![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
acumulator ups
Last Updated: Sep 29 2015 09:49, Started by
LOCOTUS
, Jun 14 2004 11:05
·
0

#55
Posted 01 March 2007 - 22:37

Cine zicea ca nu merge pe acumulatori auto + redresor+ invertor+ comutator mecanic? eu am asa si nu zice ca nu vrea sa cupleze comutatorul (acel invertor + contactii ce schimba reteaua+ contactii care comanda redresorul, contactorul are 4 randuri de contacti de argint si cam 0.7mm intre contacti) cand cade curentul si ii taie curentul din bobina comutatorului :) si pot pune destui de multi acumulatori auto, ca redresorul este de 20A si stie cand acumulatorii sunt incarcati si le taie curentul..... Iar daca va stresati la timpul de raspuns va zic ca este bun... adica calculatorul merge daca tai curentul de la retea fara probleme, televizorul la fel, ambele functionand in acelasi timp, iar la bec daca ai ochi de soim se observa o extrem de scurta licarire. 4 acumulatori auto (mai vechi) de 90Ah 800A de pe niste dieseluri, si tin destul de mult, adica no, important este sa imi termin treaba.... nu sa stau 10 ceasuri pe acumulatori. Si tot sistemul asta nu e pus in camera, ca mi frica de hidrogen si de gazele alea care se degaja la incarcare... Problema este cand e mai frig afara ca acumulatorii se racesc si ei si.....( da asta se poate rezolva, si o sa o rezolv))
Nu aveti nevoie de avioane ca sa mancati o felie de paine cu unt, asa ca nu va complicati mai copilasi.... |
#56
Posted 05 November 2007 - 00:53

Circuitul de incarcare din interiorul UPS-ului este un generator de curent . El "baga" acelasi curent indiferent de capacitatea acumulatorului .
Problema e alta : daca bagi acumulator cu capacitate mai mica , durata lui de viata la incarcarea in acel UPS va fi mai mica deoarece nu il incarci corespunzator . Daca bagi un acumulator cu capacitatea mai mare nu este nicio problema . Se incarca la curent mai mic de incarcare dar asta nu-l afecteaza si chiar te va tine mai mult . |
#57
Posted 29 July 2008 - 09:57

Si daca ups-ul meu este unul racabil (smart ups 700) si are 2 baterii normale de 7ah legate in serie cu o siguranta impresionanta de cativa amperi (zeci) si mai are loc pentru inca 2, daca ii leg si pe aia doi in paralel cu astia, in mod normal nu ar trebui sa ii dublez capacitatea ? cel putin teoretic ...
si s-ar intampla ceva daca fac asta ? eu cred ca ups-ul stie cand acumulatorul e aproape mort dupa monitorizarea tensiunii ...e ce mai plauzibila varianta. daca ne uitam pe manualul acumulatorului cu care e echipat ups meu, observam ca are un grafic de descarcare in care se vede clar ca e o relatie intre tensiune si viata lui, adica el vede ca daca a ajuns la o anumita tensiune e clar ca nu mai are vlaga, si ar mai putea sa fie si un ampermetru cu care sa verifice cat curent i se cere deci asta ar putea s-o deduca matematic... oricum nu cred ca stie el tipul de acumulator care il are sau alte lucruri despre acumulator doar prin alea 2 fire de curent ... ar mai fi un mister de elucidat ...ups-urile back-ups de 350va cu care am mai lucrat (de la apc) aveau un cablu usb care la un moment dat in windows iti spunea cat mai are pana crapa si etc ..si iti mai spunea si informatii despre baterie ...adica de cand e ...anul fabricatiei. acuma asta pentru mine este un mister sau pur si simplu acolo e data de fabricatie a ups-ului .. ? stie careva ? |
#58
Posted 02 March 2009 - 07:50

am un APC Back-UPS Pro 650 pe care as vrea sa il pun la masina pe post de invertor. Cu bateria lui (12v12a) porneste necuplat la retea. Daca scot bateria si trag niste fire de la bateria masinii nu vrea sa mai porneasca, chitaie putin si nu mai face nimic (probabil nu trece testul). Daca incerc cu firele de la statie (ceva mai groase decat primele) porneste insa chitaie in continuu cu ledul de umbalanced (cred) aprins. Ce as putea sa ii fac? ar fi culmea ca bateria sa nu fie suficient de puternica.
|
#59
Posted 02 March 2009 - 07:59

am un APC Back-UPS Pro 650 ....... Ceea ce doresti sa faci este incorect si-mi miroase a greseala majora si ai crescut de buna voie riscul arderii partii electrice a masinii ori in cel mai rau caz un incendiu al acelui autovehicul. Acel UPS odata alimentat de la masina,pana aici ok,insa greseala ta majora este alimentarea si folosirea bateriei din masina drept baterie de UPS este fatala greseala,acea baterie a masinii este odata incarcata de la alternator,inca odata de la UPS,exeprimentul tau este fatal,poti arde electromotoru ! :lol: |
#60
Posted 02 March 2009 - 15:12

Ceea ce doresti sa faci este incorect si-mi miroase a greseala majora si ai crescut de buna voie riscul arderii partii electrice a masinii ori in cel mai rau caz un incendiu al acelui autovehicul. Acel UPS odata alimentat de la masina,pana aici ok,insa greseala ta majora este alimentarea si folosirea bateriei din masina drept baterie de UPS este fatala greseala,acea baterie a masinii este odata incarcata de la alternator,inca odata de la UPS,exeprimentul tau este fatal,poti arde electromotoru ! :lol: UPS-ul incarca bateria numai daca este alimentat la retea. Daca ai alimentare de la retea (220V) in masina (eu personal nu am, banuiesc ca nici "turculetz") atunci nu mai ai nevoie de invertor, nu-i asa? Bateria masinii va fi incarcata numai de alternatorul masinii, UPS-ul va fi un simplu consumator (urias). E interesanta intrebarea lui "turculetz" pentru ca un UPS APC iti va furniza sinusoida corecta la iesire, nu sinusoida modificata ca toate prastiile. |
#61
Posted 02 March 2009 - 16:16

io ma gandesc cum este posibil ca un ups sa arda un electromotor.
Acuma sa ramanem ontopic ai masurat tensiunea pe bateria ups-ului si tensiunea pe bateria de masina? Nu stiu daca modelele tale de ups-uri au baterii de 12 sau 24v. Eu am unul de 800va care are 2 baterii de 12v lipite una peste alta si inseriate si unul de 1500va care are de asemenea 2 baterii lipite una de cealalta si inseriate printr-o siguranta de 100A. Ca dimensiune, cele 2 baterii din cel de 1500 sunt cat o baterie auto de 45A. Singurul apc pe care l-am avut cu baterie de 12v este de 400va. |
#62
Posted 02 March 2009 - 16:44

#63
Posted 02 March 2009 - 17:00

io ma gandesc cum este posibil ca un ups sa arda un electromotor. .................. |
#65
Posted 04 April 2009 - 07:57

Daca scot bateria si trag niste fire de la bateria masinii nu vrea sa mai porneasca, chitaie putin si nu mai face nimic (probabil nu trece testul). Daca incerc cu firele de la statie (ceva mai groase decat primele) porneste insa chitaie in continuu cu ledul de umbalanced (cred) aprins. Ce as putea sa ii fac?
in loc de bateria din UPC cupleaza acumulatoru masinii,spune-mi tu ce iese Numai ca in acest caz bateria o sa fie incarcata de alternator . ~220-ul lipsind cu desavirsire.
Ce intelegi prin alimentarea ups-ului de la masina ? Adica in loc de bateria din interiorul UPS-ului (care trebuie obligatoriu deconectata) se cupleaza bateria masinii. Care poate fi si de 100A. Pentru UPS-uri de putere mare si foarte mare se folosesc cabluri cu sectiune adecvata gen cabluri sudura sau booster-e auto si obligatoriu daca sint lungi se monteaza la intrarea in UPS condensatori electrolitici de valoare mare ,ideal ar fi unul dedicat amplificatoarelor auto de 1Farad. |
|
#66
Posted 04 April 2009 - 12:26

Acest lucru se intampla la ups-ul pe care il am eu - apc smartups 700VA, care chiar daca are baterii de masina si implicit capacitate mai mare(50 Ah fata de 7Ah), se opreste dupa o anumita durata de timp chiar daca acumulatorii ar mai duce. Upsurile alea au microprocesor care "invata" ,am eu tot unu de 1000VA si mai trebe din cand in cand sal pui sa invete :D.Adik dai drumu la pc il bagi in bios (consum 20-30% NEAPARAT!!!) si il lasi pana crapa bateria de tot si se opreste.Atentie nu in WINDOWS sau LINUX cu softu instalat ca nu merge :).Eu luasem upsul sh si ma tinea 2-3 minute bateria ,dupa cautari pe net am gasit ce am scris mai sus ,acuma ma tine 40 minute lejer ,consum 300W :). |
#67
Posted 07 August 2009 - 15:59

fi atent aici ..............am un ups (Blazer 600) e ok cu bat (12V 7Ah) originala tine 10 min (consum 45w) , am schimbat bat cu una auto (12V 65Ah) si surpriza tine tot 10 min pot sa-l pornesc de cite ori vreau si tensiunea de iesire e 190-200Vca
Stiu nu e normal am cautat peste tot si am gasit nimic referitor la asa ceva pt ce am nevoie sa tina mai mult .....la cabana am panou voltaic si baterii de 12v (in paralel), total cam 500Ah am schimbat 10 invertoare 12-220 Vca se tot ard nu am consum maxim mai mare de 250-300W (totul e pe becuri economice cu led) si am zis sa incerc si cu un ups schimbindui bateria ...... te rog sa ma ajuti daca poti ! Multumesc , anticipat ............... |
#68
Posted 20 September 2009 - 17:05

am un ups (Blazer 600) e ok cu bat (12V 7Ah) originala tine 10 min (consum 45w) , am schimbat bat cu una auto (12V 65Ah) si surpriza tine tot 10 min pot sa-l pornesc de cite ori vreau si tensiunea de iesire e 190-200Vca Salut! Eu am un InformGuard 500 (350W), si apare aceeasi chestie interesanta .... Am pus un o baterie de masina de 65Ah, si un consumator de 200W (bec). Prima tura a mers 30 minute (cronometrat la secunda), apoi dupa fiecare pornire 5 minute (si astea cronometrate). Am pus bateria la redresor si am observat ca nu era descarcata ... era pe la 80% Vreo idee? |
#69
Posted 20 September 2009 - 17:10

Posibil ca in regim de incarcare noul acumulator sa nu ajunga sa fie incarcat corect(in UPS se incarca diferit fata de redresor), de aici functionarea pe o durata asa de mica.
|
#70
Posted 23 September 2009 - 08:35

Am depistat problema.
Mare atentie la contactele bateriei. Curatati si strangeti bine bornele!!! Am masurat curentul la borne (aveam 12.7 V) si la capatul cablului aveam doar 11.2 V. UPS-ul nu primea sufucient curent de la baterie, si "murea" parca bateria era descarcata. Nu folositi becuri ca consumator! Becurile consuma foarte multi amperi si omoara repede bateria. Dupa curatarea contactelor, pe bateria incarcata la 80%, am pus un monitor LG 19" Wide TFT. Cu acesta a mers 3 ORE fara probleme (de pe baterie). [ATENTIE] NU folositi UPS-uri de capacitate mica pentru sistemele de incalzire, chiar daca folositi baterie auto! Motoarele sistemelor de incalzire lucreaza cu amperaj foarte mare! PERICOL de incendiu! Poate lua foc UPS-ul! Sunt UPS-uri speciale pentru sistemele de incalzire cu frecventa sinusoidala. Sunt mai scumpe, dar sunt concepute pentru a lucra cu amperi mari. Eventual, daca aveti un astfel de UPS, o puteti incerca cu baterie auto. Mult succes!
Edited by mister_rf, 23 September 2009 - 08:56.
|
#71
Posted 26 November 2009 - 21:27

Am facut rost de un v-mark ups-650vp care nu are baterie in el dar are scoase prin spate cabluri cu conectori pentru bornele unei baterii auto. In interior are si un ventilator care raceste circuitele. Pot sa conectez o baterie auto de 70-80A?
Vreau sa folosesc sistemul ca backup pentru o centrala termica si pentru 1 pompa de circulatie. Mersi. |
|
#72
Posted 26 November 2009 - 21:55

Ar mai fi o problema pe care eu am constatat-o experimental.
Un acumulator auto se incarca la tensiunea de 14.4V. Am un UPS la care am incarcat inclusiv acumulatorul de la scuter. Nu depaseste niciodata tensiunea de 13.6-13.7 V . Va las pe voi sa dezvoltati teoria pe baza acestui experiment. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users