Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Parte electrica/electromecanica autoturisme.
#38
Posted 03 February 2008 - 17:31
geomorix, on Feb 2 2008, 21:58, said: imi poate spune si nie cineva cum as putea masura ( verifica ) senzorii de ABS ? Trebuie sa ma uit in AutoData sa vad daca imi spune ceva; daca nu diagnoza e baza ! Dupa Mine sigur se pot masura cu un multimetru, dar ideea e ce trebuie sa masori si in ce plaje trebuie sa varieze parametrii respectivi. Momentan nu am autodata instalat asa ca mai dureaza pana o sa primesti raspunsul, dar "esti in vizor" ... akajohn said: semnalizarea defecta Ai un contact imperfect la intrerupatorul de la semnalizare sau la conexiunile aferente ale acestuia, adica contact cu cheie, intrerupator semnalizare sau releu de semnalizare. Daca poti umbla pe la mufe, adica desfaci mufele aferente celor de mai sus sau papucii aferenti si ii dai cu un spray dezoxidant, apoi conectezi la loc mufele (respectiv papucii) ar trebui cu putin noroc sa scapi de defect. Asa cum am spus mai sus nu imi mere autodata si nu pot sa vad o schema el. sa iti spun exact unde tre sa te duci.... P.S. Din cele spuse de Tine, sigur nu ai defect releul de semnalizare ! Edited by AutoHit, 03 February 2008 - 17:47. |
#39
Posted 03 February 2008 - 22:36
Problema: masina SH adusa din afara, fara codul de la cd play.Cand va fi nevoie de schimbat bateria va mai functiona, caci in carte scrie ca dupa astfel de interventie trebuie introdus codul! PLS!!!!...
|
#40
Posted 03 February 2008 - 22:44
richi_e, on Feb 3 2008, 22:36, said: Problema: masina SH adusa din afara, fara codul de la cd play.Cand va fi nevoie de schimbat bateria va mai functiona, Iti cumperi clesti de pornit masina de la alta masina ( sint foarte ieftini si daca tot cumperi, cumpara ceva de la 200 amperi in sus )pui clestii pe bornele bateriei noi, si pe cablurile masini care sint cuplate la bateria de pe masina, eliberezi masina de bateria veche, dar va ramine sub tensiune de la bateria noua prin cabluri, pe urma montezi cablurile masini la bateria noua cu atentie sa nu ramii fara curent si te-ai scos. Edited by MAK, 03 February 2008 - 22:46. |
#41
Posted 03 February 2008 - 22:55
MAK, on Feb 3 2008, 22:44, said: Daca stii cum sa schimbi bateria, da, va mai functiona. Iti cumperi clesti de pornit masina de la alta masina ( sint foarte ieftini si daca tot cumperi, cumpara ceva de la 200 amperi in sus )pui clestii pe bornele bateriei noi, si pe cablurile masini care sint cuplate la bateria de pe masina, eliberezi masina de bateria veche, dar va ramine sub tensiune de la bateria noua prin cabluri, pe urma montezi cablurile masini la bateria noua cu atentie sa nu ramii fara curent si te-ai scos. |
#42
Posted 03 February 2008 - 23:29
Aha, da berea, unde-i berea ?
Pupaturile nu tin de sete. |
#43
Posted 04 February 2008 - 12:15
N-am incercat si nici nu sunt sigur , da nu merge sa faci operatiunea si cu motorul pornit ?
|
#44
Posted 04 February 2008 - 12:25
Merge daca te misti foarte repede, astfel s-ar putea sa arzi ceva prin instalatie.
Alternatorul ajunge si la 21 volti daca nu are baterie. Deci, asa ceva nu recomand. Pe o masina fara electronica da, dar in nici un caz pe cele cu ECU. |
#46
Posted 06 February 2008 - 01:28
richi_e, on Feb 3 2008, 22:36, said: Ai 2 variante sigure, așa cum ne-am obișnuit, adică scrise pe culori 1 - Dacă ai codul sau faci rost de el de pe undeva (poate chiar de pe forum, ca mulți is darnici pe aici) scoți bateria fără probleme, deci e logic iți faci treaba liniștit (cam cum dormeau aia de aveau banii la F.N.I.); Notă: Dacă vrei să ieși ieftin e de ajuns să ai 2 fire trase de la o altă baterie la bornele de la instalația electrică a mașinii tale, borne care duc la baterie. Aceste fire pot avea secțiuni de ex. de 2x0.75 mm la puterea a doua (adică milimetri pătrați ). Condiția este să nu ai nici un consumator în momentul schimbării bateriiilor între ele și să ai motorul oprit ! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Dă-ne un semn, Să știm că ți-a reușit Până n-am imbătrânit ! Edited by AutoHit, 06 February 2008 - 01:35. |
|
#47
Posted 18 February 2008 - 22:37
Bateria ar fi bine sa fie schimbata pana nu moare de tot. Mai ales cu frigurile astea. Am pati la o Supernova cand intr-o dimineata din cauza gerului bateria a refuzat sa mai invarta. Era prea sleita sa mai tina alimentat casetofonul. Astfel am avut ceva distractie pana am rezolvat cu codul de deschidere. Bafta la toti!!
|
#48
Posted 21 February 2008 - 01:40
Degeaba stăm toți la discuții aici dacă nu știm cea mai importantă lege a domeniului electric și anume legea lui Ohm:
De la un neștiutior citireeeeeee: Sunt Ohm cu Tine, fii Ohm cu Mine ! _____________________________________________________________________________ Sa revenim la chestii serioase ! Cum trebuie procedat sau care e ideea: 1 - Daca imi cumpar un bec cu leduri (stiu ca e improprie denumirea) si il pun la triplele de pe spate, se ia politia/militia de mine ca am becuri neomologate? Ce argumente am eu impotriva lor? (acu stiu ca impotriva lor toti suntem Epsilon, dar intreb asa ca fapt divers). Cum se omologheaza o lampa tunata sau un bec cu leduri sau orice info de acest gen ? Edited by AutoHit, 21 February 2008 - 01:52. |
#49
Posted 21 February 2008 - 02:15
AutoHit, on Feb 21 2008, 01:40, said: Cum se omologheaza o lampa tunata sau un bec cu leduri sau orice info de acest gen ? Cat despre becurile cu LED ... pai nu cred ca regulamentul prevede undeva ca un bec trebuie sa fie neaparat CU INCANDESCENTA. |
#50
Posted 17 March 2008 - 16:17
daca tot suntem la capitolul becuri, am si eu mare nevoie de un sfat, va rog!
batrana Jetta GLD pe care o detin imi tot face nazuri cu faza scurta de pe dreapta: se arde cat ai zice peste. in trei luni am schimbat vreo 10 becuri de nspe marci si toate se ard pe scurta. de multe ori circul doar cu faza de pe stanga pana sa ma prind ca s-a ars din nou. am schimbat siguranta, am curatat contactele mufei de la bec, am incercat sa schimb becurile intre ele. degeaba, becul se arde cand are el chef si pace! sa fie de vina si drumurile pline de gropi pe care circul? de ce se arde doar pe dreapta? sincer- m-am cam saturat sa umblu cu magazia de becuri dupa mine si sa mai bâjbâi noaptea pe sosele. orice sfat / idee cum sa rezolv buba asta e binevenit! acuma sa nu incepeti cu schimba-ti masina etc-etc , nu-i asta solutia! |
#51
Posted 17 March 2008 - 17:26
|
#52
Posted 18 March 2008 - 13:33
sisifjunior said:
Corect ce spune Marius3k, dar pe lângă asta mai încearcă o testare a roții dreapta f.. Mă refer la amortizorul hidraulic (telescopul) roții dr. f., arcul eventual. Defecte ale acestor elemente pot determina vibrații în zona farurilor. --------------------------------------------------------------------------------------------------- P.S. Nu trebuie să îți schimbi mașina ) .Cea mai bună mașină pt. un om, este aceea cu care își poate face treaba! Edited by AutoHit, 18 March 2008 - 13:34. |
#53
Posted 19 March 2008 - 10:15
am verificat suportul farului, avea un pic de joc si i-am pus un cauciuc pt a elimina problema.
cat despre suspensia dreapta, e putin slabita de la atatea gropi. astept marea asfaltare sa pot schimba si eu toate cele fara grija. multumesc de idei. |
#54
Posted 19 March 2008 - 21:00
sisifjunior, on Nov 8 2007, 07:27, said: "smecheria" a fost ca acumulatorul a "murit" cu bornele conectate. in cazul asta, in calc e un program care recunoaste problema asta si se protejeaza automat. daca scoti bornele cand acumulatorul are curent, e jale!(cel putin asa spun toti cei de pe la service). la Sharan acumulatorul n-a fost decuplat, doar i-am dat putin curent. am mai aflat ceva interesant, chiar daca acumulatorul e mort, in el mai e un curent rezidual care asigura un circuit de avarie in calc, din acest motiv nu se recomanda scoaterea bornelor. bafta! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users