Suzuki Samurai
Last Updated: Mar 02 2019 13:07, Started by
Cecotto
, Nov 18 2007 13:49
·
0
#1
Posted 18 November 2007 - 13:49
Sunt curios sa aflu de la posesori cate ceva despre fiabilitate, performante, abilitati offroad... daca este potrivita si pentru travicul din oras,
merci anticipat |
#2
Posted 04 May 2008 - 10:04
Despre Suzi Samurai , numai de bine, dar, IN OFFROAD !!!! pentru oras cauta altceva........
Edited by MAK, 04 May 2008 - 21:13. |
#3
Posted 21 May 2008 - 20:48
Modelul Samurai a fost inlocuit acum....mult timp , de catre Jimny. Este o mica masina nebuna , mai evoluata ca dotari decat Samurai ,care se transforma foarte usor intrun mic monstru de offroad .Bineinteles ca si cu Jimny se poate la fel. Este foarte buna de oras fiind foarte agila si foarte mica descurcandu-se ff usor in traficul din Bucuresti.
|
#4
Posted 22 May 2008 - 09:33
samurai nu prea e masina de facut rulaj cu ea. faci 50.000 de km in 10 ani dar ii faci cu o medie de 2 km/h si ai ore de fuctionare(ca astea conteaza pana la urma) mai multe decat o masina de autostrada care a facut 300.000 de km. iar consumul il calculezi in litri/ora nu litri/100 km.
deci, de multe ori 50.000 de km la un offroader (nu suv!) pot insemna destul de mult. asa ca atentie ce iei pt un numar mic de km nu inseamna masina nefolosita. la confort nu e cu nimic mai presus decat ARO. mai putin vibratiile de la diesel. |
#5
Posted 29 July 2008 - 14:46
Are diferential blocabil? Din poze nu vad a 2-a maneta langa schimbator.
10x |
#6
Posted 29 July 2008 - 15:22
Te referi la Jimny? Nu mai are maneta,e cuplaj electric(la buton),deci lipseste maneta de la cutia de transfer. Blocabil e doar diferentialul central,celelalte nu sunt blocabile. Pot fi insa montate contra cost blocabile fata spate de la ARB,dar alea te cam costa(999 euro bucata).
Edited by LC_TM, 29 July 2008 - 15:23. |
#8
Posted 09 August 2008 - 09:18
Salutare colegi!
Ma bate gandu sa-mi cumpar un samurai, buget 2500-3000 (max.3500) obligatoriu luat din Germania si as avea nevoie de cateva recomandari, sa stiu la ce sa fiu atent in momentul cumpararii? Unde apare rugina prima data? La ce jocuri sa fiu atent? Scurgeri? etc... Ce-mi recomandati, SoftTop, HardTop, Van? |
#9
Posted 09 August 2008 - 09:30
Berti, on Aug 9 2008, 10:18, said: Salutare colegi! Ma bate gandu sa-mi cumpar un samurai, buget 2500-3000 (max.3500) obligatoriu luat din Germania si as avea nevoie de cateva recomandari, sa stiu la ce sa fiu atent in momentul cumpararii? Unde apare rugina prima data? La ce jocuri sa fiu atent? Scurgeri? etc... Ce-mi recomandati, SoftTop, HardTop, Van? Daca gaseseti un Samurai cu soft-top, ia-ti si un hard-top, de rezerva, just in case. Prelata o poti strica extrem de usor.. Sa te uiti neaparat la praguri si sa nu pleci pana nu vezi cum arata masina pe dedesubt, sa te uiti la diversele "scuturi" (sau protectii) sa nu fie indoite..sa verifici toate tipurile de tractiune (asta daca nu e 4x4 permanent, mai stii?!?!) Sa fii atent la directie si neaparat..la cum funtioneaza masina in functie de anvelopele pe care le are. Mai departe, intra si tu pe forumurile specializate...cu siguranta vei primi pareri mult mai avizate decat a mea si informatii mult mai "la obiect"... PS Daca iti alegi un soft top, asigura-te ca ulterior poti fixa un roll cage pe masina, s-ar putea sa-l vrei... |
#12
Posted 15 March 2009 - 18:47
Cu in Samy fara modificari se poate merge foarte bine si in oras,asta daca nu deranjeaza ca nu are aer(decat rar) si multe butoane si alte prostii.Pana la viteza de 80km/h se descurca mai mult decat onorabil.
In general a doua maneta de langa cutie nu are nici o legatura cu un diferential blocabil,aceea este pentru reductor. Pentru cine face asemenea confuzii recomand o masina fara diferentiale blocabile,cel mult cu lsd,altfel vei ajunge la concluzia ca e o masina proasta la care se rup foarte usor planetare sau grupuri. Diferentialul central nu vad ce rol ar avea pe o masina cu 4x4 part time. Este o diferenta intre sj si samurai daca ai ocazia cumpara samurai Cu stima....Florin |
#13
Posted 16 March 2009 - 21:16
#14
Posted 17 March 2009 - 11:11
anakin28, on Mar 16 2009, 21:16, said: Glumesti nu? Cu stima...Florin |
#15
Posted 17 March 2009 - 22:51
mosaro, on Mar 17 2009, 11:11, said: In general am simtul umorului,acum de cand cu criza mai mult”haz de necaz”si auto ironie,dar nici cu aste nu exagerez.Stiu ce face un diferentil central,chiar daca la a mea nu am si da,mi-ar prinde bine unul daca as vrea sa rulez pe sosea cu 4x4 cuplat la viteze mai mari.La fel sunt si marea majoritate a masinilor 4x4 care mai au si cutie de transfer(reductor)si care au fost gandite pentru mers pe sosea 2x4.Am condus si din cele cu central si e de bine...dar marea lor majoritate merg 4x4 full time.Uneori mai gresesc chiar daca eu sunt perfect Cu stima...Florin |
|
#16
Posted 22 March 2009 - 18:59
Omule cand am postat eram cu gandul la samuarai,nu contest in nici un caz utilitatea unui central.La unele modele care permit si rulajul 4x2,in 4x4 in loc sa fie mult mai stabila deveneau supraviratoare,(te obisnuiesti)dar asta era singurul dezavantaj,in rest numai plusuri.Una care mi-a placut in mod deosebit pe viraje in 4x4 a fost un 4Runner.Mi-am stors creierii o perioada sa montez un central de Niva pe un Aro 10,dar am renuntat vazand problemele celor cu Niva si cum Aro e mult mai grea...
Concluzia,daca gasesti an Samurai cu central e bine. Cu stima...Florin |
#17
Posted 22 March 2009 - 19:25
Este o masina prea cool si nu cred ca merita pera multe discutii legate de lucruri mai putin importante .
|
#18
Posted 15 February 2010 - 14:18
mosaro, on 22nd March 2009, 19:59, said: Omule cand am postat eram cu gandul la samuarai,nu contest in nici un caz utilitatea unui central.La unele modele care permit si rulajul 4x2,in 4x4 in loc sa fie mult mai stabila deveneau supraviratoare,(te obisnuiesti)dar asta era singurul dezavantaj,in rest numai plusuri.Una care mi-a placut in mod deosebit pe viraje in 4x4 a fost un 4Runner.Mi-am stors creierii o perioada sa montez un central de Niva pe un Aro 10,dar am renuntat vazand problemele celor cu Niva si cum Aro e mult mai grea... Concluzia,daca gasesti an Samurai cu central e bine. Cu stima...Florin Salut dragilor! Infocata discutie si pertinenta in multe din aspecte! Hai sa clarificam cateva chestiuni: - 4x4 full time - necesita 3 diferentiale in mod obligatoriu: fata, spate si central. Unele pot bloca mecanic sau electronic diferentialul intre punti (central), dar trebuie deblocat la viteze mai mari decat cele indicate in catalog (15-40 km/h) din cauza riscului deteriorarii grupurilor, axului sau planetarelor. Logic, apar sarcini intre punti! Apare si fenomenul de nesiguranta la curbare sau franare de motor! La cele automate, deblocare se face tot automat! - 4x4 part time - sunt 2x4, cu cuplare 4x4 numai la viteze mici, in teren. Acestea nu au diferential central si in general, au numai diferential pe fata (pentru diferenta de distanta la curbe). La cuplarea 4x4 se produc 2 fenomene: se cupleaza grupul-fata la planetare-fata si dupa caz se blocheaza diferentialul fata. In acest caz, rotile se misca total independent, bineinteles cu acelasi risc la viteze mari! Culmea este ca sun foarte putine masini de serie care pot rula cu toate rotile independent (fara niciun diferential). Din acestea fac parte Mercedes G300 (4x4 full time) si ATENTIE: ARO 243 (4x4 parte time)! Bine, la ARO apare disconfortul cuplarii planetarelor, prin sateliti, manual, de afara cu surubelnita, dar.... maneab, on 15th February 2010, 15:15, said: Salut dragilor! Infocata discutie si pertinenta in multe din aspecte! Hai sa clarificam cateva chestiuni: - 4x4 full time - necesita 3 diferentiale in mod obligatoriu: fata, spate si central. Unele pot bloca mecanic sau electronic diferentialul intre punti (central), dar trebuie deblocat la viteze mai mari decat cele indicate in catalog (15-40 km/h) din cauza riscului deteriorarii grupurilor, axului sau planetarelor. Logic, apar sarcini intre punti! Apare si fenomenul de nesiguranta la curbare sau franare de motor! La cele automate, deblocare se face tot automat! - 4x4 part time - sunt 2x4, cu cuplare 4x4 numai la viteze mici, in teren. Acestea nu au diferential central si in general, au numai diferential pe fata (pentru diferenta de distanta la curbe). La cuplarea 4x4 se produc 2 fenomene: se cupleaza grupul-fata la planetare-fata si dupa caz se blocheaza diferentialul fata. In acest caz, rotile se misca total independent, bineinteles cu acelasi risc la viteze mari! Culmea este ca sun foarte putine masini de serie care pot rula cu toate rotile independent (fara niciun diferential). Din acestea fac parte Mercedes G300 (4x4 full time) si ATENTIE: ARO 243 (4x4 parte time)! Bine, la ARO apare disconfortul cuplarii planetarelor, prin sateliti, manual, de afara cu surubelnita, dar.... Sa continui: In rest nu cunosc masini de serie care sa poate merge cu toate rotile independent! Am auzit ca Samurai poate fi tunat in acest sens! Aici as vrea mai multe detalii, daca stie cineva! Si cat ar costa. Stiu ca Samurai se preteaza la tuning in acest sens... Orice infromatie e binevenita... Multumesc |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users