Probleme Mercedes ML
Last Updated: Apr 13 2018 13:13, Started by
Monitoxus
, Oct 10 2007 17:06
·
0
#19
Posted 04 February 2008 - 12:18
zzzoli24, on Feb 3 2008, 22:47, said: din 15 feb. voi fii un proprietar (sper) fericit de ml280 o sa va tin la curent cu problemele care apar dar sper sa nu fie cazul. sper sa fac vreo 150000-200000km fara probleme Sa il stapanesti sanatos si fara probleme. Motorul de pe 280 CDI este f. puturos pt asa o masina. Se pare ca modelul 2007-2008 nu mai are atatea probleme (pana la proba contrarie). Oricum, este o diferenta semnificativa de look si mai ales stabilitate intre cei cu/fara AMG Kit (roti de 20", pasajul rotilor latit) Te asteptam cu un jurnal de bord. |
#20
Posted 25 May 2008 - 10:19
Monitox, on Oct 10 2007, 18:06, said: Cred ca ar fi util ca toata lumea sa spuna SINCER ce probleme a avut la masinile detinute. Pana la urma nu le facem noi, deci nu ar trebui sa ne simtim noi prost sau vinovati de faptul ca bucata de fier platita cu o caruta de bani are mofturi enervante si ne face viata un mic iad Pana acum am condus destule masini dar cele mai multe probleme le-am avut la ultimul ML 320 cdi. Pe scurt au cazut (in doar 1 an de zile) : - bec pozitie fata - ambele becuri frana (stopurile frana) - ambele becuri oglinzi "machiaj" (si la sofer si la pasager) - o boxa spate (sistemul 7.1 profi) - maner sofer schimbat (senzor keyless dus) - butuc yala sofer (cica a fost fortat dar NU am crezut asta niciodata) - sertaras fata stricat - portbagaj electric VARZA. Timp de 1 an NU a putut fi reparat ?!?! Ba merge ba nu merge acel buton din care se inchide Faza foarte proasta e ca atunci cand nu merge se inchide f greu fara acel buton... (3-4 drumuri in service fara o rezolvare permanenta) - pornire RANDOM a sistemului audio: ba pe radio ba pe CD... la service s-au mirat ca exista masini care nu fac asa (nu s-a rezolvat pt ca e feature) - consum in Bucuresti 16-24% in functie de aglomeratie * in afara 11-15% in functie de regimul de viteza adoptat. Lucruri bune: - f stabila in curbe (jenti de 20") - luxoasa - confort deosebit Suspensia pneumatica e ceva cool ca si gadget dar SINCER prefer suspensia clasica. Nu pot sa spun exact de ce dar simt mai bine masina si parca imi place mai mult cea mai normala... Clar, nimic grav si totul rezolvabil pana la urma. O masina ff buna dar probabil a mea a fost mai nebuna si de asta ne-am despartit Daca mi-as mai lua ? Nu stiu.. greu de spus dar nu imposibil. Poate pe la 60 de ani am intrat pe acest forum tocmai pentru a cauta posesori de ML cu aceeasi problema la inchiderea electropneumatica a portbagajului. Tu ti-ai rezolvat vreodata problema asta. Am comandat aceasta masina in aprilie 2007, mi-au livrat-o in 7 septembrie 2007. In 8 septembrie 2007 mi s-a defectat oglinda stanga - nu se mai deplia la deschiderea portierei. Au inlocuit intregul mecanism de pliere / depliere a oglinzii. Dupa circa 2 saptamani am avut prima experienta nasoala cu inchiderea portbagajului. Nu s-a mai inchis de la nici unul din cele 3 butoanele de inchidere ( portiera sofer, hayon, cheie). A trebuit sa o inchid manual. Nu ca mi-ar fi lene, dar masina este a sotiei mele, iar efortul este de cateva ori mai mare decat la inchiderea unui hayon fara aceasta optiune. La service mi-au spus ca aceasta problema este cauzata de numarul mare de consumatori care pot descarca bateria daca sunt utilizati cu motorul oprit. Dupa conectarea testerului, problema disparea. Dar reaparea total random. Fara sa urmeze nici un scenariu. Am incercat sa nu utilizez nici un consumator cat motorul era oprit - pe naiba, problema aparea si disparea de sine. Mi-au inlocuit bateria - asta dupa circa 2-3 vizite la service in fiecare luna. Dupa max. o saptamana problema a reaparut. Au hotarat sa inlocuiasca nu stiu ce broasca electronica de inchidere - am dus pentru a zecea oara masina in service in februarie 2008. Nu am mai avut aceasta problema pana acum o saptamana. Acum a revenit - sunt terminat de nervi. Faza nasoala este ca de multe ori problema dispare din momentul in care ma confrut cu ea si pana ajung cu masina in service. Acum am, plecat de la service asteptand sa reapara problema si sa ma duc urgent in service pentru a o vizualiza pe computerul de test. In spec. tehnice MB scriu ca 320 CDI are Cuplu maxim (Nm la rpm) 510/1600-2800 -pe naiba, te chinui sa pleci de pe loc, si cand tot accelerezi ajungi pe la 3500 de rotatii fara sa simti nimic deosebit, moment cand iti sare masina de sub tine pentru ca, eu presupun ca atunci e cuplu maxim - sau poate gresesc eu si e de fapt un alt defect. Eu sunt foarte disperat de aceasta masina, mai ales ca o conduce sotia mea. Eu am un Land Cruiser si nu merg la service decat pt. revizii si daca mai am vreun accident. Ce stiti? Exista si pe la noi conceptul de Lemon Car si avocati care sa le rupa creerii reprezentantilor auto pt. rahaturile de masini pe care ni le vand. Daca stiti avocati dornici de scandal cu cei de MB ( si care mai si stiu cate ceva legislatie ), va rog sa ma anuntati. Sfatul meu - SA NU VA INCURCATI NICIODATA CU Mercedes BENZ ML - E O EROARE DE MASINA !!! |
#21
Posted 25 May 2008 - 21:29
se poate pune si Logan la masini ?? ..... ... curgea lichidul de la servo directie... pana ce volanul d'abia mai putea fi miscat... au schimbat conducta..
mai am un seria 3 are 220mii km ... il am de la 110mii din germania ... am schimbat un injector si o electrovalva care comanda ceva la turbina .... si vreo 3 perechi de bucsi fata ( motorul face toti banii ..... nota 10+ ) cea mai mare dezamagire o am la seria 1 ( achizitionat nou )... cu multe optiuni ... probleme : dupa putin timp, cand se deblocheaza usile se muta singura oglinda stanga in ce directie vrea ea ... pe la 20mii km i'au schimbat o fulie la motor ( au fost prompti - mi'au placut la faza asta ) unghiul de fuga s'a "scalciat" foarte repede ... cauciucuri inlocuite la 40mii km ( din cauza ca erau tocite rau de tot pe fata pe exterior ) am impresia ca masina este destul de zgomotoasa la viteza mare ...... vantu ..... vjjjjjjjjj vjjjjjjjjj alte probleme nu am ...... acum ... dezamagirea vine foarte mult din cauza ca masina este extrem de rigida ... simt si daca as trece peste un cablu ... pe denivelari mai pronuntate e dezastru ........ treapta 1 si cu dzeu inainte |
#22
Posted 10 September 2008 - 22:44
din pacate din martie sunt nefericitul posesor ml280 . as vrea sa scap de el cat de repede dar e greu .problemele se tin lant la 16000km probleme oglinda,centura siguranta senzor presiune,chiar si cu superba cutie 7g pe care as schimbao cu o cutie manuala de 5 trepte fara sa ma gindesc.
cel mai tare cutia ma supara fiindca cu consumul de 18-20l/100km mam obisnuit deja ,si nici revizia de 1800ron nu ma doare dar as fii vrut o masina cu care sa nu ma plimb din 3000 in 3000 km pe la servis . atata umblu la servis ca ar putea sa ma puna pe statul lor de plata CONCLUZIA :Nu va luati ml ca va ardeti,nici eu nu am crezut si am ras de careva de pe forum care a vandut ml-ul si a luat x3 .Am ajuns si eu in faza asta ,as vrea alta masina dar acuma e greu. |
#23
Posted 12 September 2008 - 11:25
zzzoli24, on Feb 3 2008, 23:47, said: din 15 feb. voi fii un proprietar (sper) fericit de ml280 o sa va tin la curent cu problemele care apar dar sper sa nu fie cazul. sper sa fac vreo 150000-200000km fara probleme zzzoli24, on Sep 10 2008, 23:44, said: din pacate din martie sunt nefericitul posesor ml280 . as vrea sa scap de el cat de repede dar e greu .problemele se tin lant la 16000km probleme oglinda,centura siguranta senzor presiune,chiar si cu superba cutie 7g pe care as schimbao cu o cutie manuala de 5 trepte fara sa ma gindesc. cel mai tare cutia ma supara fiindca cu consumul de 18-20l/100km mam obisnuit deja ,si nici revizia de 1800ron nu ma doare dar as fii vrut o masina cu care sa nu ma plimb din 3000 in 3000 km pe la servis . atata umblu la servis ca ar putea sa ma puna pe statul lor de plata CONCLUZIA :Nu va luati ml ca va ardeti,nici eu nu am crezut si am ras de careva de pe forum care a vandut ml-ul si a luat x3 .Am ajuns si eu in faza asta ,as vrea alta masina dar acuma e greu. se pare ca nu ai facut atatia km fara probleme, imi pare sincer rau |
#25
Posted 19 September 2008 - 12:37
pana in luna iunie a acestui an nu puteam sa cred ca Mercedes se strica atat de des . atunci am lucrat o perioada in service-ul Casa Auto Bucuresti , unde am constatat cu stupoare ca 90% din masinile din service sunt cele de super lux : S , ML , CL , etc. iar restul de 10% A , B , C si E , numarul lor in service fiind direct proportional cu gradul de confort pe care il ofera (cele mai putine A si cele mai multe E) .
e un fapt stiut ca la o masina , cu cat ai mai multe computere de bord , cu atat faci mai multe vizite in service , din pacate electronica fiind cea mai sensibila . S klasse are peste 80 de computere , iar cel mai des se strica cel de la suspensia pneumatica ; probabil de asta cele mai multe masini din acel service fiind S klasse . |
#26
Posted 07 October 2008 - 22:54
oSerX, on May 25 2008, 22:29, said: se poate pune si Logan la masini ?? ..... ... curgea lichidul de la servo directie... pana ce volanul d'abia mai putea fi miscat... au schimbat conducta.. mai am un seria 3 are 220mii km ... il am de la 110mii din germania ... am schimbat un injector si o electrovalva care comanda ceva la turbina .... si vreo 3 perechi de bucsi fata ( motorul face toti banii ..... nota 10+ ) cea mai mare dezamagire o am la seria 1 ( achizitionat nou )... cu multe optiuni ... probleme : dupa putin timp, cand se deblocheaza usile se muta singura oglinda stanga in ce directie vrea ea ... pe la 20mii km i'au schimbat o fulie la motor ( au fost prompti - mi'au placut la faza asta ) unghiul de fuga s'a "scalciat" foarte repede ... cauciucuri inlocuite la 40mii km ( din cauza ca erau tocite rau de tot pe fata pe exterior ) am impresia ca masina este destul de zgomotoasa la viteza mare ...... vantu ..... vjjjjjjjjj vjjjjjjjjj alte probleme nu am ...... acum ... dezamagirea vine foarte mult din cauza ca masina este extrem de rigida ... simt si daca as trece peste un cablu ... pe denivelari mai pronuntate e dezastru ........ treapta 1 si cu dzeu inainte Se tocesc pe interior din cauza directiei. |
#27
Posted 08 October 2008 - 16:38
Daca tot s-a pus problema de probleme la masini...daca e sa fiu sincer pana la capat, la actualul Accord, care e laudat pentru fiabilitate, in nici 2 ani si 58.000km, am avut urmatoarele probleme:
1. Scartait pedala ambreiaj - rezolvata la revizia de 40.000 2. Scartait volan cand iau directie dreapta (freaca ceva pe coloana undeva in bord...suna a fier frecat pe cauciuc) -> probabil rezolvare la revizia de 60.000 3. Becuri faza scurta, arse ambele in acelasi timp. 4. Nimic altceva. Sincer...n-am crezut cand am auzit ca Mercedes a inceput sa aiba astfel de probleme....dar se pare ca e nasol... |
#28
Posted 12 October 2008 - 08:36
Si prostia se confirma. Un alt ML (model 2008).. are probleme constant cu partile electronice/electrice Bonus, cutie de viteze schimbata si multe alte "chestii marunte" care au necesitat vizite dese la service Partea proasta e ca multi TAC si-si lauda monstrul cumparat cu bani grei. Si asa se ard si mai multi.. si mai multi...etc.
Din tot ce am avut pana acum, topul meu de fiabilitate ar fi: 1. Porsche (fara nici un dubiu) 2. BMW (la distanta totusi) 3. Subaru NU as mai lua EVER Mercedes, Renault, Volvo Exact in ordinea enumerarii... |
|
#29
Posted 12 October 2008 - 10:44
In general mari probleme au avut ML-urile cu productie sub 2007.
Si eu am ajuns prin service de destule ori, insa nu cu probleme prea mari; enervant este ca ia 2 sapt o programare si inca 2 sapt dupa constatare... Modelul 2008 pare sa fie mai fiabil. O singura data (imediat dupa ce l-am luat), nu mi s-a mai deschis usa de la portbagaj; explicatia oficiala a fost ca se prinde aer intre tabla si cheder. Mi-au dat 2-3 gauri in cheder si nu s-a mai intamplat. La cei cu buton de inchidere, se stie rezolvarea, dar sunt cretini astia din service. Scrie clar pe net ca rezolvarea este inlocuirea mecanismului de inchidere cu unul nou, special modificat. (vezi forumurile de lb engleza) http://www.benzworld...tml#post1866826 Inca o prb a fost ca a ramas blocata in Reverse intr-o parcare si dupa ce am repornit-o a fost OK. Au inlocuit solenoidul si maneta. E clar ca nu e bug free, insa fata de SF-urile povestite de altii ma pot considera inca norocos. 320 CDI este un motor foarte bun, insa sufera de turbo-lag, iar cutia cu 7 rapoarte il face puturos la pornire. Cutia iti invata stilul de condus, iar in Bucuresti se invata... prost ;( Nici cu BMW lucrurile nu sunt bug-free, stati calmi. O seria 3 foarte nou a unui vecin se tot duce in service ca i se aprinde pe bord beculetul de la motor. Deja a mers de 3 ori si tinde sa scape de ea. Un x3 deja a schimbat de 2 ori un senzor in cutie, alt x3 are probleme cu ambreajul, desi teoretic X3 este in topul fiabilitatii BMW. Ca un axiom, este adevarat ca complexitatea crescuta a masinilor creste riscul problemelor. Sapt asta ma duc in service ca am dat cu burta de ceva si atinge un scut termic de teava e esapament, dar asta e vina mea. |
#30
Posted 12 October 2008 - 21:47
si cu ml-ul precedent au fost probleme in primii ani de fabricatie... o explicatie populara ar fi faptul ca e produs in sua, iar standele ar fi mai jaose decat in germania... anyway, judecand dupa nuamrul interventiior adac, pare totusi o masina fiabila(desi probabil nu cheama nimeni adacul pt. mecanisme de inchidere-deschidere portbagaj defecte)...
|
#32
Posted 22 November 2008 - 02:28
in ultima luna nici o problema,fiindca nu am facut cu el nici un km.))
am luat un pajero din 1995 si ma simt bine cu el . (se descurca in oras dar si mai bine in padure si in noroi) ) Ml-ul arata bine in curte si plus nici nu se mai strica )) |
#33
Posted 22 November 2008 - 15:33
Stiu si eu pe cineva cu ML ....atunci cand povestea nu credeam ca Mercedes poate face asemenea aberatii. Stiu ca se stransesera mai multi sa-l dea in judecata pe tiriac. Masina avea garantie 18 luni si costate o gramada de bani.
Ce mi-a placut (incredibil totodata) ii iesiea fosrte usor capul de schimbatorul de viteze. Practic ramanea cu el in mana Edited by gorgoth, 22 November 2008 - 15:35. |
|
#34
Posted 02 December 2008 - 19:59
Intrebare pt Monitox. Am un Ml 320 din 2008 edition 10. Nu am nici o problema cu el motorul este fff silentios doar in momentul in care o calc atunci urla ca o benzina (aproape, desigur). Deci este vis masina sunt fan Mercedes chiar sunt posesor de 5 mercedesuri modele noi toate, dar... La ml simt drumu mai "tare" decat la restu. E normal? adik simt denivelarile sau daca mai iau o margine de canalizare se simt destul de bine. plus ca in momentu in care trec peste sine de tramvai cu viteza sa zicem peste 40 km/h se aud rotile normal dar se aude si o zdranganitura pe la bord. E normal? eu de asta sunt obsedat si de asta am ales mercedes: comfort maxim si izolare completa in interior nu suport sa aud cum dardaie bordu cand iau o groapa sau trec peste sine de tramvai. dar la ml daca am ceva viteza incepe si bordu sa se auda un pic. ma gandesc ca edition 10 e mai sport decat restu + ca este suv si are suspensiile mai rigide decat un E class sau un S. Astept raspuns de la voi. Bafta
Fiti realisti. Cati dintre voi sincer au citit manualul? Ei bine parintii mei toata viata au avut Mercedes-Benz. la noi in familie e traditie si am inteles de ce. Marea majoritate pune accent pe putere si nu comfort, fiabilitate, suspensii tehnologie, habitaclu senzatii, etc.(Pt cei care vor putere mare de la mercedes solutia este AMG). Am citit manualul la fiecare masina in parte si am luat la cunostiinta am citit niste chestii despre care habar nu aveam ca asa trebuiesc utilizate si vreau sa spun ca sunt surprins. Nu am fost niciodata in service in afara de revizie (ma refer la masini noi, SH nu intra in discutie). Sfatul meu pt cei care isi cumpara masini noi si dau o caruta de bani pe ele si nu vor sa aiba probleme: 1.Cititi manualul va ia 2-3 ore 2.Nu mergeti ca si cum va aflati pe strazile din germania sau nush ce tara cu strazi bune. Totusi suntem in romania, incercati sa nu mai dati in toate gropile si canalizarile, reduceti viteza cand treceti peste linii de tramvai sau tren. Aveti mai multa grija fiindca ati vazut ce strazi sunt la noi. Normal ca spuneti ca nu se intampla nimic daca treci tare peste ele. adevarat dar tot facand asa ajungi in service mult mai repede decat daca ai avea mai multa grija. 3.Orice sunet nelalocul lui auziti orice problema oricat de minora ar fi mergeti la reprezentana ca daca tot aveti masina noua aveti 2 ani garantie deci nu ar fi nici o problema si punetii sa va explice de la ce se aude de la ce e fiecare chestie si stati acolo cu ei, nu mergeti, lasati masina acolo si va intoarceti cand va cheama ei, ca iarasi, traim in romania si astia isi bat joc daca nu esti de fata. Plus ca am nou daca ati auzit nush cate sute de angajati de la firma Mercedes-Benz sunt anchetati. Dadeau buleli la masini expre ca sa strice Prestigiu Mercedes. Deaia cele mai multe probleme lea avut E class generatia 2003-2005. Era o masina fff buna eleganta luxoasa confortabila avea tot ce vroiai si au inceput sasi bata joc ca sa zica lumea ca e teapa. Si inca ceva nu va luati dupa gurile rele ca cica E class e masina taximetristilor in germania. Este o prostie sa spui asa ceva. Oamenii siau luat fiindca ce era sa-si ia? A6? Seria 5? pe taximetristii germani ii intereseaza ca clientii sa fie multumiti sa stea comfortabil, intr-un loc spatios. Si multe alte exemple dar nu o sa stau sa scriu romane aici. Sper ca pe unii dintre voi ii va ajuta ceea ce am scris mai sus. Oricum orice ar fi la categoria lux,comfort,spatiu,senzatie de siguranta si chiar siguranta in sine... Mercedes e Mercedes.Peace Edited by hunter_htr, 02 December 2008 - 20:01. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users