Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

Sony-Ericsson V640i

- - - - -
  • Please log in to reply
406 replies to this topic

zeoos

zeoos

• Grup: Members
A fost anuntat V640i am azut pe alte topicuri ca se discuta dar n-am gasit inca un topic despre el asa ca m-am gandit sal fac eu.

Terminalul suporta conectivitate HSDPA, care asigura transferuri rapide si carduri de memorie Memory Stick Micro de pana la 4GB, care vor aduce melomanilor 3600 de melodii "la purtator". Desi nu face parte din seria Walkman, acest telefon include taste cu functii muzicale si multumita tehnologiei HSDPA, terminalul va va permite sa downloadati o melodie in 14 secunde. V640i soseste cu noul software Media Manager, care permite utilizatorilor sa isi organizeze fisierele media, fie ele imagini, clipuri video sau melodii.

De asemenea softul permite convertirea fisierelor in formaturi suportate de telefon si transferare lor cu usurinta pe si de pe PC. Noul Sony Ericsson suporta playback video H.264 la 15fps, clipurile fiind vizionate pe un display de 2 inch. V640 soseste cu Google Maps si suport pentru eBay, dar si pentru feeduri RSS. Pe lista feature-urilor acestui super telefon intalnim si o camera de 2 megapixeli, Bluetooth A2DP, push email si un mod special pentru zborul cu avionul.

Mai multe detalii: (Sursa Sony-Ericsson.com)

Sony Ericsson introduces the V640i, exclusively with Vodafone ? your music and more.
28 September 2007

London, UK ? 28th September 2007 ? Sony Ericsson today announces the V640i, a stylish music phone with a funky feature set, available exclusively with Vodafone in selected markets*.

* Real music, real time

* Download a full-length track in around 14 seconds** Name that song

* Record a song clip on your phone, identify it immediately using TrackID? and download it instantly Manage your media

Drag and drop music and videos between phone and PC

Available in two rich colors or shades ? Havana Gold and Quick Black - the
Sony Ericsson V640i available exclusively with Vodafone provides a true music and entertainment experience. With support for Memory Stick Micro? (M2?) up to 4 gigabytes ? that?s up to 3600 full-length tracks ? and a dedicated music key to help you navigate all of those songs, the V640i really can be your music library on-the-move.

The V640i is designed to appeal to music lovers looking for no-compromise performance. Weighing in at a pocket-sized 97grams, it delivers 3G Broadband (HSDPA) Web browsing on your mobile. It also means that it takes about 14 seconds to download a full-length music track**; up to four times faster than average on a 3G phone.

There?s no need to worry if you just can?t place a song that you hear on the radio. The V640i?s in-built TrackID? feature lets you record a 5 second music clip ? either by tagging it from the phone?s own FM Radio or from a nearby stereo ? and then within seconds receive notification back of the song title, the artist and the album name. The TrackID? music recognition software can then provide a direct link to the homepage of Vodafone?s Music Store for fast track download. Hear it, identify it and own it.

More than just a music phone, the Sony Ericsson V640i keeps you entertained and fully informed. It will playback video at 15 frames per second and this, coupled with the bright 2.0 inch screen, makes it ideal for checking out the latest music videos when you are on-the-move. The V640i comes complete with pre-loaded Google Maps and eBay clients*** and also supports RSS Feeds to keep you up-to-date with the latest news, weather and entertainment.

If you prefer to capture the action for yourself, the V640i?s 2.0 megapixel camera is always at hand to shoot still pictures or moving images. Share these instantly with friends via MMS, email or postcard; or by uploading them to your own online gallery, or blogsite. Share the Web address to share your latest photos or video clips.

The V640i comes complete with new Media Manager**** software to let you easily move your favorite music, photos, videos and more between your PC and your phone. Music tracks or video clips will be automatically converted into phone-friendly formats and creating playlists or adding album artwork to your tracks is simple.

?The new V640i is a great all-rounder that is packed with advanced music capabilities,? says Peter Marsden, Vice President and Head of the Vodafone customer group at Sony Ericsson. ?It?s designed to allow users to get the most from Vodafone?s music services, such as the Vodafone Music Store, without compromising on the ease-to-use and strong design that they expect from a Sony Ericsson.?

Jens Schulte-Bockum, Global Director, Terminals, Vodafone, said: ?The new V640i from Sony Ericsson offers our customers a stylish, desirable and fashionable mobile device that does not compromise on music capability or performance. It?s a great balance of form and function.?

The Sony Ericsson V640i is available exclusively in Vodafone stores from Autumn 2007.

Facts and figures:
Features V640i
Music

* Streaming Audio/Video
    * Media Manager
    * FM Radio
    * Audio Codec support: MP3, AAC, AAC+, eAAC+, WMA
    * DRM: Phase 1+2 and Microsoft DRM
    * PlayNow 4.0
    * Bluetooth? stereo (A2DP)

Imaging

* Picture and Video Blogging
    * Video Telephony CIF camera
    * 2.0 Megapixel fixed focus
    * 4x digital zoom
    * Video codec support: MPEG4, WMV, H.264, H.263
    * Video recording / playback (15fps)

Productivity/Connectivity

* Web mail; Hotmail, Yahoo, G-Mail as shortcuts
    * Wireless Village globally with support for AOL, Yahoo, MSN and ICQ
    * Push email
    * PC Synchronization
    * Flight mode
    * Bluetooth? 2.0
    * USB 2.0 full speed
    * Java? MIDP 2.0
    * E-mail client (POP3/IMAP4)
    * FOTA
    * SAIC

Accessories
In-Box:

* 256 MB Memory Stick Micro? (M2?) ****
    * Stereo Headset HPM-64 (with 3.5 mm jack)
    * Media Manager PC software ****
    * USB cable (DCU-60) for easy and fast transfer ****
    * Battery (BST-38)
    * Charger (CST-70)
    * Documentation Set
    * PC Suite ****

Optional: Portable Speakers MPS-70

* No matter where you are going, take your music with you and share it with friends

Music Deskstand MDS-65

* Great sound, great design. Connect your phone and experience powerful sound with optimum bass.

Stereo Bluetooth? Headset HBH-DS200

* Pair this compact Bluetooth? Headset to your phone and enjoy superior sound in stereo. Streaming direct from your phone?s music library.
[ http://img206.imageshack.us/img206/3301/ada1de242sev640i6yc8.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://img206.imageshack.us/img206/8421/ada1de242sev640i5zg2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://img174.imageshack.us/img174/8012/ada1de242sev640i4yd2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://img174.imageshack.us/img174/1070/ada1de242sev640i1in7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://img206.imageshack.us/img206/3858/ada1de242sev640i2mk0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://img444.imageshack.us/img444/9315/ada1de242sev640i3ak0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.tecnogadgets.com/wp-content/uploads/2007/09/sony-ericsson-v640i.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.mobilewhack.com/SEV640i.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]          
[ http://mobilarena.hu/dl/new/2007-09/5520_V640i_COPPER.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.pcself.it/imagescom/Sony-Ericsson-V640i.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by zeoos, 29 September 2007 - 14:06.

Campers

Campers

Just ..tired of this shit ..

• Grup: Senior Members
tot 2 mpx ? slabut ..si v630 (mai patratos ..cum zici tu) arata mai bine ! (personal tastes)

are doar radio in plus ..si hspda (care nu mi se pare foarte important ..si umts e suficient pt multi)

Edited by Campers, 29 September 2007 - 16:30.

zeoos

zeoos

View PostCampers, on Sep 29 2007, 17:26, said:

tot 2 mpx ? slabut ..si v630 (mai patratos ..cum zici tu) arata mai bine ! (personal tastes)

are doar radio in plus ..si hspda (care nu mi se pare foarte important ..si umts e suficient pt multi)

Are radio,suporta card de pana la 4gb, un fel de auto-focus.... nu sunt foarte expliciti cei de la sony ericsson, conexiune mai rapida (prin 3g) in plus fata de v630i, iar, din cate am vazut, muzica se aude mai bine decat pe v630i. Si castile sunt mai bune decat cele de la v630i. In rest telefoanele sunt foarte asemanatoare (exceptand desighnul)

Curcubitaceu

Curcubitaceu

• Grup: Banned

carduri de memorie Memory Stick Micro de pana la 4GB, care vor aduce melomanilor 3600 de melodii "la purtator"
Dude, de cand incap 3600 de cantece pe 4 gb? :blink: Ori cine a scris articolul asculta la 32 kbs...

zeoos

zeoos

View PostCurcubitaceu, on Sep 29 2007, 18:16, said:

Dude, de cand incap 3600 de cantece pe 4 gb? :blink: Ori cine a scris articolul asculta la 32 kbs...
Cred ca este o greseala de scriere probabil a vrut sa scrie 2600. Fiindca 3600 in 4gb are trb sa aiba 1.2mb una (aprox) deci cam 32-48kbs.

Edited by zeoos, 29 September 2007 - 17:55.

Campers

Campers

Just ..tired of this shit ..

• Grup: Senior Members
referitor ca se aude mai bine decat v630i ..asta se rezolva si pe v630i daca pui acousticele astuia .. (banuiesc)
castile se pot cumpara ..
acum , depinde de pret ..daca renteaza sa-l cumperi sau nu :)

acum am observat ca are si track id .. in plus fata de v630

LE : banuiesc ca tot pentru vodafone  e facut (si tot odata codat in vdf) , nu ?

Edited by Campers, 29 September 2007 - 21:04.

zeoos

zeoos

View PostCampers, on Sep 29 2007, 22:03, said:

referitor ca se aude mai bine decat v630i ..asta se rezolva si pe v630i daca pui acousticele astuia .. (banuiesc)
castile se pot cumpara ..
acum , depinde de pret ..daca renteaza sa-l cumperi sau nu :)

acum am observat ca are si track id .. in plus fata de v630

LE : banuiesc ca tot pentru vodafone  e facut (si tot odata codat in vdf) , nu ?
Exact. Este exclusiv vodafone!

rdk

rdk

Dar v630i are suport h264?

zeoos

zeoos

View Postrdk, on Sep 29 2007, 23:58, said:

Dar v630i are suport h264?
Nu are ...

rdk

rdk

Pare sa fie aceeasi platforma.

zeoos

zeoos

View Postrdk, on Oct 3 2007, 16:56, said:

Pare sa fie aceeasi platforma.

Da este aceasi platforma dar are difuzorul MULT mai mare decat v630i :

[ http://filebeam.com/7be0d450130585e0fb15cb60d9b2f1d7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

rdk

rdk

Pai si daca e aceeasi platforma as putea sa bag fw de v640 pe 630 si ar merge x246! sau nu?

zeoos

zeoos

Mai multe detalii :

Vodafone exclusive
General Network HSDPA / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
Announced 2007, September
Status Coming Soon
Size Dimensions 103 x 47 x 15.5 mm
Weight 97 g
Display Type TFT, 256K colors
Size 176 x 220 pixels, 2 inches
- Wallpapers, screensavers
Ringtones Type Polyphonic (64 channels), MP3, AAC
Customization Composer, download
Vibration Yes
Memory Phonebook Yes, Photo call
Call records 20 received, 20 dialed and 20 missed calls
Card slot Memory Stick Micro (M2)
- 32 MB shared memory
Data GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps
HSCSD No
EDGE No
3G HSDPA
WLAN No
Bluetooth Yes, v2.0 with A2DP
Infrared port No
USB Yes, v2.0
Features Messaging SMS, EMS, MMS, Email, Instant Messaging
Browser HTML (NetFront), RSS reader
Games Yes + downloadable
Colors Havana Gold, Quick Black
Camera 2 MP, 1600x1200 pixels, video; secondary CIF videocall camera
- Vodafone music streaming service
- Java MIDP 2.0
- FM radio with RDS
- MP3/AAC player
- TrackID music recognition
- T9
- Picture/video editor
- Organiser
- Voice memo/dial
- Built-in handsfree
Battery    Standard battery, Li-Ion
Stand-by Up to 300 h
Talk time Up to 9 h

http://www.gsmarena....n_v640-2125.php

Au bagat o baterie mai slaba pe modelul asta, fata de 350h standby si 7h vorbit, 300h standby si 9h vorbit

zeoos

zeoos

Siteul de la SONY-ERICSSON http://www.sonyerics...&...p&pid=11383

alex_herdea

alex_herdea

pana la urma se poate resofta un v630/k610 cu softu de pe v640?
arata cam la fel , funtiile le deosebesc , probabil nu difera cu mult nici la partea de hardware

voi ce ziceti?  :D

oxyg3n

oxyg3n

mai bine-mi iau w810i ... nu e asa de nou ( 1-2 ani parca )
camera are tot de 2 MP, card suporta pana la 2 Gb ( nu sunt sigur - poate si mai mult )
doar ca nu are 3G ... si sincer eu nu ma omor dupa el

zeoos

zeoos

Nu se poate pune soft de v640i pe v630i  deoarece nu au aceasi platforma.

MEden

MEden

Azi l-am luat. Mi se reseteaza intr-o veselie, dupa 2-3 minute reinitializeaza sistemul. Chiar cand este inchis si incarc acumulatorul se reseteaza. Nu am vazut pana acum chestia asta. Nici sa fac resoftare nu merge.

Edited by MEden, 17 December 2007 - 14:41.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate