Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

manual ARCHICAD in romana

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
krantz

krantz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.05.2007

View PostAllkbob, on May 1 2008, 01:31, said:

salut! am si eu o intrebare avand in vedere cele spuse de tine si considerandu-te cunoscator in domeniu arhicad ( eu sunt incepator). in modul 3d, mi-am pierdut minunea de creatzie. cum pot sa o localizez, sa o gasesc? doar in Axonometry mai apare desenul. as vrea sa imi apara si in Perspective. Am Arhicad v10. te rog sa ma ajuti daca stii. Multumesc! am atasat si doua imagini ptr intelegerea problemei
Salut,
Incearca sa selectezi cu marquee zona pe care doresti sa o vezi in 3D si apasa F5 sau du-te in modelul 3D.
Bafta! :rolleyes:

#20
Allkbob

Allkbob

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 01.05.2008

View Post214, on May 9 2008, 17:11, said:

am si eu o intreabare...am versiuena 11 la arhicad...cum construiesc si etajul? caci nu stiu...si unde gasesc usa aia pentru garaj?
daca nu ai usa de la garaj... o poti cauta mai atent in librarii sau daca chiar lipseste cu "desavarsire", poti updata librariile cu unele mai actuale. etajul il poti face simplu prin calculul cotei la care plasezi elementele sau din butoanele care simbolizeaza trecerea de la un nivel la altul... lucrand intr-un sistem de "layere", adica pe fiecare nivel individual. spor la lucru!