Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Centura PITESTI SE DESCHIDE AZI- ORA 14.00

- - - - -
  • Please log in to reply
72 replies to this topic

#19
nicu022003

nicu022003

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 144
  • Înscris: 13.07.2006
Centura este super se circula super pacat ca nu prea au semnalizat-o prin indicatoare si cand m-am dus spre Pitesti am ratat centura deoarece nu au semnalizat-o si ei prin Centura Pitesti si eu m-am dus spre Pitesti Sud.

#20
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,078
  • Înscris: 07.07.2006
Cum nu e marcata? Inteleg ca sunt indicatoare la fiecare iesire.

Ce era sa pateasca sebulbus a patit un prieten acum citeva zile, a mers pina la Bascov, desi avea treaba la Slatina. Cind si-a dat seama ca nu a iesit pe unde trebe a mers pina la capat, sa nu se rataceasca! Bine ca nu se termina autostrada la Sibiu.

Edited by abancor, 03 December 2007 - 10:52.


#21
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006

 abancor, on Dec 3 2007, 10:50, said:

Cum nu e marcata? Inteleg ca sunt indicatoare la fiecare iesire.

Ce era sa pateasca sebulbus a patit un prieten acum citeva zile, a mers pina la Bascov, desi avea treaba la Slatina. Cind si-a dat seama ca nu a iesit pe unde trebe a mers pina la capat, sa nu se rataceasca! Bine ca nu se termina autostrada la Sibiu.


sunt indicatoare la fiecare iesire, dar nu sunt foarte clare. Daca e prima data cand mergi pe noua centura, nu stii la ce sa te astepti. Vezi "Pitesti Sud" dar n-ai de unde sa stii ca va urma si un "Pitesti Est" sau altceva. Lipseste un indicator mare, la ~1 km de intrarea pe centura, care sa indice(in ordine) toate iesirile de pe centura si catre ce directii merg, astfel incat sa-ti poti planifica si tu traseul cat de cat si sa stii la ce sa te astepti. Ceva de genul:

Centura Pitesti --- 1km
Pitesti Sud
||-->Pitesti
||-->Slatina
||-->Craiova
Pitesti Est
||-->Campulung Muscel
||-->Brasov
.........................


O dracie d'asta, amplasata la distanta potrivita, poate sa te ajute foarte mult

#22
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Mai avem mult pana sa intelegem ca fiecar ekm parcurs de cineva aiurea adauga risc de a se produce un accident, timp pierdut si carburant, si multe altele.
Chiar asa de analfabeti si imbecili sunt astia de la drumuri ca fac indicatoarele alea de-o schioapa...

#23
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,942
  • Înscris: 17.10.2003
Ha, ha, sa va spun eu cum e cu marcajele:
Daca vii dinspre Campulung si intri pe sub Centura-minune, in primul rand descoperi ca te poti incadra oriunde si nicaieri, ca nu exista nici un marcaj iar semnul de cedeaza e in diagonala, pentru cine s-o nimeri, ori aia din stanga, ori aia din dreapta, care e mai fraier si-l ia in seama. Eu l-am descoperit luna trecuta, desi trec pe acolo de cand era Petrom-ul PECO, adica de vreo 10-15 ani :)
Nu mai zic ca si aici si la Podul Viilor sensurile giratorii sunt pe dos, adica prioritate au ceilalti, din exterior.
In sfarsit, distractia mare e ca odata ajuns sub centura, ai si marcaje de genul valurilor Marii Negre: tot apar din dreapta si dispar in stanga :) Daca te inscrii pe banda din dreapta, te trezesti pe stanga podului, cu inca doua benzi in dreapta ta, daca te inscrii pe banda din stanga, nimeresti pe spatiul verde :)

#24
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Puneti frate poze, sa radem si noi ca prea e multumit Basarab de nu zice nimic dar l-a mancat undeva sa laude minunea... :lol:  :lol:

#25
size

size

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 26.09.2004
Acum se lucreaza intensiv la intersectia BASCOV.
Va fi cel mai important pasaj subteran din Romania
Va avea lungimea de aproape un kilometru.4 Benzi de cirulatie
Adancimea maxima va fi de 12 metri in zona de cale feroviara!!!
In aceea  zona subteran va trece si calea ferata la aproximativ 5 metri sub pamant.Pe sub calea ferata va trece sesul autostrada-Valcea.La nivelul solul se construiesc lateralele spre Curtea de Arges si Pitesti.Acum e lucreaza si simbata si duminica.


#26
siru

siru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 09.06.2005

 size, on Dec 9 2007, 21:34, said:

In aceea  zona subteran va trece si calea ferata la aproximativ 5 metri sub pamant.
Cum adica? Se ingroapa calea ferata printr-un tunel sub pamant?
O sa avem metrou in Pitesti? Ce va fi in cei 5 m de pamant de deasupra caii ferate?
Am citit si eu in presa de 12 m adancime maxima pasaj subteran,
dar nu am inteles cum... Despre calea ferata, totusi, cred ca o sa o lase la suprafata.

Si acum, ia sa refacem calculele:
- in general, un pod peste autostrada are deschidere pe inaltime de circa 4,5 m.
Daca e un pasaj subteran, mai adaugam si un strat de pamant pentru traversarea conductelor de utilitati
(cabluri electrice, conducte de apa, canalizare etc.)
Si mai punem grosimea stratului de grinzi de beton care sustin 'tavanul' tunelului subteran -
cati metri sa fie?

Edited by siru, 10 December 2007 - 10:59.


#27
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,078
  • Înscris: 07.07.2006
Daca baga CF in subteran la ce mai fac pasaj pe sub ea?

Faza interesanta e ca in momentul in care autostrada va merge mai departe acest pasaj nu va mai avea rost. Traficul in zona va scadea drastic.

#28
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,472
  • Înscris: 04.05.2006
Ba da...evident ca va avea rost. Pasajul va face parte integranta din autostrada A1, care probabil se va numi la fel si in continuare, spre Valcea. Va face parte integranta din ea....

#29
valeriu.b

valeriu.b

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 17.09.2007
Acea autostrada va ajunge pana la Sibiu.
Fireste, daca se va face vreodata  :lol:

#30
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,472
  • Înscris: 04.05.2006
Pai...eu sper s-o inceapa macar pana spre Valcea.....:lol:. Nici macar la Sibiu nu se va opri....se va duce spre Nadlac mi se pare...

#31
valeriu.b

valeriu.b

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 17.09.2007
Proiectul e dintr-o singura bucata: Pitesti - Sibiu, via Rm. Valcea.
Probabil peste un an cand se va finaliza studiul de fezabilitate, se va imparti in 2 bucati, costurile/km vor depasi celebra Autostrada a Transilvaniei.
Dar sa nu anticipam, stricam "bucuria" aflarii vestii prin 2008 sau 2009 ;)

Edited by valeriu.b, 10 December 2007 - 16:40.


#32
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,472
  • Înscris: 04.05.2006
Corect! Hai sa ne bucuram ca nu mai pierdem cate o ora in Pitesti :)

#33
siru

siru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 09.06.2005
Atentie, autostrada A1 - continuarea spre Sibiu, nu trece prin intersectia Bascov, mai mult de atat,
nu trece prin Rm. Valcea.

Continuarea A1 din punctul terminus al centurii va fi spre Curtea de Arges,
care va fi ocolit pe la sud.

Iata planurile oficiale privind traseul A1 Pitesti - Sibiu:

http://www.andnet.ro...voltare/S-V.jpg

Cat despre realizarea practica a sectiunii Pitesti- Sibiu,
aceasta este la urma de tot in planurile min. transpoturilor,
adica momentan nu are finantare si nici pa viitor nu va primi bani de la buget -
se spera un parteneriat public - privat (adica 'vrabia de pe gard')
si o finalizare in 2013.
Informatii:
http://www.andnet.ro/ispa/auto.pdf

Edited by siru, 10 December 2007 - 20:53.


#34
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,078
  • Înscris: 07.07.2006
Eu cred ca cei ce vor merge la Rm Vilcea, Tg Jiu etc. vor folosi iesirea aia de dupa Curtea de Arges, de unde mai ramin 30km pe nationale, nu 60 ca de la Bascov. Cred ca de aia au si facut iesire acolo, ca altminteri, cum e politica AND-ului, care nu prevede iesire la Simeria de pilda, nu cred ca faceau pentru satele alea. Deci, de unde pina acu o luna bariera de la Bascov afecta numai traficul greu in drum spre vestul, nord-vestul si centrul tarii, iar acum afecteaza intreg traficul spre V, NV si centru, cind o fi gata autostrada pina mai incolo pasajul ala va fi util traficului de Bascov, Draganu sau Zamfiresti. Nu zic sa nu se faca, ci doar observam un soi de paradox. Avem in continuare bariere pe la Simeria, care fragmenteaza traficul nasol de tot. Si acolo ar trebui facute pasaje. Si apropo de pasaje ramase inutile (oarecum), campionul este pasajul peste CF la Dragos Voda, la bariera care a mincat nervii a milioane de soferi vara, care a fost in stadiu de lucrari inghetate citiva ani, ca sa-l re-demareze in forta si sa-l termine cind s-a inaugurat A2!! Acu cred ca trec citeva masini pe zi pe acel pasaj.

#35
siru

siru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 09.06.2005
Pasajul din Bascov e super-necesar in conditiile actuale:
ministrul Orban (care mai are 1 an de mandat) prevede terminarea autostrazii Pitesti - Sibiu in 2013,
la termenul asta mai adaugam vreo 3 ani de intarzieri justificate cu exproprieri, studii de fezabilitate gresite
etc.
Nu poate sta intersectia aia fara pasaj timp de 7 - 10 ani de acum incolo.

Acum sunt bani si pentru proiectele mici de acum cativa ani (gen pasaj peste c.f. la Dragos Voda), dar se aloca si pentru proiecte mari -
autostrazi.
Sa dau si eu astfel de exemple, stupide chiar, care au costat soferii ore intregi de asteptare:
- bariera Prundu din Pitesti era plina de camioane si era manevrata manual de un nene.
Nenea asta era anuntat prin telefon de la Golesti cand pleca trenul de acolo, iar el punea bariera din timp - cu 15 minute inainte!!!
Abia acum, ca s-a dat drumul la centura, onor minstrul transporturilor anunta alocarea banilor pentru o bariera automata in 2008.

Totodata, ca sa fim corecti, traficul a crescut infernal in ultimii 4 ani -
mi-aduc aminte de anii 1997 - 2000 cand guvernarea taranista scumpea benzina cu 60% o data - ce liber era Bucurestiul!
Vedeai dimineata cum doar jumatate din masinile parcate in fata blocului pleaca in oras.
Eu faceam dimineata din Crangasi pana la Intercontinental 20 minute,
din care 5 minute le pierdeam in jurul ambasadei americane si cu cautarea unui loc de parcare.
Unde sunt vremurile alea cand numai unii aveau masini si eu eram printre ei?

Aceste pasaje si autostrazi au devenit imperios necesare abia acum, nu in anii aceia.

Aceasta situatie face parte din 'visul american' - fiecare om sa aiba o masina -
cand visul se implineste nu mai poate nimeni sa circule!

Edited by siru, 11 December 2007 - 21:41.


#36
valeriu.b

valeriu.b

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 17.09.2007
Apopo de "the american dream", fa te rog o comparatie intre reglementarile americane si cele romanesti in ceea ce priveste spatiul (latimi de strazi, de trotuare, numar minim de locuri de parcare in cazul cladirilor noi etc) si ai sa ajungi la concluzia ca tot in c*rul Balcanilor ne e locul.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate