Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cosmopolis - Minioras la Stefanesti, pe 100 de hectare
Last Updated: Feb 23 2023 19:12, Started by
Courage
, Sep 03 2007 08:32
·
0
#1729
Posted 09 October 2017 - 16:23
Salut,
As vrea sa achizitionez o vila dintre cele aflate acum in costructie ( cele cu pod). Au ramas doar cele orientate N-V ( dormitorul mic si bucataria) + S-E ( living si dormitorul mare). Are cineva o vila pozitionata similar in fazele mai vechi? Cum e cu pozitionatra NV, n-as vrea sa am probleme specificr incaperilor orientate spre nord ( umezeala, igrasie etc). Astept raspunsurile voastre. |
#1730
Posted 17 February 2018 - 00:08
mog, on 18 aprilie 2016 - 12:09, said: nu e gata, spre sfarsitul anului o sa ma mut. am renuntat la 1 mai si bloc vechi, chiar daca inima mea n a vrut, am ales cu mintea Ha ha, prostănacul a ales cu mintea, de care nu dispune, după care a constatat că nu-l ține buzunarul... omul avea pretenția că dă 110 k pe 3 camere la Lujerului...neah, e prea de tot |
#1731
Posted 17 February 2018 - 16:22
Tu citezi o postare de aproape doi ani și zici de ăla că e prostănac?! Bravo! ))
|
#1732
Posted 17 February 2018 - 18:02
#1733
Posted 15 April 2018 - 17:42
Buna ziua. Am vrut astazi sa fac o plimbare prin complex insa cand am ajuns la bariere cei de la paza mi-au spus ca nu am voie sa intru, doar daca programez o vizita cu un agent de vanzari.
Stiti daca as putea sa intru fara sa programez o vizita oficiala? As vrea sa doar sa fac o plimbare prin ansamblu intr-un week-end sa vad cum e, nu vreau momentan sa vizionaez si apartamente. Multumesc |
#1734
Posted 30 April 2018 - 13:16
AlexMarius9592, on 15 aprilie 2018 - 17:42, said:
Buna ziua. Am vrut astazi sa fac o plimbare prin complex insa cand am ajuns la bariere cei de la paza mi-au spus ca nu am voie sa intru, doar daca programez o vizita cu un agent de vanzari. Stiti daca as putea sa intru fara sa programez o vizita oficiala? As vrea sa doar sa fac o plimbare prin ansamblu intr-un week-end sa vad cum e, nu vreau momentan sa vizionaez si apartamente. Multumesc Asta e una din diferentele majore fata de Bucurestiul obisnuit. La fel am patit si eu, prima data am fost intors din drum de la bariera. La a doua vizita - cu agentul imobiliar - m-am mutat in el. Are unele din minusurile despre care se vorbeste dar mult mai multe plusuri. Edited by sabinus, 30 April 2018 - 13:17. |
#1735
Posted 10 May 2018 - 17:39
In ultima vreme insa strazile din cartier sunt pline de gropi,pe o strada (Primaverii) s-a format un sant adanc cred de 30 de cm !!! Si zace nereparat de ani de zile. Incet-incet cartierul se darapaneaza.
|
#1736
Posted 11 May 2018 - 07:28
O sa fie extrem de interesant atunci cand dezvoltatorul va duce proiectul la bun sfarsit si se va retrage, sunt tare curios care vor fi costurile de intretinere (strazile, spatiile verzi, iluminatul cartierului, paza, curatenia, intretinerea locurilor de joaca.... plus multe alte cheltuieli...)
|
#1737
Posted 11 May 2018 - 20:15
blexandru, on 11 mai 2018 - 07:28, said:
O sa fie extrem de interesant atunci cand dezvoltatorul va duce proiectul la bun sfarsit si se va retrage, sunt tare curios care vor fi costurile de intretinere (strazile, spatiile verzi, iluminatul cartierului, paza, curatenia, intretinerea locurilor de joaca.... plus multe alte cheltuieli...) Ești... curios ? Crezi că vreunul din cetățenii europeni din Românica care au ales locuințe cu cotă indiviză semnificativă realizează diferența dintre drum privat și stradă publică ? E mentalitatea feudală a lui las' că s-o rezolva cumva. Sau, cine știe, dacă, șocant, tot le-au crescut ratele cu 50-60% față de momentul ROBORului minim istoric de la sf. lui 2016.... vor plăti bucuros cheltuielile pe comun. Edited by zavalita, 11 May 2018 - 20:16. |
#1738
Posted 12 May 2018 - 11:38
Cand se vor termina constructiile, vor pleca muncitorii si tot ce tine de santier. Vor ramane reprezentanti, pentru ca, asa cum se intampla si acum, o parte din costurile de administratie , intra si in buzunarul dezvoltatorului. Deci are interes sa nu lase de izbeliste complexul asta. Ideea este ca pentru el banii vor veni si dupa ce se termina constructiile. Dar mai dureaza, posibil si 10 ani, Cred.
Oricum cine are creier sa gandeasca si dincolo de un calculator, isi va da seama de treaba asta. Acum 10 ani, cand au inceput constructiile in Cosmopolis si dezvoltatorul a spus ce are de gand sa faca, toata lumea a zis ca sunt aberatii. Uite ca timpul a aratat ca nu au fost chiar aberatii. Bineinteles ca mai sunt multe de facut si mai sunt si probleme. Nu este usor sa organizezi un complex cu peste 5000 de locuitori, mai ales cand nici locatarii nu se gandesc la asta. Pana la urma complexul ala nu e doar al turcului, ci si al fiecaruia dintre cei care locuiesc acolo. Iar cine are pretentia ca un complex rezidential din camp, cu 10 ani vechime, sa fie la nivelul unui oras cu zeci sau sute de ani "in spate", este pur si simplu ... stiti voi. |
|
#1739
Posted 19 September 2018 - 09:46
Pe asa-zisul transport oferit de Cosmopolis sa nu prea va bazati. Daca aveti masini personale toti membrii familiei bine ,daca nu ,cautati intr-o zona mai accesibila.
Este transport ,dar de forma, nu se mai opreste in statii ,noii soferi aroganti ,midibuse rare si foarte inghesuite ,administratia refuza dialog pe aceasta tema ,zici ca te transporta din mila desi se opreste din oficiu o suma destul de mare pentru asa-zisul transport. Edited by kawloon, 19 September 2018 - 09:47. |
#1741
Posted 24 September 2018 - 07:33
#1742
Posted 03 October 2018 - 18:39
Se intoarce circul cu transportul la Cosmopolis.
Care.oricum ,e de slaba calitate ,Isuzu obosite,low end ,superaglomerate . Dimineata, dupa o calatorie de o ora in transpiratie si aglomeratie ,corporatistii din Pipera (care constituie un segment important al rezidentilor) s-au trezit cu o surpriza. Bineintels neplacuta. Administratia din Cosmopolis ,ca sa faca "economii" ,le-a taiat statia de la Pipera OMV Lidl. Adica si-a trimis locuitorii sa mearga prin praf vreo cinci kilometri !!! Sa nu credeti ca transportul este gratis ,nuuuu ,il platim vrem,nu vrem ,nu te intreaba nimeni. Concluzie; Opus/Solar este pus in disperare pe economii ,sper ca nu aiba probleme majore cu banii ,dar nu mai sunt cladirile de alta-data ,mare atentie la calitatea noilor blocuri iar,referitor la transport ,daca nu are fiecare membru de famile major masina , MAI BINE NU ! Oricum nu este semn bun daca si pe transport sunt decisi sa taie cheltuielile. Edited by kawloon, 03 October 2018 - 18:46. |
#1744
Posted 03 October 2018 - 21:10
Tot aud chestia asta și nu o înțeleg. Eu merg cel puțin o dată pe săptămână cu busul, de obicei cu cel de 9:45 și mă întorc cu cel de 19:40. Azi am mers cu cel mare, la 9:00. În TOATE am văzut că este afiș că singura statie unde se oprește pe traseu, este la Lidl. Sunt situații în care nu coboară nimeni acolo. Dar niciodată nu am văzut ca cineva sa vrea sa coboare la Lidl și șoferul sa nu oprească. Sincer. Așa cum oprește și la tramvai la Petricani sau in pipera, aproape de Iancu Nicolae. Deși nu sunt stații. Asta nu prea se spune/vede.
În rest... Microbuzele nu mi se par niște jafuri. Poate nu ai prins microbuzul vișiniu de acum 2 ani care inca merge, însă a fost retras de la cursa de Cosmopolis. Dacă vrei senzații tari în privința transportului, îți recomand orice de pe linia 445. Singura mea obiecție ar fi că sunt puține curse , uneori sunt f aglomerate microbuzele, in condițiile in care s-au vândut sute de apartamente fara sa se adauge curse. Edited by LauCalin, 03 October 2018 - 21:11. |
#1745
Posted 13 December 2018 - 11:24
LauCalin, on 03 octombrie 2018 - 21:10, said:
Tot aud chestia asta și nu o înțeleg. Eu merg cel puțin o dată pe săptămână cu busul, de obicei cu cel de 9:45 și mă întorc cu cel de 19:40. Azi am mers cu cel mare, la 9:00. În TOATE am văzut că este afiș că singura statie unde se oprește pe traseu, este la Lidl. Sunt situații în care nu coboară nimeni acolo. Dar niciodată nu am văzut ca cineva sa vrea sa coboare la Lidl și șoferul sa nu oprească. Sincer. Așa cum oprește și la tramvai la Petricani sau in pipera, aproape de Iancu Nicolae. Deși nu sunt stații. Asta nu prea se spune/vede. În rest... Microbuzele nu mi se par niște jafuri. Poate nu ai prins microbuzul vișiniu de acum 2 ani care inca merge, însă a fost retras de la cursa de Cosmopolis. Dacă vrei senzații tari în privința transportului, îți recomand orice de pe linia 445. Singura mea obiecție ar fi că sunt puține curse , uneori sunt f aglomerate microbuzele, in condițiile in care s-au vândut sute de apartamente fara sa se adauge curse. La autobuzele de 9:45 si 19:40 nu sunt probleme, pentru ca majoritatea pasagerilor s-au inghesuit deja la cele intre 7:20 si 7:45. Si seara la ora 19:00. Acestea sunt aglomerate si se sta si in picioare peste o ora in trafic. Este de tot rasul. Nu o data am vazut persoane carora li se face rau dimineata in acea nebunie. Inclusiv mie - am ajuns sa ma asez pe scara autobuzului. Deci, sunt probleme majore, depinde la ce ora ai nevoie sa circuli. Edited by catsanddogs, 13 December 2018 - 11:26. |
#1746
Posted 13 December 2018 - 22:09
Probleme de genul asta sunt și în București la asemenea ore. Nu zic că e ceva normal. Nici vorbă. Deci nu e doar aici "buna". Și chiar daca ar fi mai multe microbuze, tot stai mult in trafic. Big city life!
Eu sunt tare curios daca se va schimba traseul de la Pipera, odată cu deschiderea A3. Teoretic am face mai puțin, zic eu 15-20 de minute de la Pipera până în complex. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users