul catre proprietatea mea – strada Aleea Teisani si str. Drumul Padurea Mogosoaia – strazi neamenajate – sunt sub apa, relieful in toata zona este schimbat. Acum este o zona acoperita de apa pe suprafata mare , suprafata care este in continua crestere. Accesul nu mai este posibil nici cu piciorul.
Padurea din vecinatatea strazii Aleea Teisani este inundata pe zone mari.
Alimentarea acestei lac – delta déjà formata – se face permanent, iar volumul de apa care provine de la statia de epurare este in crestere, prin darea in folosinta a apartamentelor care sunt deja finalizare, cat si prin predarea aprtamentelor, care sunt in diferite etape de finalizare.

Prin prezenta sesizare , va rog sa luati masurile pe care le considerati legale, cat si imperativ necesare, in vederea asigurarii protectiei mediului in zona , aducerea la nivelul initial, cel normal , a terenurilor din zona, si obligarea dezvoltatorului S.C. Impact D&C S.A. , sa opreasca deversarea apelor uzate provenite direct de la statia de epurare in terenul din zona , pana cand , va realiza retelele edilitare care sunt in sarcina sa.

#1588
extropy

extropy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 715
  • Înscris: 15.11.2016
E frumos cu schimbarea reliefului. Greenfield face azi lacuri, maine poate face munti de...
Unde e munte si padure e minunat.
Go greenfield

#1589
marcone

marcone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 947
  • Înscris: 21.03.2004

 badsica, on 26 septembrie 2017 - 12:58, said:

Sesizare
6 Apr - Scrisoare trimisă Agenţiei pentru Protecţia Mediului Bucureşti
In calitate de proprietar al terenului din str. Drumul Padurea Neagra nr. 63, tarla 468, parcela nr. 83 / 2, Lot 1, nr. cadastral 18220 , proprietate aflata in subzona locuințelor individuale și colective mici cu maxim P+2 niveluri , zona enclave neconstruite (L1C). va informez ca prin dezvoltarea facuta de catre S.C. Impact D&C SA, in zona – perimetrul strazilor Drumul Pustnicu, Drumul Padurea Neagra , strada Aleea Teisani –vecinatate Padurea Baneasa – vezi cartierele Greenfield, Salcamilor, Platanilor – din cauza lipsei infrastucturii cat si a utilitatilor – lipsa racordare la sistemul municipal de retele apa / canal – dezvoltatorul, S.C. Impact D&C S.A, printr-o proasta intretinere a gospodariei de apa si in special a statiei de epurare, provoaca mari degradari ale mediul si agresiuni ale padurii si vietii in zona.
Astfel, prin deversarea directa pe teren a apei rezultate din procesul de epurare – sant executat de catre S.C. Impact D&C S.A. – care dreneaza apa de la statia de epurare direct catre un canal colector , canal colector executat pe amplasamenentul – strada Drumul Padurea Mogosoaia – fara niciun control, dar si din cauza unui volum mult prea mare de apa care nu mai poate preluat de catre teren , a dus la formarea unui lac si a unor balti, canale cu apa infestata, lucru care aduce mirosuri pestilentiale, insecte, sobolani, dar a dus si la schimbarea reliefului in zona.
In afara de faptul ca accesul catre proprietatea mea – strada Aleea Teisani si str. Drumul Padurea Mogosoaia – strazi neamenajate – sunt sub apa, relieful in toata zona este schimbat. Acum este o zona acoperita de apa pe suprafata mare , suprafata care este in continua crestere. Accesul nu mai este posibil nici cu piciorul.
Padurea din vecinatatea strazii Aleea Teisani este inundata pe zone mari.
Alimentarea acestei lac – delta déjà formata – se face permanent, iar volumul de apa care provine de la statia de epurare este in crestere, prin darea in folosinta a apartamentelor care sunt deja finalizare, cat si prin predarea aprtamentelor, care sunt in diferite etape de finalizare.

Prin prezenta sesizare , va rog sa luati masurile pe care le considerati legale, cat si imperativ necesare, in vederea asigurarii protectiei mediului in zona , aducerea la nivelul initial, cel normal , a terenurilor din zona, si obligarea dezvoltatorului S.C. Impact D&C S.A. , sa opreasca deversarea apelor uzate provenite direct de la statia de epurare in terenul din zona , pana cand , va realiza retelele edilitare care sunt in sarcina sa.

Cartarescu stie de asta? Poate scrie o carte la subiect. :)

#1590
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Am avut treaba la o firma din zona Aleea Teisani. Cand am vazut ce nebunie este in zona, am facut o nefacuta: am preferat sa las masina pe dreapta si sa merg pe jos. Am ajuns mai repede si am inspirat aer "de padure". Cred ca este groanzic pentru cei ce locuiesc in Greenfield, eu as lua-o razna sa prind in fiecare zi agomeratia de acolo. Posted Image

#1591
dexter_lab

dexter_lab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,390
  • Înscris: 31.10.2007

 edi10000, on 02 octombrie 2017 - 14:56, said:

Am avut treaba la o firma din zona Aleea Teisani. Cand am vazut ce nebunie este in zona, am facut o nefacuta: am preferat sa las masina pe dreapta si sa merg pe jos. Am ajuns mai repede si am inspirat aer "de padure". Cred ca este groanzic pentru cei ce locuiesc in Greenfield, eu as lua-o razna sa prind in fiecare zi agomeratia de acolo. Posted Image

daca e groaznic pt cei din greenfield iti dai seama cat de groaznic e pt cei din otopeni. aglomeratia mare e pe dn. dimineata e politie care dirijeaza traficul la intersectia teisani cu centura. nu mai spun ca daca pleci inainte pe la 7 jumate (cum ar trebui sa fac eu, dar cam greu cu trzitul dupa concediu) se merge chiar lejer.
cand intri insa pe dn e alta poveste.
daca mai prinzi si un accident pe kiseleff (cum a fost azi) esti fericit.

#1592
extropy

extropy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 715
  • Înscris: 15.11.2016
In Viena oare cum se deplaseaza oamenii spre locul de munca in mod preponderend?
Uh..

Oare in Viena miroase a padure, a dejectii sau a gaze de esapament? Mmm..

#1593
dexter_lab

dexter_lab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,390
  • Înscris: 31.10.2007

 extropy, on 03 octombrie 2017 - 09:46, said:

In Viena oare cum se deplaseaza oamenii spre locul de munca in mod preponderend?
Uh..

Oare in Viena miroase a padure, a dejectii sau a gaze de esapament? Mmm..

pana sa faci comparatia intre cum miroase sau arata viena si bucurestiul, ar trebui sa faci comparatia intre cei care traiesc in viena si cei care traiesc in bucuresti. intre mentalitati, gradul de buna crestere, gradul de civilizatie.

#1594
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008
Diferenta,in afara de mentalitati si gradul ce civilizatie,este ca prin anii 80 au facut un studiu prin care populatia a votat in legatura cu dezvoltarea pe termen lung a orasului.
Vorsa se bazeze pe transportul in comun sau autoturisme.
Au votat dezvoltarea transportului in comun si de aceea,la ora actuala,Viena este intre primele 5 tari din lume,avand printre cele mai dezvoltate si eficiente retele de transport public.
Evident,au ajuns la acest nivel in 20 de ani prin investitii facute cu cap.
Nu poti realiza intr-un an la noi,ceea ce altii ai facut in zeci de ani.

#1595
extropy

extropy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 715
  • Înscris: 15.11.2016
La noi au trecut 27 de ani de la revolutie.
La Austria si nr hectarelor de paduri a crescut.
La Romania a scazut.

Poate daca nu aveam 50 de ani de comunism..era Altfel pe aici..si ca amenajare si ca mentalitati.

#1596
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Si cand te gandesti ca inca mai sunt destui partizani ai comunismului, brusc gasesti raspuns la multe intrebari.
Oricum lucrurile sunt destul de complexe. Romanul e prea "destept" si in acelasi timp prea fudul sa renunte la masina, ca sa foloseasca autobuzul, microbuzul sau metroul. Sta cu orele blocat in trafic si apoi injura primaria ca nu avem infrastructura si conditii ca in vest. Pai suntem atat de "destepti, incat ii consideram niste prosti pe aia din vest. De-asta nici nu incercam sa ii copiem cumva. Pentru ca e mai bine asa: o spaga, o atentie, o spalare de bani, hectare intregi defrisate ilegal zilnic, 10 km de autostrada/an, spitale imputite, masini de politie ruginite... complex rezidential cu probleme...pentru locatari, desigur.

Edited by LauCalin, 03 October 2017 - 13:09.


#1597
Fastless

Fastless

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 260
  • Înscris: 08.05.2017

 edi10000, on 02 octombrie 2017 - 14:56, said:

Am avut treaba la o firma din zona Aleea Teisani. Cand am vazut ce nebunie este in zona, am facut o nefacuta: am preferat sa las masina pe dreapta si sa merg pe jos. Am ajuns mai repede si am inspirat aer "de padure". Cred ca este groanzic pentru cei ce locuiesc in Greenfield, eu as lua-o razna sa prind in fiecare zi agomeratia de acolo. Posted Image
Go green de fericire. :)


#1598
gheste

gheste

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 24.05.2011
Cred ca Impact are ceva mai bun de facut cu banii decat cai de acces pentru Greenfield: https://www.profit.r...ential-17335822

#1599
madman15

madman15

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 11.10.2005
Stie cineva de ce era Politia aseara pe langa Mega?

Are cumva legatura ca au disparut boltarii aia pusi la intimidare de Doreii de
la cazematele alaturate Mega in fata 'palatelor' ?
(nu ca s-ar fi eliberat si traseul mai departe, dar e un inceput, zic...)

#1600
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
http://www.hotnews.r...-greenfield.htm

#1601
dexter_lab

dexter_lab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,390
  • Înscris: 31.10.2007

 edi10000, on 31 octombrie 2017 - 15:33, said:


daca se va deschide si amenaja drumul respectiv sa vezi trafic pe el. multi din cei care vor dori sa iasa in centura venind pe dn o vor taia pe acolo.

#1602
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Nu e fezabil, pt ca pe CB ajungi mult mai repede pe DN1 (liber dreapta) sau pe Sos Piper ce e libera spre CB; nu ai stopuri sau alte probleme.
Soseaua din padure e fezabila doar pt cei ce au treaba in Greenfield.

Problema cu configuratia actuala a CB este ca se fac super cozi la noile sensuri giratorii, care ar trebui largite si facuta banda separata de inainte.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate