Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Chip tuning
Last Updated: Jan 10 2018 22:13, Started by
ciutacu
, Sep 07 2007 22:07
·
0
#1
Posted 07 September 2007 - 22:07
Chip tuning-ul poate mari performantele unui motor cu pana la 25%-33% in functie de motor. Pare atractiv, la prima vedere, dar pot aparea probleme pe viitor ? Am tot auzit cum ca un motor cu chip tuning este mai putin fiabil decat un motor stock, ca pot aparea probleme la cutia de viteze, etc... Voi ce parere aveti ?
|
#2
Posted 08 September 2007 - 13:33
Depinde cum il conduci ulterior : daca ii dai forje vei avea probleme si cu consumul si cu transmisia si poate chiar si cu motorul. Daca faci chiptunning doar pentru a avea o rezerva de putere pe care sa o folosesti doar in anumite momente (depasiri, etc.) atunci nu ar trebui sa se cam intample nimic. Presupunem desigur ca faci chiptunningul la cineva care stie meserie si respecta tolerantele date de producator.
|
#3
Posted 08 September 2007 - 14:24
TrapJaw, on Sep 8 2007, 14:33, said: Depinde cum il conduci ulterior : daca ii dai forje vei avea probleme si cu consumul si cu transmisia si poate chiar si cu motorul. Daca faci chiptunning doar pentru a avea o rezerva de putere pe care sa o folosesti doar in anumite momente (depasiri, etc.) atunci nu ar trebui sa se cam intample nimic. Presupunem desigur ca faci chiptunningul la cineva care stie meserie si respecta tolerantele date de producator. |
#4
Posted 08 September 2007 - 14:35
eu cred ca e fel de overclocking, te tine mai putin dar merge mai bine.
|
#5
Posted 08 September 2007 - 14:46
#6
Posted 08 September 2007 - 17:34
tu vorbesti in primul post de cresteri de performante cu 25-33% si apoi despre consum mai mic. Niciodata un tunnig din-asta nu va scadea consumul, sunt si tunninguri pentru consum, dar plusul de putere este de 7-8%.
|
#7
Posted 08 September 2007 - 17:42
TrapJaw, on Sep 8 2007, 18:34, said: tu vorbesti in primul post de cresteri de performante cu 25-33% si apoi despre consum mai mic. Niciodata un tunnig din-asta nu va scadea consumul, sunt si tunninguri pentru consum, dar plusul de putere este de 7-8%. |
#8
Posted 24 September 2007 - 10:17
Salut,
Am o Skoda Octavia af. 2003, 1.9 TDI, 90 cp. Sunt foarte multumit de masina, am 108.000 km si nu am avut nici un fel de problema cu ea. As vrea totusi sa ii pun un chip pt. mai multa putere, dar nu vrea sa fac o prostie si sa am probleme cu mototrul dupa aia. Vreau sfaturi, sa imi pun sau sa o las asa ? Daca imi pun chip exista riscul sa se defecteze ceva pe termen lung ? Care firma credeti ca e mai buna pt. asa ceva ? Sunt ft. multumit de consumul masinii, va fi acesta afectat in vreun fel ? Mersi |
#10
Posted 26 September 2007 - 21:12
RAGE, on Sep 24 2007, 11:17, said: Salut, Am o Skoda Octavia af. 2003, 1.9 TDI, 90 cp. Sunt foarte multumit de masina, am 108.000 km si nu am avut nici un fel de problema cu ea. As vrea totusi sa ii pun un chip pt. mai multa putere, dar nu vrea sa fac o prostie si sa am probleme cu mototrul dupa aia. Vreau sfaturi, sa imi pun sau sa o las asa ? Daca imi pun chip exista riscul sa se defecteze ceva pe termen lung ? Care firma credeti ca e mai buna pt. asa ceva ? Sunt ft. multumit de consumul masinii, va fi acesta afectat in vreun fel ? Mersi La masina ta poti scoate pana la 120 de cai putere... la diesel stiu ca se poate face tuning la performanta +20-30%, se merita.... |
|
#11
Posted 12 November 2007 - 11:03
RAGE, on Sep 24 2007, 10:17, said: Salut, Am o Skoda Octavia af. 2003, 1.9 TDI, 90 cp. Sunt foarte multumit de masina, am 108.000 km si nu am avut nici un fel de problema cu ea. As vrea totusi sa ii pun un chip pt. mai multa putere, dar nu vrea sa fac o prostie si sa am probleme cu mototrul dupa aia. Vreau sfaturi, sa imi pun sau sa o las asa ? Daca imi pun chip exista riscul sa se defecteze ceva pe termen lung ? Care firma credeti ca e mai buna pt. asa ceva ? Sunt ft. multumit de consumul masinii, va fi acesta afectat in vreun fel ? Mersi AM si eu aceeasi masina tot din 2003, i-am facut chiptuning de vreo 40000 km de la 110mii(acum am 150 mii). Masina trage muuulllttt mai bine decat inainte. Consumul per total scade cu 10% maxim. Treapta a5-a care nu trage deloc acuma trage ca a4-a. Iti recomand sa iti faci chiptuning. Vezi pe www.tcmturbo.ro (Voinea) ca are un dealer si in cluj. |
#12
Posted 20 January 2008 - 12:29
Salutare,
Ma intereseaza si pe mine nist linkuri, tutoriale, ceva, despre cum se face "chip tuning"-ul asta.... m-ar interesa in special partea tehnica, adica modele de cipuri, caracteristici, configuratie pini, firmwareuri..... |
#13
Posted 20 January 2008 - 15:14
in primula rand. Prin chip tuning, nu iti transformi maisna in Ferrari sau in benzinar (inc az de chip tunign al diesel care este cel mai des intalnit). Daca ffaci chip, nu inseamna ca gata, duci masina si o tii in 5000 rpm. Un benzinar, FARA chip, il duci in 6000 dar nu il poti tine mult ca-l distrugi. Un diesel nici cu mama chip tuningurilor nu il duci la 6000 si mai ales sa il tii acolo. Prin chip creste cuplul si puterea motorului. Daca vrei masina de curse, ia-ti Subaru sau Nissan skyline . sunt foarte multe firme de chip tuning. Cauta pe goole si gasesti.
Viata motorului NU ESTE DELOC scurtata. p.s: Cu chip, scade consumul pana la 1 l/100 |
#14
Posted 21 January 2008 - 22:45
redfighter91, on Jan 20 2008, 15:14, said: in primula rand. Prin chip tuning, nu iti transformi maisna in Ferrari sau in benzinar (inc az de chip tunign al diesel care este cel mai des intalnit). Daca ffaci chip, nu inseamna ca gata, duci masina si o tii in 5000 rpm. Un benzinar, FARA chip, il duci in 6000 dar nu il poti tine mult ca-l distrugi. Un diesel nici cu mama chip tuningurilor nu il duci la 6000 si mai ales sa il tii acolo. Prin chip creste cuplul si puterea motorului. Daca vrei masina de curse, ia-ti Subaru sau Nissan skyline . sunt foarte multe firme de chip tuning. Cauta pe goole si gasesti. Viata motorului NU ESTE DELOC scurtata. p.s: Cu chip, scade consumul pana la 1 l/100 |
#15
Posted 21 January 2008 - 23:21
Pai eu am inteles ceva de genu:
1. Ai o masina de 100 de cai - ca sa pleci de pe loc sa zicem ai nevoie de 30% din puterea motorului, care are un consum de X% 2. Ai aceeasi masina identica doar acum ai 150 de cai (in urma chip-tuning-ului > teoretic) - ca sa pleci de pe loc nu mai ai nevoie de 30% din puterea totala a motorului ci doar de 20%, adica motorul nu mai e solicitat asa de mult, astfel consumand TEORETIC ar fi mai mic, deoarece e aceeasi capacitate cilindrica, aceaasi greutate, totul e la fel, sunt modificate doar niste valori in harta ECU-ului, dar si eu ma cam indoiesc aici, probabil ca in practica nu e asa. |
|
#16
Posted 21 January 2008 - 23:55
Cand ziceam ca sunt la facultate spuneam asta pentru ca sa va dati seama ca am nevoie de o documentatie serioasa, nu de explicatii ca pentru copiii mici.
Cum poti sa ii maresti puterea motorului? ii bagi mai mult combustibil? il bagi mai devreme de timpul de ardere,..... sau ce anume controlezi exact din partea electrica ("parametrii ECU")........ vruiam ceva explicatii pe tema asta...... |
#17
Posted 22 January 2008 - 00:03
mihaitzar, on Jan 21 2008, 23:55, said: Cand ziceam ca sunt la facultate spuneam asta pentru ca sa va dati seama ca am nevoie de o documentatie serioasa, nu de explicatii ca pentru copiii mici. Cum poti sa ii maresti puterea motorului? ii bagi mai mult combustibil? il bagi mai devreme de timpul de ardere,..... sau ce anume controlezi exact din partea electrica ("parametrii ECU")........ vruiam ceva explicatii pe tema asta...... DA, modificarea parametrilor, vezi mai multe AICI sau cu Gogu AICI si AICI despre ECU si jos ai producatorii de ECU-uri si ceva open source, eu pe prima pagina de google am gasit Edited by detective, 22 January 2008 - 00:10. |
#18
Posted 22 January 2008 - 00:19
Multumesc, articolul de pe wiki e chiar interesant, un bun punct de pornire, dar google nu imi prea ofera rezultate in cazul asta (mai mult imi ofera producatori si tunning companyes...)..... oricum in mare cam asta cautam, merci
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users