Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Greenfield Residence
Last Updated: Apr 09 2024 07:14, Started by
Nicanor
, Nov 21 2007 15:35
·
36
#1297
Posted 22 June 2017 - 11:24
LauCalin, on 22 iunie 2017 - 11:12, said: Nu asta e ideea. Ci aceia ca pretextul cum ca habitatul animalelor si poluarea, nu sunt suficient de serioase. Si ti-am explicat de ce. Ar inseamna ca o mare parte din soselele Romaniei, in frunte cu Transfagarasanul si Transalpina, sa fie inchise. Frumos. |
#1298
Posted 22 June 2017 - 11:28
#1299
Posted 22 June 2017 - 11:29
dexter_lab, on 22 iunie 2017 - 11:13, said:
dar repet. sa fie o firma care cu asta se ocupa, nu o firma de apartament care subcontracteaza lucrarile. dar un dezvoltator cu probleme cu legea , care e foarte probabil sa se transforme (curand curand !) in probleme reclamate in instanta, va avea sanse tot mai mici sa contracteze servicii de specialitate (mentenanta, revizii, reparatii) , datorita reputatiei in scadere. Cine ar vrea sa faca afaceri cu un dezvoltator executat silit de proprii clienti si/sau de stat ? |
#1300
Posted 22 June 2017 - 11:43
dexter_lab, on 22 iunie 2017 - 11:28, said: culmea e ca daca drumul din padure devine public si practicabil o sa se umple de masini. sa vezi atunci proteste ca e galagie, praf, poluare. |
#1301
Posted 22 June 2017 - 11:45
dorinpopa, on 22 iunie 2017 - 11:24, said:
Confundăm un drum de agrement cu unul circulat zi de zi de sute și mii de mașini? Frumos. Eu ma refeream la poluare si habitatul animalelor care (cica) ar fi afectat. Adica doua din argumentele care au dus la inchiderea drumului. Am zis ca asta e o picatura intr-un pahar cu apa. Pentru ca situatia e mult mai nasoala in alte locuri, fata de cea din GF. Propun in cazul asta sa se inchida toate drumurile care trec prin paduri. |
#1302
Posted 22 June 2017 - 11:48
Unele comentarii nu își au rostul. Cunosc lume care locuiește acolo și nu e deloc cu nasul pe sus. Sunt oameni simpli care au ajuns în gf mai ales datorita prețului echilibrat pentru un cartier care se vroia ceva mai civilizat. Sunt convins ca nu mirajul de a locuințe Băneasa a împins majoritatea sa cumpere acolo.
|
#1303
Posted 22 June 2017 - 12:02
alex1vasile, on 22 iunie 2017 - 11:29, said:
eu nu vreau sa va bag in depresie, dar un dezvoltator cu probleme cu legea , care e foarte probabil sa se transforme (curand curand !) in probleme reclamate in instanta, va avea sanse tot mai mici sa contracteze servicii de specialitate (mentenanta, revizii, reparatii) , datorita reputatiei in scadere. Cine ar vrea sa faca afaceri cu un dezvoltator executat silit de proprii clienti si/sau de stat ? eu ma refer in situatia in care dezvoltatorul pleaca si nu mai administreaza zona. asociatiile de proprietari vor trebui sa faca un contract cu o firma. |
#1304
Posted 22 June 2017 - 12:07
dexter_lab, on 22 iunie 2017 - 12:02, said: eu ma refer in situatia in care dezvoltatorul pleaca si nu mai administreaza zona. asociatiile de proprietari vor trebui sa faca un contract cu o firma. dezvoltatorul e proprietar pe teren si pe utilitati (cele subterane cel putin). Nu prea poate sa "plece", trebuie sa vanda, trebuie sa aiba cui sa vanda, etc. Asociatia de proprietari nu poate executa lucrari pe spatii care nu ii apartin... |
#1305
Posted 22 June 2017 - 14:30
LauCalin, on 22 iunie 2017 - 11:12, said:
Cum de acum 10-15 ani nimeni, dar absolut nimeni nu s-a gandit sa demoleze drumul ala si sa planteze copaci, ca sa nu ai cum sa il folosesti deloc? Sau daca era un drum strategic, cum de nimeni nu a pus lacatul pe el de la inceput, iar accesul sa fie strict restrictionat? Drumul nu a fost demolat pentru ca era folosit si de romsilva in scopul administrarii padurii, banuiesc. Edited by mihaigerard, 22 June 2017 - 14:30. |
#1306
Posted 22 June 2017 - 14:34
alex1vasile, on 22 iunie 2017 - 12:07, said:
e complicat, dezvoltatorul e proprietar pe teren si pe utilitati (cele subterane cel putin). Nu prea poate sa "plece", trebuie sa vanda, trebuie sa aiba cui sa vanda, etc. Asociatia de proprietari nu poate executa lucrari pe spatii care nu ii apartin... De ce vorbiti daca nu stiti cum stau lucrurile in realitate? In cartierul Salcamilor fiecare apartament vine cu o cota indiviza din drumul interior, spatiile verzi si tronsoanele de utilitati. La fel si in Platanilor. Nu stiu in partea construita pana in 2010 cum stau lucrurile |
|
#1307
Posted 22 June 2017 - 14:46
Eu am retinut, de la proprietari care s-au mutat in 2013/2014, ca terenul de sub blocuri apartine dezvoltatorului... Nu stiu in care cartier s-au mutat, si nici nu stiu daca ceea ce mi-au spus este adevarat sau nu (nu am verificat documente).
|
#1308
Posted 22 June 2017 - 15:26
george_alegeri, on 22 iunie 2017 - 14:34, said: De ce vorbiti daca nu stiti cum stau lucrurile in realitate? In cartierul Salcamilor fiecare apartament vine cu o cota indiviza din drumul interior, spatiile verzi si tronsoanele de utilitati. La fel si in Platanilor. Nu stiu in partea construita pana in 2010 cum stau lucrurile Deci automat proprietarii respectivi vor plati impozit toata viata pe terenul respectiv. Nasol, dupa parerea mea ..... |
#1309
Posted 22 June 2017 - 15:55
dexter_lab, on 22 iunie 2017 - 11:13, said: 12-15 te referi la un bloc racordat la canalizarea orasului? tu stii ce-i ala cost administrare bloc ?! Am si subliniat in raspunsul meu anterior, parca vedeam proprietari de imobil paraleli cu propriile cheltuieli lunare. Cand cineva iti comunica ca tu deja platesti 12-15 lei cost administrare, la ce se refera, mai crestine ? |
#1310
Posted 22 June 2017 - 18:23
zavalita, on 22 iunie 2017 - 15:55, said:
tu stii ce-i ala cost administrare bloc ?! Am si subliniat in raspunsul meu anterior, parca vedeam proprietari de imobil paraleli cu propriile cheltuieli lunare. Cand cineva iti comunica ca tu deja platesti 12-15 lei cost administrare, la ce se refera, mai crestine ? cheltuielile cu statia de epurare nu prea cred ca intra in banii astia. am factura de apa curenta, energie electrica, gaz. atat. alte cheltuieli deocamdata nu am. |
#1311
Posted 29 June 2017 - 19:00
http://m.zf.ro/auto/...topeni-16527062
Asta ca sa pierdem si mai mult timp. Nu se mai poate intra spre București luand-o pe sub pod. Cred ca atunci când au luat aceasta "inteleapta" decizie nici nu au stiut ca exista Greenfield....ca e populat si ca oamenii au job-uri in Bucuresti...ma intreb ce o sa mai urmeze... pare ca nu avem nicio sansa ca pana in toamna sa se mai drschida vreun drum alternativ de iesire. ..iar la toamna cu începerea școlilor va fi haos .... |
|
#1312
Posted 29 June 2017 - 19:12
Pai ar putea sa instaleze 2 bariere - una la intrarea in Aleea Teisani si una la iesirea dinspre centura... Ambele cu taxa , evident.
|
#1313
Posted 30 June 2017 - 18:47
#1314
Posted 30 June 2017 - 21:03
f3br4, on 22 iunie 2017 - 11:48, said:
...... Sunt oameni simpli care au ajuns în gf mai ales datorita prețului echilibrat pentru un cartier care se vroia ceva mai civilizat. ........ |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users