Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme Mercedes ML
Last Updated: Apr 13 2018 13:13, Started by
Monitoxus
, Oct 10 2007 17:06
·
0
#1
Posted 10 October 2007 - 17:06
Cred ca ar fi util ca toata lumea sa spuna SINCER ce probleme a avut la masinile detinute. Pana la urma nu le facem noi, deci nu ar trebui sa ne simtim noi prost sau vinovati de faptul ca bucata de fier platita cu o caruta de bani are mofturi enervante si ne face viata un mic iad
Pana acum am condus destule masini dar cele mai multe probleme le-am avut la ultimul ML 320 cdi. Pe scurt au cazut (in doar 1 an de zile) : - bec pozitie fata - ambele becuri frana (stopurile frana) - ambele becuri oglinzi "machiaj" (si la sofer si la pasager) - o boxa spate (sistemul 7.1 profi) - maner sofer schimbat (senzor keyless dus) - butuc yala sofer (cica a fost fortat dar NU am crezut asta niciodata) - sertaras fata stricat - portbagaj electric VARZA. Timp de 1 an NU a putut fi reparat ?!?! Ba merge ba nu merge acel buton din care se inchide Faza foarte proasta e ca atunci cand nu merge se inchide f greu fara acel buton... (3-4 drumuri in service fara o rezolvare permanenta) - pornire RANDOM a sistemului audio: ba pe radio ba pe CD... la service s-au mirat ca exista masini care nu fac asa (nu s-a rezolvat pt ca e feature) - consum in Bucuresti 16-24% in functie de aglomeratie * in afara 11-15% in functie de regimul de viteza adoptat. Lucruri bune: - f stabila in curbe (jenti de 20") - luxoasa - confort deosebit Suspensia pneumatica e ceva cool ca si gadget dar SINCER prefer suspensia clasica. Nu pot sa spun exact de ce dar simt mai bine masina si parca imi place mai mult cea mai normala... Clar, nimic grav si totul rezolvabil pana la urma. O masina ff buna dar probabil a mea a fost mai nebuna si de asta ne-am despartit Daca mi-as mai lua ? Nu stiu.. greu de spus dar nu imposibil. Poate pe la 60 de ani |
#3
Posted 11 October 2007 - 17:31
Poate era important de stiut si daca tu cumparasei masina de noua sau SH (presupun ca noua, da' n-am de unde sa stiu).
|
#4
Posted 11 October 2007 - 21:09
romaximusro, on Oct 11 2007, 18:08, said: si pe ce ai trecut monitox? dsdev, on Oct 11 2007, 18:31, said: Poate era important de stiut si daca tu cumparasei masina de noua sau SH (presupun ca noua, da' n-am de unde sa stiu). BTW, alti proprietari de ML nu mai sunt pe forum? Parca spare-me zicea ca are un 63 AMG... |
#5
Posted 11 October 2007 - 23:57
#6
Posted 12 October 2007 - 08:46
WildChild, on Oct 11 2007, 22:09, said: O sa treaca frontul la inamici. Il las pe Catalin sa spuna mai multe, da' oricum e OFF-TOPIC. Masina era nou-nouta la cumparare. Totusi, eu inca tind sa cred ca a avut un ghinion fantastic, pentru ca daca s-ar fi intamplat asta cu fiecare ML W164 vandut pana acum cred ca dadea Mercedes faliment de la atatea procese. Sunt totusi chestii (oarecum) marunte, problema e ca sunt prea multe si foarte frustrante. Sa nu mai vorbesc de (ne)profesionalismul de care inca "se bucura" romanii prin service-uri de renume. Pacat, mai ales ca masina arata demential. BTW, alti proprietari de ML nu mai sunt pe forum? Parca spare-me zicea ca are un 63 AMG... buna alegere ai facut ! daca mai stateai mult, iti blestemai zilele. ce zici de motor spart la 40.000 km? si reprezentanta a considerat ca se rezolva prin schimbare set motor !! . ML 320 cele mai mari probleme. |
#7
Posted 12 October 2007 - 08:50
cu ml-ul care tocmai implineste un an n-am avut nicio problema niciodata.
le fel nici cu touaregul dinainte caruia in schimb i-am facut-o eu cu mana mea cand l-am dus la un service sa ii faca ceva pentru sunetul ala de la centuri, dar cica nu stiu cum naiba era legate circuitele respective ca dupa aia nu se mai auzea nimic. nici semnalizator, nici sistem audio, nimic. si a trebuit sa merg cu el in germania la autohaus in munchen sa-i schimbe nu stiu ce placa de baza. |
#8
Posted 12 October 2007 - 11:47
flo2203, on Oct 12 2007, 09:46, said: buna alegere ai facut ! daca mai stateai mult, iti blestemai zilele. ce zici de motor spart la 40.000 km? si reprezentanta a considerat ca se rezolva prin schimbare set motor !! . ML 320 cele mai mari probleme. Nu ma mira. Motorul Merc de 3 litri este NET inferior celui de 3 litri de pe X3. (Ca acum am momentan un X3 second ) De multe ori am zis ca intr-o zi o sa se sparga la cum mugeste motorul de la ML. Nu avea deloc vlaga... La mine also halea ulei la greu :| |
#9
Posted 12 October 2007 - 12:06
Chiar daca nu dau detalii, pt. ca nu le cunosc, dar e adevarat ce spun. Patronu' lu' batranu are un ML diesel (luat de nou, cu banii in plasa, ca la piata, de la reprez. Mercedes TM). A fost in vara cu el in concediu in Italia, pe autostrada a fost nevoit sa traga pe dreapta, n-a mai mers jucaria...Stiu doar ca a avut ceva problema serioasa la motor.
|
#10
Posted 18 October 2007 - 08:34
ai dreptate cu inchiderea electrica a portbagajului ,chiar au avut o problema serioasa in urma cu un an 2 nu stiu exact dar s-ar putea ca al tau sa fie din loturile alea cu probleme (niciodata nu cumparati un produs inainte sa treaca un an de la lansarea pe piata (toate vin cu mici defecte de fabricatie pe care ei le modifica din mers ( toti fac asa)nu stiu daca vreunul dintre voi a vizitat fabrica Mercedes-Benz din sindelfingen de langa sttutgart e fabuloasa (se livreaza 400 de masini zilnic acolo iar cei care le ridica sunt tratati regeste (au astia un stil de la merc)din 400 de maisni 300 merg in europa iar restul la altii din lume erau acolo in sala sin din usa ,japonia ,africa de sud ,brazilia , mexic )nu au nici un stoc de materiale (toate vin exact cand trebuie (procesul de fabricatie merge ceas va dati seama )iar intr-o hala de 5000 mp erau 20 grupuri de cate 6 roboti legati in serie si doar 4 muncitori care le aduceau susruburi si altele (daca ati vedea cum se instaleaza bordurile la seria s (pt ca eu am vizitat exacst hala unde se faceau s in timp ce oamanii munceau nu erau in pauza ,noi efectiv mergeam printre ei la naiba unde ati mai auzit una ca asta ,s-ar putea sa mai fie si altii dar eu la astia am vazut ),sau cum montau robotii parbrizele cum le dadeau de la unul la altul si ultimul le lua si cu o viteza mare le trantea pe caroserie si le tinea presate pt cateva sec 30 parca si gata
.pentru |
|
#11
Posted 24 November 2007 - 01:18
Si eu am aceleasi probleme cu masina.Uneori imi pare rau de alegere.Pe langa cele amintite, tocmai mi-a iesit din garantie si deja au aparut problemele:semnalizator fata,ecran display cu dungi,nu merge sonorizarea,mecanismul care trage portbagajul s-a bulit a mia oara,etc.Astea toate le consider probleme electrice da' mai sunt si cateva "scapari" care nu prea tin de electrica:1.franele sunt slabe,masina opreste greu. 2.e instabila pe functia "confort" 3.usile sunt usoare, trebuie "ajutate" ca sa se inchida cum trebuie si imi dau senzatia de masina ieftina. 4.aluminiul folosit in interiorul usilor,ca ornament, s-a indoit foate usor, cel de pe spitele volanului a inceput sa se decojeasca si tot asa. Sunt curios proprietarii de alternative precum Q7 sau noul X5 ce zic de masinile lor pentru ca eu unul nu mi-as lua a doua oara ML. Paradoxal am in familie un posesor de clasa E. Din experienta pot spune ca masina merge fantastic,se simte fantastic,consuma 6-7 afara,e stabila,pe scurt isi merita banii.
|
#12
Posted 23 January 2008 - 20:45
Prieteni....lucrez pe un sprinter 315 cdi cumparat de la casa auto in luna iunie 2007 deci masina se afla in garantie inca si nu pot sa zic decat ca sunt extrem de nemultumit de acest ,,exemplar''.....cat si de cei de la reprezentantele lor din Bucuresti....ce sa va zic ...? are 150 de cai ????? se pare ca NU..dar asta nu ar fi problema , ca troncane de parca ar avea 150000 km nici asta (are doar 45000) ,la revizie sa schimbat doar 2 bucsi la bara stab. Acum care e problema ???....am plecat la CT si la intoarcere nu a vrut sa mai porneasca...
Bagata in service la CT dupa 9 zile o ridic in stare de functionare {schimbat inj 3 si 4 + rampa presiune}.. pana la Buc a mers fara probleme..zic eu( 9 zile =treaba buna)...ok...dupa 2 zile plec spre Deva... Valea Oltului opresc la o cafea ...dau sa plec si surpriza..sau nu.?!?!?!.....MERCEDES SPRINTER 315 CDI 45000 km fabr 2007...NU PORNESTE... ..( ora 1 noaptea) . Am reusit sa o pornesc trasa 2 m si nu am mai oprita decat la repr din SB...acolo dupa 8 ore (foarte multumit de timp fara nici un fel de aluzie ) masina porneste ( schimbat injectorul 4 din nou)...plec spre Deva. ... descarc marfa...siiii??????? masina iar nu mai vrea sa porneasca!!!!!!!! NU MAI INTELEG NIMIC !!! Acelasi procedeu ...trasa ... pornita si pana la Buc nu mai opresc motorul de frica sa nu raman cu ea pa camp. Ajuns in Buc dau tel la AUTOKLASS si CASA AUTO (TIRIAC) le explic fenomenul..si ei ce sa faca???...ma programeaza ptr remediere dupa 3 sapt....Eu ce sa fac ?..masina este inca in garantie si daca ma duc in alta parte pierd asa zisa garantie....ASADAR CAND TE DUCI SA O CUMPERI TE TRATEAZA REGESTE.....dupa ce ti-a luat 35 000 euro...NU MAI INTERESEAZA PE NIMENI NIMIC... Deci masina tre sa stea 3 sapt in parcare, dupa care vreo nu stiu cate zile la service , probabil merg inca vreo 500 km si ....iar service...iar nervi...PROFESIONALISMUL,PROMPTITUDINEA LASA DE DORIT LA ACESTIA...Nu am de ales...mai asteptam sa vedem ce se intamla...Cu alte cuvinte sunt TOTAL NEMULTUMIT DE ACESTIA si cu siguranta nu singur... |
#13
Posted 23 January 2008 - 23:15
Daca ti neaparat sa pastrezi masina, incearca un service MBZ din ungaria sau cat mai spre vest... Oricum, tratamentul dealerilor de genul "lapte si miere pana cumperi masina, nu te mai cunosc dupa aia" e tipic romanesc si se intampla cam pe la toate marcile
Apropo, vezi ca la Sprinter 315 CDI fabricate in 2007 a existat un recall de la Mercedes pentru inlocuirea "sump pick up pipe". Poate astia prin romania au "omis" sa faca inlocuirea... |
#14
Posted 24 January 2008 - 21:49
dsdev, on Jan 23 2008, 23:15, said: Daca ti neaparat sa pastrezi masina, incearca un service MBZ din ungaria sau cat mai spre vest... Oricum, tratamentul dealerilor de genul "lapte si miere pana cumperi masina, nu te mai cunosc dupa aia" e tipic romanesc si se intampla cam pe la toate marcile Apropo, vezi ca la Sprinter 315 CDI fabricate in 2007 a existat un recall de la Mercedes pentru inlocuirea "sump pick up pipe". Poate astia prin romania au "omis" sa faca inlocuirea... |
#15
Posted 24 January 2008 - 22:06
E vorba de teava care aspira uleiul din baie inapoi in pompa, pentru a fi retrimis in motor. Asta dupa engleza mea.
|
|
#16
Posted 03 February 2008 - 22:47
din 15 feb. voi fii un proprietar (sper) fericit de ml280 o sa va tin la curent cu problemele care apar dar sper sa nu fie cazul.
sper sa fac vreo 150000-200000km fara probleme |
#17
Posted 04 February 2008 - 09:54
sa-l stapanesti sanatos si fara incidente de niciun fel
|
#18
Posted 04 February 2008 - 11:19
Un taximetrist din Austria mi-a spus ca E-Classe sunt cele mai fiabile modele de la Merc actualmente.Mai tari chiar decat S-Classe.Asa ca nu te mira ca-ti merge asa bine
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users