Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Centura PITESTI SE DESCHIDE AZI- ORA 14.00

- - - - -
  • Please log in to reply
72 replies to this topic

#1
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
CENTURA= AUTOSTRADA

Am iesire la centura, sa nu mai trec prin Pitesti ?

SE LUCREAZA LA METRO. Cred ca asta fac. Leaga Craiova de Campulung.

Cred ca o sa intri pe autostrada veche pe la metro sau ROYAL CARS=FORD, o sa sui pe ea+++ REPET E INALTA+++ si o ti la Rucar, coborand la podul viilor.

___________________________________________________________________________

Pe centura Piteștiului se va circula ca pe... Del Sole
Scris de Val. NICOLAU, Mihai MANU
Mar?i, 09 Octombrie 2007
După cum am anunțat, de câteva zile, circulația rutieră la intrarea și ieșirea pe și de pe autostradă se va desfășura, timp de circa o lună, pe un singur sens. Această măsură s-a impus pentru ca firma care execută linia de centură a Piteștiului să facă legătura cu autostrada între kilometrii 105-107.

Având în vedere acest aspect și că se preconizează ca după jumătatea lunii noiembrie să se dea drumul la circulație pe centură, am dorit să vedem care este stadiul lucrărilor de execuție.

Primul pas - defluirea traficului spre Metro

Și trebuie să recunoaștem că am fost plăcut surprinși de ritmul în care s-a lucrat. Potrivit reprezentanților constructorului, în cel mult două săptămâni la prima pasarelă se va da drumul la circulația rutieră pe breteaua cu defluire spre Metro. Apoi, din acest punct, gândit și realizat ca un adevărat nod rutier, traficul auto se va derula atât spre zona de nord a municipiului, cu ieșire spre Râmnicu-Vâlcea, cât și pe breteaua care face legătura cu șoseaua Pitești-Slatina, ambele direcții ducând spre vestul țării și de aici mai departe spre Occident.

La Bascov se va construi un pasaj subteran

Pe cei 14 kilometri lungime centura are patru poduri metalice și trei pasaje, precum și circa 16-17 podețe. Din loc în loc sunt practicate sisteme de scurgere a apei pluviale cu colectare dirijată spre zonele de evacuare, așa încât circulația rutieră să se poată desfășura fără incidentele pe care le poate provoca uneori ploaia. Având antemergător un reprezentant al constructorului, am parcurs centura până la ieșirea spre Bascov, unde se lucrează la realizarea semnalizărilor tip Vest și la amenajarea sensului giratoriu care face legătura cu DN 7. De aici încolo, circulația spre Râmnicu-Vâlcea se va desfășura printr-un pasaj pe sub calea ferată.

Asfaltul se întinde ca-n palmă

Impresia făcută a fost una deosebită: de la un capăt la celălalt, panglica de asfalt se întinde ca-n palmă . Șoseaua se așterne fără nicio denivelare, nici măcar la zonele de îmbinare a pasarelelor, încât dacă pui pe bordul mașinii un pahar cu apă nu există riscul de a se vărsa. Iar acest lucru parcă vine să argumenteze afirmația constructorului, potrivit căreia pe centura Piteștiului se va circula ca pe... Autostrada Del Sole (Autostrada Soarelui) din Italia!

Măsuri complexe de protecție

Executantul a avut în vedere și faptul că, în anumite porțiuni, centura se află în apropierea unor locuințe. Pentru a-i proteja pe cetățeni, respectivele porțiuni de drum au fost prevăzute cu parapeți de protecție antizgomot (protecție fonică), la care lucrările de montare se află în plină desfășurare. De asemenea, pentru creșterea siguranței rutiere, cele două sensuri de deplasare sunt despărțite cu glisiere metalice, iar în zonele considerate cu grad ridicat de periculozitate se montează balustrade de protecție, de asemenea metalice. În aceeași ordine de idei, în porțiunile taluzate s-au turnat straturi de rezistență din beton cu armătură metalică, menite să prevină orice tendință de alunecare a terenului. Și nu în ultimul rând trebuie menționat că, tot ca măsură de protecție, pe întreaga sa lungime centura Piteștiului este prevăzută cu garduri metalice cu rol de a împiedica pătrunderea neprevăzută a oamenilor și a animalelor fără stăpân.

#2
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
AM FOST PE EA. NOTA 10. NINGE. O problema. Cand vii de la BUc la Valcea este o intersectie la iesirea din PItesti, la bascov!

Nu are prioriatea autostrada care duce la VALCEA, CI CEI CARE IES DIN PITESTI CATRE CURTEA DE ARGES. NU E BINE.

#3
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View PostBasarab, on Nov 19 2007, 19:45, said:

Nu are prioriatea autostrada care duce la VALCEA, CI CEI CARE IES DIN PITESTI CATRE CURTEA DE ARGES. NU E BINE.
Sa fluidizeze orasul, asa gindesc toti.
Nu stiu ce sa spun, dreptatea au si unii si altii.

#4
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,952
  • Înscris: 03.12.2005
Ce zice de fapt Basarab acolo? A facut ciorba din citatele alea.

#5
seerkan

seerkan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 26.10.2004
Am vrut sa merg pe ea exact pe 19 sau pe cat trebuia sa-i dea drumu ,dar am fost prea de dimineata si era inchisa probabil trebuia sa vina ceva ministru sa faca inaugurarea ..asa parea ok , avea 2 benzi pe sens din ce am vazut.Problema era de la Bascov pana la centura un drum f prost ..gropi ,santuri ,cale ferata si mai si lucrau la ceva pe acolo erau tiruri parcate pe margine pe un drum cu 2 benzi deci cam urat.

Am uitat sa va spun ca a trebuit sa ma intorc..am mers vreo 3 km pana unde era inchisa centura si pe urma inapoi pana la intersectia de la Bascov si tot prin oras am mers :D

Edited by seerkan, 25 November 2007 - 14:12.


#6
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Mai nene, i-a dat drumu sau nu pana acuma acestei minuni? Ca nu a mai zis nimic Basarab...

#7
crane

crane

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 15.12.2005
Parcurs centura Pitesti integral, ba chiar both ways.
E ok insa se gatuieste tare la iesire pt ca inca sunt lucrari si dupa ce treci calea ferata n-au reabilitat inca drumul si e varza.
Mai cititi si topicul "centuri orase...".

#8
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,941
  • Înscris: 17.10.2003
Deocamdata e nebunie si presimt ca va ramane asa pana se va face si o pasarela la capatul dinspre Bascov. Singurul castig il au cei care tranziteaza Prundu, care s-a eliberat mult, deoarece cei ce vin de pe autostrada si locuiesc spre centru nu mai traverseaza orasul ci o iau pe centura si se dau jos pe la Mall. Astfel incat intersectia de la Podul Viilor este mai aglomerata ca inainte, zilnic stau o jumatate de ora sa o pot traversa. De asemenea e nasol la intersectia de la Bascov unde se intalnesc toate TIR-urile si nu mai ai nici o sansa sa traversezi spre Curtea de Arges.

#9
siru

siru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 09.06.2005
Stiri de la un pitestean:
- de cateva zile s-au schimbat prioritatile in intersectia Bascov:
drumul cu prioritate este centura veche (strada Serelor) - DN7 spre Rm Valcea;
cedeaza trecerea au cei ce vin de la Curtea de Arges si cei ce ies din Pitesti

Aceasta ca urmare a faptului ca iesirea de pe centura se bloca in Bascov.
Am fost pe acolo azi cu masina si se circula foarte bine la pranz (orele 13:30).

#10
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006

View Postsanddy1964, on Nov 25 2007, 18:46, said:

Mai nene, i-a dat drumu sau nu pana acuma acestei minuni? Ca nu a mai zis nimic Basarab...

au deschis-o, dar n-au facut mare lucru cu semnalizarea iesirilor. ma asteptam la o pancarta mare care sa-mi spuna toate iesirile posibile si directia catre care merg, am vazut doar chestii gen "Pitesti Sud-Craiova". Eu vroiam sa merg la Campulung si am tracut tot prin oras pana la urma.

Cat despre intrarea pe centura venind dinspre Campulung, presemnalizarea lipseste cu desavarsire. Pur si simplu ai un amalgam de strazi (un giratoriu, o intersectie mare cu mai multe directii) si la circa 100-200m e o bifurcatie pe care scrie Bucuresti si simbolul autostrazii(spre dreapta). Fiind eu incadrat pe banda din stanga si neobisnuind sa tai calea celorlalti de pe strada, singura solutie a fost sa traversez iarasi orasul. Daca nu stii ca urmeaza intrarea pe autostrada si daca nu esti nesimtit, sunt sanse mari sa ajungi tot in oras.

#11
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,078
  • Înscris: 07.07.2006
Trebuia sa ramii pe A1 pina vedeai Brasov sau Cimpulung. Era logic ca la un moment dat apare si acest indicator.

Adevarul e ca n-ar strica si la noi pre-presemnalizari, de pilda daca un oras are mai multe iesiri, sa le anunte de la inceput, cu distantele pina la ele, cum se mai practica prin alte tari. Dar ma indoiesc ca avem un asemenea indicator in standard, cine are decretul la indemina sa se uite la anexa cu indicatoare.

Edited by abancor, 27 November 2007 - 12:57.


#12
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,471
  • Înscris: 04.05.2006

View Postsanddy1964, on Nov 25 2007, 18:46, said:

Mai nene, i-a dat drumu sau nu pana acuma acestei minuni? Ca nu a mai zis nimic Basarab...


Cam la ora la care ai postat tu, eu treceam pe centura respectiva, spre Bucuresti. Basarab era zidit in ea, cam ca Ana lu' Manole v.2.1 . Sa poarte noroc centurii...si economiei...si MEDICAMENTELOR :D.

#13
siru

siru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 09.06.2005
Ieri am trecut pe centura si am observat ca se mai lucra din loc in loc la marcaje si semne de circulatie.

Asadar au aparut indicatoare suplimentare despre iesirile din centura (initial a fost unul singur la 3000 m, acum mai e unul la 700 m si
vor mai fi si altele)
si se lucreaza si la intersectia Podul Viilor (sub centura) pentru reconfigurarea ei ca sens giratoriu,
dar asta e treaba primariei, nu a ministerului transporturilor.
Interesant e ce scrie pe indicatoare: Pitesti Sud - adica Prundu, Pitesti Est - adica Podul Viilor... inca nu m-am obisnuit cu ele.

Au aparut pe unele intrari din intersectia aia indicatoare de presemnalizare ca sa stii cum sa te incadrezi ca sa intri pe centura,
o sa se puna de toate, dar e de inteles ca primaria nu putea pune indicatoare pana nu era gata centura si
santierul care a fost in zona pentru constructia centurii a lasat urme in asfalt - acum pun borduri,
toarna trotuare noi, refac marcajele benzilor de circulatie,
pun pavele si balustrazi pe scuarurile ce separa unele sensuri de sub centura...

Am vazut deja urme de roti de camion pe spatiul verde in cateva locuri -
soferul s-a incadrat gresit si apoi a carmit pe aratura...

In oras circulatia s-a redus simtitor.

Edited by siru, 28 November 2007 - 11:19.


#14
shobi

shobi

    dabăl iu ti ef?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,945
  • Înscris: 18.01.2005

View Postsiru, on Nov 28 2007, 11:11, said:

In oras circulatia s-a redus simtitor.

subscriu ...

vreau sa felicit pe aia care au fost responsabili cu lucrarile ... s-a lucrat repede ... si din cate se pare bine ;)

thumbs up! :P

akeem, pitestean?

#15
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
stati linistiti ca cel mai de kkt indicator rutier este pe DN1, ca presemnalizare pt bretelele noilor pasarele facute la Baneasa...
Nu sunt chior dar nu am reusit sa deslusesc o litera macar.
Imbecililor care l-au conceput si mai ales celor care l-au aprobat,...ce sa le zic? Prea sunt idioti, e bine sa ramana asa...

#16
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,952
  • Înscris: 03.12.2005
E ok centura aia, suprafata buna, curbura buna, destul loc, frumos. Totusi, greu de invins ani si ani de tabieturi, era s-o tin drept pe vechiul traseu spre Pitesti, mai ales dupa mers pe autostrada, unde conduc cu gandurile creanga automat.

#17
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
pai stai nene, nu era indicator , ceva? cum e chestia cu intrarea spre Valcea? se intra usor? e coada?

#18
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,952
  • Înscris: 03.12.2005

View Postsanddy1964, on Dec 1 2007, 19:54, said:

pai stai nene, nu era indicator , ceva? cum e chestia cu intrarea spre Valcea? se intra usor? e coada?


Era nene sandy, dar ... nu stiu sa explic. E ca atunci cand muti mobila prin casa si apoi vreo 2-3 saptamani te tot impiedici de ea. Dupa zeci/sute de drumuri in care tineam drept ca sa ajung unde merg de obicei mi se pare foarte nenatural dintr-o data sa trebuiasca sa fac dreapta pe bretea.
Pur si simplu vedeam indicatorul, il procesam si in fundal ceva imi zicea ca ma abat de la ruta daca o iau pe acolo. Weird :)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate