Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

cateva intrebari

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
dwhite

dwhite

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 21.10.2007
Buna,sunt incepator in web design.sunt atras de Photoshop,de macromedia flash,pe scurt imi place sa creez site`uri.ma ajut de macromedia dreamweaver in lipsa cunostintelor html :).stiu cate ceva,dar nu cred ca m-as descurca daca mi s-ar pune un Notepad in fatza:).
vreau sa va intreb daca tb sa trec la alte metode pt ca eu creez pagini in photoshop (le "desenez") ,iar pe urma le impart in slice-uri si le import in dreamweaer.este o metoda invechita pentru un webdesigner?daca ma pot numi web designer ;)).
site-ul Forno d`oro nu l`am terminat sau mai bine spus nu l`am predat pentru ca nu am fost platit.am lucrat mult si gratuit,dar imi place ceea ce fac si consider ca nu e chiar degeaba pt ca lucrand inveti.astept niste pareri...sfaturi.multumesc!

Attached Files

  • Attached File  test.jpg   426.66K   81 downloads


#2
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Si intrebarea care e? :D
Daca o faci din pasiune este foarte bine, asa ajungi mare.
Daca o faceai doar de dragul de a stoarce pe cineva de bani, atunci nu aveai nici un viitor.

Ce pot sa-ti spun, succes in continuare si bun venit pe forum.

#3
dwhite

dwhite

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50