![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
acumulator ups
Last Updated: Sep 29 2015 09:49, Started by
LOCOTUS
, Jun 14 2004 11:05
·
0

#1
Posted 14 June 2004 - 11:05

am un ups apc back ups pro 420v
chestia e ca s-a cam dus acumulatorul Panasonic LEAD metal LC-R127R2P1 12V 7.2AH intrebarea mea e ce se intampla daca il inlocuiesc cu amperaj mai mare???? ?? |
#2
Posted 14 June 2004 - 11:21

daca diferenta nu e prea mare (2-3 A max), nu e nici o pb.....merge ok
- daca insa diferenta este mare (in plus), ori se arde (incalzeste ff tare) circuitul de incarcare ori (daca e destept) se blokeaza din cauza suprasarcinii si nu mai incarca deloc :) - daca e in minus si circuitul de incarcare e "prost", probabil va exploda acumulatorul la un moment dat :D din cauza curentului de incarcare prea mare ori viata lui va fi ff scurta |
#3
Posted 14 June 2004 - 12:12

si eu care credeam ca daca ii pun unul de amperaj mai mare tine mai mult
:D |
#4
Posted 14 June 2004 - 13:15

pai am zis eu ca nu? ideea este ca daca are multi amperi in plus cedeaza circuitul de incarcare, daca are mai putini (cati exact nu am habar, testeaza) chiar tine mai mult !
|
#5
Posted 14 June 2004 - 21:18

Eu am un apc smart ups 700VA, si am avut aceeasi problema ca si tine. Solutia - am cumparat 2 acumulatori de masina care au 55 Ah fata de 2 x 7 Ah la acumulatorii originali. De mers merge si nu se incalzeste prea tare ups-ul pentru ca limiteaza curentul de incarcare la 3-4 A. Am masurat cu ampermetrul si are acelasi ciclu de incarcare ca si la bateriile originale - la inceput lua cam 7 A pentru 1-2 minute si apoi scadea si se stabiliza curentul de incarcare cam la 3-4 A. Acum nu stiu sigur daca ups-ul tau ar suporta asa ceva, cel mai bine ar fi sa incerci cu o baterie de masina incarcata si sa masori cu ampermetrul curentul de incarcare, asta dupa ce ai verificat la bateria originala ce curent ia la incarcare cu bateria complet descarcata. Deci faci in felul urmator:
- descarci complet bateria originala - opresti ups-ul(il scoti din priza) si deconectezi bateria - pui un ampermetru recomandabil de 20 A in serie cu o borna de la baterie, cealalta borna de la baterie o legi normal la ups - pornesti ups-ul si observi curentul de incarcare care ar trebui sa fie destul de mare la inceput, iar apoi scade si ar trebui sa se stabilizeze - valorile ar trebui sa fie apropiate de ale mele pt ca eu aveam 2 baterii de 12 V legate in serie - dupa 10 - 15 minute de incarcare cand curentul de incarcare s-a stabilizat opresti ups-ul(il scoti din priza), scoti bornele de la bateria originala si pui bateria care vrei s-o incerci - cel mai rentabil o baterie de masina - important e sa fie complet incarcata ca sa nu solicite curent mare la incarcare, ampermetrul sa fie inseriat cu o borna de la baterie - acum intervine pasul cel mai riscant, verifici inca o data toate legaturile sa fie bine facute - ups-ul scos din priza si oprit - bagi scurt ups-ul in priza 2-3 secunde si observi curentul de incarcare, daca curentul este la fel ca si la bateria originala atunci nu ar trebui sa ai probleme, si lasi in continuare in priza observand continuu curentul de incarcare. Daca curentul e prea mare sau ups-ul se opreste e nasol. Iti recomand sa nu faci acest experiment fara a avea un minim de cunostinte despre electricitate, iti trebuie neaparat un ampermetru de minim 10 A si mult noroc. Nu-mi asum responsabilitatea pentru actiunile tale si nu pot sa-ti garantez ca va merge in cazul tau. In cazul meu a mers, dar fiecare pe riscul lui. Deci daca ti se strica ups-ul sau reteaua electrica nu-mi asum responsabilitatea, eu iti spun cum am procedat eu, tu faci ce vrea muschii tai. Succes! Daca reusesti si merge chestia astept confirmare, si daca pot sa te mai ajut cu ceva, sau nu ai inteles ceva din ce ti-am scris te ajut cu placere. |
#6
Posted 14 June 2004 - 22:26

Curentul de incarcare se poate limita intervenind in interiorul sursei
|
#7
Posted 14 June 2004 - 22:32

ma intereseaza scheme de ups. Exista ceva pe net ca eu nu reusesc sa gasesc ?
(am backups 400 mai veche si vreau sa fac ceva modificari la ea sa fie mai tare ) |
#8
Posted 16 June 2004 - 13:23

vezi cu asta.... tre' sa instalezi fonturile in chineza pt. reader ....
Attached Files |
#9
Posted 17 June 2004 - 08:58

si cumva o schema de cablu??? serial.... ca vreau sa vad ce e cu ups din windows :D
? |
#11
Posted 25 September 2005 - 17:16

Ce a spus "James" si "aeon" e bine.
Parerea mea ar fi ca acumulatorii auto tinuti "langa tine" nu iti fac bine la sanatate. Acumulatorii de UPS originali (ca daia sunt mai scumpi) nu emana gaze. Cei de auto emana gaze. |
|
#12
Posted 25 September 2005 - 17:24

LOCOTUS, on Jun 14 2004, 12:05, said:
Normal nu ar trebui sa se intample ceva deosebit, depinde de cat de destept este incarcatorul, in nici un caz nu vad cum s-ar arde incarcatorul daca ai amperaj mare pe acumulator. Problema este daca reuseste sa incarce la cat este acumulatorul de mare (e vorba de timp si curent). Un acc de 7 Ah cred ca se gaseste la 800.000 lei si uiti de alte probleme. |
#13
Posted 04 October 2005 - 11:15

M-am gandit si eu odata la aceasta variana avand in vedere ca un acumulator de masina are aceiasi tensiune ca si unul din UPS. Insa eu mai am un mic semn de intrebare. In cazul in care UPS ul este decuplat de la retea (deci "foloseste" acumulatorul), exista vreun risc pentru circuitul de transformare (din 12v cc in 230ca) daca consumul este mai mare decat cel care ar fi fost posibil cu acumulatorul original?
|
#14
Posted 04 October 2005 - 23:41

Nu are cum sa se defecteze decât dacă montajul se supraîncălzeste (nu are cooler) sau oricum e subdimensionat și "moare" singur.
Acumulatorul mai mare NU contează. EXEMPLU Daca o priză are 50 A in loc de 16 amperi oare imi prajeste televizorul că acela v-a consuma mai mult :-)) :coolspeak: Edited by Energie, 04 October 2005 - 23:41. |
#15
Posted 15 January 2006 - 19:28

Dupa mai multe pene de curent, date pierdute si nervi, m-am descis sa-mi cumpar un UPS. M-am interesat, am citit pe net...
Se pare ca cele mai bune sunt cele cu dubla conversie. Insa ceea ce nu scrie nicaieri si pe mine ma intereseaza foarte mult e tensiunea pe care o dau diferitii acumulatori din diferitele modele de UPS. Pe mine m-ar interesa un UPS care sa lucreze cu acumulator de 12V, pentru ca atunci cand se strica acumulatorul sa-l pot folosi ca si convertizor 12V-220V cu un acumulator de masina. V-as ruga daca stiti si puteti sa-mi recomandati o marca si un model de UPS de putere medie (650VA-1000VA) care foloseste un acumulator de 12V. Nu e neaparat sa fie cu dubla conversie (nu stiu daca am bani de asa ceva ) Va multumesc anticipat, si va rog sa ma ajutati daca puteti. |
#16
Posted 15 January 2006 - 21:05

Ups-urile de mica putere, adica pina la 500 VA in general sunt cu o singura baterie de 12 V iar cele de putere mai mare au doua baterii de 12 V inseriate.
Deci la ce iti trebuie tie mai mult ca sigur gasesti numai cu 2 baterii, dar asta nu este o problema pt ca poti sa pui 2 acumulatori de masina daca ups-ul este de calitate si nu face figuri :) Cel mai bine cauta un ups de firma (APC) second hand chiar daca este cu bateriile deja dus e si iti cumperi 2 baterii de masina, astfel iesi mai ieftin si ai si un timp mult mai mare de folosire in cazul in care ramai fara curent. Eu am de peste 2 ani un smart ups APC de 700 VA si de atunci merge cu 2 acumulatori de masina, mi-a fost mai ieftin sa iau 2 acumulatori de masina de 50Ah decat 2 acumulatori de 7Ah care ii trebuiau lui. |
|
#17
Posted 21 January 2006 - 15:00

Mondoplast Timisoara. Au UPS-uri cu puteri de pana la 1300w la 12 v. Avantajul e ca acest UPS, foloseste la incarcare un L200. Prin modificarea unor valori, "il poti face" sa incarce si acumulatori auto. (UPS-ul are 2 accu de 12 v t Ah in paralel). Eu folosesc una de asta. Succes!
!!!ATENTIE!!! Tensiunea de incarcare de 14.4v, la conversie, e folosita ca tensiune de referinta pentru generarea 220-ului. Daca ai gresit-o, te-ai scos. Ori nu generezi nimic, ori generezi vre-o 300v. 3000 ar fi mai buni, dar la ce? |
#18
Posted 22 January 2006 - 21:30

Am gasit ceva UPS Vmark cu AVR care foloseste un acumulator de 12V/7Ah
Asta-i scula http://vmark.en.alib..._UPS_650VP.html Poate ma incalt cu una cand iau salariul :) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users