Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Șina ghidaj + lanț Husq...

Alegere CPU + Motherboard + Memorie

Fara centrale de apartament peste...

Boiler casa vacanta - sistem goli...
 program conversie documente EXCEL...

Problema ștergatoare

Cod CAEN activitati birou

VAG și Renault se gandesc sa...
 Bolboroseala circuit apa calda me...

Ghete calduroase de oras?

programel care sa ajute votul in...

Acte persoana din Anglia
 Acumulatori camera de supraveghere

Zgomot de fond boxe laptop

Transcoder !

Old Goods Of Asgard (Poets Of The...

sunt incepator si am mari nedumeriri

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

durdulea

durdulea

New Member

• Grup: Members
sal , sunt nou pe forum . am 15 ani , 180 cm si cel mai rau 90 de kg . am incercat tot felul de diete si toate rahaturile posibile si tot n-am reusit sa dau jos burta
sau am dat 10 kg dar in 1 luna le-am pus la loc . acum vreau sa ma bag la sala si sa incerc sa inlocuiesc grasimea cu muschi . am fost la primul antrenament la un prieten dar luni ma duc la o sala calumea si vreau sa ma apuc serios de treaba. prietenul ala al meu practica haltere de ceva timp ( vreo 10 ani ) si mi-a recomandat sa beau multe lichide si daca chiar vreau sa iau ceva sa nu ma bag la proteine ci sa iau niste aminoacizi care cica nu ingrasa ci ajuta la topirea tesutului adipos si transformarea lui in tesut muscular . eu nu ma pricep si de aia va cer si voua parerea ... ar fi recomandat sa iau aminoacizi ? chiar au efectul asta ? pot interveni efecte secundare ?

oricum aveam de gand sa intreb un doctor sa vad cum sta treaba

Edited by durdulea, 26 October 2007 - 22:48.

El-Vis

El-Vis

Active Member

Ba, is niste prosti pe la sala care au impresia ca sunt genii daca iti zic "vezi ca nu faci bine!"  :death: :death: