Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

Parte electrica/electromecanica autoturisme.

- - - - -
  • Please log in to reply
190 replies to this topic

#37
vup

vup

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 07.06.2007
Numai la diagnoza ii poti masura si verifica ...

#38
AutoHit

AutoHit

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 08.12.2007

View Postgeomorix, on Feb 2 2008, 21:58, said:

:worthy: imi poate spune si nie cineva cum as putea masura ( verifica ) senzorii de ABS ? :worthy:  :worthy:  :worthy:


Trebuie sa ma uit in AutoData sa vad daca imi spune ceva; daca nu diagnoza e baza !
Dupa Mine sigur se pot masura cu un multimetru, dar ideea e ce trebuie sa masori si in ce plaje trebuie sa varieze parametrii respectivi. Momentan nu am autodata instalat asa ca mai dureaza pana o sa primesti raspunsul, dar "esti in vizor" ...

akajohn said:

semnalizarea defecta

Ai un contact imperfect la intrerupatorul de la semnalizare sau la conexiunile aferente ale acestuia, adica contact cu cheie, intrerupator semnalizare sau releu de semnalizare. Daca poti umbla pe la mufe, adica desfaci mufele aferente celor de mai sus sau papucii aferenti si ii dai cu un spray dezoxidant, apoi conectezi la loc mufele (respectiv papucii) ar trebui cu putin noroc sa scapi de defect. Asa cum am spus mai sus nu imi mere autodata si nu pot sa vad o schema el. sa iti spun exact unde tre sa te duci....

P.S. Din cele spuse de Tine, sigur nu ai defect releul de semnalizare !

Edited by AutoHit, 03 February 2008 - 17:47.


#39
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,924
  • Înscris: 02.02.2007
Problema: masina SH adusa din afara, fara codul de la cd play.Cand va fi nevoie de schimbat bateria va mai functiona, caci in carte scrie ca dupa astfel de interventie trebuie introdus codul! PLS!!!!... :worthy:

#40
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View Postrichi_e, on Feb 3 2008, 22:36, said:

Problema: masina SH adusa din afara, fara codul de la cd play.Cand va fi nevoie de schimbat bateria va mai functiona,
Daca stii cum sa schimbi bateria, da, va mai functiona.
Iti cumperi clesti de pornit masina de la alta masina ( sint foarte ieftini si daca tot cumperi, cumpara ceva de la 200 amperi in sus )pui clestii pe bornele bateriei noi, si pe cablurile masini care sint cuplate la bateria de pe masina, eliberezi masina de bateria veche, dar va ramine sub tensiune de la bateria noua prin cabluri, pe urma montezi cablurile masini la bateria noua cu atentie sa nu ramii fara curent si te-ai scos.

Edited by MAK, 03 February 2008 - 22:46.


#41
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,924
  • Înscris: 02.02.2007

View PostMAK, on Feb 3 2008, 22:44, said:

Daca stii cum sa schimbi bateria, da, va mai functiona.
Iti cumperi clesti de pornit masina de la alta masina ( sint foarte ieftini si daca tot cumperi, cumpara ceva de la 200 amperi in sus )pui clestii pe bornele bateriei noi, si pe cablurile masini care sint cuplate la bateria de pe masina, eliberezi masina de bateria veche, dar va ramine sub tensiune de la bateria noua prin cabluri, pe urma montezi cablurile masini la bateria noua cu atentie sa nu ramii fara curent si te-ai scos.


:worthy:  :kisstogether:  :worthy:

#42
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Aha, da berea, unde-i berea ?   :lol:
Pupaturile nu tin de sete.   :lol:

#43
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007
N-am incercat si nici nu sunt sigur , da nu merge sa faci operatiunea si cu motorul pornit ?  :huh:

#44
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Merge daca te misti foarte repede, astfel s-ar putea sa arzi ceva prin instalatie.
Alternatorul ajunge si la 21 volti daca nu are baterie.
Deci, asa ceva nu recomand.
Pe o masina fara electronica da, dar in nici un caz pe cele cu ECU.

#45
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View PostMAK, on Feb 4 2008, 12:25, said:

Pe o masina fara electronica da, dar in nici un caz pe cele cu ECU.
Defapt e logic ce zici , numai ca nu m-am gandit :) si intr-adevar masina pe care am vazut facandu-se asa ceva era un Renault mai vechi .

#46
AutoHit

AutoHit

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 08.12.2007

View Postrichi_e, on Feb 3 2008, 22:36, said:


Ai 2 variante sigure, așa cum ne-am obișnuit, adică scrise pe culori :coolspeak:

1 - Dacă ai codul sau faci rost de el de pe undeva (poate chiar de pe forum, ca mulți is darnici pe aici) scoți bateria fără probleme, deci e logic iți faci treaba liniștit (cam cum dormeau aia de aveau banii la F.N.I.);
2 - Pui clești asa cum a spus MAK, numai că e bine să faci asta cu motorul oprit, căci nu te ajută la nimic să fie pornit (dacă ai un contact imperfect pe acolo, alternatorul o ia razna și iți strică ceva prin instalația electrică). E bine insă să te asiguri că ai contact perfect realizat între bateria auxiliară și instalația electrică a mașinii tale.


Notă
: Dacă vrei să ieși ieftin e de ajuns să ai 2 fire trase de la o altă baterie la bornele de la instalația electrică a mașinii tale, borne care duc la baterie. Aceste fire pot avea secțiuni de ex. de 2x0.75 mm la puterea a doua (adică milimetri pătrați :thumbup: ). Condiția este să nu ai nici un consumator în momentul schimbării bateriiilor între ele și să ai motorul oprit !
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dă-ne un semn,
Să știm că ți-a reușit
Până n-am imbătrânit !

Edited by AutoHit, 06 February 2008 - 01:35.


#47
andolis49

andolis49

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 19.09.2007
Bateria ar fi bine sa fie schimbata pana nu moare de tot. Mai ales cu frigurile astea. Am pati la o Supernova cand intr-o dimineata din cauza gerului bateria a refuzat sa mai invarta. Era prea sleita sa mai tina alimentat casetofonul. Astfel am avut ceva distractie pana am rezolvat cu codul de deschidere. Bafta la toti!!

#48
AutoHit

AutoHit

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 08.12.2007
Degeaba stăm toți la discuții aici dacă nu știm cea mai importantă lege a domeniului electric și anume legea lui Ohm:
De la un neștiutior citireeeeeee:
Sunt Ohm cu Tine, fii Ohm cu Mine !
_____________________________________________________________________________

Sa revenim la chestii serioase ! Cum trebuie procedat sau care e ideea:

1 - Daca imi cumpar un bec cu leduri (stiu ca e improprie denumirea) si il pun la triplele de pe spate, se ia politia/militia de mine ca am becuri neomologate? Ce argumente am eu impotriva lor? (acu stiu ca impotriva lor toti suntem Epsilon, dar intreb asa ca fapt divers).
2 - Daca imi tunez (tunning sau cum s-o fi scriind) lampile de pe spate (triplele) si imi pun in spate unde era becul o mica placuta cu leduri. Lumina rezultata e mult mai faina si vizibil se vede ca nu mai e bec in acea lampa. Sunt pasibil de vreo amenda sau ceva de genul asta? Nu mai enumer acum avantajele folosirii ledurilor in domeniul auto, caci ele sunt cunoscute!


Cum se omologheaza o lampa tunata sau un bec cu leduri sau orice info de acest gen ?

Edited by AutoHit, 21 February 2008 - 01:52.


#49
NightShift

NightShift

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,320
  • Înscris: 11.11.2006

View PostAutoHit, on Feb 21 2008, 01:40, said:

Cum se omologheaza o lampa tunata sau un bec cu leduri sau orice info de acest gen ?
Normal ar fi ca producatorul lampilor tunate sa rezolve partea asta, iar la certificatul de garantie sa ataseze si actul doveditor al omologarii.
Cat despre becurile cu LED  ... pai nu cred ca regulamentul prevede undeva ca un bec trebuie sa fie neaparat CU INCANDESCENTA. ;)

#50
sisifjunior

sisifjunior

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 30.10.2007
daca tot suntem la capitolul becuri, am si eu mare nevoie de un sfat, va rog!

batrana Jetta GLD pe care o detin imi tot face nazuri cu faza scurta de pe dreapta: se arde cat ai zice peste. in trei luni am schimbat vreo 10 becuri de nspe marci si toate se ard pe scurta. de multe ori circul doar cu faza de pe stanga pana sa ma prind ca s-a ars din nou.
am schimbat siguranta, am curatat contactele mufei de la bec, am incercat sa schimb becurile intre ele. degeaba, becul se arde cand are el chef si pace!
sa fie de vina si drumurile pline de gropi pe care circul? de ce se arde doar pe dreapta?
sincer- m-am cam saturat sa umblu cu magazia de becuri dupa mine si sa mai bâjbâi noaptea pe sosele. :huh:

orice sfat / idee cum sa rezolv buba asta e binevenit! acuma sa nu incepeti cu schimba-ti masina etc-etc , nu-i asta solutia!

:arigato:

#51
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View Postsisifjunior, on Mar 17 2008, 16:17, said:

de ce se arde doar pe dreapta?
Ai verificat suportii farului? Sa nu fie un suport rupt si de acolo se ajunge la vibratii - de unde si arderea becului doar pe partea dreapta.

#52
AutoHit

AutoHit

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 08.12.2007

sisifjunior said:

Corect ce spune Marius3k, dar pe lângă asta mai încearcă o testare a roții dreapta f.. Mă refer la amortizorul hidraulic (telescopul) roții dr. f., arcul eventual. Defecte ale acestor elemente pot determina vibrații în zona farurilor.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
P.S. Nu trebuie să îți schimbi mașina :) ) .Cea mai bună mașină pt. un om, este aceea cu care își poate face treaba!

Edited by AutoHit, 18 March 2008 - 13:34.


#53
sisifjunior

sisifjunior

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,217
  • Înscris: 30.10.2007
am verificat suportul farului, avea un pic de joc si i-am pus un cauciuc pt a elimina problema.
cat despre suspensia dreapta, e putin slabita de la atatea gropi. astept marea asfaltare sa pot schimba si eu toate cele fara grija.

multumesc de idei.

:arigato:

#54
Dan_2Fast4You

Dan_2Fast4You

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 17.03.2008

View Postsisifjunior, on Nov 8 2007, 07:27, said:

"smecheria" a fost ca acumulatorul a "murit" cu bornele conectate. in cazul asta, in calc e un program care recunoaste problema asta si se protejeaza automat. daca scoti bornele cand acumulatorul are curent, e jale!(cel putin asa spun toti cei de pe la service). la Sharan acumulatorul n-a fost decuplat, doar i-am dat putin curent.
am mai aflat ceva interesant, chiar daca acumulatorul e mort, in el mai e un curent rezidual care asigura un circuit de avarie in calc, din acest motiv nu se recomanda scoaterea bornelor.

bafta!
am un golf 4 din 2001 si iam schimbat bateria singur de 2 ori prima data ca venise iarna si avea bateria ei originala,a 2 oara pt ca nu am pornito vro luna jumate cind erau gerurile alea mari(nu stiu de ce dar nu mai avea curent in ea deloc,era mai mica la amperaj cu 4 amperi fata de cea pusa de producator,) si nu am avut nici o problema cu softu.Plus ca iam mai scos 1 borna(cind era bateria buna) din cauza ca am vrut sa ma uit p la motor simi era frica sa nu porneasca ventilatoarele pt ca motoru era cald

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate