Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
2008 Dacia Logan Pick-up
Last Updated: Jan 04 2009 19:20, Started by
Basarab
, Sep 11 2007 05:16
·
0
#37
Posted 14 October 2007 - 01:03
cosmin_miu, on Oct 12 2007, 16:08, said: aici ai dreptate. Masina care aduna cadravre de pe sosele in bz este o dacie pick-up ...daca se gandesc sa-si ia Logan pentru a cara mortiii pe cei de 1.90- 2 m trebuie sa-i striveasca putin cu clapeta benei ca doar nu o sa mearga cu clapeta deschisa de frica sa nu ii rupa oasele descarceratului... |
#38
Posted 17 October 2007 - 08:40
Stie cineva daca va fi si o varianta 4x4 la pick-up ? Si cam pe cand se preconizeaza inceperea vanzarilor ?
PS - Si n-am gasit un topic despre Logan Van, asa ca intreb aici. Stiti de ce nu pot configura un Logan Van 1,5 dci Pack Confort ? Nu ii mai pot adauga nimic la optionale, toate sunt cu x. Sunt deja puse pe masina ? Ca la Versiuni spune ca ABS si AC sunt optionale la pack confort... Edited by spe, 17 October 2007 - 08:48. |
#39
Posted 17 October 2007 - 09:39
pick-upul am inteles ca se va vinde de la anu si ca probabil va avea si o versiune 4x4. nimeni nu stie insa cand se va intampla asta.cat despre van probabil se f**u aplicatia, uite aici: http://www.dacia.ro/cum-cumpar/preturi , preturile la optionale si la masina.
|
#40
Posted 18 October 2007 - 20:34
#41
Posted 18 October 2007 - 20:39
#43
Posted 11 February 2008 - 19:52
o pasarica pe daciaclub ne spune ca cica de saptamana viitoare se va putea comanda pick-up-ul de la dealeri nu stiu cat e de adevarat, da nu iese fum fara foc
|
#45
Posted 13 February 2008 - 20:36
in afara de mistourile gratuite si fixismele deja obisnuite ale lui basarab, e cineva pe aici care sa imi poata raspune la urmatoarele intrebari?
- va avea suspensia spate pe foi de arc sau arcuri elicoidale? - tractiune fata sau spate? - ambreiajul ca va fi acelasi ca la la berlina/mcv, sau va fi ceva mai mare si mai adecvat transportului de materiale grele? Edited by as xxl, 13 February 2008 - 20:37. |
#46
Posted 13 February 2008 - 20:41
- are elicoidale - adica nu prea va tine sa-l supraincarci
- tractiune NUMAI fata - probabil ca nu, transmisia are mici modificari si de la berlina la MCV .... probabil ca papucul va fi ceva gen MCV Edited by Tarzy, 13 February 2008 - 20:42. |
|
#47
Posted 13 February 2008 - 20:58
Tarzy, on Feb 13 2008, 20:41, said: - are elicoidale - adica nu prea va tine sa-l supraincarci - tractiune NUMAI fata - probabil ca nu, transmisia are mici modificari si de la berlina la MCV .... probabil ca papucul va fi ceva gen MCV Daca nu o sa aiba arcuri pe foi nu o sa fie bun de carat... Pana atunci, Basarab, poti sa iti bagi papucu in fund ca nu e bun. |
#49
Posted 13 February 2008 - 21:02
AlexIP, on Feb 13 2008, 20:58, said: Daca nu o sa aiba arcuri pe foi nu o sa fie bun de carat... Pana atunci, Basarab, poti sa iti bagi papucu in fund ca nu e bun. depinde ce ai de carat ... ptr sarcina utila "oficiala" de 800 Kg nu cred sa fie pbe bineinteles insa ca nu va mai fi loc de nesimtirea care se facea cu vechiul papuc ... pe care puneai fara jena 2,5 tone |
#50
Posted 14 February 2008 - 15:06
Arcurile spate sunt duble ca grosime fata de MCV. M-am uitat eu sub ea. 100%.
Si e un sistem f. bun de supensie. E MULT MAI LAT CA CEL VECHI. E mai buna ca Toyota hilux. http://www.dacia.ro/...inisite-pickup/ Edited by Basarab, 14 February 2008 - 15:13. |
#51
Posted 14 February 2008 - 17:30
Tarzy, on Feb 13 2008, 21:02, said: depinde ce ai de carat ... ptr sarcina utila "oficiala" de 800 Kg nu cred sa fie pbe bineinteles insa ca nu va mai fi loc de nesimtirea care se facea cu vechiul papuc ... pe care puneai fara jena 2,5 tone la mine in certificatul papuc-ului 1305 scrie sarcina utila 600 kg (850 la tractiune spate)....eu am pus cam 1000-1200kg pe ea si abia mai mergea-(80km/h), nu vreau sa zic ca in curbe marfa facea balans in spate si practic orice camion ,vant sau curba imi dadea emotii . La 2500 nu cred ca pleaca de pe loc....si daca pleaca la prima curba esti cu rotile in sus. Cert este ca pe unele utilitare se poate pune maxim dublu sarciini utile. ( in conditii de nesiguranta rutiera si de supra utilizare a masinii) Daca e asa cum zice producatorul 800 kg (700 omologat in RO ) asta inseamna ca are un plus de 20-30% peste 1305 ca greutate si un minus de 20-30% ca volum. In papuc am impresia ca bagi 3-3.5 mc(2 europaleti) si in Logan pick-up vreo 2.5mc ( 1.5 europaleti) logan van: Sarcina utila prescrisa de producator 800 Sarcina utila omologata in Romania700 (1.4mpi) 700 (1.6mpi) 695 (1.5dci) Quote E MULT MAI LAT CA CEL VECHI. E mai buna ca Toyota hilux. logan pick-up are 4496 lungime totala iar pick-up normal 4700 adica o diferenta de 30 cm logan pick-up are 1700 latime si pick-up normal 1660 diferenta de 4 cm. (foarte lat ) logan pick-up volum - sarcina utila + intretinere - siguranta + 1305 pick-up volum + sarcina utila - intretinere + siguranta- logan pick-up e mai bun ca toyota hilux doar la pret atat. P.S. report as spam basarab (un virus nu poate vedea sub ea daca sunt arcurile duble ) Edited by cosmin_miu, 14 February 2008 - 17:32. |
|
#52
Posted 17 February 2008 - 09:40
momentan am un 1304 din 93 (inlocuita puntea spate cu una de aro10) care nu prea facea mari mofturi cand il incarcam cu 2 tone, asta in ciuda motorului de 1300 cmc. din pacate am fost nevoit sa ii schimb grupul conic 9/33 cu unul 9/34 si astfel a devenit ceva mai rapid gol, dar e total lesinat pe dealuri chiar si cu doar 800 - 1000 kg sarcina.
in plus timpul nu iarta si a cam aparut destul de multa rugina in elementele structurale asa ca m-am gandit ca a venit timpul sa iau un alt magar pentru firma. din cele cititi pe aici si aiurea pe net am ajuns la concluzia ca noul pick-up e mai mult pentru cei care se ocupa cu afaceri cu textile sau alimente. daca e vorba de carat volume mici dar cu greutate mare (30-40 saci ciment, de exemplu) cred ca nu prea va face fata. spun asta deoarece am tractat cu loganul de familie (nevoit fiind) o masina de 1,3 to iar la deal, desi motorul - 1.5dci, ducea fara probleme, ambreiajul era pe punctul sa ia foc. daca ramane acelasi si pe papuc, e clar subdimensionat si combinat cu tractiunea fata (scuzati pleonasmul!) va fi o masina doar semi-utilitara. asa ca, pana la noi informatii, creca tot hiluxul 2x4 cu doua locuri va avea prioritate. basarab, tu ai avut de-a face vreodata in viata ta cu un pick-up, sau vorbesti doar asa ca sa strangi posturi si sa lauzi gratuit grupul dacia/renalult ? |
#53
Posted 17 February 2008 - 10:02
as xxl, on Feb 17 2008, 09:40, said: momentan am un 1304 din 93 (inlocuita puntea spate cu una de aro10) care nu prea facea mari mofturi cand il incarcam cu 2 tone, asta in ciuda motorului de 1300 cmc. din pacate am fost nevoit sa ii schimb grupul conic 9/33 cu unul 9/34 si astfel a devenit ceva mai rapid gol, dar e total lesinat pe dealuri chiar si cu doar 800 - 1000 kg sarcina. in plus timpul nu iarta si a cam aparut destul de multa rugina in elementele structurale asa ca m-am gandit ca a venit timpul sa iau un alt magar pentru firma. din cele cititi pe aici si aiurea pe net am ajuns la concluzia ca noul pick-up e mai mult pentru cei care se ocupa cu afaceri cu textile sau alimente. daca e vorba de carat volume mici dar cu greutate mare (30-40 saci ciment, de exemplu) cred ca nu prea va face fata. spun asta deoarece am tractat cu loganul de familie (nevoit fiind) o masina de 1,3 to iar la deal, desi motorul - 1.5dci, ducea fara probleme, ambreiajul era pe punctul sa ia foc. daca ramane acelasi si pe papuc, e clar subdimensionat si combinat cu tractiunea fata (scuzati pleonasmul!) va fi o masina doar semi-utilitara. asa ca, pana la noi informatii, creca tot hiluxul 2x4 cu doua locuri va avea prioritate. basarab, tu ai avut de-a face vreodata in viata ta cu un pick-up, sau vorbesti doar asa ca sa strangi posturi si sa lauzi gratuit grupul dacia/renalult ? pai hilux-ul e altceva. Adica e un pick-up care poate mai multe, insa si costa mai mult. din ce ma vazut pe site cel mai ieftin hilux e 17.100 de euro, iar sarcina utila maxima e o tona. Nu stiu daca va duce mai mult, sa vedem ce va fi si cu pick-up-ul daca va avea modificari fata de van |
#54
Posted 18 February 2008 - 12:15
gasit pe daciaclub:
Quote Pentru o mai buna protectie impotriva coroziunii, panourile portierelor si pavilionul sunt realizate din tabla galvanizata" motoare vor fi doar 1.6 90 si 1.5 de 70 si 85 aaa iar ceva interesant Cica findca au imbunatatit motoarele revizia pt diesel se face la 15.000 km, iar pt benzina 20.000 bena lungime de peste 1.80 si latime maxima de 1.37, 16 puncte de ancoraj in bena si oblonu cica tine la 300 kg doua niveluri de echipare, primu , are airbag sofer si scaun pasager rabatabil, iar nivelul Pack Confort are, directie asistata incidere centralizata retrovizoare reglabile si baghete de protectie optionale : aer conditionat, radio CD , pack siguranta ( ABS+ airbag0 sau pack electric - geamuri electrice si telecomanda usi Accesorii : suprastructura fibra sticla, kit protyectie laterala bena, dispozitiv de compartimentare bena, dispozitiv de remorcare, senzor de parcare si la interior cotiera centrala, huse , covorase, si GPS http://www.daciaclub...i...t&p=1257288 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users