Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

cea mai potrivita banca pentru ce...

La multi ani @liviu_np!

Opel Insignia sau Renault Talisman
 Parintii si cariera copiilor - ca...

Stand up sau autoironie, concetat...

Antene gsm Medgidia

Criza alimentara, criza apei, cri...
 achizitie auto nou de la dealer

Contor trifazic/pompa de caldura

Prima masina - 0 experienta la vo...

e-distributie Muntenia s-a "m...
 Livrare Hyundai i30 2022 cu DCT

Brother - Eroare scanare A9

Achizitie auto

Procedura Preschimbare nr verzi p...
 

Medicamente de slăbit

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#55
adybmw

adybmw

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 22.03.2007
"Parcursul normal si natural al slabirii este usor de explicat si sunt convinsa ca toti am auzit de sintagme precum dieta echilibrata si sport mult....doar ca este greu de aplicat in viata reala, unde nu avem timp sa mancam la ore fixe,sa mancam cele 3 mese obligatorii si sa facem mult sport...."

De ce este o sintagma? Ce inseamna sport mult? De ce este greu de aplicat in viata reala(exista si viata imaginara?)? Din cauza lipsei vointei, nu-i asa?

Medicamente care sa slabeasca nu exista. Ele sunt inventate pt persoane carora le lipseste vointa si care au bani de aruncat. Asa cum nu slabesc nici centurile puse in jurul burtii sau mai stiu eu ce minuni de ab-rollere, electrostimulatoare sau alte aparate ciudate etc.
In rest ai dreptate. Te-ai ingrasat in 10 ani si vrei sa dai jos intr-o luna. Asa ceva nu se poate, decat cu bisturiul. :)

#56
monokeros

monokeros

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,074
  • Înscris: 11.11.2003

Quote

Sa nu uitam insa ca oricat de multe pastile am lua dieta nu poate fi inlocuita.

E cea mai adevarata afirmatie de pe thread.
Cateva prejudecati sau idei in care se pot strecura erori care au aparut aici:

"Am ceva defect metabolic, de aia ma ingras". Este RAR (accentuez: rar) ca obezitatea sa fie intr-adevar cauzata pur metabolic. Este adevarat ca exista constitutii mai predispuse acumularii de grasime, dar e mai greu chiar si pentru aceia sa ajunga la obezitate severa daca nu contribuie alti factori.
Principalul factor incriminat in favorizarea obezitatii este consumul de calorii "rele". Asta inseamna: alimente cu incarcatura calorica mare, usor de transformat in depozite dar care nu au valoare nutritiva ridicata. Exemplele clasice - zaharul alb si fainoasele albe. Ele fac organismului ceva destul de urat: declanseaza o secretie insulinica ridicata (adica produc foame la scurt timp dupa ingestie) si pe termen lung depleteaza organismul de factori importanti din familia vitaminelor si enzimelor cu capacitate limitata de procesare, ceea ce in timpul doi duce la un efect pervers: se manifesta subliminal nevoia de a manca "altceva" doar-doar o contine acel altceva factorii de care e depletat organismul pentru a face fata invaziei de calorii "de slaba calitate". Biochimic lucrurile stau foarte complicat, am simplificat la maxim lucrurile de dragul de a fi inteles mai pe scurt.
Ca urmare, ingestia de "calorii rele" duce la o foame "recuperatorie" a organismului. In plus, el reactioneaza mai rau la stress si isi expune fisurile mai usor la agresiuni. Ca urmare, pe termen lung, el se obisnuieste, ca sa zic asa, "razgaiat". Traim intr-o civilizatie cu mancare variata destul de usor accesibila, de aceea depletia de factori valorosi nutritiv nu ajunge sa produca probleme prea serioase, pentru ca instinctiv oamenii consuma si ceea ce au cu adevarat nevoie, insa bilantul devine net pe plus: ca sa faca fata absorbtiei de calorii "rele" oamenii devasteaza frigiderul ca sa compenseze prin "calorii bune". Pe termen lung organismul sesizeaza ca e ceva in neregula si se autoseteaza pe anabolic, adica pe creat stocuri.
Adaugati la asta disritmiile (ritm de viata neregulat), stressul, frustrarea. Toate imping organismul sa absoarba mai multe calorii ca sa faca fata.
Un exemplu de disritmie "subtire" (adica greu de sesizat) si care da o masura a cat de eronate pot fi unele comportamente cu dieta:
Creierul nu poate consuma decat glucoza, e "fabricat" sa nu poata folosi altceva. Ca urmare, oamenii care instaleaza un regim sever depletat de glucide ("in raspar") isi fac un deserviciu: creierul transmite, intr-adevar, mesaje ca e nevoie de "glucoza din altceva" insa daca cetateanul in cauza e stressat si cu consum intelectual mare, se expune unei frustrari efective si greu de suportat. Ca raspuns pe termen lung, organismul se autoseteaza sa creeze stocuri pe unde apuca, si sa fie net pe plus cu prima ocazie. Asta e radacina fenomenului "yo-yo" adica ricoseu la kilograme dupa abandonarea dietei. El este tipic pentru femeile cu viata intelectuala stressanta si profesii care predispun la sedentarism care adopta diete agresive dar nu le pot sustine cum trebuie.
Mai exista un fenomen de "durata ciclului". Organismul pare a fi dotat cu un circuit nervos (deocamdata ipotetic) denumit de unii "ponderostat" adica reglatorul greutatii. Chichitza e ca pentru cetateanul mediu, turnover-ul (adica perioada in care organismul supravegheat de factorii reglatori si supervizat de circuit parcurge un ciclu complet) e de cam doi ani si ceva. Orice regim calibrat pe mai putin de atat duce aproape cu regularitate la "reset" in favoarea anabolicului dupa incetarea lui, adica organismul va tinde sa puna la loc sau cel putin sa faca economii pe unde se poate. Regimurile minune, pe termen scurt, agresive, cu rara exceptie ca sunt asa dure incat dau un reset major intregii economii calorice a organismului, produc ricosee uneori catastrofale si resimtite foarte rau psihologic.

Gandind pozitiv si la obiect eu as spune asa:

Exista regimuri de fitness calibrate asa incat sa arda maxim de calorii "rele" in minim de timp, de tipul unor timpi de lucru efectivi de cam 20' pe sedinta nu mai mult de 3x pe saptamana. Ele sunt suportate bine de majoritatea populatiei valide. Este cunoscuta in special experienta trainerilor din tarile scandinave si mai ales Finlanda, unde au existat studii la nivel national pe numerosi subiecti si cu doua decade in urma s-a instalat un program national de prevenirea obezitatii si mortalitatii cardiovasculare conexe. Finlanda, de unde era lider european la morbiditate, a devenit tara-model. Concluziile sunt aproape unanime in sensul ca:

- regimurile alimentare mai blande conexe cu fitness si calibrate pe termen lung (1 pana la 2 ani) au o eficacitate pe termen lung cu ordine de marime superioara dietelor agresive si pastilelor minune
- suplimentele nutritive reprezinta calorii, deci nu pot slabi prin ele insele, ci pot functiona cel mult ca "bad meal replacement" (sa previna absorbtia de calorii rele prin mese necontrolate); aportul lor caloric trebuie calibrat per subiect, pentru ca exista variatii mari si unele din ele pot efectiv ingrasa daca sunt rau manevrate
- fitness-ul "heavy" e eficient dar numai cand e bine suportat subiectiv (subiecti carora le place activitatea intensa) - un exemplu fiind spinning-ul, adica regimuri de antrenament pe bicicleta cu intensitate variabila si varfuri de lucru spre maximul tolerabil
- regimurile alimentare neconectate cu fitness sunt eficiente dar mai greu de condus si trebuie individualizate mai strict
- fitness-ul singur poate ameliora obezitatea chiar in forme "light" pentru peste 30% din subiectii obezi (mentin aceeasi dieta, chiar cu calorii rele, dar fac activitate fizica regulata)
- 30 min de fitness de trei ori pe saptamana pot reduce daca se aplica pentru cel putin 5 ani morbiditatea cardiovasculara majora (infarct si inrudite) cu aproape jumatate
- dieta este eficienta singura numai cu cam 10% in aceeasi directie
- daca dieta este asociata cu fitness si bine condusa pentru 5 ani morbiditatea scade sinergic, si anume aproape cu un ordin de marime
- substantele "calory burner" sunt agresive pentru organism, preteaza la feedback negativ (organismul se desensibilizeaza la ele si reactioneaza "pe plus" la incetarea curei) si au reactii adverse severe la hipertensivi si cardiaci. Ele pot fi folosite numai punctual pentru a face fata unui discomfort subiectiv (usureaza adaptarea la prima parte a dietei si la instalarea programului de fitness). Multe din aceste substante au efect adictiv adica instaleaza reactii de toleranta si ulterior dependenta.

Concluzia: putin curaj si faceti regim cuplat cu sala. Amandoua impreuna sunt excelente pe termen lung, pot reseta organismul, amelioreaza problema mai usor suportabil subiectiv si programele de lucru moderne au fost calibrate sa nu fie lungi sau greu suportabile. Folositi fat burners si calory burners numai cu sfatul cuiva care are experienta si poate individualiza cazul.

Edited by monokeros, 04 May 2009 - 22:47.


#57
gamezcdr

gamezcdr

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,474
  • Înscris: 26.08.2005
Ultima moda in domeniu e capsula de slabit super slim cica la unii face minuni, alt zvon e ca cele 2 coafeze din Mures care au murit din cauza ei au murit.

#58
aumih16

aumih16

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 22.09.2018
pai si sunt bune! au efect macar! mda!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate