Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Centura PITESTI SE DESCHIDE AZI- ORA 14.00
Last Updated: Mar 12 2009 10:10, Started by
Basarab
, Nov 19 2007 09:30
·
0
#19
Posted 02 December 2007 - 19:35
Centura este super se circula super pacat ca nu prea au semnalizat-o prin indicatoare si cand m-am dus spre Pitesti am ratat centura deoarece nu au semnalizat-o si ei prin Centura Pitesti si eu m-am dus spre Pitesti Sud.
|
#20
Posted 03 December 2007 - 10:50
Cum nu e marcata? Inteleg ca sunt indicatoare la fiecare iesire.
Ce era sa pateasca sebulbus a patit un prieten acum citeva zile, a mers pina la Bascov, desi avea treaba la Slatina. Cind si-a dat seama ca nu a iesit pe unde trebe a mers pina la capat, sa nu se rataceasca! Bine ca nu se termina autostrada la Sibiu. Edited by abancor, 03 December 2007 - 10:52. |
#21
Posted 03 December 2007 - 16:32
abancor, on Dec 3 2007, 10:50, said: Cum nu e marcata? Inteleg ca sunt indicatoare la fiecare iesire. Ce era sa pateasca sebulbus a patit un prieten acum citeva zile, a mers pina la Bascov, desi avea treaba la Slatina. Cind si-a dat seama ca nu a iesit pe unde trebe a mers pina la capat, sa nu se rataceasca! Bine ca nu se termina autostrada la Sibiu. sunt indicatoare la fiecare iesire, dar nu sunt foarte clare. Daca e prima data cand mergi pe noua centura, nu stii la ce sa te astepti. Vezi "Pitesti Sud" dar n-ai de unde sa stii ca va urma si un "Pitesti Est" sau altceva. Lipseste un indicator mare, la ~1 km de intrarea pe centura, care sa indice(in ordine) toate iesirile de pe centura si catre ce directii merg, astfel incat sa-ti poti planifica si tu traseul cat de cat si sa stii la ce sa te astepti. Ceva de genul: Centura Pitesti --- 1km Pitesti Sud ||-->Pitesti ||-->Slatina ||-->Craiova Pitesti Est ||-->Campulung Muscel ||-->Brasov ......................... O dracie d'asta, amplasata la distanta potrivita, poate sa te ajute foarte mult |
#22
Posted 03 December 2007 - 18:16
Mai avem mult pana sa intelegem ca fiecar ekm parcurs de cineva aiurea adauga risc de a se produce un accident, timp pierdut si carburant, si multe altele.
Chiar asa de analfabeti si imbecili sunt astia de la drumuri ca fac indicatoarele alea de-o schioapa... |
#23
Posted 07 December 2007 - 16:00
Ha, ha, sa va spun eu cum e cu marcajele:
Daca vii dinspre Campulung si intri pe sub Centura-minune, in primul rand descoperi ca te poti incadra oriunde si nicaieri, ca nu exista nici un marcaj iar semnul de cedeaza e in diagonala, pentru cine s-o nimeri, ori aia din stanga, ori aia din dreapta, care e mai fraier si-l ia in seama. Eu l-am descoperit luna trecuta, desi trec pe acolo de cand era Petrom-ul PECO, adica de vreo 10-15 ani Nu mai zic ca si aici si la Podul Viilor sensurile giratorii sunt pe dos, adica prioritate au ceilalti, din exterior. In sfarsit, distractia mare e ca odata ajuns sub centura, ai si marcaje de genul valurilor Marii Negre: tot apar din dreapta si dispar in stanga Daca te inscrii pe banda din dreapta, te trezesti pe stanga podului, cu inca doua benzi in dreapta ta, daca te inscrii pe banda din stanga, nimeresti pe spatiul verde |
#24
Posted 08 December 2007 - 19:04
Puneti frate poze, sa radem si noi ca prea e multumit Basarab de nu zice nimic dar l-a mancat undeva sa laude minunea...
|
#25
Posted 09 December 2007 - 21:34
Acum se lucreaza intensiv la intersectia BASCOV.
Va fi cel mai important pasaj subteran din Romania Va avea lungimea de aproape un kilometru.4 Benzi de cirulatie Adancimea maxima va fi de 12 metri in zona de cale feroviara!!! In aceea zona subteran va trece si calea ferata la aproximativ 5 metri sub pamant.Pe sub calea ferata va trece sesul autostrada-Valcea.La nivelul solul se construiesc lateralele spre Curtea de Arges si Pitesti.Acum e lucreaza si simbata si duminica. |
#26
Posted 10 December 2007 - 10:55
size, on Dec 9 2007, 21:34, said: In aceea zona subteran va trece si calea ferata la aproximativ 5 metri sub pamant. O sa avem metrou in Pitesti? Ce va fi in cei 5 m de pamant de deasupra caii ferate? Am citit si eu in presa de 12 m adancime maxima pasaj subteran, dar nu am inteles cum... Despre calea ferata, totusi, cred ca o sa o lase la suprafata. Si acum, ia sa refacem calculele: - in general, un pod peste autostrada are deschidere pe inaltime de circa 4,5 m. Daca e un pasaj subteran, mai adaugam si un strat de pamant pentru traversarea conductelor de utilitati (cabluri electrice, conducte de apa, canalizare etc.) Si mai punem grosimea stratului de grinzi de beton care sustin 'tavanul' tunelului subteran - cati metri sa fie? Edited by siru, 10 December 2007 - 10:59. |
#27
Posted 10 December 2007 - 14:18
Daca baga CF in subteran la ce mai fac pasaj pe sub ea?
Faza interesanta e ca in momentul in care autostrada va merge mai departe acest pasaj nu va mai avea rost. Traficul in zona va scadea drastic. |
#28
Posted 10 December 2007 - 16:05
Ba da...evident ca va avea rost. Pasajul va face parte integranta din autostrada A1, care probabil se va numi la fel si in continuare, spre Valcea. Va face parte integranta din ea....
|
|
#29
Posted 10 December 2007 - 16:10
Acea autostrada va ajunge pana la Sibiu.
Fireste, daca se va face vreodata |
#30
Posted 10 December 2007 - 16:23
Pai...eu sper s-o inceapa macar pana spre Valcea...... Nici macar la Sibiu nu se va opri....se va duce spre Nadlac mi se pare...
|
#31
Posted 10 December 2007 - 16:39
Proiectul e dintr-o singura bucata: Pitesti - Sibiu, via Rm. Valcea.
Probabil peste un an cand se va finaliza studiul de fezabilitate, se va imparti in 2 bucati, costurile/km vor depasi celebra Autostrada a Transilvaniei. Dar sa nu anticipam, stricam "bucuria" aflarii vestii prin 2008 sau 2009 Edited by valeriu.b, 10 December 2007 - 16:40. |
#32
Posted 10 December 2007 - 17:38
Corect! Hai sa ne bucuram ca nu mai pierdem cate o ora in Pitesti
|
#33
Posted 10 December 2007 - 20:41
Atentie, autostrada A1 - continuarea spre Sibiu, nu trece prin intersectia Bascov, mai mult de atat,
nu trece prin Rm. Valcea. Continuarea A1 din punctul terminus al centurii va fi spre Curtea de Arges, care va fi ocolit pe la sud. Iata planurile oficiale privind traseul A1 Pitesti - Sibiu: http://www.andnet.ro...voltare/S-V.jpg Cat despre realizarea practica a sectiunii Pitesti- Sibiu, aceasta este la urma de tot in planurile min. transpoturilor, adica momentan nu are finantare si nici pa viitor nu va primi bani de la buget - se spera un parteneriat public - privat (adica 'vrabia de pe gard') si o finalizare in 2013. Informatii: http://www.andnet.ro/ispa/auto.pdf Edited by siru, 10 December 2007 - 20:53. |
|
#34
Posted 11 December 2007 - 12:35
Eu cred ca cei ce vor merge la Rm Vilcea, Tg Jiu etc. vor folosi iesirea aia de dupa Curtea de Arges, de unde mai ramin 30km pe nationale, nu 60 ca de la Bascov. Cred ca de aia au si facut iesire acolo, ca altminteri, cum e politica AND-ului, care nu prevede iesire la Simeria de pilda, nu cred ca faceau pentru satele alea. Deci, de unde pina acu o luna bariera de la Bascov afecta numai traficul greu in drum spre vestul, nord-vestul si centrul tarii, iar acum afecteaza intreg traficul spre V, NV si centru, cind o fi gata autostrada pina mai incolo pasajul ala va fi util traficului de Bascov, Draganu sau Zamfiresti. Nu zic sa nu se faca, ci doar observam un soi de paradox. Avem in continuare bariere pe la Simeria, care fragmenteaza traficul nasol de tot. Si acolo ar trebui facute pasaje. Si apropo de pasaje ramase inutile (oarecum), campionul este pasajul peste CF la Dragos Voda, la bariera care a mincat nervii a milioane de soferi vara, care a fost in stadiu de lucrari inghetate citiva ani, ca sa-l re-demareze in forta si sa-l termine cind s-a inaugurat A2!! Acu cred ca trec citeva masini pe zi pe acel pasaj.
|
#35
Posted 11 December 2007 - 21:25
Pasajul din Bascov e super-necesar in conditiile actuale:
ministrul Orban (care mai are 1 an de mandat) prevede terminarea autostrazii Pitesti - Sibiu in 2013, la termenul asta mai adaugam vreo 3 ani de intarzieri justificate cu exproprieri, studii de fezabilitate gresite etc. Nu poate sta intersectia aia fara pasaj timp de 7 - 10 ani de acum incolo. Acum sunt bani si pentru proiectele mici de acum cativa ani (gen pasaj peste c.f. la Dragos Voda), dar se aloca si pentru proiecte mari - autostrazi. Sa dau si eu astfel de exemple, stupide chiar, care au costat soferii ore intregi de asteptare: - bariera Prundu din Pitesti era plina de camioane si era manevrata manual de un nene. Nenea asta era anuntat prin telefon de la Golesti cand pleca trenul de acolo, iar el punea bariera din timp - cu 15 minute inainte!!! Abia acum, ca s-a dat drumul la centura, onor minstrul transporturilor anunta alocarea banilor pentru o bariera automata in 2008. Totodata, ca sa fim corecti, traficul a crescut infernal in ultimii 4 ani - mi-aduc aminte de anii 1997 - 2000 cand guvernarea taranista scumpea benzina cu 60% o data - ce liber era Bucurestiul! Vedeai dimineata cum doar jumatate din masinile parcate in fata blocului pleaca in oras. Eu faceam dimineata din Crangasi pana la Intercontinental 20 minute, din care 5 minute le pierdeam in jurul ambasadei americane si cu cautarea unui loc de parcare. Unde sunt vremurile alea cand numai unii aveau masini si eu eram printre ei? Aceste pasaje si autostrazi au devenit imperios necesare abia acum, nu in anii aceia. Aceasta situatie face parte din 'visul american' - fiecare om sa aiba o masina - cand visul se implineste nu mai poate nimeni sa circule! Edited by siru, 11 December 2007 - 21:41. |
#36
Posted 12 December 2007 - 08:25
Apopo de "the american dream", fa te rog o comparatie intre reglementarile americane si cele romanesti in ceea ce priveste spatiul (latimi de strazi, de trotuare, numar minim de locuri de parcare in cazul cladirilor noi etc) si ai sa ajungi la concluzia ca tot in c*rul Balcanilor ne e locul.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users