Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jan 17 2024 20:43, Started by
Olimpiu G
, Oct 11 2007 12:48
·
0
#20
Posted 12 October 2007 - 11:40
kappa_man84, on Oct 12 2007, 06:29, said: nu iau apararea pcgarage dar cu mentalitatea asta nici eu nu te-as vrea de client imi imaginez ce gen de om esti, cum iti place tie sa comanzi si "slugile" sa se conformeze... Noi inca ne chinuim sa returnam banii intr-un cont... invalid... IBAN-ul Domnului nu are 24 de caractere... De obicei au :) Acum probabil tot noi suntem incompetenti fiindca nu putem returna banii. |
#21
Posted 12 October 2007 - 11:45
rebutatul, on Oct 12 2007, 12:40, said: Noi inca ne chinuim sa returnam banii intr-un cont... invalid... IBAN-ul Domnului nu are 24 de caractere... De obicei au :) Acum probabil tot noi suntem incompetenti fiindca nu putem returna banii. |
#22
Posted 12 October 2007 - 12:01
rebutatul, on Oct 12 2007, 12:40, said: Noi inca ne chinuim sa returnam banii intr-un cont... invalid... IBAN-ul Domnului nu are 24 de caractere... De obicei au :) Acum probabil tot noi suntem incompetenti fiindca nu putem returna banii. Acum, sincer, puteti sa-i dati omului un telefon pentru a-i cere IBAN-ul corect ....Nu tiganie pe forum... ;) Edited by shiva, 12 October 2007 - 12:02. |
#23
Posted 12 October 2007 - 12:05
kappa_man84, on Oct 12 2007, 08:29, said: nu iau apararea pcgarage dar cu mentalitatea asta nici eu nu te-as vrea de client imi imaginez ce gen de om esti, cum iti place tie sa comanzi si "slugile" sa se conformeze... Pana la urma nu vad de ce un restaurant exclusivist si cu fitze isi permite sa-si aleaga clientii iar un magazin IT nu... Am avut o problema, cu o placa video, nu a venit in prima zi, am sunat a doua zi, si-a cerut scuze domnisoara care a raspuns, mi-a spus ca nu stie ce sa intamplat, furnizorul nu a trimis-o, a spus ca se va ocupa personal si ca maxim a doua zi o voi avea, ceea ce s-a si intamplat . |
#24
Posted 12 October 2007 - 12:18
Eu am avut n-shpe mii de comenzi la PC GARAGE si de fiecare data au dat dovada de maxima seriozitate. Imediat cum se intampla ceva ma suna pe mobil, cand pleaca comanda, inainte de livrare ma suna soferul, ma suna daca nu e disponibil produsul pe stoc, plus SMS-uri de informare. Plata o fac intotdeauna la livrare, restul mi se da pana la ultimul leu, produsele ambalate, sigilate, totul e OK. O singura data m-au enervat cand mi-a venit comanda cu o zi mai devreme :lol:
|
#25
Posted 12 October 2007 - 12:27
ultra pro brasov , e mai veche faza:
]eu : tanti , vrem doua computere , o multifunctionala ea: total 60 milioane (2004) eu: le vreau urgent ea: doar dupa ce banii apar pe extrasul nostru de cont eu( in gand) DAMN eu: si le vreau functionale , le pun in priza , dau drumu si ma apuc de treaba ea: ok eu duc firma , eu platesc la viteza , platesc comision de urgenta , am confirmare de paltaok , drum la ultrapro eu: platit , banii sunt la dumneavoastra.Computerele sunt gata? ea: nu , reveniti in doua ore eu( in gand ) DAMN!! dupa doua ore revin , le iau , ajung la firma surprize surprize: 1. placi de baza fara placa de retea , am ramas cu cablurile de retea in mana 2. instalat strict windows , fara restul de drivere si utilitare (timp pierdut , nervi praf) 3. unu din compuri fara floppy 4. lipsa o serie de cd-uri aferente eu la telefon: tanti , stiti ca e praf ? ea: bgmi-as , sa te , sa ne , sa va .. co noi suntem firma mare si avem rulaj de miliarde ea: sa le aduceti inapoi sa le remediem eu: asta nu , veniti voi ea: nu se poate eu: exclus , nu ma plimb iar pana in Bv ( firma nu era din Bv) ea: bgmi-as , sa te , sa ne , sa va .. co noi suntem firma mare si avem rulaj de miliarde eu: bgmi-as , sa te , sa ne , sa va.. chem OPC in secunda asta si ma aia pe rulaju tau... a doua zi au venit de la ei si au remediat totul.. asta a fost , de atunci nu am mai intrat la ultra pro nici macar ca sa iau o discheta. mai mult nu comentez. later edit: si totusi nu am sa o uit niciodata pe aia , rar mi-a fost dat sa vad o femeie mai isterica... Edited by solitudes, 12 October 2007 - 12:30. |
#26
Posted 13 October 2007 - 18:36
nu imi aduc aminte sa fi avut probleme cu pcgarage, insa daca omului i s-a spus ca o sa fie sunat si nu l-a sunat nimeni , a revenit si i s-a promis iar acelasi lucru si iar nu s-a intimplat , nu e normal ca om sa te enervezi?
daca omul iese in pierdere , nu e normal sa ceara despagubiri ? si nici macar nu a cerut despagubiri. a cerut doar banii cheltuiti. putea sa ceara bani si pe timpul pierdut din cauza pcgarage. daca spune pcgarage ca vina o poarta furnizorul eu nu vad in asta decit o scuza neinteresanta pentru client. el a cerut un produs , i s-au luat banii si in schimb i se da o scuza si rstul de bani. trebuia ca domnisoara alina sa ofere o alta varianta si sa incerce sa rezolve intr-un fel problema. altfel a dat dovada de incompetenta in aceasta situatie , nereusind sa remedieze o situatie . pai asta inseamna neprofesionalism, si tot asa bine putea sa lucreze in locul ei gigel de la aprozar ca tot om e si el. ca si om care lucreaza cu clientii trebuie sa stii sa ii tii in friu si sa stii sa rezolvi problema. dar in topicul asta nu mi-a placut atitudinea sefului care trebuia sa rezolve conflictul, ca de aia e sef si se presupune ca se pricepe mai bine altfel putea sa fie sef tot gigel de la aprozar. legal insa pcgarage are dreptate. mie personal mi s-a intimplat o faza cu depozitu de calculatoare unde patronul mi-a spus ca daca vreau pot sa-l dau in judecata ca pe el nu-l doare nicaieri, are bani de stat in proces. de atunci nu mai cumpar nimic de la depozitul de rebuturi de calculatoare tot ce am scris e o opinie si atit. |
#27
Posted 14 October 2007 - 10:27
Quote Avand in vedere modul in care i-ati tratat pe colegii mei ieri si facandu-i incompetenti din simplul fapt ca furnizorul nu si-a facut datoria, nu este corect sa faceti asemena afirmatii. Edited by LoveDemon, 14 October 2007 - 10:28. |
#28
Posted 14 October 2007 - 16:04
Nu e vorba de ce e legal aici, e vorba de moralitatea situatiei.
Bun, IBAN-ul pentru retur de bani se cere IN SCRIS (De ce? Pentru ca daca firma depune banii intr-un alt cont, clientul ii va cere iar. Asa se cere confirmarea scrisa a IBAN-ului. Asta nu inseamna tiganie, ci precautie). Am postat aici pentru ca m-a deranjat situatia in care un om (nu conteaza ca este client, si nici nu conteaza al carui client este), dupa ce se comporta inadecvat, acuza persoana care nu i-a putut tolera comportamentul (repet, inadecvat). Cel mai aproape exemplu este cel din reclama la pate, cu porcul albastru: COMENTEZI?!!!!!!!! Intrebarea este: de ce trebuie sa toleram astfel de comportamente? Si de ce cel care genereaza astfel de situatie este tocmai cel care reclama incompetenta? Undeva tot pe Softpedia (un thread despre eMAG) cineva povestea cat de greu este ca, dupa ce un client s-a comportat ca un animal in biroul tau, sa ai puterea sa spui urmatorului client, cu o voce calma si zambetul pe buze: "Buna ziua, cu ce va pot fi de folos?"... Revin cu o completare: cat de greu este sa ii raspunzi aceluias client, cu aceeasi voce calda si aceeasi grimasa? :) |
|
#29
Posted 16 October 2007 - 13:44
Multumesc lui Rebutatul ca a reusit performanta sa scoata in evidenta un alt aspect de incompetenta.
Pe emailul trimis de catre cei la PC Garage cu print screen din sistemul de itnernet banking de la Banca transilvania, eroarea de IBAN era corecta, insa firma pentru care se facea plata, contul si toate informatiile erau gresite. Adica practic ei voiau sa-mi plateasca banii nu numai in alt cont, alta banca ci chiar alta firma. Intr-o confirmare telefonica ulterioara cu directorul firmei, i-am confirmat contul pe care il aveau deja si era corect si avea toate cifrele, si care culmea de data acesta a fucntionat corect ca plata. In fine, tot ceea ce subliniez este ca in situatie de criza anumite firme stiu sa-si pastreze calmul si sa rezolve situatiile si altele prefera sa urle. Daca eu ca si clinet urlu, o pot face pt ca o fac pe banii mei. Daca am si motiv s-o fac cu atit mai mult. Ca vinzator iti poti alege clientii, e dreptul tau. Dar macar poti sa precizezi mare pe site "Noi nu acceptam clienti nervosi sau care urla la noi" si macar stiu cind fac comanda ca daca vreau sa am enervez trebuie sa caut alta firma. Spre norocul meu asta am facut, am gasit altii care au fost f amabili si m-au servit din stoc, pretul la care am cumparat laptopul a fost mai mic, am avut o problema ca laptopul pe care mi la-u dat era altul decit ce voiam eu (albastru in loc de negru) si m-am intors si mi la-u schimbat si cu asta basta. La ei nu a trebuit sa urlu pt ca nu m-au adus in stadiul acela de nervi in care sa am o criza. Sa speram ca au sa ajunga banii inapoi la mine cit mai rapid. |
#30
Posted 16 October 2007 - 15:33
rebutatul, on Oct 14 2007, 17:04, said: Nu e vorba de ce e legal aici, e vorba de moralitatea situatiei. Bun, IBAN-ul pentru retur de bani se cere IN SCRIS (De ce? Pentru ca daca firma depune banii intr-un alt cont, clientul ii va cere iar. Asa se cere confirmarea scrisa a IBAN-ului. Asta nu inseamna tiganie, ci precautie). Am postat aici pentru ca m-a deranjat situatia in care un om (nu conteaza ca este client, si nici nu conteaza al carui client este), dupa ce se comporta inadecvat, acuza persoana care nu i-a putut tolera comportamentul (repet, inadecvat). Cel mai aproape exemplu este cel din reclama la pate, cu porcul albastru: COMENTEZI?!!!!!!!! Intrebarea este: de ce trebuie sa toleram astfel de comportamente? Si de ce cel care genereaza astfel de situatie este tocmai cel care reclama incompetenta? Undeva tot pe Softpedia (un thread despre eMAG) cineva povestea cat de greu este ca, dupa ce un client s-a comportat ca un animal in biroul tau, sa ai puterea sa spui urmatorului client, cu o voce calma si zambetul pe buze: "Buna ziua, cu ce va pot fi de folos?"... Revin cu o completare: cat de greu este sa ii raspunzi aceluias client, cu aceeasi voce calda si aceeasi grimasa? :) Saracii de voi, auzi, dupa ce puneti clientul sa plateasca, vii si ii spui, stii, ba fraierule, ai platit degeaba. Ti-am vandut componente care nu exista. Da ba contul incoace sa-ti dau banii inapoi. Comisioanele bancare sa le suporti tu, ca esti baiat finut si moral. Si nu ne mai stresa cu telefoanele, n-ai inteles ca te sunam noi cand iti piere cheful? Doamne ce oameni jenanti. Fata aia de la relatii clienti chiar era incompetenta. Era incompetenta sa rezolve problema, si in loc sa indrume clientul catre persoana competenta, sau sa se duca chiar ea si sa aibe grija ca problema sa fie rezolvata, trimite clientul la plimbare cu celebrul "va sunam noi" dupa care se lasa linistea. Iar legal este ca PCGarage sa livreze ceea ce s-a comandat sau sa suporte TOATE cheltuielile, inclusiv comisioanele bancare. Moral era ca PCGarage sa fi livrat un laptop mai bun, sau macar sa ofere un cupon de reducere, ceva, pentru ca a abuzat de increderea si timpul omului. Dar taranul tot taran ramane. |
#31
Posted 19 October 2007 - 12:39
salutare,
am citit cat am reusit de atent postul initial si raspunsurile fiecaruia la problema clientului nemultumit. nimic nou totusi, dar sunt cateva idei pe care persoanele cu o gandire decenta ar trebui sa le ia in considerare: 1. traim in romania, din pacate lantul slabiciunilor e foarte deranjant uneori, poti obtine ceea ce vrei doar daca te concentrezi si iti gandesti bine pasii, doar daca efectiv te ocupi personal pina ti se rezolva oful. 2. sunt client pcgarage de cateva luni bune, am avut experiente bune cu ei, rapiditate si flexibilitate dar si cateva mici problemute pe care le-am inteles si a fost totul ok.(am cumparat de cateva zeci bune de milioane de la ei, daca la asta va ganditi) 3. nu pot fi de acord cu nici una dintre parti dar e putin regretabil unde s-a ajuns, presupun ca o experienta de genul asta poate aduce firmei pierderea unui client , dar asta e. 4. furnizorii sunt "a-pain-in-the-arse" dar asta e sistemul deocamdata, cui nu-i place sa se apuce sa isi deschida o firma de import, de desfacere, depozitare, prezentare, cu magazin online, cu angajati, cu un sistem mai bine pus la punct de relatii cu clientii, etc. Daca aveti resursele si cheful pentru asta nu va opreste nimeni, concurenta poate aduce doar beneficii tuturor. 5. Alina Aflecailor m-a tratat intotdeauna decent chiar prietenos ceea ce mi-a produs o imagine placuta a firmei PCGarage, ea fiind singura persoana de contact intre mine si ceea ce ofera magazinul. Am avut ocazia sa citesc si alte lucruri destul de neplacute despre PCGarage pe alte forumuri si am observat ca toata lumea isi da interesul sa se rezolve problemele pina la urma.. as mai avea cate ceva de spus, din pacate am un job asemanator Alinei, desi intr-un total diferit domeniu si cu un si mai mare volum de input/output :) sper sa se rezolve problema clientului cat se poate pina la urma.. |
#32
Posted 19 October 2007 - 13:29
S-a rezolvat.
Am primit banii inapoi (mai putin comisioane, dar ma asteptam) si intre timp mi-am cumparat un alt dell de la alt magazin online. Normal nu o sa mai comand de la PC Garage, si in plus mi-am spus oful si pe forum, ca lumea sa stie ce se poate intimpla. Ca o concluzie: tipi sint OK atita timp cit nu apar probleme. Daca apar probleme nu mai sint OK, si din pacate nu au capacitatea emotiva sa rezolve orice fel de problema eficient. Probabil ca in cazul unor clienti normali se descurca ok, dar in cazul unor clienti sau situatii dificile clacheaza. In cazul meu au dat rateu la greu avind un mod total anti-business si anti-client de a rezolva problema. Cam asta e ideea. Si separat de problema asta, delul chiar merita. E beton, desi e cam mare si cam greu (3kg). Cea mai tare faza mi s-a parut camera web care stie sa-ti urmareasca figura sa fi permanent centrata si efectele video pe care le poate face. |
#33
Posted 19 October 2007 - 13:31
Olimpiu G, on Oct 19 2007, 14:29, said: Si separat de problema asta, delul chiar merita. E beton, desi e cam mare si cam greu (3kg). Cea mai tare faza mi s-a parut camera web care stie sa-ti urmareasca figura sa fi permanent centrata si efectele video pe care le poate face. <wknd_flame>cam offtopic te contrez, thinkpad bate dell-ul la fundulet :P </wknd_flame> |
|
#34
Posted 19 October 2007 - 17:17
atat timp cat i s-a cerut sa faca plata si dupa ce a platit i s-a transmis ca nu mai primeste laptopul, vina este 100 % PC Garage. Aveau obligatia sa ii returneze banii din comisioane omului inapoi deoarece au facut o gafa
|
#35
Posted 22 October 2007 - 13:50
Sugerez sa se cumpere niste post-ituri la pcgarage ca atunci cand promit ca suna pe cineva in cinci minute sa nu uite sa faca asta. Mi s-a intamplat mai prin primavara la fel: mi-au zis ca o sa fiu sunat in 5 minute si stiind cum fac de la telefoanele precedente i-am rugat sa nu depaseasca totusi 10 minute. Dupa un sfert de ora am sunat iar folosind un ton putin mai agresiv si mi-au zis ca s-a rezolvat. POST-ITSSSSS!!
|
#36
Posted 22 October 2007 - 17:59
Mda... se pare ca si eu am o problema cu domnii de la PCGarage.Am facut o comanda miercuri in valoare de aprox 2900RON. Ma suna ... imi inlocuiesc unele produse care nu erau pe stoc... totu e ok(plata am facut o cu cardul), imi zice ca cel tarziu sambata ajunge...
Eh trece ziua de sambata, zic ca nu i nimic poate au trimis o mai tarziu si curieru nu si misca fundu.Intru pe site si vad la istoric comenzi : comanda in desfasurare... buuuun... Azi ii sun, vb cu cineva de la vanzari si imi zice ca din moment ce el nu s a ocupat de comanda sa astept putin pana se elibereaza colegul lui si ma suna inapoi.Ok... si uite cum am asteptat ca prostu sa ma sune toata ziua...nici tu mail ... scuzati ne ca v am tinut atat,etc. Mentionez ca n am facut istericale la tel, amenintari sau mai stiu eu ce.Oricum maine sper ca ma suna , si sa nu fiu eu nevoit sa i sun din nou ca s ar putea de data asta sa fiu foarte nepoliticos si sa recurg la o reclamatie la ANPC. L.E. Mda... am intrat din nou pe site. Status comanda :pregatita. Imi cer scuze PcGarage pt ca a trebuit sa ajung sa ma plang pe forum, dar modul in care tratati clientii ar trebui revizuit. Spre ex in cazul meu un mail in care sa mi fi zis ca va exista o intarziere si un eventual termen ar fi fost indeajuns, nu neaparat si scuze ... Oricum sper sa nu mai fie alte probleme. Edited by Predator3, 22 October 2007 - 18:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users