Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

2008 Dacia Logan Pick-up

- - - - -
  • Please log in to reply
126 replies to this topic

#37
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postcosmin_miu, on Oct 12 2007, 16:08, said:

aici ai dreptate. Masina care aduna cadravre de pe sosele in bz este o dacie pick-up ...daca se gandesc sa-si ia Logan pentru a cara mortiii pe cei de 1.90- 2 m trebuie sa-i striveasca putin cu clapeta benei :D

ca doar nu o sa mearga cu clapeta deschisa de frica sa nu ii rupa oasele descarceratului...

#38
spe

spe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,504
  • Înscris: 13.02.2006
Stie cineva daca va fi si o varianta 4x4 la pick-up ? Si cam pe cand se preconizeaza inceperea vanzarilor ?

PS - Si n-am gasit un topic despre Logan Van, asa ca intreb aici. Stiti de ce nu pot configura un Logan Van 1,5 dci Pack Confort ? Nu ii mai pot adauga nimic la optionale, toate sunt cu x. Sunt deja puse pe masina ? Ca la Versiuni spune ca ABS si AC sunt optionale la pack confort...

Edited by spe, 17 October 2007 - 08:48.


#39
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pick-upul am inteles ca se va vinde de la anu si ca probabil va avea si o versiune 4x4. nimeni nu stie insa cand se va intampla asta.cat despre van probabil se f**u :lol: aplicatia, uite aici: http://www.dacia.ro/cum-cumpar/preturi , preturile la optionale si la masina.

#40
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
MASINA DE NOTA 10. Mai tare ca NISAN SI Toyota LA UN LOC.

Toyota PICK-UP is HISTORY.

#41
C.F.S.

C.F.S.

    Jos comunismul!

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,214
  • Înscris: 04.10.2007

View PostAlexIP, on Oct 12 2007, 04:45, said:

Ce mi se pare interesant e ca au eliminat posibilitatea folosirii Loganului ca dric prin scurtarea benei. Eventual, o merge pt sicrie mici. :lol:

mcv - machina de carat victime



Ceva date oficiale legate de pretul la sendero?

Edited by C.F.S., 18 October 2007 - 20:40.


#42
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
Romania a fost si va fi construita de Dacia PICK-UP si Camionane. Multumim DACIA.

#43
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
o pasarica pe daciaclub ne spune ca cica de saptamana viitoare se va putea comanda pick-up-ul de la dealeri :) nu stiu cat e de adevarat, da nu iese fum fara foc

#44
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
E ADEVARAT. Toyota hilux e terminat in romania.

#45
as xxl

as xxl

    Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 734
  • Înscris: 13.02.2003
in afara de mistourile gratuite si fixismele deja obisnuite ale lui basarab, e cineva pe aici care sa imi poata raspune  la urmatoarele intrebari?

- va avea suspensia spate pe foi de arc sau arcuri elicoidale?
- tractiune fata sau spate?
- ambreiajul ca va fi acelasi ca la la berlina/mcv, sau va fi ceva mai mare si mai adecvat transportului de materiale grele?

Edited by as xxl, 13 February 2008 - 20:37.


#46
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
- are elicoidale - adica nu prea va tine sa-l supraincarci
- tractiune NUMAI fata
- probabil ca nu, transmisia are mici modificari si de la berlina la MCV .... probabil ca papucul va fi ceva gen MCV

Edited by Tarzy, 13 February 2008 - 20:42.


#47
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View PostTarzy, on Feb 13 2008, 20:41, said:

- are elicoidale - adica nu prea va tine sa-l supraincarci
- tractiune NUMAI fata
- probabil ca nu, transmisia are mici modificari si de la berlina la MCV .... probabil ca papucul va fi ceva gen MCV

Daca nu o sa aiba arcuri pe foi nu o sa fie bun de carat...

Pana atunci, Basarab, poti sa iti bagi papucu in fund ca nu e bun. :(

#48
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
sarcina utila cica e de 800 de kg. cam asa am vazut parca pe site-ul Dacia.

#49
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001

View PostAlexIP, on Feb 13 2008, 20:58, said:

Daca nu o sa aiba arcuri pe foi nu o sa fie bun de carat...

Pana atunci, Basarab, poti sa iti bagi papucu in fund ca nu e bun. :(


depinde ce ai de carat ... ptr sarcina utila "oficiala" de 800 Kg nu cred sa fie pbe

bineinteles insa ca nu va mai fi loc de nesimtirea care se facea cu vechiul papuc ... pe care puneai fara jena 2,5 tone

#50
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
Arcurile spate sunt duble ca grosime fata de MCV. M-am uitat eu sub ea. 100%.

Si e un sistem f. bun de supensie.

E MULT MAI LAT CA CEL VECHI. E mai buna ca Toyota hilux.

http://www.dacia.ro/...inisite-pickup/

Edited by Basarab, 14 February 2008 - 15:13.


#51
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View PostTarzy, on Feb 13 2008, 21:02, said:

depinde ce ai de carat ... ptr sarcina utila "oficiala" de 800 Kg nu cred sa fie pbe

bineinteles insa ca nu va mai fi loc de nesimtirea care se facea cu vechiul papuc ... pe care puneai fara jena 2,5 tone

:surprise: la mine in certificatul papuc-ului 1305 scrie sarcina utila 600 kg (850 la tractiune spate)....eu am pus cam 1000-1200kg pe ea si abia mai mergea-(80km/h), nu vreau sa zic ca in curbe marfa facea balans in spate si practic orice camion ,vant sau curba imi dadea emotii :fear: . La 2500 nu cred ca pleaca de pe loc....si daca pleaca la prima curba esti cu rotile in sus. :blink:
Cert este ca pe unele utilitare se poate pune maxim dublu sarciini utile. ( in conditii de nesiguranta rutiera si de supra utilizare a masinii)

Daca e asa cum zice producatorul 800 kg (700 omologat in RO ) asta inseamna ca are un plus de 20-30% peste 1305 ca greutate si un minus de 20-30% ca volum. In papuc am impresia ca bagi 3-3.5 mc(2 europaleti) si in Logan pick-up vreo 2.5mc ( 1.5 europaleti)

logan van:
Sarcina utila prescrisa de producator

800

Sarcina utila omologata in Romania

700 (1.4mpi)

700 (1.6mpi)

695 (1.5dci)


Quote

E MULT MAI LAT CA CEL VECHI. E mai buna ca Toyota hilux.


logan pick-up are 4496 lungime totala iar pick-up normal 4700 adica o diferenta de 30 cm
logan pick-up are 1700 latime si pick-up normal 1660 diferenta de 4 cm. (foarte lat :lol: )

logan pick-up
volum -
sarcina utila +
intretinere -
siguranta +


1305 pick-up
volum +
sarcina utila -
intretinere +
siguranta-

logan pick-up e mai bun ca toyota hilux doar la pret atat.

P.S. report as spam basarab (un virus nu poate vedea sub ea daca sunt arcurile duble :lol: )

Edited by cosmin_miu, 14 February 2008 - 17:32.


#52
as xxl

as xxl

    Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 734
  • Înscris: 13.02.2003
momentan am un 1304 din 93 (inlocuita puntea spate cu una de aro10) care nu prea facea mari mofturi cand il incarcam cu 2 tone, asta in ciuda motorului de 1300 cmc. din pacate am fost nevoit sa ii schimb grupul conic 9/33 cu unul 9/34 si astfel a devenit ceva mai rapid gol, dar e total lesinat pe dealuri chiar si cu doar 800 - 1000 kg sarcina.

in plus timpul nu iarta si a cam aparut destul de multa rugina in elementele structurale asa ca m-am gandit ca a venit timpul sa iau un alt magar pentru firma.

din cele cititi pe aici si aiurea pe net am ajuns la concluzia ca noul pick-up e mai mult pentru cei care se ocupa cu afaceri cu textile sau alimente. daca e vorba de carat volume mici dar cu greutate mare (30-40 saci ciment, de exemplu) cred ca nu prea va face fata. spun asta deoarece am tractat cu loganul de familie (nevoit fiind) o masina de 1,3 to iar la deal, desi motorul - 1.5dci, ducea fara probleme, ambreiajul era pe punctul sa ia foc.

daca ramane acelasi si pe papuc, e clar subdimensionat si combinat cu tractiunea fata (scuzati pleonasmul!) va fi o masina doar semi-utilitara.
asa ca, pana la noi informatii, creca tot hiluxul 2x4 cu doua locuri va avea prioritate.

basarab, tu ai avut de-a face vreodata in viata ta cu un pick-up, sau vorbesti doar asa ca sa strangi posturi si sa lauzi gratuit grupul dacia/renalult ?

#53
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postas xxl, on Feb 17 2008, 09:40, said:

momentan am un 1304 din 93 (inlocuita puntea spate cu una de aro10) care nu prea facea mari mofturi cand il incarcam cu 2 tone, asta in ciuda motorului de 1300 cmc. din pacate am fost nevoit sa ii schimb grupul conic 9/33 cu unul 9/34 si astfel a devenit ceva mai rapid gol, dar e total lesinat pe dealuri chiar si cu doar 800 - 1000 kg sarcina.

in plus timpul nu iarta si a cam aparut destul de multa rugina in elementele structurale asa ca m-am gandit ca a venit timpul sa iau un alt magar pentru firma.

din cele cititi pe aici si aiurea pe net am ajuns la concluzia ca noul pick-up e mai mult pentru cei care se ocupa cu afaceri cu textile sau alimente. daca e vorba de carat volume mici dar cu greutate mare (30-40 saci ciment, de exemplu) cred ca nu prea va face fata. spun asta deoarece am tractat cu loganul de familie (nevoit fiind) o masina de 1,3 to iar la deal, desi motorul - 1.5dci, ducea fara probleme, ambreiajul era pe punctul sa ia foc.

daca ramane acelasi si pe papuc, e clar subdimensionat si combinat cu tractiunea fata (scuzati pleonasmul!) va fi o masina doar semi-utilitara.
asa ca, pana la noi informatii, creca tot hiluxul 2x4 cu doua locuri va avea prioritate.

basarab, tu ai avut de-a face vreodata in viata ta cu un pick-up, sau vorbesti doar asa ca sa strangi posturi si sa lauzi gratuit grupul dacia/renalult ?

pai hilux-ul e altceva. Adica e un pick-up care poate mai multe, insa si costa mai mult. din ce ma vazut pe site cel mai ieftin hilux e 17.100 de euro, iar sarcina utila maxima e o tona. Nu stiu daca va duce mai mult, sa vedem ce va fi si cu pick-up-ul daca va avea modificari fata de van

#54
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
gasit pe daciaclub:

Quote

Pentru o mai buna protectie impotriva coroziunii, panourile portierelor si pavilionul sunt realizate din tabla galvanizata"

motoare vor fi doar 1.6 90 si 1.5 de 70 si 85

aaa iar ceva interesant

Cica findca au imbunatatit motoarele revizia pt diesel se face la 15.000 km, iar pt benzina 20.000

bena lungime de peste 1.80 si latime maxima de 1.37, 16 puncte de ancoraj in bena si oblonu cica tine la 300 kg

doua niveluri de echipare, primu , are airbag sofer si scaun pasager rabatabil, iar nivelul Pack Confort are, directie asistata incidere centralizata retrovizoare reglabile si baghete de protectie

optionale : aer conditionat, radio CD , pack siguranta ( ABS+ airbag0 sau pack electric - geamuri electrice si telecomanda usi

Accesorii : suprastructura fibra sticla, kit protyectie laterala bena, dispozitiv de compartimentare bena, dispozitiv de remorcare, senzor de parcare si la interior cotiera centrala, huse , covorase, si GPS

http://www.daciaclub...i...t&p=1257288

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate