Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre detectoarele radar
Last Updated: Apr 23 2024 13:11, Started by
Skizo
, Oct 06 2002 01:21
·
85
#37
Posted 20 July 2005 - 22:59
Mai nou la drum intins tin detectorul in spatiu gol de sub cd-player . Dupa teste serioase am ajuns la concluzia ca desi se reduce distanta de detectare undeva la jumatate imi este mai comod sa citesc indicatiile displayului si sunt mai atent la el (oricum in localitati nu merg tare si am timp de reactie) . Inainte il tineam in tetiera si ma enerva ca ma ghidam doar dupa sunet .
Este un BelVector 995 . |
#38
Posted 27 July 2005 - 00:53
Hi all. Sunt din Targu-Mures si am un Bel Vector 995 (fiind considerat CEL MAI BUN detector din lume...). Pana acum am avut un kkt de Cobra Esd 9850, apoi un Bel Vector 985 (eu il consider mai bun decat 995-ul), iar acum il am pe acesta (995). Vreau sa va precizez, ca m-a interesat aceasta tema (cea cu radare si cu detectoare), deoarece sunt un sofer tanar, caruia ii place viteza. Pana acum detectorul Bel 985 si Bel 995 m-a ajutat de fiecare data. Daca aveti detectoare mai slabe (de ex. Cobra, Whistler, Uniden s.a.m.d.) atunci sa nu va mirati ca la INSTANT-ON nu te ajuta. Pe de alta parte...radarele din ro sunt in K. Am si inchis toate celelalte benzi, avand astfel numar minim de alarme false (benzinarii moderne si cateodata mai suna si pentru mobil).
Exista un model creat pt. Europa : Bel Targer 550. Costa cam 380 de Euro. Are 3 benzi X, 2 benzi K... La acel model poti sa elimini TOTAL, COMPLET alarmele false, deoarece benzinariile sunt la o frecventa de 24,125 Ghz si radarele la 24,150 Ghz (sau invers). Cert este ca inchizi banda K in care apar falsele si ai rezolvat-o. Eu va recomand sa va cumparati Bel Vector, fiind cel mai apreciat detector. Numai bine! P.S. : Bel Vector 995 se poate cumpara de pe internet cu 300 $ Edited by BelDetector, 27 July 2005 - 00:56. |
#39
Posted 19 August 2005 - 00:31
Salut !
Abia m-am inregistrat pe forum dupa ce am dat un search pe Google dupa "radare noi". Am un prieten care acum o luna a ramas fara carnet cu detectorul in geam, fara sa-i faca un bip macar. Dupa ce s-a imprietenit cu militianu', i-a spus ca ar fi un model nou. Si dupa i-a aratat o punga de carnete luate in ziua respective. M-am uitat prin oras si nu numai dupa masini de radar. Am vazut doua modele de radare. Cel cunoscut, cu tulumba gri cu alb in capat, cu cutiuta neagra, dar am vazut unul, doar cu tulumba, dar ceva mai mare si diferita de cealalta. Anybody, vreo idee, informatie ?! Multumesc, VM |
#40
Posted 19 August 2005 - 00:42
Tot eu
Referitor la cele citite pe aici: 1. Am un Uniden LRD957. direct din US, sub 80$. Pana acum si-a scos banii linistit. Eu sunt destul de multumit. 2. Cineva zicea de Yupiteru. Am un coleg cu asa ceva. Foarte bun. Fara fir, baterii solare, mic, fara alarme false. Dar stie doar K/Ka. Deci in afara nu e bun deloc. Sau daca apar si altele la noi. Si raza de actiune foarte buna. 3. Locuri de pus aparatu': In parasolar, pe geamul lateral dreapta, in ventuze. Daca e politia in zona, apesi butonu', se lasa geamu', si aparatu' pica pe mocheta. 4. Si daca are fir aparatu'... ce nu exista cablu ?! Se prelungeste, exista si chedere la masina... 5. Azi spuneau la radio ca politistii nu mai au voie sa puna radare ascunse, ca masinile trebuie sa aiba insemne. O fi oare adevarat ? 6. Terminati cu prostiile astea cu 2 ore Bucuresti - Constanta... Chiar daca ar fi posbil, care-i folosu' ?Vorba cuiva, 175km/h media, e cam mult pentru kkt-ul de drum pana acolo. Am mers cu 235 cu o masina serioasa, dar la viteza asta nu cred ca ai vreo sansa in caz de accident... Astept, sper o informatie ref. radare noi. Thanks! |
#41
Posted 04 September 2005 - 09:52
Padr_com, on Aug 8 2005, 17:53, said: Hmmm...o veste buna...cica dupa Noul Cod Rutier (cand o intra in vigoare)...nu mai e ilegal sa ai detector radar! |
#42
Posted 05 September 2005 - 08:56
Noul cod rutier n-a intrat in vigoare pentru ca l-a respins Bbasescu, unul din motive era acela ca daca imprumutati masina cuiva si acea persoana face un accident, raspundeti in solidar cu persoana respectiva, adica o enormitate.
Dupa ce se modifica aliniatul de mai sus, de ex. si-l semneaza Basescu, atunci veti avea voie cu detectoare de radar (nu sunt interzise explicit in noul cod). Iar despre faptul ca nu pot sa va opreasca fara motiv, acela este Codul de Conduita al politistilor de la rutier, care deocamdata este in faza de propunere si inca nu se aplica, asa ca aveti grija. Oricum, acesta intra in vigoare, la sfarsitul consultarilor, fara acordul Presedintelui, pentru ca este un cod intern al Politiei. Speedo Edited by Speedo, 05 September 2005 - 08:57. |
#43
Posted 07 September 2005 - 10:20
Am o intrebare specifica: vreau sa cumpar un detector Beltronics Vector Europa 966R. Evident ca antena planuiesc sa o montez undeva in fata masinii, in spatele mastii/grilei. Problema e ca temperatura minima de functionare din specificatii este -10 grade Celsius. E drept ca sunt slabe shansele sa stea Garcea cu radaru' la sub -10, dar totushi, la banii aia (490 USD) ma asteptam la mai mult... de asemenea, e drept ca in fata motorului temperatura e mai ridicata din cauza incalizirii oferite de motor, dar la viteza (de-aia il iau ca sa merg cu viteza) sigur scade temperatura, caldura tinzand sa mearga inapoi...
ce pareri aveti? |
#44
Posted 19 October 2005 - 10:03
A auzit careva ceva de detectoarele Black Spiderzz (made in Korea)?
|
#45
Posted 27 October 2005 - 08:12
Revenind in actualitate...sunt sigur ca toti ati primit pe mail imagini cu 2 din locatiile cu camera fixa de pe DN1 dintre Bucuresti si Ploiesti si o imagine care va arata cam cum o sa fie instananeul cu viteza avuta.
Trebuie sa mai stiti ca in fiecare site sunt instalate 2 camere, una pentru radar si pentru identificarea numarului masinii, iar cealalta este un blitz suplimentar care are rolul de a ilumina cadrul general pe timp de noapte si de a reduce reflexiile din numarul de inmatriculare. Cutiile pentru ambele tipuri sunt bulletproof, so, ramane sa le vopsiti cu spray... In postul urmator mai multe detalii despre centrele de comanda si control si altele... Speedo Attached FilesEdited by Speedo, 04 May 2008 - 09:29. |
#46
Posted 27 October 2005 - 21:45
|
#47
Posted 28 October 2005 - 09:14
Chiar si dupa receptia sistemului, se pare in 15 Noiembrie pentru cele 2 site-uri care merg deja (desi se instaleaza in continuare receptia o sa se faca pe parcurs pentru restul), totusi in prima faza de implementare a proiectului, Fast Lane-ul Ploiesti - Campina ramane neatins, ne vor supara doar radarele obisnuite.
Speedo Edited by Speedo, 28 October 2005 - 09:15. |
#48
Posted 22 January 2006 - 02:35
He, he, he ! De cand s-a dat in functiune sistemul de pe DN1 n-am auzit de nici o amenda ! Si am deschis chiar un topic pe un alt forum.
In schimb, pe acelasi DN1 stiu personal pe cineva care si-a luat amenda de la radar CLASIC ! Si mai stiu pe cineva, dar nu direct. Printr-o cunostinta. Tot radar clasic, tot DN1. Cireasha de pe tort e urmatoarea "zicala" (auzita de cei 2 amendati): Aveti grija, s-a instalat un sistem de camere pe drumul asta ! In plus avem DN2,3, 4, 5, 6 parca sunt 9 ... Avem 2 mici autostrazi si o puzderie de strazi ! |
#49
Posted 22 January 2006 - 11:07
Stiu eu persoane amendate cu 71Km/h pe DN1. A venit plicul cam in 2 saptamani, recomandat.
|
#50
Posted 22 January 2006 - 11:28
Speedo, on Jan 22 2006, 11:07, said: Stiu eu persoane amendate cu 71Km/h pe DN1. A venit plicul cam in 2 saptamani, recomandat. BTW: 71 e noul "prag" ? De ce 71 si nu 61 ca pana acum ? Inca o data multumesc de info ! |
#51
Posted 24 January 2006 - 13:33
o schema de detector radar (actual) cu vg2 inclus, pot gasi pe undeva?
nu schema bloc, ci integrala cu componente si valori. chiar is curios de principii in amanunt. 10x |
|
#52
Posted 24 January 2006 - 14:11
Eu n-am gasit !
Stiu schema bloc, cat despre VG2, este semnal extras de filtru la fel ca cel de benzi si interpretat de soft ! Nu o sa vezi componenta separata ... |
#53
Posted 12 March 2006 - 23:51
Aveam Beltronics 966R, iar acum am Beltronics 975R, ambele modulare.
Ca detectie sunt execelente, insa 966R nu are limitare de benzi si/sau mod city, ceea ce insemna ca prin Buucresti si pe langa benzinarii innebunesti de cap => alarme false. 975 e programabil si da mult mai putine alarme ! Azi la Comarnic tipa detectorul, insa nu vedeam radarul si era linie dreapta (fara case). Cand ma uit in oglinda retrovizoare.. la 500m in spate politia cu radarul... Da-i bataie sa nu imi fotografieze numarul (nu stiu daca lua pe sensul meu sau pe sens contrar, insa sigur prindea multi fazani) ! |
#54
Posted 30 April 2006 - 21:03
Il poti pune oriunde, atata timp cat are camp descoperit in fata sa.
Unii il pun pe bord, insa e vizibil, altii al monteaza sus (unde e fixata oglinda) cu ventuzele din dotare, insa este ff. vizibil, iar tata il pune sub tetiera scaunului din dreapta si functioneza chiar si daca sta cineva pe scaun Probleme apar la masinile care au perbriz atermic (Megane) sau cu diverse tratamente... Acestea au doar o mica zona langa zona de fixare a oglinzii retrovizoare, care teoretic nu este tratata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users