Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Probleme Mercedes ML

- - - - -
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#37
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,916
  • Înscris: 03.12.2005
The bigger the car, the bigger the problems. Mai corect as zice, the more complex the car, [...] problems. Un ML are in el lejer mai multa informatica decat un laborator de liceu.

#38
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Dar costa si lejer mai mult decat acel laborator de info!

#39
Notorious

Notorious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 11.11.2003
Din fericire ml-ul meu nu are nici macar o singura problema. Doamne ajuta !!!!!!!!!!!!  Poate eu sunt cel norocos.  Hunter si la mine in ML se "aude" mai tare decat in E-ul fratelui meu cand trec peste denivelari.  Nu stiu daca e normal dar asa se intampla.

#40
zzzoli24

zzzoli24

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 03.02.2008
cu suspensia si zgomote la gropi asa e si la mine ,autoturismele sunt mult mai ok la acest capitol.
in ceace priveste problemele la ml-ul meu asa sta situatia.
in noiembrie am luat un pajero de 6000euro 1995 pentru off road dar mam indragostit de el si de atunci ml a facut o excursie de cluj-t.mures (cu familia ),a fost sotia plecat odata la coafor si am fost cu el de 2 ori la service ,nu se mai inchidea pordbagajul , oglinda sofer iar probleme nu se inchide numai pe jumate (mai bine nu ar avea obtiunea asta)
deci in concluzie 250km facuti si doua vizite la service .
Mi-am dat seama ca pajero din 1995 ma prinde mai bine asa ca fac lunar 2500km in oras cu el plus cate o iesire in(muntii apuseni) locuri unde ml-ul niciodata nu o sa ajunga.
plusul enorm la pajero :relaxare la volan,nepasare fata de cei ce it taie calea.
minus la pajero:e vechi ,scutura (dar mam obisnuit)nu are sprint dar simti ca conduci.
Ml e super sa mergi cu familia( pe asfalt)din punctul A in punctul B in confort ,siguranta,si chiar elegant,in rest prea multe vizite la service .

dupa 12 ani de soferie si multe masini prima era o Dacia 1300 urmata de alte multele(chiar si un oltcit care avea consum identic cu ML :D ) am ajuns la concluzia ca cele mai fiabile masini sunt cele simple fara prea multe electronica si softulete.

undeva im pare rau ca am luat Ml-ul dar recunosc fara aceasta masina nu as fii ajuns la maturitate cu care simt ca  gindesc despre masini.


P.S.:si ca sa ma conformez crizei financiare am decis ca in urmatoarele luni o sa incerc sa mai achizitionez o masina de familie ,dar una cu total ALTFEL decat ML-ul.       VA FII un VW transporter T1 sau T2 pina in 1978

#41
zzzoli24

zzzoli24

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 03.02.2008
cataov "are Cuplu maxim (Nm la rpm) 510/1600-2800 -pe naiba, te chinui sa pleci de pe loc, si cand tot accelerezi ajungi pe la 3500 de rotatii fara sa simti nimic deosebit, moment cand iti sare masina de sub tine pentru ca, eu presupun ca atunci e cuplu maxim - sau poate gresesc eu si e de fapt un alt defect."

Din pacate nu e nici un defect,motorul se tureaza eu zic"urla" si masina sta pe loc . E la fel de penibil ca si cei care monteaza tobe sport care urla pe masini de 50cp

dar eu am rezolvat problema cu ml-ul meu o sa va zic in urmatorul post cum. :)

#42
zzzoli24

zzzoli24

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 03.02.2008
am vandut  si cu asta am inchis pentru totdeauna subiectul ML si din pacate chiar daca nu e drept si subiectul Mercedes

si am devenit obsedat de masinile produse intre ani 1993-1999 cu cat mai putini km si cu manivela la geam :)

P.S.:ML sa clasat pe penultimul loc in clasamentul masinilor pe care leam avut in viata mea ultimul loc fiind ocupat de un oltcit club cu un consum de 25 l.
iar primele sun ocupate de VW Passat 4motion,renault 5,ford mondeo,audi e inca intestare
idea e ca ,cu ML poate nu am avut noroc si poate sunt prea pretentios ?? ......................

#43
daniel_t115

daniel_t115

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 16.01.2013
E cam vechi topicul, dar totusi o sa aduc si eu cateva informatii ca si posesor de ML 2009 320CDI. Scuzati-mi "intentia" de a intra in polemici, insa vreau doar sa spun ca nu inteleg cum pot unii sa scoata consum extraurban cu masina asta in jur de 14-15%, cand eu in regim de mers semisportiv (acest semisportiv oricum e relativ, e diferit de la sofer la sofer, dar vreau doar sa se faca niste aprecieri acolo unde e cazul), am scos pe o distanta de 400 de km 9,5 Litri. Eu, cu un stil de condus sportiv, si cu suspensia data pe sport (cred ca e diferenta de consum de la "confort" la "sport", pentru ca pe sport motorul este mult mai agresiv, si activand modul "sport" am remarcat o oarecare crestere de consum de combustibil in comparatie cu confort), scot un consum de maxim 11,5 extraurban. Poate sunt eu mai usor de talpa, nu stiu ce sa cred, dar valorile de consum sunt absolut reale. Ca si consum urban, am testat-o la ore de varf, in jur de 13-14% mers moderat (nu imi place sa o calc in oras, pentru a frana brusc in urmatorii 10 metri).

Cat despre consumul de ulei, ca am vazut ca s-a discutat aici, motorul meu nu consuma deloc de la schimb la schimb, uleiul folosit fiind 5W30-ul de la reprezentanta (mentionez ca masina are peste 130.000km).

Probleme... mai nou imi cam fac figuri stropitoarele de la faruri, merg cand au chef amandoua. Cand n-au chef merge doar ala din stanga. In rest e ok, masina este exact ce am visat dintotdeauna. Cred ca va ramane la mine inca vreo 10 ani de acum incolo. Probleme airmatic nu, probleme cutie nu, probleme portbagaj electric nu, alte probleme de electronica nu. Tin sa mentionez ca sunt atent la orice detaliu de utilizare a masinii, ocolesc orice groapa, trec cu viteza mica peste obstacole, etc. Manualul de utilizare il stiu pe de rost, plus ca mai casc ochii la tot felul de detalii care se discuta pe diferite forumuri, doar pentru a preveni eventuale probleme.

P.S. Acum, dupa ce am vorbit frumos despre ea, sper sa nu ma trezesc ca i se urca dracii la cap sa-mi faca probleme! Posted Image)

Edited by daniel_tandara, 20 January 2013 - 01:47.


#44
daniel_t115

daniel_t115

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 16.01.2013
Si in legatura cu faptul ca nu trage motorul indeajuns la plecare de pe loc... nu stiu unde ati simtit voi asta, pentru ca pe mine la demaraje ma baga in scaun destul. Nu inteleg cat de mult vreti voi sa fuga... probabil cat o masina preparata special pentru liniute. Pentru mine e mai mult decat decent, avand in vedere ca e una dintre cele mai slabe motorizari de pe masina asta, si tinand cont de faptul ca are in jur de 2300 kg (cu soferul), eu zic ca nu e decent, ci e mai mult decat decent. Eu cred ca trebuie sa stii la ce sa te astepti de la bun inceput de la masina asta (pana sa faci maretul pas de a o achizitiona).
Si nu inteleg un lucru: o cumperi, apoi vii si te declari dezamagit ca "motorul urla si sta pe loc". Ai fost orb sau drogat, sau ti-a pus unu' pistolul la cap cand ai mers la reprezentanta si ai platit-o? Ca nu prea inteleg... faci precum copiii aia de 3-4 ani, cumperi azi un lucru si maine zici ca nu-ti mai place!
Nu tin partea companiei Daimler prin comentariul asta, dar sa fim seriosi... cumperi un lucru, apoi te declari dezamagit de puterea motorului, tind sa cred ca nu stii ce vrei. Pentru tine exista un 63 AMG... sau stai, am uitat, nu mai vrei ML, pentru ca ti-a placut mai mult Oltcit.

Edited by daniel_tandara, 20 January 2013 - 13:01.


#45
daniel_t115

daniel_t115

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 16.01.2013
"plusul enorm la pajero- relaxare la volan..." - adica sa inteleg ca la volanul lui ML esti stresat, sau... agitat?   Posted Image Posted Image)))))))) Poate ma face si pe mine cineva sa inteleg care-i stresul la volanul unui ML, pentru ca pentru mine e relax si confort total la volanul acestei masini. Nu stiu de ce mi se intareste impresia ca esti putin frustrat.

Edited by daniel_tandara, 20 January 2013 - 13:21.


#46
bicosu

bicosu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,034
  • Înscris: 03.01.2007
Pai esti stresat ca daca dai in gropi strici frumusete de masina :) Ce-mi plac astia cu masini de "teren" care trec cu 2 la ora peste bumperele de limitare a vitezei si peste liniile de tramvai. Mirobolant!

#47
daniel_t115

daniel_t115

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 16.01.2013

View Postbicosu, on 20 ianuarie 2013 - 17:17, said:

Pai esti stresat ca daca dai in gropi strici frumusete de masina Posted Image Ce-mi plac astia cu masini de "teren" care trec cu 2 la ora peste bumperele de limitare a vitezei si peste liniile de tramvai. Mirobolant!

Nu cred ca te poti stresa din cauza asta. Poti acorda atentie, dar in nici un caz sa te stresezi. :) Hai ia invata-i tu pe astia cu masini de "teren" cum se trece peste bumpere si peste linii de tramvai, ca am impresia ca le lipseste ceva minte odata ce fac asta. Ce ar trebui sa faca nene? Sa treaca cu 200 la ora peste obstacole, sa-ti arate tie ca au masini de teren? Chiar nu e un motiv de critica lucrul asta. In sfarsit... daca ai ajuns sa critici si viteza cu care trec unii peste liniile de tramvai, e clar, esti tare. Imi place ca esti atent la detalii nesemnificative! Dupa modul tau de a gandi, trag concluzia ca esti un carcotas de 2 lei (ROL, nu RON).

Edited by daniel_tandara, 20 January 2013 - 21:06.


#48
bicosu

bicosu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,034
  • Înscris: 03.01.2007
Ma amuzi :)  Mersi

#49
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,458
  • Înscris: 04.05.2006

View Postbicosu, on 20 ianuarie 2013 - 17:17, said:

Pai esti stresat ca daca dai in gropi strici frumusete de masina :) Ce-mi plac astia cu masini de "teren" care trec cu 2 la ora peste bumperele de limitare a vitezei si peste liniile de tramvai. Mirobolant!

Nu orice masina 4x4 e de teren. ML-ul, nu e, mai ales cu roti de 20".  E buna la altele, nu la trecut peste bumpere cu viteza, chestie care in final iti va face varza si acel Pajero.

#50
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

View Postbicosu, on 20 ianuarie 2013 - 17:17, said:

Pai esti stresat ca daca dai in gropi strici frumusete de masina Posted Image Ce-mi plac astia cu masini de "teren" care trec cu 2 la ora peste bumperele de limitare a vitezei si peste liniile de tramvai. Mirobolant!

ML-ul e SUV, nu masina de teren. Esti in aceeasi categorie cu jurnalistii care amesteca (fara) gratie cele doua clase.

#51
bicosu

bicosu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,034
  • Înscris: 03.01.2007
Observa ghilimelele din citat...

#52
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Toate au probleme. Cu cit mai multa electronica, cu atit mai multe probleme. Si la BMW e destul de trist, si Audi are bube'n cap pe la diverse chitibusuri.
Daca a colegului n'are (inca) probleme, e un caz fericit. Cind o sa inceapa sa aiba, mai bine o vinzi, ca nu stii ce mai pica.

#53
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Orice masina se va strica mai des daca mergi mai neglijent si mult mai des daca iti bati joc de ea.Normal,mai tine si de complexitatea si tipul suspensiei,anvelope,jante.

#54
daniel_t115

daniel_t115

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 16.01.2013
E simplu, cu cat masina este mai complexa, electronic si mecanic vorbind, probabilitatea de a se defecta cate ceva la ea, creste. Una e sa ai un motor diesel simplu, aspirat, cum era SDI-ul de la VW prin anii 2000 (am dat un exemplu), alta e sa ai un diesel common rail bi-turbo cu pompa de inalte, filtru de particule, si zeci de senzori pe el. Si una e sa ai o cutie manuala, alta e sa ai o cutie automata cu 7-8 rapoarte, care e controlata in intregime de softuri si care "tine cont" la schimbarea treptelor, pana si de cele mai mici detalii. Si una e sa ai o masina cu un simplu computer de bord, alta e sa ai masina cu computere pe la motor, la cutie, la bord. Una e sa ai masina cu sistem simplu de amortizoare clasice+ arcuri elicoidale, alta e sa ai masina cu amortizoare cu perne de aer, controlate in intregime electronic. Complexitatea la o masina, este invers proportionala cu fiabilitatea, asta-i clar. Eu nu am postat aici pentru a ridica in slavi un Mercedes ML care se afla in proprietatea mea, ci mi s-au parut deplasate discutiile gen: URLA SI STA PE LOC, E IN ACELASI CLASAMENT CU OLTCIT, chestii de genul asta, care mie mi s-au parut deplasate. Nu stiu cum vi se pare ideea, ca omul respectiv, se simte foarte bine in PAJERO din 1995, si nu se simte bine in ML. Nu poti sa te c*ci in gusturile omului acum, dar mie imi vine greu sa cred ca omul nostru s-a simtit mai confortabil in PAJERO decat in ML.

Apropo de acest URLA SI STA PE LOC, eu cred ca deja am ajuns sa fim prea pretentiosi si prea critici, ca natie, am sarit in urma cu zece ani din Dacie in Mercedes pentru prima data si culmea, trebuie sa ne asteptam la mai mult de la Mercedes, decat ceea ce poate, ca doar e Mercedes! Daca e Mercedes, trebuie pe ici pe colo sa sfideze legile fizicii, trebuie la un demaraj cu kickdown sa scoata aripi si sa zboare, sau mai stiu eu ce! Eventual sa vina la pachet cu un dispozitiv de facut sex oral, ca doar e Mercedes! Da, asa e, nimic nu ne mai multumeste, pentru ca suntem cei mai smecheri dintre cei mai smecheri! Ca sa incep si eu sa judec, omul care e atat de nemultumit de ML, si face atatea pretentii, cred ca ar trebui mai intai sa aiba pretentii de la propria-si persoana si sa invete cate putin sa scrie corect ortografic. Dar suntem smecheri... ce sa-i faci...!

Intentia mea de inceput, a fost sa "echilibrez" un pic topicul, pentru ca mi s-au parut totusi niste "remarci" deplasate. Ca se mai defecteaza, asta-i clar, toata lumea stie asta, nu sunt nici primele si ultimele de pe Terra care mai au cate o defectiune.

Edited by daniel_tandara, 21 January 2013 - 19:07.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate